Avagy egy sokadik, senkit nem érdeklő -kizárólag horror- filmes lista arról, hogy melyek tetszettek a legjobban. A szubjektivitás miatt nem fűznék hozzájuk semmit, nyilván úgysincs még egy ember, aki egyetértene ezzel a listával. Természetesen mindent nem láthattam, így fennáll annak a lehetősége, hogy egy esetleges cím megtekintése után ez az egész lista borulna, úgyhogy egyértelműen ez egy pillanatnyi helyzetjelentés. Íme tehát a „vég”eredmény.
#100 13 Eerie (2013)
#99 Beneath Still Waters (2005)
#98 Art Of The Devil (2004)
#97 Chained (2012)
#96 Jeepers Creepers (2001)
#95 The Wicked (2013)
#94 See No Evil (2006)
#93 Sl8n8 (2006)
#92 Mama (2013)
#91 Annabelle (2014)
#90 Baby Shower (2011)
#89 Train (2008)
#88 Frost (2012)
#87 Black Christmas (2006)
#86 Videodrome (1983)
#85 Hellraiser (1987)
#84 Sorority Row (2009)
#83 They (2002)
#82 American Mary (2012)
#81 Grotesque (2009)
#80 The Shrine (2010)
#79 Dead Silence (2007)
#78 The Orphanage (2007)
#77 Wer (2013)
#76 Let The Right One In (2008)
#75 Wrong Turn (2003)
#74 The Abandoned (2006)
#73 My Bloody Valentine (2009)
#72 Final Destination (2000)
#71 Night Of The Living Dead (1990)
#70 Child's Play (1988)
#69 House of Wax (2005)
#68 The Last House On The Left (2009)
#67 Poltergeist (1982)
#66 Feardotcom (2002)
#65 The Unborn (2009)
#64 The Eye (2008)
#63 Gothika (2003)
#62 Insidious (2010)
#61 Vacancy (2007)
#60 Dark Skies (2013)
#59 The Uninvited (2009)
#58 Haunting in Connecticut (2009)
#57 The Possession (2012)
#56 Haunt (2013)
#55 The Exorcist (1973)
#54 The Amityville Horror (2005)
#53 Deliver Us From Evil (2014)
#52 Saw (2004)
#51 Mirrors (2008)
#50 The Grudge (2004)
#49 Wind Chill (2007)
#48 Let Me In (2010)
#47 Scream (1996)
#46 Chernobyl Diaries (2012)
#45 The Babadook (2014)
#44 Ghost Ship (2002)
#43 Jessabelle (2014)
#42 House At The End Of The Street (2012)
#41 Dark Feed (2013)
#40 The Descent (2005)
#39 The Hills Have Eyes (2006)
#38 28 Days Later (2002)
#37 The Crazies (2010)
#36 Land Of The Dead (2005)
#35 High Tension (2003)
#34 The Conjuring (2012)
#33 1408 (2007)
#32 Grace: The Possession (2014)
#31 Dark Circles (2013)í
#30 Psycho (1960)
#29 I Spit On Your Grave (1978)
#28 Oculus (2013)
#27 Sinister (2012)
#26 The Omen (1976)
#25 Fragile (2005)
#24 Paranormal Activity (2007)
#23 Martyrs (2008)
#22 Shrooms (2006)
#21 Thinner (1996)
#20 Halloween (1978)
#19 Silent Hill (2006)
#18 The Ring (2002)
#17 Shutter (2008)
#16 The Dyatlov Pass Incident (2013)
#15 Alien (1979)
#14 Cube (1997)
#13 The Mist (2007)
#12 V/H/S (2012)
#11 Afflicted (2013)
#10 Hostel (2005)
#9 The Texas Chainsaw Massacre (1974)
#8 [REC] (2007)
#7 I Know What You Did Last Summer (1997)
#6 The Thing (2011)
#5 Event Horizon (1997)
#4 Friday The 13th (1980)
#3 The Blair Witch Project (1999)
#2 Nightmare On Elm Street (1984)
#1 Grave Encounters (2011)