Az amerikai Official Playstation Magazine tette rá a mancsát az első Burnout 5 képekre, és vaskos fejlesztői interjút is kapcsolt melléjük.
Az interjúból több dologra is fény derül a törős-zúzós-száguldozós sorozat (mellesleg nagy kedvencünk) ötödik felvonásáról. Criterionék alaposan megveregetik a Playstation 3 hátát (a Cell korábban elképzelhetetlen lehetőségeket nyit meg előttük, elsősorban a fizika és a hang terén - a “Crash AI” rendszer automatikusan keveri a helyzetnek legmegfelelőbb csikorgásokat az ütközések alá), és beszélnek az új, nyitott városról is. A Crash Mode nem különálló játékmód többé, bárhol lehet tömegkarambolt okozni, az időlimit eltűnik, a karambol-kombó addig tart, amíg termelődnek a roncsok.
Az autókhoz speciális feladatok kapcsolódnak - lesz egy olyan feladat például, ahol 10 mérföldön keresztül kell maximális sebességgel száguldanunk - a forgalommal szemben. A Criterionnál eddig is törekedetek az offline és online játékmódok összegyúrására, ez az ötödik résszel állítólag teljesen megvalósul, a játék minden porcikáját lehet egyedül, vagy csoportosan is játszani (természetesen letölthető bónuszokat is terveznek). A grafika nagyot fejlődik, nő a kocsik száma (összesen 34 ellenféllel kell megharcolnunk), és persze a kidolgozottságuk is - a Revenge-ben 12 helyen törhetett az autó, ez a szám most felkúszott nyolcvanra. A cél: amikor a játékos meglátja az első karambol, dőljön hátra, és mondja azt, hogy “ezért megérte nextgen konzolt venni!”.
A OPSM képeit nem tesszük ki, de mutatunk néhány helyet (ITT, ITT és ITT), ahol jelenleg fent vannak (...amíg fent vannak). A Burnout 5 a tervek szerint valamikor 2007 első felében fog megjelenni, PS3-ra és Xbox 360-ra.