[40] Rewmac (offline)

Trsasgi - Grny - Sznok

egy 32 ves fi s itt lakik: Budapest / Budapest

4522 napja regisztrlt felhasznl, ez id alatt 118594 kreditet gyjttt

2010 jnius
07:32 Transformers - War For Cybertron Teszt
Optimus Prime s tbbiek jra akciban - More than meets the eye
Azt hiszem nem vagyok egyedl azon letbeli tapasztalatommal miszerint a kocsiv, replv vagy ppen tankk alakul robotok gyerekkorom ers rszt alkottk. A 90-es vek elejn mg kisgyerekknt minden htvgn azzal frasztottam j apmat, hogy ki kell klcsnzni a vide tkbl (igen ltezett olyan is, nem csak a korongos szp csillogs filmek DVD nven) a Transformers filmet. A szinkront betve tudtam, szrl szra. Nem nehz kitallni, hogy rajongja vagy valamilyen felsznes formban ezeknek a lnyeknek.
Anno a 80-as vekben hihetetlenl sikeres jtkok, kpregnyek s persze az elengedhetetlen rajzfilmek hihetetlen sikeress tettk az autobotok s az lck vgskig tart harct. Ezt sikert az j kpregnyek s j sorozatok sem tudtk fellmlni. Egyszeren hiba voltak rdekesek a lnyeget nem tartalmaztk. Aztn 2007 s 2009 szinte mindent megvltoztatott. A frenchise jraledt a filmvsznon, de ezttal lszereplkkel. Ekkora kezdtem el behozni a lemaradsomat ami rajzfilmeket s kpregnyeket illeti. No, de elg a trtnelmi leckbl, mert anekdotzni oldalakon t tudnk.

Jtkok tekintetben sosem csaldtam. Anno a ps2-re volt egy Transformers Tataki (japn only) s egy Transformers Armada. Az utbbi igazi minsgi anyagnak szmtott. Free roam, fejlesztsek, hihetetlen krnyezet s ellenfelek. Tetszett annak ellenre, hogy fingom nem volt Optimus mellett ki az a msik kt autobot akikkel lehetett lenni. A filmes jtkok kzl az els nagyon tetszett valamirt, a msodikrt pedig szintn oda voltam, vagyok. Nem lehet megunni ezeket a robotokat, persze objektv szemmel nzve egyik sem llja meg olyan jl a helyt a jtkok modern piacn mint a War For Cybertron. Egy viszont biztos, Optimust brmilyen formban brki felismeri aki a 80-as vagy 90-es vek alatt jelen volt a vilgban. Vegyk pldul zaz bartomat akinek fingja nem volt ki az Optimus, de mint kamionos csv mg is tudta mi merre.
A War For Cybertron egyedi trtnettel rendelkezik. A ktelked rajongnak elmondom, hogy canon azaz a trtnet hivatalosan is rsze a Transformers trtnelemnek. A robotok polgrhborjt mesli el. Megatron a gonoszok vezre miknt is lzadt fel Kibertron npe ellen, Optimus, hogy lett fvezr s mikppen kerlt hozz a Mtrix. Azok szmra akik tudjk mirl beszlek egy nagyon lvezetes nosztalgikus lmnyt fog adni, azok szmra akik nem azoknak meg egy j trtnetet ad egy robotos lvldzshez. Megtudhatjuk, hogy olyan klasszikus karakterek mint Starscream (stks) vagy Bumblebee (rdong) hogyan kerltek bele ebbe a hborba miknt vltak ikonikus karakterekk az vek sorn. A sztori egyszeren jl lett megrva. Kln lmny, hogy Peter Cullen 65 vesen is immron tbb mint 20 ve Optimus hangjaknt jelen van. Az hangja nlkl taln nem is lenne olyan j a cucc. A tbbi hang is hiteles. Szmomra az is egy kellemes meglepets, hogy Barricade hangjt Steve Blum (Wolverine a jtkokban s a rajzfilmekben) klcsnzi, Ironhide (Aclfej) voklis szemlyisgt Keith Szarabajka formlja meg (aki nem ismeri annak mindegy, de az egyik legjobb Ironhide hang amit valaha halottam), de Nolan North az Uncharted Nate Drake-je is jelen van mint Brawl. A tovbbiakban rdekes mg, hogy Soundwave hangja ugyanaz a fiatalember aki Sagat remekl sikerlt szinkronjt adja a Street Fighter 4-ben. A Generation 1 Transformers ta nem volt ilyen j Megatron jobb keznek a hangja. rdemes figyelni ezek utn rtelemszeren a prbeszdekre, mert nagyon jk lettek. Nem csak a mozik kzbeni gondolok, hanem a harcok alatti konverzcikra is. Nem azt mondom sok minden derl ki ezekbl, de az interakci a karakterek kztt taln mindenkinek odacsal egy frnya mosolyt az arcra, ha nem akkor gy kell neki no.


A grafika jl megszokott Unreal Engine. Ennek hallatra vekkel ezeltt mg felkaptuk volna a fejnket, ma mr inkbb csak olyan „mr megint az, oh”. Meg kell mondjam szpen dolgozik a motor. Megvannak a megszokott unreal sznek, fak krnyezet s a kiss szrke httr. Ez nhol picit zavar lehet, de csak azon rajongknak akiket zavar, hogy Starscream-en a piros nem olyan mint kne lennie, de ettl eltekintve vizulis semmi baj nincsen vele. Szp les grafika s vilg trul elnk, ez viszont nha-nha a framerate krra megy s olykor kiss akadozik a kp alig szreveheten, de nagyobb harcoknl megtrtnhet. Vsync hiba nem jelentkezik a jtk alatt, teht simn, szpen fut. A krnyezet interaktv, teht folyamatosan vltozik a harc kzbeni robbansoktl s egyebektl. Ezzel csak egy problma van, hogy nem mi idzzk el hanem a script. Annak ellenre, hogy minden szp s j sajnos a jtk scriptrendszerrel dolgozik nagyon ersen s gy nem biztos, hogy kitart 2 vgigjtszsnl tbbet az tlag jtkosoknl. Ez persze nem vonatkozik az igen prgs multiplayer jtkmdrl. A trtnetet lehet vinni coop-ban illetve van egy Escalation nev horda md is, de a prgs multival egyik sem szllhat harcba. Mg single egy nagyon kellemes s kihvsokkal teli harcot knl tbb jtszhat karakterrel (minden kldets elejn ki lehet vlasztani 1-et a 3-bl, coop esetn nem lehet jelen kt ugyanolyan karakter) addig multi egy szinte megunhatatlan lmnyt ad a mfaj kedvelinek. Nonstop akci, szemlyre szabhat robotokkal. A megszokott unreal tpus jtkmdok kaptak helyet a jtkban. Team Deathmatch, Capture The Flag s hasonlk. Nem talltam olyan mdot ami unalmas lett volna. Ez fleg ksznhet a hall utni szinte azonnali respawn rendszernek. Teht ha megl minket az gyeletes multi kirly sem kell anyzni mert szinte azonnal vissza is trnk a csatatrre. A klnbz osztlyok mind rendelkeznek egyedi kpessgekkel s egyb tulajdonsgokkal, valamint mindegyik egyedi robot vlasztkkal. A scout pl. Sidwswipe-al s Bumblebee-vel, hogy az autobot oldalt emltsem. Az lca oldalon Megatron mint soldier is vlaszhat, teht mindenki ott van aki csak lehet. Felsorolni hossz lenne. De lentebb aki majd a teljes jtszhat karakter listt megtekinti az lthatja, hogy van bven lehetsg. Ami zavar, hogy Escaltion mdban csak az az ember kap pontot aki megli az ellenfelet. Hiba ljk mit 6 rn az oppozcit ha a vgzetes lvst egy arra tvedt trsunk adja le mi lszart sem kapunk. Ez iszonyatosan bosszant tud lenni, mivel az lsrt szerzett pontokbl tudunk tltnyt, fegyvert s letert venni a hullmok alatt vagy kztt. Mentsgkre szljon, hogy lehet egymsnak vsrolni, na de akkor is.

A harc. Ezen jtk esetben a f mozgat er, mondjuk az is rohadtl igaz, hogy minden akcijtknl, de ezt most hagyjuk. A fegyverek kztt van gpfegyver, gpgy, auto shotgun, sima shotgun, grnt s raktavet, kis sniper meg a nagy testvre, energia puska s egyb nyalnksgok. A felsoroltak mind a robotmdban hasznlhat fegyverek. Szpsgk, hogy nem csak ott egy fegyver nesze, hanem amint felvesszk hozznk alakul. Optimus kezben hozz mltan nz ki a gpfegyver, mg mondjuk Megatronnl egy szrke gy jelzi, hogy a karja nem viccel. Mondhatnm gyis, hogy minden fegyver hozzalakul az adott robothoz s ez iszonyatosan egyedi. A lekaphat turretek is mind sznben s formban hozznk alkalmazkodnak amint leszedjk ket. Nagyon korrekt kis dolog ez. Jrm zemmdban minden ms. Ekkor ugyanis megvltozik a fegyverzetnk s az adott karakter egyedi fegyverzett hasznljuk, Optimus raktkat l mg mondjuk Megatron egy baromi nagy tank vltozik s energia lvedkekkel kldik az ellent. Tetszik, hogy adtak az talakuls animcijra ami azrt nagyon fontos lssuk be. Az emltett arzenl mellett van mindenkinek egy egyedi kzelharci fegyvere amivel akkort oda lehet szni, hogy a kp beleremeg, rezni az ts erejt. Itt szeretnm megemlteni, hogy a fegyverek erejt nagyon lehet rezni. Nem mindegy mivel lvnk mire s hogyan, de minden esetben lthat klnbsgek vannak tzerben. Ezen fell minden karakter rendelkezik kt kpessggel. Az egyik magtl jratltdik a msikhoz melzni kell. ltalban a melsabb a jobb is. Nem akarom lelni a pont milyenek vannak, de egyet elhihettetek nincs szar kpessg. Nem vletlenl lettek kiosztva az adott karakternek vagy multiban az adott osztlynak a j fle szaftos kpessgek. Hasznlhatak, csak tudni kell mikor kell hasznlja, mert azoknak az idknek vge amikor ssze vissza elnyomtuk s de boldogok voltunk. Nem rt figyelni arra sem, hogy a jtk nem fossa ki magbl a lszert. Az akci hevben ezt hajlamos az ember elfelejteni aztn csak l mindenre ami mozog anlkl, hogy clozna is. Ez hiba ami vgzetes lehet. A harc kzbeni animci szinte tkletesre sikeredett. Idbe telt mire meg tudtam figyelni rendesen mert valahogy az els 20 rban nem erre fektettem hangslyt, de azrt csak sikerlt. Rszletes s sajtos mozgsa van minden gpnek ami csak megjelenik a jtkban s ettl lesz olyan hangulata az egyes alakvltknak, hogy knnycseppet is csalhat egy-egy fanatikus szembe.

Ahogy grtem elrkeztk ahhoz ponthoz ahol megosztom mindenkivel a jtszhat karakterek listjt. Aki erre maga szeretne rjnni az ugorjon egy picit.

Autobotok
Optimus Prime
Bumblebee
Ratchet
Ironhide
Sideswipe
Jetfire
Silverbolt
Arcee
Air Raid
Warpath

lck
Megatron
Starscream
Soundwave
Thundercracker
Skywarp
Breakdown
Brawl
Barricade
Slipstream



sszessgben a Transformers War For Cybertron megllja a helyt. Mint alakvlts anyag s mint egy shooter is. A laikusok is nagyon jl fognak vele szrakozni, a rajongk meg le kell, hogy hidaljanak, ha nem akkor valami trvnyt kne arra hozni, hogy el lehessen tlni ket. Objektven nzve egy ers 8 pontos anyag, de ha mint rajong tekintek r akkor olyan 10 pont, hogy mg prg is. Ezton szeretnk tovbb ksznetet mondani Ghz-nak aki nekem ajndkozta az elrendelsi kdjt ingyen s brmentve, hogy jtszhassak a nagy kedvencemmel.
Transformers: War for Cybertron 24 komment

[40] Rewmac
jn 30., szerda 10:52 #24
Vlasz Necroman Mk2 (#23) zenetre
Nha elkap a hv s gyakran elfelejtem kiszedni. Kszi
Youtube: TheIconizer
jn 30., szerda 10:48 #23
A kromkodsokat leszmtva egsz j kis rs.
"l gondolkod lny vagyok, aki az informci tengerbl szletett!"
[56] Oldern
jn 30., szerda 0:14 #22
Vlasz Rewmac (#21) zenetre
Ezt nem tudom feldolgozni
This Cannot Continue
[40] Rewmac
jn 30., szerda 0:10 #21
Vlasz Oldern (#20) zenetre
J akkor nincs jellegzetes szn, igazad van.
Youtube: TheIconizer
[56] Oldern
jn 29., kedd 23:58 #20
Vlasz Rewmac (#19) zenetre
Akkor n majd nem tudom, te meg igen
Vannak jellegzetessgei az Unreal 3-nak valban, de ez a szntelents szerintem (!) nem tartozik kz.

Ltszik, hogy az eredeti kommentet sikerlt totl flrertened, ellenben azt nem tudom, hogy mibl tudnd pl. TE azt, hogy mely jtkok "utmunka nlkliek" s melyek "azok". Illetve hogy ha elismerten lehet normlis sznekkel "a teljes sznpalettt hasznlva" jtkot csinlni, akkor nem mondod, hogy szerinted ezt csak akkor rhetik el, ha kln "megdolgozzk" az engine-t?

Az Unreal 3 engine-t meg szre lehet venni, igen. n speciel a jellegzetes Depth-of-field, a textrapopupok (vagyis a kis-kzepes-nagyfelbonts vltsok) s egy-kt jellegzetes effektet veszek szre, a sznezs csak egy korai stigma ami a motorra ragadt.
This Cannot Continue
[40] Rewmac
jn 29., kedd 23:01 #19
Vlasz Oldern (#18) zenetre
Nem arrl van sz, hogy komolyan veszem vagy sem. Hanem arrl, hogy ha megnzed az olyan Unreal 3-as jtkokat amik kifejezetten minden utmunka nlkl jttek ki. Ilyenek a Gears of War 1, az Unreal Tournament 3, Brothers In Arms, Blacksite Area 51, Legendary, Batman AA, MK vs. DC, MOHA, Turok, Stranglehold s Rainbow Six Vegasok. Ezek mind mind magunkban hordozzk azokat az alapvet elemeket amikbl rismersz az Unreal Engine-re. Szn, forma, fizika egyebek s akkor ott vannak az olyanok amirl meg nem mondod, hogy Unreal Engine pl. Lost Odyssey, Last Remnant, Borderlands, Section 8, Rise Of The Arognauts, Mass Effect 1, Frontlines vagy ppen a 50 Cent. Ezekkel szinte mind jtszottam a klnbz konzolokon. De azrt azt sem kell itt eladni, hogy te majd tudod, hogy gy megy. Minden motornak vannak sajtossgai pozitv s negatv most sikerlt kiemelni a szneket, de ltom sikerlt megragadni a lnyeget ebbl is.
Youtube: TheIconizer
[56] Oldern
jn 29., kedd 22:48 #18
Vlasz Rewmac (#17) zenetre
Folyamatosan soroltk fel lentebb a pldkat normlis szn jtkokra.
De ha belegondolsz, te sem gondolhatod komolyan, hogy a generci legnpszerbb enginejt gy ruljk, hogy "s ezen az ron ingyenes, kikapcsolhatatlan faktfiltert is kapsz, amit csak sok sok pluszmunka rn lehet kikapcsolni".

De ltom, hogy nagyon komolyan veszed, gy vedd gy hogy nem szltam
This Cannot Continue
[40] Rewmac
jn 29., kedd 22:38 #17
Vlasz Oldern (#16) zenetre
Ha ennyire nagyon jl tudod akkor mirt nem mondod meg nekem szegny tudatlannak, hogy hogyan is van a dolog? Nem ltom mi belektni val ebben. Egyrtelm az Unreal mert tipikusan olyan sznek vannak benne mint az unreal jtkok java rszben. De j szerinted nem a motor s nem is grafikai fejleszts felels a sznekrt. Akkor elrulod, hogy mi az? Vagy ez ilyen bennfentes inf amit csak te tudsz s ksz. Mg mindig azt mondom, hogy a motor hibja. Ahogyan a Gears of War-nl sem kezel egyes rnyalatokat jl az egszen ltszik, hogy semmi utmunka nem volt.
Youtube: TheIconizer
[56] Oldern
jn 29., kedd 22:15 #16
Vlasz Rewmac (#15) zenetre
Tovbbra is: a hrmas kommentedben lerod, hogy mi az, amire n reaglok, hogy nem az : )

Az rendben van, hogy nem jnnek be a sznek ingame, de ne fogjuk mr az engine-re, vagy arra, hogy kln munkt kell rsznni, hogy "ne rosszul" jelenjenek meg a sznek : )
This Cannot Continue
[40] Rewmac
jn 29., kedd 21:38 #15
Vlasz Oldern (#14) zenetre
Ugye sejted, hogy amit mondasz annak se eleje se vge. Attl, hogy valami szndkos mg lehet szar s oda nem ill. Az, hogy mit akartak azt csak k tudjk igen ersen ktlem, hogy te tudnd, de ezt hagyjuk. Nem az a lnyeg, hogy mit akartak, hanem hogy olyan egyszn egyes karakter, hogy mr sznalmas. Starscream, Thundercracker s Skywarp-ot szinte semmi nem klnbzteti meg ltszatra, holott a kivlasztsnl tkletesen ltszanak a sznek. Na?
Youtube: TheIconizer
[56] Oldern
jn 29., kedd 20:24 #14
Vlasz Rewmac (#13) zenetre
Le, elre, negyedkr htra, t..

Ja nem.

A sznvilg ezeknl a jtkoknl szndkos. Ltjk, hogy ez a "men", s toljk. Nem rajzfilmszer transfomerst akartak itt sem, hanem egy ilyen "hidegebb" sznekkel dolgozt. Nincs tokkal elltott U3 engine, aminl sttebb varzsoldnak az assetjeid
This Cannot Continue
[40] Rewmac
jn 29., kedd 19:51 #13
Vlasz Oldern (#12) zenetre
Uh tant tants akkor krlek.
Youtube: TheIconizer
[56] Oldern
jn 29., kedd 18:48 #12
Vlasz Rewmac (#3) zenetre
h mester, with all due respect, ez totl hlyesg
This Cannot Continue
[40] Rewmac
jn 29., kedd 11:54 #11
Vlasz Totti5 (#9) zenetre
Igen, de ott volt grafikai fejleszts a motor mellett s nem csak ott hagytk. Unreal Tournament 3, Transformers, Gears Of War mind mind olyan jtk ahol a motor ltal adott sznekkel nem kezdtek szinte semmit.
Youtube: TheIconizer
[40] Rewmac
jn 29., kedd 11:46 #10
Vlasz Totti5 (#9) zenetre
[42] Totti5
jn 29., kedd 11:14 #9
Vlasz Rewmac (#8) zenetre
Lost Odyssey.
"Jl nz ki, rdekes, de ha nem ez lenne a cme, akkor jobb jtk lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[40] Rewmac
jn 29., kedd 10:58 #8
Vlasz Totti5 (#6) zenetre
Ez sem teljesen igaz. Van egy motor amin lehet csiszolni, de amgy megvannak azok a hibai sajtossgai amit lehet alaktani meg figyelmen kvl hagyni. Itt a motor mellett nem trtnt meg a sznbeli fejleszts ami mshol igen. Viszont a Mirror's Edge nem annyira j plda mivel kevs tnylegesen eltr sznt tartalmaz s azokat is csak egy-egy rnyalatban.
Youtube: TheIconizer
[50] Dude
jn 29., kedd 10:55 #7
Csak tartank mr ott, hogy nyomom orrvrzsig.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[42] Totti5
jn 29., kedd 10:47 #6
Vlasz Rewmac (#3) zenetre
Ez csak a fejlesztkn mlik, semmi kze a motorhoz. Lsd Mirrors Edge.
"Jl nz ki, rdekes, de ha nem ez lenne a cme, akkor jobb jtk lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[7] samus101
jn 29., kedd 10:34 #5
Vlasz Rewmac (#4) zenetre
Akkor nem lehet tlltani??? Pl Call of Duty, Unreal, Halo progikban lehet lltani az analg kiosztst.
"Reach out and touch faith!"
[40] Rewmac
jn 29., kedd 10:18 #4
Vlasz samus101 (#2) zenetre
Nem tudom mert nem jtszom demokkal, de n bal analggal mozgatom s a jobbal clzok mint minden jtkban.
Youtube: TheIconizer
[40] Rewmac
jn 29., kedd 10:18 #3
Vlasz mcmacko (#1) zenetre
Ht nem tudom. U3 sznei nekem annyira nem jnnek be. Mindenben benne van ez a szrke rnyalat amitl fak lesz. A piros sem olyan igazi piros.
Youtube: TheIconizer
[7] samus101
jn 29., kedd 10:16 #2
Tetszett a beszmold, j lehet a game!
Egy krds: az irnyts nem vltozott a demo ta? Sajnos abban (demo) nem tudtam felcserlni az analg irnygombokat (jobb karral mozgatom a figurt, bal pedig a nzelds /southpaw/).
Megnznd nekem, hogy t lehet ezt lltani, mmert akkor valszn megveszem a jtkot! Elre is kszi!
"Reach out and touch faith!"
jn 29., kedd 9:48 #1
Fak? Ez az egyik legsznesebb U3 jtk.
"This is our time to medicate..."
Rewmac
Youtube: TheIconizer
Ezeken a platformokon jtszom
Xbox 360
Playstation2
Playstation3
Kedvenc jtk-mfajaim
Akci, Akci/Kaland, Verekeds, FPS
Hobbijaim, szabadidmben ezt teszem
Jtk otthon, DVD, Zene (hallgatom), Mozi , Sznhz, tterem, Bowling, teke, Horgszat, Bartok, NASA weboldal feltrse, szs, Esben stls, Foci, S, szaki sarki expedci, Kzdsportok
Bartok, ismersk
Ghz
(offline)
lovas
(offline)
Oldern
(offline)
Roxas
(offline)
zaz
(offline)
rdg
(offline)
zsozsa
(offline)
playmore
(offline)
Daniel San
(offline)
theSickness
(offline)
Lavitz
(offline)
METHOS
(offline)
Oli G.
(offline)
fozelek
(offline)
DarkVenom
(offline)
Kriszti196
(offline)
sting
(offline)
KiswechPS3
(offline)
NewYork
(offline)
Sagem
(offline)
oma
(offline)
Vuxy
(offline)
david4u
(offline)
Andrew Ashford
(offline)
Matos
(offline)
stevefarcry
(offline)
bosznai5
(offline)
santiago
(offline)
hunkosza
(offline)
mcmacko
(offline)
blackfox
(offline)
maccc
(offline)
Jackie Estacado
(offline)
zumics
(offline)
Hennessy
(offline)
yoshimitsu
(offline)
hjetyekus
(offline)
Realmen
(offline)
Iceakos
(offline)
Gogyimogyi
(offline)
CHASE
(offline)
platinum
(offline)
RedBoyforCE
(offline)
macewindu74
(offline)
Greyfox
(offline)
Ray01
(offline)
CsocseX
(offline)
antaru:
(offline)
szabi szabi
(offline)
zoba
(offline)
Apophis
(offline)
Jill Kalina
(offline)
dreamknife
(offline)
Sam360
(offline)
Invi
(offline)
HUN Zack
(offline)
RYU HAYABUSA
(offline)
Cash Bacsi
(offline)
Xclusive
(offline)
Deadpool
(offline)
ne5h
(offline)
horton
(offline)
Szefi
(offline)
djsiegfried
(offline)
1000rr
(offline)
dpb
(offline)
AdamMcKraken
(offline)
MrIpod
(offline)
Tomeggyilkos
(offline)
kain187
(offline)
Playen07
(offline)
Svitzh
(offline)
Transformers: War for Cybertron adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Activision
Fejleszt: Activision
Megjelens: 2010. jn 24.
Kategria: Akci
Online jtkmd: Van

A szerkesztsg rtkelse:
8
Ami tetszett
- Remek cyber-lvlde;
- Alzatosan nyl a licenszhez;
- Hangslyos multi;
Ami nem tetszett
- A licensz nlkl nem volna ennyire izgalmas;
- Pr a kelletnl hosszabbra nyjtott plya;
Olvasi rtkels: 30 (25 szavazat)
Ugyanez a jtk ms platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

53 | [Teszt] Transformers: War for Cybertron

Gigszi robotok, hatalmas techno-fegyverek, nagy csetepatk s mg nagyobb dumk. Minden, ami miatt szeretjk a Transformers sagt. A War For Cybertron a kezdetekhez rpt vissza bennnket. Br Megan Fox most felmentst krt, mgis jl szrakoztunk a tesztalannyal.

27 | [E3] Transformers War for Cybertron trailer

Az idei E3 mg egy ht tvolsgbl integet, m a vele kapcsolatos kedvcsinlk mr elkezdtek szllingzni: itt van pldul a legjabb Transformers: War for Cybertron trailer.

21 | Transformers: War for Cybertron trailer

Jnius vgn jelenik meg a Transformers: War for Cybertron a friss trailer a GameStop minket nem rint akcijt reklmozza ugyan, de ettl mg hatrozottan nzs.

14 | Transformers: War for Cybertron trailer

Az eddig ltottak alapjn meglepen gretesnek tnik a Transformers: War for Cybertron - jtk legjabb kedvcsinlja is igen kellemesre sikeredett.

22 | Transformers: War for Cybertron kpadag

Tegnap az els gameplay zeltt mr lekzltk a Transformers: War for Cybertron-rl, ma pedig nhny kppel tudjuk kiegszteni az akkoriakat.

28 | Transformers: War for Cybertron trailer

Idn indul a hbor Cybertron-rt: az j Transformers jtkbl eddig csak egy render-trailert lttunk, a friss mozgkp mr meglehetsen ltvnyos gameplay akcit is mutat.

32 | Transformers: War for Cybertron trailer

Pr hete mr lthattunk rossz minsg kiszivrgott videt az Activision j Transformers jtkbl, a Transformers: War for Cybertron-bl - most megrkezett a hivatalos, j minsg trailer.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba