[62] casper007 (offline)

Alapos - Átlagos

Ő egy 28 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

4759 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 253410 kreditet gyűjtött

2013 January
09:15 az ítélet?

Márciusban érkezik a Gears of War installáció negyedik tagja, a Judgment. Sokan lehúzást, kiszipolyozást kiáltanak. Halo3: ODST utánérzés, az eddig mutatottak vegyes érzelmeket váltanak ki, a rajongók háborognak a változtatások miatt. Kell egy exkluzív, amivel a 360 átvészelheti utolsó tavaszát, vagy a People Can Fly lelkiismeretesen vezeti tovább a sorozatot?
Én már nem vártam erre a generációra új Gears címet. Minden gyermeteg hibája ellenére nagyon szeretem az Epic shooterét, de az egyes epizódokra, mint hosszan tartó szórakozási forrásokra tekintettem, másfél év pedig nagyon kevés idő a trilógia lezárása után. Ennyi ideje van a ragaszkodó játékosnak, hogy kijátssza magát a harmadik résszel, hiszen márciusban megjelenik a lengyel fejlesztők kezei között hegesztett előzmény-mellékszál, és akkor búcsút lehet inteni a Gears 3 aktív támogatásának. Még ebben a rohanó iparban, a kétéves megjelenési periódusok korszakában is rettentően hamar kerül a boltok polcaira a Judgment. Ha pedig igazak a pletykák, és ősszel érkezik az új Xbox, akkor a játék biztosan meg is fog jelenni az előre eltervezett időpontban, lendítve egy utolsót a 360 játékosok táborán. Az interneten szörfözve szembetűnő, hogy a Judgment iránti érdeklődés korántsem olyan nagy, mint amit a sorozat megszokhatott. A játékosok többsége nem kér belőle a kifáradásra hivatkozva, a rajongók pedig húzzák a szájukat, látva a nem éppen drasztikus, de a Gears sajátosságait maguk mögött hagyó változtatásokat. A Judgment megítélése alapvetően negatív, valahogy én sem várom úgy, mint korábban három alkalommal is.

A sztori kampány az első rész előtti időkbe, majd másfél évtizedet röpíti vissza a játékost az emberiség túléléséért vívott háború sötét előszobájába. A locust, mint még ki nem ismert, félt és rettegett ellenség ömlik elő föld alatti lyukaiból, hogy elsöpörje az embereket. Az eddig látottak alapján a Gears 3 játékmenete találkozik a 2006-os epizód hangulatával, ami a trilógia legsötétebb tónusú és hangulatú felvonása is egyben. A régi ismerősök közül Bairdet és Colet láthatja viszont, aki belenyúl a pénztárcájába. Nem hinném, hogy a kampány alulteljesítene, ráadásul az alapokhoz való visszatérés hatalmas nosztalgiafaktorral bírhat. Persze minden magasabb fordulatszámon pörög majd, mint hat éve, és valószínűsíthetően ismét négy barát is nekiugorhat a harcnak. Három érdekességet kell megemlítenem. Ismét használható a franchise védjegyévé váló lancer géppuska, ami azonban kronológiailag később került kifejlesztésre. A háború első éveiben a COG még a klasszikus retro lancerrel hadakozott. Többen értetlenül csóválták a fejüket, én is türelmetlenül várom a fejlesztők magyarázatát. A másik kettő tényleges újítás, de a megjelenésig mindenképp óvatosan kezelem őket. Mivel a kampányt egy visszaemlékezés formájában élheti át a nagyérdemű, az átkötő bírósági tárgyalás során újabb és újabb titkosított dokumentumok kerülnek elő, amelyek befolyásolhatják a küldetések elemeit. Így például korlátozva lehet a fegyverhasználat, vagy ugyanazon a pályarészen különböző végigjátszásokban más és más ellenségek fognak feltűnni. Bár nem elképesztő szerteágazásokról rántották le a leplet, mindenképp dicséretre méltó, hogy a fejlesztő nem szeretne mindig előre megírt szituációkat kínálni a játékosoknak. A másik újdonság a dinamikusan változó nehézség. Természetesen ezúttal is lehet fokozatot választani, viszont azon belül, egy intervallumon a játék elnézőbb lesz, vagy ellenkezőleg, jobban megszorongatja az embert. Tegyük fel, hogy a sokat szenvedő illető ötödszörre is elbukja az adott szekvenciát, hatodszorra a program már kevesebb ellenfelet küld ellene, így átverekedheti magát közöttük. Ha valaki játszi könnyedséggel aprítja a sáskákat, akkor a Judgment bekeményít, fejfájást és nagyobb kihívást okozva így. Ezt nem szabad összekeverni a nehézségi fokozatok közötti átváltással, tehát ha hardcoreon nem megy a játék, a rendszer nem állítja vissza normálra.



Sokkal nagyobb aggodalmaim vannak az online mókával kapcsolatban. A Gears eddig sikeresen őrizte meg egyediségét, inkább őt másoltak, nem pedig fordítva. Azonban a sorozat adoptálódni látszik a mai tömeges elvárások felé, ami szomorú, hiszen ezelőtt is megtalálta a maga bázisát. A játék alapvetően gyors lesz, még pörgősebb, mint a 2011 őszén megjelent Gears of War 3. Sok olyan kisebb módosítást végeznek el a fejlesztők, amik bomlasztják a Gears kvintesszenciáját. Az egyik legmarkánsabb elem, a Down But Not Out eltűnik, azaz nincs térdelés, akit leszednek, az rögtön meg is hal. Így ugrik a megszokott gyógyítás. Persze a Gears 3 óta páran talán örülnek is ennek a változtatásnak. A letepert játékosok fedezékbe kúszhattak, esetenként még elég sok lőszert benyeltek, mire elvörösödött a képernyőjük, de ami a legfontosabb, gyakorlatilag búcsút lehet inteni a „kill lopásoknak”. A Gears of War természeténél fogva indulatos játék, ahol az ember elképesztően hamar felhúzhatja magát. A térdeltetés miatt a gyilkolás sokkal személyesebb volt, mint máshol, ha valaki a te fegyvered által esett el, akkor tudtad, hogy ő a te áldozatod, és igazi sértés volt, ha valaki szándékosan megadta a kegyelemdöfést helyetted. Ez a plusz stressz faktor vonul most nyugdíjba, ami akár örömteli is lehet, de való igaz, hogy furcsa lesz a hiánya.

Jelentős módosítások sújtják a gránátrendszert. Eddig kétféleképpen lehetett a robbanó eszközöket eldobni: célozva vagy gyorsan bepörgetve, fedezék nélkül vakon kidobva. Ezúttal egyetlen gomb megnyomásával a karakter azonnal megválik játékszerétől, ami ráadásul rá is tapad arra az opponensre, akit eltalál. Emlékszem, pár év után a Call of Duty 2 meccsek gránáthajigálással kezdődtek, és félek, hogy a Gearstől teljesen idegen „grenade fest” itt fog meghonosodni. Mindezt tetőzi, hogy a sztenderd robbanó gránát alapfelszerelés lesz. A gyógyítás specifikus fegyverrel fog történni, ami lényegében egy gyógyító kemikáliát kibocsátó gránát lesz, az becsapódás után egy zöld felhő manifesztálódik, ami gyógyítja a benne megmártózó csapattagokat. Ez gyakorlatilag egy boosterként is hathat, mint például a Team Fortress 2-ben a doktor-heavy páros, hiszen aki az áldott ködben waltzot jár, az folyamatosan gyógyul, a szemtől szembeni küzdelem megnyerésére jóval nagyobb esélye lesz. Megszűnik az objektumokra való tapasztás lehetősége. Részben örömteli, hiszen a telepített gránátok nagyon gyorsan berobbantak, hatótávjukon pedig érthetetlen módon szinte lehetetlen túljutni a detonáció előtt. Másrészt viszont a tapasztás újabb taktikai lehetőségeket biztosított, nem egy mérkőzést láttam eldőlni ennek a módszernek az alkalmazásával.

A Gears of War mindig a csapatjátékról szólt, még ha nem is valósult meg mindig, köszönhetően az önző játékosoknak. A csapatalapú játékmódok természetesen maradnak, érkezik azonban az idegenül ható Free for All. Gyakorlatilag egy deatmatch variáns, csak éppen felek nélkül, mindenki mindenkit lő és mészárol, kicsit kaotikus helyzetet generálva így a képernyőn. A fejlesztők indoka a játékmód implementálására: ha este felnézel, de a barátaid nincsenek online, és emiatt nem szeretnél egy nem együttműködő csapattal szenvedni, bármikor belevetheted magad abba a harcba, ahol nem kell emiatt aggódnod. Ebben van is igazság, de nálam a FfA márciusban a nulláról indul. Mivel itt lényegtelen a megjelenés, hiszen bárkire lőni kell, aki él és mozog, a sorozat történelmében először ölhet ember embert. Ami nem itt lesz szembetűnő, hanem mindenhol máshol. Teljesen érthetetlen módon a locustok eltűnnek a versusból, piros és kék COG csapatok feszülhetnek majd egymásnak. Nekem Halo utánérzésem van. Már zsánertől függetlenül robog az uniformizálódás? A Gears épített a pályák és fegyverek ismeretére, ha nem számítom az egyébként befolyással bíró internetes kapcsolatot, akkor skill alapú öldöklésről is beszélhetek. Itt ez valamilyen szinten változni látszik. A versus meccsek alatt itt-ott feltűnő boostokat lehet felvenni, amelyek rövid ideig erősebb sebzéssel vagy konstans gyógyulással jutalmazza azt a szerencsést, aki megtalálja. Szükség van erre? Ismét olyan aprónak tűnő, de teljesen buta megoldások kerülnek bele a játékba, amik felrúghatják a balanszot. A felvett pajzshoz nemcsak pisztolyt, de elsődleges fegyvert is lehet használni. Vagyis egy normál lövedékeket felfogó védelmi eszköz egészül ki erőteljes tűzerővel. A sawed-off shotgun ugyan már nem lesz kezdőfegyver, viszont aki felveszi, kétszer is lőhet vele újratöltés előtt. Nemhogy kivették volna a francba.



A legérdekesebb újítás egyértelműen az Overrun, amit a legtöbbször a Horde és Beast ötvözeteként emlegetnek. Az emberek és a sáskák oldalán felálló csapatok feszülnek egymásnak, előbbiek feladata, hogy megvédjék a kijelölt célobjektumot, utóbbiak értelemszerűen ennek az elpusztítására törekednek. A leglényegesebb elem a kasztrendszer bevezetése, amire eddig nem volt példa. A mérnök képes védelmi eszközöket telepíteni és azokat javítani, illetve fejleszteni, a gyógyító a fentebb említett gránátokat szórja, a katona munícióval látja el társait, a felderítő csak számára elérhető falakra kapaszkodhat fel, hogy onnan ossza az áldást. Szemben a locustok a Gears 3-ból megismert, kicsit karcsúsított palettából csemegézhetnek, értelemszerűen igazságtalan lenne olyan nagyobb bestiát felkínálni, amelyre az emberek mind a négy tagjának egyszerre kellene koncentrálnia.

Nem állíthatom, hogy a Judgment a sorozat babérjain ülne, kisebb-nagyobb módosítások egész armadája érkezik, azonban a kérdéses, hogy a többségük hozzá tud-e a járulni a játékmenet finomításához és a kiegyensúlyozott harc megteremtéséhez. Az eddig nyilvánosságra hozott információk alapján a veteránok okkal aggodalmaskodnak. Én bízom a legjobbakban.
Gears of War 3 16 komment

[10] Kalifornia
Jan 21., Monday 12:27 #16
KATT!(-Updated-1-15-13-)-New-info-from-podcas t-13

bővebb infó az overrunról ha valakit érdekel.
[62] casper007
Jan 17., Thursday 14:06 #15
Válasz casper007 (#14) üzenetére
Áh, oké, utánaolvastam. Persze akkor jogos a kérdés, hogy miért piszkítom itt tele a blogot fölösleges kérdésekkel.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[62] casper007
Jan 17., Thursday 14:05 #14
Válasz axl (#13) üzenetére
Kitartást hozzá! Bár lehet én vagyok elmaradott, de mi az a TL : DR?
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[55] axl
Jan 17., Thursday 2:57 #13
TL : DR

...

Csak viccelek ám. Holnap (vagyis ma) reggel korán kell kelnem (kérdezhetnéd, hogy akkor mégis mi a francot keresek itt hajnali háromkor... ), de majd meló után (vagy közben) elolvasom én is.
Minden játék szerepjáték
[62] casper007
Jan 13., Sunday 22:43 #12
Válasz Bogyi007 (#11) üzenetére
Én nem tudok semmilyen gyűjtői vagy limitált kiadásról. Előrendelői ajándék valószínűleg lesz, majd két-három héttel a megjelenés előtt kiderül, mi lesz. Én karakter skinekre tippelek, mint a három esetében.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[31] Bogyi007
Jan 13., Sunday 22:23 #11
Ezeket elolvasva nem vagyok biztos a premierkor való vételben. Igazából a kampány az ami érdekel az is a coop miatt, de lehet hogy hamar esni fig a game ára s majd inkább akkor fogom megvenni.

Apropó megjelenéskor itthon semmi extra kiadás nem lesz? Vagy valami meglepi a sima kiadás mellé?
Bogyi007 a legtitkosabb titkosügynök! A titkát nem tudhatod meg, aki mégis megtudta már halott! Xbox Gamertag: Hun Bogyi007 PSN ID: Bogyi007
[62] casper007
Jan 13., Sunday 10:54 #10
Válasz Kalifornia (#9) üzenetére
Én azt tippelem, hogy a corpser gyengébb lesz, illetve korlátozottan tud ja majd csak magát beásni. Mint ahogy várhatóan Cole sem tud majd félpercenként tölténycsomagokat dobálni. Kell egy újratöltődési idő, a jó balans problémáját pedig hagyjuk meg a fejlesztőknek.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[10] Kalifornia
Jan 12., Saturday 9:59 #9
Ha viszont kivették a boomshotot, akkor egy corpsert fél óráig kell lőni lancerrel?
[62] casper007
Jan 11., Friday 20:10 #8
Válasz nijtap (#7) üzenetére
A shotgunok regisztrálása is furcsa. Néha fedezék fölött eltalál, active reload nélkül egy lövéssel fektet, stb. A legjobban a sawed-off-t utálom, sokan berohannak, elsütik, aztán eliszkolnak, közben újratöltenek, és mehet újból. Nekem még nincs 6000 killem vele, de visszaváltottam gnasherre, egyszerűen nem bírok vele játszani.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[3] nijtap
Jan 11., Friday 18:55 #7
Válasz casper007 (#6) üzenetére
Igen, igazad van, sajnos. A GoW3-ban is inkább a horda módot preferálom LAN-ban, az általad is leírtak tapasztalása után
Szerintem gusztustalan amit a shotikkal is művelnek. Semmi játéktudás, csak kempingezés, s bevárás.
BELIEVE
[62] casper007
Jan 11., Friday 18:44 #6
Válasz nijtap (#5) üzenetére
Azért a GoW 3 sem fenékig tejfel. Legalábbis egyre jobban irritál. Az embereket nem érdekli, ki él, ki hal, sokszor agyatlanul törtetnek előre. Rossz a spawn rendszer, a letapasztott gránátok robbanási hatásköre félelmetes, itt gyalázkodnak a legtöbbet az emberek.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[3] nijtap
Jan 11., Friday 17:19 #5
Most jutottam el arra a pontra,hogy nekem ez így nem kell. Köszönöm az írást, de már a Halo 4 esetén is visítva dobtam el a kontrollert a CoD uniformálódás miatt.
Én a GoW első részének horrorisztikus hangulatára vágytam, a destroyed-beauty életérzésre (kampányszinten), de már múltkor arról is szó volt, hogy lesz majd viccelődés is a sztoriban. (baszus nem bedarálják egész Serát a sáskák?). A multis változások pedig nem az én pályám, maradok a GoW3-nál.
BELIEVE
[62] casper007
Jan 11., Friday 15:56 #4
A kampánytól nem tartok, szerintem egy átlagosan jó Gears színvonalat hoz majd.
Kalifornia: Cole-tól elvették a boomshotot, mert túl erősnek ítélték.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[10] Kalifornia
Jan 10., Thursday 22:39 #3
A gow multija a Call of Duty felé halad, lásd gow3 annex, 15 méterre respawnoltál a ponttól.
FFA ez hülyeség, főleg ha itt is előnyhöz lehet jutni..

Overrun:
Na ettől félek a legjobban. Szerintem ez nem lesz kibalancírozva hiszen a boomers katona saját magának adja a boomerhez a muníciót? Ez röhejes.. legalább megcserélnék a szerepet valamely másik kaszttal, hogy ne a boomeres adja saját magának a lőszert.
Eléggé fura lesz ha 4 boomeres és 1 medic fog egy csapatba lenni.
[55] FredPerry
Jan 10., Thursday 12:19 #2
Én bízom benne, hogy jó lesz, sokan már a harmadik részt is leszólták, hogy az első kettőhöz képest az is rossz, nekem meg még jobban tetszett, mint az elődei. De ehhez persze mindenki máshogy áll hozz. Én várom nagyon a Judgmentet, a multin tényleg változtatnak elég sokat, de engem egyáltalán nem zavar, úgyis csak pár órát szórakozok el vele, leginkább a történet és az egyszemélyes mód érdekel. Meg coop-ban haverral ugyanaz a fő szál, aztán kész.
[26] shearer
Jan 10., Thursday 10:36 #1
Nagyon furák ezek a multis változtatások, lényegen ezt változtatják meg, amitől a Gears, Gears volt. Mondjuk annyira nem izgat, már egy ideje nem nagyon játszom online, ha az egyszemélyes hadjárat rendben lesz, nekem az már elég. Annak meg kimondottan örülnék, ha tényleg visszatérnének az első rész sötét hangulatához.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
casper007
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
Ezeken a platformokon játszom
Playstation3
PC
Nintendo Wii U
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Kaland, FPS, Szerepjáték
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Könyvek, Mozi
Barátok, ismerősök
elvis
(offline)
liquid
(offline)
antaru
(offline)
Ghz
(offline)
drag
(offline)
bastard
(offline)
zaz
(offline)
playmore
(offline)
logen
(offline)
dreampage
(offline)
theSickness
(offline)
Lavitz
(offline)
Tommy_Angelo
(offline)
zs0lt1
(offline)
Edina
(offline)
Rolne
(offline)
Attila6
(offline)
Hellfrost
(offline)
rob
(offline)
Necroman Mk2
(offline)
Đoma
(offline)
gyuri12
(offline)
Fatman
(offline)
Vuxy
(offline)
Jackal
(offline)
axl
(offline)
Matos
(offline)
BW
(offline)
Alwares
(offline)
skiz0
(offline)
rolmanus
(offline)
jimessor666
(offline)
roli576
(offline)
Yip Man
(offline)
Sicknesshuga
(offline)
maccc
(offline)
kochanp
(offline)
Sübe
(offline)
atka
(offline)
x-doboz360
(offline)
Morwen
(offline)
sepsta75
(offline)
HuN Makaveli
(offline)
Iceakos
(offline)
kryss777
(offline)
mnorbee
(offline)
Final Doom
(offline)
Ray
(offline)
pergemark
(offline)
annie007
(offline)
erik10
(offline)
Nesh
(offline)
lorantHUN
(offline)
Joo T
(offline)
RedBoyforCE
(offline)
olin
(offline)
NikoBoy
(offline)
kicsihocza
(offline)
hocza
(offline)
regeth
(offline)
ryujani
(offline)
Gangster
(offline)
wortoo
(offline)
warass
(offline)
engé
(offline)
wodbear
(offline)
RoOte
(offline)
5T3V3N
(offline)
Quimby
(offline)
G.A.R.
(offline)
Sam360
(offline)
Xbox360Gamer
(offline)
Zombi Killer
(offline)
Enzo Di
(offline)
lamann
(offline)
Graphitman
(offline)
KiCsi MexXiS
(offline)
Wolverine
(offline)
Futrinka
(offline)
Adam360
(offline)
Yegor
(offline)
Alpár
(offline)
ne5h
(offline)
TheGameSCore
(offline)
M4ST3RCH13F19
(offline)
Amy
(offline)
John Smith
(offline)
okornyalbaro
(offline)
Bence360
(offline)
Keyoo
(offline)
MilanZila
(offline)
Zoy76
(offline)
dpb
(offline)
SRyan
(offline)
Fabri
(offline)
AnnexHUN
(offline)
Shifty Fox
(offline)
Szekitáj Chili
(offline)
FredPerry
(offline)
Svitzh
(offline)
Rolcsoo
(offline)
Kisszarka
(offline)
Gears of War 3 adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Microsoft
Fejlesztő: Epic Games
Megjelenés: 2011. Sep 19.
Kategória: Akció
Online játékmód: Van

A szerkesztőség értékelése:
9
Ami tetszett
+ Csúcsminőségű TPS-élmény
+ Komolyabb hangvételű, mélyebb sztori
+ Változatos és gyönyörű helyszínek
+ Fantasztikus látvány
+ Színek!
+ Még jobb Horda mód, új Bestia mód
+ Magyar felirat
Ami nem tetszett
- A játékmenet terén nem mutat túl sok újat
- Van néhány feleslegesen tágas helyszín
Olvasói értékelés: 13.2 (125 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

167 | [Teszt] Gears of War 3

Eljött a vég: a Gears of War 3 több, mint folytatás, hiszen a trilógia lezárásaként Marcus és társai történetének végére is pontot tesz. Az előd magasra tette a lécet - vajon a harmadik rész képes lesz kiteljesíteni az eddigi élményt? Tesztünkből kiderül.

25 | Gears of War 3: az utolsó DLC

Az Epic Games bejelentette a Gears of War 3 negyedik, és egyben utolsó DLC-jét, amely a Forces of Nature címet viseli és a multiplayert fogja bővíteni.

36 | Gears 3: jön a Horde Command Pack

Gears of War 3 letölthető tartalom a láthatáron, meglehetősen vegyes hozzávalókkal: van benne három új pálya, három új karakter, négy upgrade, és két új fegyver-festés. Részletek!

35 | Gears of War 3: túl a hárommillión

Bő egy hete került a boltokba a Gears of War 3, amely kapcsán már az első eladási adatok is befutottak: a Microsoft és az Epic Games elégedett lehet.

72 | Ice-T Gears of War 3-at csomagol

120 | Gears of War 3: porból porrá

23 | [CC] Gears of War 3 videónapló

Az Epic Games előállt az első Gears of War 3 (360) fejlesztői naplóval a Comic-Con alkalmából, melyben általánosságban mesélnek nekünk a harmadik rész készítéséről.

127 | Kiszivárgott a Gears of War 3

Nem éppen örömteli hír a Gears of War 3 (360) kapcsán: bő két hónappal a megjelenés előtt kiszivárgott a játék félkész változata. Spoilerveszély a neten.

55 | Gears of War 3: szeptember 20.

Fontos és régóta várt megjelenési dátum: kiderült, hogy melyik napon kerül a boltokba a Gears of War 3 (360). Szeptember huszadikát kell bekarikázni a naptárban.

41 | Gears 3 béta: nem csak Bulletstormmal

A héten megjelenő Bulletstorm belépést biztosít majd a Gears of War 3 (360) bétatesztjébe, de lesz erre más mód is. Még ezen a héten okosabbak leszünk.

37 | Gears of War 3: mozgásban a multi

Nem csak képeink vannak, hanem videónk is, egészen pontosan két darab egy perces anyag: mozgásban is meg tudjuk nektek mutatni a Gears of War 3 kompetitív online multiját.

16 | Gears of War 3: képek a multiról

Ahogy arról tegnap beszámoltunk, az Epic Games bejelentette, hogy lesz multiplayer béta a Gears of War 3 esetében - a legfrissebb képek ennek megfelelően a többjátékos mókára koncentrálnak.

36 | Gears of War 3: lesz béta

Jó hír a Gears of War 3 csúszása miatt szomorkodók számára: az Epic Games bejelentette, hogy lesz online bétatesztje a játéknak, méghozzá valamikor 2011 elején.

79 | Jövő őszre csúszik a Gears of War 3

A nap negatív meglepetése következik: a Microsoft bejelentette, hogy az eredetileg jövő áprilisra várt Xbox 360-as játékuk, az Epic által fejlesztett Gears of War 3 őszre csúszik.

42 | Gears of War 3: Beast Mode gameplay

A múlt heti Penny Arcade Expo-ról származó kamerás videó következik, főszerepben a Gears of War 3 új, a Horde módot játszható Sáskákkal benépesítő Beast Mode-ja.

110 | Gears of War 3: dönts Carmine sorsáról!

Maradjon életben Carmine a Gears of War 3-ban, vagy süssenek belőle szalonnás rántottát a Sáskák? A döntés a Te kezedben van. Plusz: hat darab friss GeoW 3 screenshot is érkezett.

28 | [E3] Gears of War 3: a Beast Mode

Új kooperatív multiplayer mód a Gears of War 3-ban: a Beast Mode a Horde tükörképe, hullámokban támadó ellenfelek ellen harcoltok közösen - csak most a Locust oldalon. Videóval.

21 | [E3] Gears of War 3 képek

A tegnapi Microsoft konferencia koop-prezentációját követően ma egy tucat új képpel tudunk szolgálni a Gears of War 3-ról.

37 | [E3] Gears of War 3 koop gameplay

Az MS konferencián láthattunk először kooperatív gameplay akciót a jővő tavaszzal megjelenő Gears of War 3-ból. Nagy fegyverekkel nagy szörnyetegek ellen - egyszerre négyen.

49 | Gears of War 3 képáradat

Hiába a viszonylag messzi megjelenés, továbbra is szép adagokban szállingóznak a látnivalók a Gears of War 3-ról - ezúttal nem kevesebb, mint huszonegy ingame lövetet tudunk róla mutatni.

53 | Gears of War: három a harmadikról

A múltkori meglepően széles színpalettával operáló képek után most néhány borongósabb hangulatú látnivalót van alkalmunk közölni a Gears of War 3-ról.

87 | Gears of War 3 képadag

Trailert már láttunk. Szkeneket, látványterveket és különféle illusztrációkat is. Ma az első normál screenshot-csokor is befutott a Gears of War 3-ról.

70 | Gears of War 3: a 30fps a cél

A Gears of War 3 természetesen szeretne még csinosabbá válni, mint elődei, ám mint kiderült, ezt egyáltalán nem a képfrissítés növelésével szeretné elérni az Epic Games.

64 | Gears of War 3 szkenek

A múlt hónapban kiadott bemutatkozó trailer után befutottak az első képek / szkenek is a Gears of War 3-ból - meglehetősen érdekes, orosz forrásból. A szöveget nem értjük, de a képek szépek.

206 | Gears of War 3: az első trailer

Az elmúlt napok, hetek arról szólnak, hogy mikor fogják hivatalosan bemutatni a Gears of War 3-at: erre a várakozásoknak megfelelően a tegnap esti Jimmy Fallon's Late Night Show-ban került sor. Marcusék és a Sáskák ismét összecsapnak.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába