casper0072008.03.29. 13:04

GTA olvasgatnivaló #1

Angolul tudók előnyben, az IGN online játékmagazin két terjedelmes cikket közölt le: - - Érdemes a két cikket átnáylazni, kellemes időtöltésnek bizonyulnak, és ne feledjétek, április 29-e nagy nap lesz. Update: az IGN jóvoltából még egy kis beszélgetés is napvilágot látott, amelyet az [b]Ogi.hu oldalán olvashattok el, vagy a tovább után természetessen, ezúttal pedig már magyarul.

Alex: Amikor először megláttad a GTA IV-et eléggé odavoltál. Mit gondoltál a második alkalommal?

Martin: Először a bemutatón láttam a játékot, úgyhogy nehéz lett volna nem odalenni attól, hogy mennyire ki van dolgozva. Külnösen a korábbi verziók tekintetében. Őszintén, ennek a csodálatnak egy része elillant, amikor saját kezűleg próbáltam ki a játékot, de azt nem mondhatom hogy nem lenyűgöző.

Alex: Tudom mire gondolsz, de szerintem a csodálat a nagy része csak abból fakad, hogy teljesen el voltunk ájulva amikor megláttuk az első, majdnem kész buildet. Úgy éreztem, hogy ez már egy normális GTA játék, a kimagasló humorával és az ismerős játékmenetével.

Martin: Pontosan. Az első bemutató sikerét nagyrészt a Rockstar showja határozta meg - kiemeltek néhány fejlesztést - amikor eltüntették a ködöt, és feltűnt az éjszakai városkép, az varázslatos volt. Jó volt látni, hogy a Rockstar humora még mindig a régi. A továbbfejlesztett motor ezt még jobban kiemeli. A jelenetekben a karakteranimációk nagyban hozzájárultak a humorához, és valószínűleg ez lesz az eddigi legviccesebb GTA játék.

Alex: Szerinted mi lesz az emberek első benyomása a játék kipróbálása után?

Martin: Nehéz lehet a Rockstarnak megfelelnie az elvárásoknak. Ha túlságosan eltérnek a GTA hagyományaitól akkor meg kellküzdeniük a tömegekkel, de néhányan csalódottak lesznek hiszen ez injókább egy finomításmit ugrás a sorozatban. A látottakból jó kiegyensúlyozásra számíthatunk.

Alex: Szerintem zseniális munkát végeztek, tökéletesen kiválasztottak mindent ami jó a GTA-ban - a szabadság, a kemény párbeszédek és a remekül kidolgozott karakterek - és kihagyták a felesleges dolgokat. Ebben a tekintetben sokkal hamisítatlanabb GTA élményt nyújt a San Andreas-nál és szerintem határozottan a legjobbat. Niko Bellic is sokkal jellegzetesebb, mint CJ a San Andreasból még akkor is, ha az utóbbi jóval testreszabhatóbb volt.

Martin: Még mindig két gondolatom van - a San Andreas kicsit lagymatag volt, de szerintem az RPG elemek tényleg jók voltak. A GTA játékok közül ebbe éltem bele magam a legjobban.

Alex: Szerintem belejöttek a végére. Az, hogy a küldetés közepén meg kellett állni mert CJ éhes volt, elég idegesítő.

Martin: Különös ellentmondás van a GTA körül - a sorozat nagyrészt annak köszönheti a sikerét, hogy nagy szabadságot nyújt és többféleképpen is megközelíthetjük a gondokat. Ebben Niko története a lényeg - ami szép és jó, de ha ennyire kötött, akkor korlátozzák a szabadságunkat, amitől ennyire jó a játék.

Alex: Szerintem ezt ebben a stádiumban nehéz megmondani. Még csak néhány küldetést láttunk, azt viszont nem, hogy hogyan épülnek fel a dolgok. Mindegyik ki lett ragadva a környezetből. Szerintem érdekes lesz látni, hogy a dolgok hogyan kapcsolódnak egymáshoz és hogyan épülnek fel a küldetések. Legalább annyira nyitottnak tűnik, mint bármelyik korábbi GTA játék, rengeteg különböző útvonal jelenik meg a térképen.

Martin: Ez így van, de ha csökkentik a testreszabhatóságot, akkor az azt jelenti, hogy kevésbé érezzük sajátunknak a karakterünket.

Alex: Ezt nem bánom, ha ez azt is jelenti, hogy egy kicsit nehezebb a történet. Szerintem az azonosulás csökkenése minimális, hiszen most is megváltoztathatjuk Niko ruháit és kiválaszthatjuk hogy milyen sorrendben teljesítjük a küldetéseket.

176000/175591.jpg

Martin: Ami nagyon tetszett az az volt, hogy a párbeszédek minden alkalommal újak voltak. Egy küldetést sehogysem tudtam megcsinálni és ahányszor újrajátszottam, az autóban a beszélgetés minden alkalommal más volt.

Alex: Igen, ez nagyon jó.

Martin: A nagy kérdés számomra jelenleg - hogy hány különböző módon lehet végigjátszani egy küldetést?

Alex: Ez az egyik kedvencem a GTA-ban - úgy csinálhatjuk meg a küldetéseket ahogy akarjuk. Eszméletlen volt a Vice City-ben a nehézfegyverzetű helikopter felkutatása, és hogy utána a Hunterral üldözhettem az embereket, ami sokkal jobb volt mint a Cadillac-kel.

Martin: Ezért gyűjtöttem annyi hamburgerhúst. Úgy akartam végigcsinálni a küldetéseket, hogy csak hamburgerhúst használok hozzá. Milyen jó lenne az autóból hamburgerhúst lövöldözni!

Alex: Jó sok hamburgerhús kellene hozzá, hogy megölj valakit...

Martin: Én elég jól célzok. Ha a szemen lövünk valakit egy kis húspogácsával, megvakul. Utána meg jöhet a kethup.

Alex: Láttunk néhány módot a küldetések teljesítésére. Például a kikötőrablásban. Le kellett volna másznunk a földre és közelről kellett volna harcolnunk, de mivel volt AK-nk, messziről is megölhettük az ellenséget, amit már megszokhattunk a klasszikus GTA-ban. Bármit megcsinálhatunk amit akarunk, persze ha az autónk és a haverunk még egyben van.

Martin: Mindig is imádtam egy rakás autót vezetni egy olyan helyre, ahol tudtam, hogy sok rossz fiú fog megjelenni, hogy egyszerre berobbanthassam az összeset és egyszerre pusztítsam el őket.

Alex: Á, a robbanások. Azokat imádom.

Martin: Szereted a füstfelhőket?

Alex: Az, hogy szétlőhetek egy rendőr csoppert egy bazooza-val - vagy akár egy sniperrel ha elég jó vagyok - maga a mennyország számomra. Sőt szerintem az effektek is eszméletlenek voltak. A robbanások, a füst a napfelkelte és a napnyugta...mindent túlszárnayalnak.

Martin: Mi ez a nagy kötődés a helikopterekhez? Állandóan erről beszélsz a Rockstarral és a bemutatónkban legalább négyet végeztél ki közülük.

Alex: Szeretem a helikoptereket. Egy ideális világban kihagynám a vezetős részeket és egyből a helikopterrel kezdeném. Ha már szóbajött, szerintem az autó irányítása elég jó.

Martin: Ez mindenképp előrelépés.

Alex: Az autóknak érezhető a súlyuk, sokkal jobban, mint korábban. Tényleg kisodródtak amikor gyorsan hajtottam egy kanyarban. Nehezebb volt az éles kanyarokat bevenni nagy sebességgel.

Martin: Sokkal valóságosabb. Eleinte az is nehéz volt hogy az úton maradjak, de amikor megszoktam, rájöttem, hogy sokkal jobb lett.

Alex: A sebesség sokkal jobban befolyásolja az autó irányíthatóságát.

Martin: Tetszik hogy a kézifékkel egyből 180 fokot fordulhatunk, ez jól szokott jönni.

Alex: Ugyanez a helyzet Niko-val - megváltozott a fizikája. Először furcsa is volt irányítani őt is.

Martin: Az biztos, hogy jóval nehezebb bármelyik korábbi GTA karakternél.

Alex: Szerintem ezt mind az Euphorianak, a fizikai motornak köszönhetjük. Ezzel hozták létre azt a valós idejű részeges részt is, amit a múltkor láttunk. Bár még most sem próbálhattuk ki, de ez az egyik legizgalmasabb azok közül, amit eddig láttam.

Martin: Nagy kár hogy nem próbáltuk ki, jó lett volna játszani és megnézni, hogy Niko hogyan reagál arra, ha tele van tankolva.

Alex: Elképzelem, hogy bepiálok és beleülök egy helikopterbe...őrület!

Martin: Én kicsit émelygek ettől a gondolattól. Kiváncsi vagyok, hogy a beszéde is megváltozik-e ha részeg. Lehet, hogy szerelmet vall a járókelőknek és vitába keveredik a rendőrökkel?

Alex: Az jó lenne. Mit gondolsz a városról?

Martin: Sokkal jobb lett, hogy leegyszerűsítették és modernizálták. Túl sok olyan részlet volt, amit egyszerűen nem lehetett belesűríteni egy olyan város létrehozásakor, mint San Andreas.

Alex: Imádtam a vidéki részeket az SA-ban, de egy idő után zavaróvá vált. Az a küldetés, amiben egyik városból a másikba kellett elvezetni nagyon idegesítő volt. Főleg, ha a legvégén rontottam el.

Martin: De a város, a nyugati pályaudvar a nyitott ablak és a világ iránti közöny? Ezeket imádtam. De a GTA IV megközelítése jobban tetszik.

Alex: Szerintem eddig csak a jéghegy csúcsát láttuk. Alig várom, hogy leülhessek, egyedül játszhassak és oda mehessek, ahova akarok. Átmászhassak a kerítéseken, megnézhessem mások kertjeit meg ilyenek - hogy bejárjam a város minden zugát és megtaláljam a rejtett dolgokat.

Martin: A GTA-ban nagyon fontos, hogy ismerjük a várost - ismerd a rövid utakat és az ugratókat. Ez lehetetlen volt San Andreasban, de szerintem a Liberty City-t meg lehet ismerni annyira, hogy tudd, hogy melyik utat használd ha a rendőrök üldöznek.

Alex: Csak néhány órát játszottam vele, de máris kezdtem átlátni a dolgokat. Az üldözés-jelző skála sokkal jobb.

Martin: A legjobb pillanat az volt, amikor bemásztam valakinek a kertjébe és az ott üldögélő figurák eléggé megijedtek attól, hogy egy gengszter került a kertjükbe.

Alex: Ja, az jó volt, de egy kicsit fura volt amikor felmásztak a székekre.

Martin: Ez a GTA - vannak fegyverek és animációs gliccsek, de áldozat nélkül nem létezhet egy ilyen zsúfolt és valóságos város. Természetesen még nincs is kész.

176000/175590.jpg

Alex: Ha azt vesszük hogy mindent ilyen nagyszabásúra csináltak, meglep, hogy ilyen kevés probléma volt. Minden probléma apró volt, és ez elég meglepő.

Martin: A város sokkal élethűbbnek tűnt mint a többi GTA-ban. A Destruction for Beginners (Pusztítás Kezdőknek) küldetésben, amikor az épület oldalán jutottunk fel és a magasból lenéztünk az utcákra, meglepően élethűnek tűnt az egész.

Alex: Nagyon tetszett, ahogy az emberek mászkáltak. Az utcaseprő összeseperte a szemetet, a másik figura épp a lerobbant kocsiját javította. Az is vicces volt, hogy amikor megpróbáltam ellopni az autót és nem indult el.

Martin: Én egy lányt követtem aki éppen a kapcsolatairól beszélt telefonon és azért aggódott, hogy nehogy herpeszes legyen.

Alex: Ezek a kis dolgok teszik igazán élővé a játékot. Szívesen eltöltenék egy délutánt azzal, hogy a többi emberet figyeljem.

Martin: Jó dolog megfigyelőnek lenni - imádom nézni, ahogy az emberek végzik a mindennapi dolgaikat. Volt egy figura, aki füvet nyírt az út szélén. A Rockstar azt mondta, hogy néhány területen többen laknak mint máshol. Ki tudja, lehet hogy van éjszakai élet is - ha Niko be tud rúgni, akkor lehet, hogy az NPC-k is.

Alex: Az is tetszik, hogy az emberek kihívják a rendőröket ha látják, amikor kinyírunk valakit. Általában eltart néhány percig mire kiérnek és csak utána kezdenek el követni. Az is jó, hogy az új keresettségi mutatónk segít a menekülésben. Utáltam a régi GTA-kban, hogy a rendőrök mindig tudták hogy hol vagyok, még akkor is, ha elbújtam egy kis utcában.

Martin: Igen, ez életre keltette a játékot. Jó érzés lenne valakit megölni, amikor a rendőröket hívja miattunk.

Alex: Mostantól cserélhetünk autót vagy el is bújhatunk az épületekben. Olyan dolgokat csinálhatunk, amiket a valós életben is megtennénk ha üldöznek.

Martin: Sokkal élénkebb a környezettel a kapcsolatunk.

Alex: Pontosan. Például amikor berohantam arra a kis szigetre a park közepén és a rendőrök nem tudtak mit csinálni, úgyhogy messzebb maradtak és lőttek amíg nem hívták a csoppereket. Vicces lett volna ha beugranak a vízbe és üldöznek.

Martin: Az AI is sokkal többféleképpen reagál. Biztos vagyok benne, hogy a játékban lesznek meglepetések. Észrevetted a kocsik károsodás-rendszerét?

Alex: Igen, az nagyon tetszett, hogy nem robbantak fel automatikusan amikor felborultak.

Martin: Szerintem csak tovább tart, mire felgyulladnak.

Alex: De volt, ami egyáltalán nem gyulladt ki. A motorok is jók voltak. Vicces volt amikor elfuraroztam a jamaikai srácot a motor hátulján. Az is vicces, amikor Niko felveszi a sisakját - vagy nem veszi fel, ha nem találja. Ugyanez vonatkozik Little Jacobra - a legviccesebb párbeszédek, amiket valaha hallottam egy játékban, bár a felét sem értettem annak, amit mondott!

Martin: Imádtam hogy füst kavargott az autóban vezetés közben. Kiváncsi vagyok, hogy Niko vajon megérzi-e a káros hatásait annak, hogy egy ilyen autóban ül. Olyan lenne, mint egy részeg motor?

Alex: Jó kérdés.

Martin: Bár szerintem ez csak gondot okozna.

Alex: Igen, úgy tűnt, hogy nincs semmi hatása, bár lehet, hogy csak azért mert egy motor hátulján volt. Mi a helyzet a küldetésekkel?

Martin: Sokkal változatosabbak mint a korábbi GTA-kban.

Alex: Úgy gondolod? miért?

Martin: A beltéri lövöldözés sokkal jobb lett és amit láttunk az sokkal részletesebb volt a régi “vezess el A-ból B-be, lőj és vezess vissza A'-ba játéknál.

Alex: Szívesen kipróbáltam volna azt a küldetést, amiben Niko a teherautó tetején van. Ez újnak és izgalmasnak tűnik. Ne érts félre, a küldetések izgalmasak voltak, de ennél többet várok.

Martin: Biztos vagyok benne, hogy a Rockstar még egy csomó dolgot titkol. Úgy tűnik, hogy bizonyos dolgokat meglepetésnek szánnak és azt akarják, hogy a média lője le a poénokat.

Alex: Az új harci rendszer sokat segített a küldetések életrekeltésében, különösen a Destruction for Beginners küldetésben. A fedezékből fedezékbe rohanás és a lövöldözés inkább a Gearsre hasonlított, mint a GTA-ra, és sokkal jobb is. Az ellenség lelövése sokkal megfontoltabb és taktikásabb volt, ami a korábbi játékokban inkább a szerencsén és a fegyver méretén múlott.

Martin: Bizony. A régi GTA nagy részében a régi harcrendszerrel küszködtünk. Ez nem hasonlított annyira a Gearshez - de a fedezékkeresésnek még mindig volt értelme, bár szerintem hosszabb játék után derül majd ki igazán, hogy mekkora fejlesztésről van szó.

Alex: Most, úgy tűnik, hogy egy sima pisztollyal is legyőzhetünk egy csapatnyi ellenséget, ha jól helyezkedünk a fedezékben.

Martin: Sokkal pontosabb. Egyetértek abban is, hogy a régi GTA-k inkább arról szóltak, hogy mekkora fegyverünk, és nem arról, hogy mit csinálunk vele. Szerintem ezentúl úgy is harcolhatunk, ha nincs is nálunk semmi és mégsem érzezzük azt, hogy túlerőben van az ellenség.

176000/175589.jpg

Alex: Hacsak nem lővünk egy bazookát a fedezékedre véletlenül. Elég vicces volt, amikor ez megtörtént. De a jelenetért megérte.

Martin: A halál jelenet - az gyönyörű volt. Az új fizikai rendszer összehasonlíthatatlanul jobb. Amikor Niko kigurul az autóból vagy amikor a levegőbe repül a saját bazooka robbanásától.

Alex: Áh, amikor teljes sebességgel gurultam ki egy autóból, az eléggé fájdalmasnak tűnt.

Martin: Az ellenség halálát is sokkal látványosabbra csinálták. A múltkor láttuk, hogy az egyik figura leesett az SUV tetejéről. Az is csúnya volt.

Alex: Amikor meg betöri a szélvédőt és nekimegy egy száguldó autónak. Az is fájdalmas.

Martin: Mivan a gyógyító rendszerrel? Az is sokkal kifinomultabb, mint a korábbi GTA-kban.

Alex: Szerintem az is jól működöttt. Persze nem akkora újdonság, mint a keresettségi mutató, de ennek is van értelme. Kár, hogy nem volt időnk megállni a Burger Shotnál, hogy megnézzük, hogy a kajálás mennyit változtat az egészség szintünkön a gyógyszerekhez képest.

Martin: Nem tudtam, hogy lesz regenerálás is. Kicsit fura ennyi idősen olyan játékkal játszani, amiben még mindig vannak gyógyszerek és életerő mutatók.

Alex: Ennek ellenére nekem tetszik. Fel kell szerelkeznünk, mielőtt elindulunk egy küldetésre, mert alapból nincs minden szintünk maximumon.

Martin: Ez az egyik gond a GTA-val - évekig tart, mire felkészülünk egy küldetésre és ha véletlenül egy bazookát kapunk az arcunkba, akkor vége az egésznek. Bár szerintem az új mentési rendszerrel kikerülhetjük ezt a problémát.

Alex: Ez a te hülye hibád! Velem ilyen soha sem fordult elő.

Martin: De te csak helikoptereket üldöztél végig!

Alex: Négy helikoptert. Annyi volt az egész. Amúgy meg négy rendőrhelikopter leszedése a bennük lévő sniperekkel együtt komoly tudást igényel.

Martin: Az is komoly tudást igényel, hogy egy hamburgert dobj egy járókelő arcába. Szerintem én öt helikoptert is le tudtam volna lőni egyetlen hamburgerhússal ha lett volna rá lehetőségem.

Alex: Legközelebb látni akarom, mire jutsz a hot-doggal. Mindenesetre a nagy kérdés az, hogy az első próbálkozásod megfelelt az elvárásaidnak?

Martin: Mindenképpen többre vágyom és minél többet szeretnék látni belőle.

Alex: Ez teljesen így van. Rengeteget fejlődött mióta először láttam. Abból kiindulva amit a többi sandbox játékban láttam, a GTA-ban olyan dolgok vannak, amikhez a többi játéknak köze sincs. Egyik játékban sincsenek ennyire jól kidolgozva a karakterek és nem illeszkednek ennyire a környezethez.

Martin: A GTA olyan játék, ami sosem fedi fel magát teljesen, legfeljebb néhány óra játék után - amit mi láttunk, az egyből ismerős volt, de annyi újdonság volt, hogy állandóan azt éreztem, hogy ez a játék nagy lesz. És igazad van, a GTA még mindig a legjobb sandbox.

Alex: Valószínűleg a környezet a legfontosabb karakter a játékban. Liberty City jó helynek tűnik a federítéshez és a szórakozáshoz.

Martin: Nem láttunk és nem is beszéltünk a multiplayerről, de alig várom, hogy megtudjam milyen lesz. Lehet, hogy egy beugrós kooperatív játék lesz? Nagyon tetszik az az ötlet, hogy összeállhatunk egy haverunkkal és elindulhatunk a városban. Lehet hogy csak autókázunk vagy piálunk, de egy küldetésre is összeállhatunk.

Alex: Sosem játszottam a PSP multiplayer küldetésekkel, de szerintem valami olyan lesz, ami teljesen elkülönül a single playertől. Jó lenne, ha lennének ismerős karakterek és Liberty City egy játszótér lenne. Fogadnék rá, hogy lesznek mini játékok is, amiket a haverokkal játszhatunk.

Martin: Remélem az online változat ennél fantáziadúsabb, de szerintem ezzel nem lesz gond. A GTA-ban lehetne deathmatch, vagy az ballépés lenne?

Alex: Nem látom át, hogy az hogyan állna össze. Korlátozni kellene a pálya bizonyos területeire, ami eléggé anti-GTA-s megoldásnak tűnik. De lehetne egy nagy háború is, ahol a kerületekért folyik a harc. Az remek lenne..

Martin: Háború! Ez nagyon jó ötlet. Eszméletlen lenne. Abból ítélve, ahogy a Rockstar beszél róla, szerintem eléggé különleges lesz. Nagyon jó lenne egy 16 játékos online háború. Már a szívem is gyorsabban ver a gondolatától.

Alex: Őrületes lenne. Csak várnunk kell és majd kiderül.

©2008, IGN Entertainment, Inc. Minden jog fenntartva.

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Necroman Mk2
The Crew

2024.04.12.
13

Malleus
Faith of Danschant (神舞幻想)

2024.04.07.
2

CHASE
Nolan filmjei

2024.04.02.
5

Necroman Mk2
Video Game Hall of Fame 2024

2024.03.20.
16

Necroman Mk2
Majd nálatok

2024.03.15.
6

p34c3
PlayStation VR2: Valós halál?

2024.03.15.
6

drag
2023 legjobb filmjei - szerintem

2024.03.09.
8

Necroman Mk2
Flashpoint Archive bemutató

2024.02.25.

Malleus
Mists Beyond the Mountains

2024.02.17.

p34c3
Red Dead Redemption dedikálás

2024.02.15.
2

Necroman Mk2
Barbie Fashion Designer

2024.01.11.
3

liquid
Wonka

2024.01.07.
10

p34c3
Marvel's Spider-Man 2 ajánló

2024.01.04.
11

mcmacko
Pecker - egyem a pöckölőjét

2024.01.02.
3

CHASE
Kedvenc soundtrackek

2023.12.31.
1

Necroman Mk2
2023. év dala

2023.12.31.
3

p34c3
Globular Cluster CMP2 PS VR2-höz

2023.12.24.

liquid
Az univerzum urai

2023.12.17.
3

liquid
Minden idők legjobb trailere?

2023.12.05.
10

p34c3
Én kicsi gamer sarkom

2023.11.22.
34

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==