Néhány gondolat a felújított Turtles In Time Re-Shelled (arcade) verzióról és annak SNES-es verziójáról.
Év elején volt alkalmam megszerezni a PSN-röl a Turtles In Time Re-Shelled-et egy igen jó leárazás keretén belül. A játék mindössze 5 dollárba került és mivel nagy rajongója vagyok a TMNT játékoknak azonnal megvettem.
A játék sokk lapnál rósz kritikát kapott 6 pont alatt bár ebben benne volt a kezdő 15 dolcsis ár magas volta is.
A játékot végig pörgettem párszor és nagyon jó, a régi arcadedos idökre emlékeztetett.
De néhány hiányiságot azért éreztem a játék közben.
Egyrészt egy picit tényleg lehetett volna hosszabb.
Másrészről a játékból nagyon hiányzik Bebop és Rocksteady mint egyik főellenség ez nagy hiányossága a ők azért alap szereplők.
Másrészt a csatorna szörfölés részből azért hiányzik egy normális fő ellenség a végéről.
Valamint az őslényes pálya főellensége elég idegesítő és rossz szerintem.
Nemrégiben azonban volt módom játszani WII-n a SNES-es verzióval, amit nemsokkal az arcade verzió után hoztak ki némi változtatásokkal.
Egyrészt megvan toldva 2 pályával tehát hosszabb.
Az egyik ilyen pálya végén a főellenség Bebop és Rocksteady.
A csatornás pálya végén pedig egy rendes főellenség vár ránk nemcsak pár random ugráló szörny.
És az őskori pályán a sár szörny helyett egy brutálisan jól kinéző gonosz teknőc az ellenség.
Őszeségében a játék hosszabb és jobb mint az az arcade verzió gyakorlatilag számomra az összes gyenge pontját javítja annak.
Persze ez a verzió 16 bites és a látvány sokkoló ha a Re-Shelled után vesszük elő.
Őszesegében szerintem mondhatjuk azt, hogy az Ubisoft jobban tette volna ha inkább a SNES verzióhoz nyúl és azt újítja fel akkor talán nem kap ilyen rossz kritikákat és bár a Re-Shelled nagyon jó játék, de ha az SNES verziót tuningolják fel nagyobb élményt tudott volna nyújtani szerintem a rajonoknak.