[35] he7edik. (offline)

Ő egy 118 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

4366 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 96155 kreditet gyűjtött

2009 november
13:06 Lövöldözés volt a pécsi egyetemen
Lövöldöztek a Pécsi Tudományegyetem (PTE) egyik épületében csütörtök délelőtt, az esetnek négy sérültje van. A kommandósok elkapták az ámokfutót. Halálos áldozat is van.
Halálos áldozata is van a Pécsi Tudományegyetemen (PTE) történt csütörtök délelőtti lövöldözésnek - közölte újságírókkal a helyszínen Győrffy Zoltán, a PTE szóvivője.

Az MTI munkatársának helyszíni információi szerint egy 23 éves fiatalember rontott be a PTE biofizikai kutatóintézetének épületébe, és ott - még nem tudni, milyen fegyverrel - lövöldözni kezdett.

Konrád Ildikó, a kutatóintézet munkatársa a helyszínen elmondta, hogy az épület közelében állt, amikor több lövést hallott.

Később egy diáklány szaladt ki a kutatóintézetből, és azt kiabálta, hogy egyik csoporttársa lövöldöz odabenn. A rendőrség nagy erőkkel helyszínel a kordonnal körülvett épületben.

Két ember életveszélyesen, egy súlyosan, egy másik pedig könnyebben megsérült a lövöldözésben. Lapunk helyszíni információi szerint a diák a gyakorlatvezetőjét és két diáktársát lőtte le, majd az úgynevezett négyszázágyas klinika épületébe rohant. Itt, a hetedik emeleten kapták el végül a kommandósok.

A hirado.hu értesülései szerint diák lőtt társaira, akik közül egy személyt újra kellett éleszteni és többen megsérültek.

A támadót a rendőrök elfogták.

Az ügy részleteiről az egyetem és a rendőrség is későbbre ígért csak tájékoztatást.

[update]
Az MR2 szerint már halálos áldozat is van.
92 komment

Összesen: 92 [1-50]
1 | 2
[54] Doom
nov 28., szombat 22:32 #92
Válasz Marcangoló (#81) üzenetére
És már a játékok is belekeveredtek...

"Az egyik hozzászóló szerint a férfi sok időt töltött a számítógép előtt. Kedvenc játékában, GTA-ban például gépfegyverrel lőtte agyon az utcán sétáló embereket. Olyat is találni, aki jót ír róla, igaz csak felületesen ismerték egymást. Az olvasható, hogy 6 éve találkoztak és "igen jó meglátásai voltak a világról".
[33] backstab
nov 28., szombat 0:03 #91
Válasz xboxfreak (#90) üzenetére
Khm. Izraelt és a liberalizmust egy lapon említeni olyan, mint Buddhát és a dzsihádot...
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[15] xboxfreak
nov 27., péntek 18:29 #90
Halálbüntetést neki, egyrészt gazdaságosabb, másrészt biztonságosabb.
A liberalizmust pedig a mai izraelita formájában el kell törölni.
[25] Shark
nov 27., péntek 15:40 #89
Aki ilyet tesz,az kapja meg a büntetését,nem börtön,az nem büntetés,hogy etetik,itatják,eltartják.Halálbüntetést neki,akár nyilvánossan is.De ez sajnos eu tagként nem megengedett.
Ha az én családtagommal történne ilyen,megkeresném és...a többit tudjátok.Vállalnám is érte a büntetést
Xb: Shark hun Ps: Zoli1219
[17] zoba
nov 27., péntek 13:33 #88
szerintem a gyilkos/pedofil "emberektől nyugotan megszabadulhatnánk röhej hogy egy emberélet tizenöt év...
jelentkezzen akinek nincs hamisított ruhája ,és illegálisan letöltött filmje mp3 ja és természetesen eredeti windossal kacérkodik
[64] DarkVenom
nov 27., péntek 13:27 #87
Válasz he7edik. (#86) üzenetére
Én csak a lentiekre reagáltam.
Thrills, Chills, Kills!
[35] he7edik.
nov 27., péntek 13:09 #86
Válasz DarkVenom (#84) üzenetére
Pont leszarom hogy a halálbüntetés nem elrettentő hatású.
A halálbüntetés az egy BÜNTETÉSI forma nem prevenció.
[64] DarkVenom
nov 27., péntek 12:46 #85
Válasz backstab (#71) üzenetére
Nem tartja nálunk sem magát ez az álláspont, mert akkor nem lenne tényleges életfogytiglanunk.
Thrills, Chills, Kills!
[64] DarkVenom
nov 27., péntek 12:44 #84
Válasz Naxalite (#74) üzenetére
Olvass el pár kriminológiai szakkönyvet és rájössz, hogy a halálbüntetés effektíve niem bír nagyobb befolyásoló erővel a bűnözés egészére nézve.
Thrills, Chills, Kills!
[42] Jackal
nov 27., péntek 12:20 #83
Válasz Marcangoló (#81) üzenetére
Nincs ezen mit csodálkozni ezt mindenki tudja
" Istenem, tele van csillagokkal! "
[24] CeXzer
nov 27., péntek 11:55 #82
Válasz Necroman Mk2 (#80) üzenetére
Persze, ez nem erről az esetről szól. Ott egy másik film, amelyikben Michael Douglas bekattan. Az összeomlás, vagy micsoda. Abban ugye teljesen más okból ragad fegyvert a "főhős". Aztán lehet valaki csak szimplán labilis, vagy gyogyós, nekem fogalmam nincs, mi történt Pécsett.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
nov 27., péntek 11:54 #81
Azért érdekes, hogy az első hírekben még egy rendes, barátságos, tisztelettudó srác volt, most meg már egy visszahúzódó, agybeteg, magának való, akárki. A média megint hazudik és kavarja a szart.
"Is this real or is this just a ride?"
nov 27., péntek 11:47 #80
Válasz CeXzer (#79) üzenetére
Szerintem a lövöldöző itt nem a hallgató társai által volt megaláztatott, inkább a tanáron akart bosszút állni.
Persze lehet hogy a félinformációk alapján hülyeségre következtetek...
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[24] CeXzer
nov 27., péntek 11:29 #79
Válasz FLUID (#77) üzenetére
Nem, ez kifejezetten erről szólt, egy srácról, akit folyton szekálnak az osztálytársai, és egy másikról, akit nem, de mellé áll, így ő is közellenséggé válik. A végén pedig eldurvulnak a dolgok és fegyvert fognak, bosszút állnak. Az a kemény benne, hogy végül már nehéz eldönteni, kivel szimpatizálj, hiszen végig ők az áldozatok, jóformán igazságot osztanak (és ezzel véletlenül sem mondom, hogy ez a megoldása a dolgoknak, főleg, hogy a filmben is van ártatlan áldozat, de ott tényleg nagyon durvára fordulnak a dolgok, mire úgy döntenek, hogy muszáj lépni valamit), és másfél órán át őket sajnáltad. A srácnak, akit bántanak folyton, az apja végig úgy reagálja le az eseményeket, hogy 'hihetetlen, hogy ilyen gyenge pöcs fiam van, aki nem tudja megvédeni magát, üssél vissza, gyerek'. Asszem ez az egyik Németországban történt esemény alapján készült egyébként.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[17] zoba
nov 27., péntek 11:14 #78
Válasz FLUID (#77) üzenetére
van olyan aki megérdemelné amit írt
jelentkezzen akinek nincs hamisított ruhája ,és illegálisan letöltött filmje mp3 ja és természetesen eredeti windossal kacérkodik
[11] FLUID
nov 27., péntek 11:07 #77
Válasz CeXzer (#64) üzenetére
Nem A Hullám-ra gondolsz? Bár az másabb kicsit. KATT!

Amúgy meg Sunny0402 szerintem rohadt primitív amit írtál.
Play hard, go pro.
[17] zoba
nov 27., péntek 10:01 #76
Válasz Jackal (#75) üzenetére
ennek is megvan a hátulütöje de jobban meggondolnák a swédek hogy betörjenek e
jelentkezzen akinek nincs hamisított ruhája ,és illegálisan letöltött filmje mp3 ja és természetesen eredeti windossal kacérkodik
[42] Jackal
nov 27., péntek 9:58 #75
Válasz backstab (#63) üzenetére
Jobb is, itt is lehetne. Az a típusú önvédelem nekem megtetszett már rég: bejöttél a kertembe répát lopni? DURR!
" Istenem, tele van csillagokkal! "
[14] Naxalite
nov 27., péntek 9:47 #74
Válasz backstab (#70) üzenetére
Miért, a te elméleted visszaellenőrizhető? Talán ha LOGIKUSAN belegondol az ember, egyértelmű, hogy nagyobb visszatartó ereje van egy méreginjekciónak, mint 5 évnek a börtönben, nem ? Én legalábbis kétszer meggondolnám, hogy sikkasszak-e pl, de szerintem te is.

Nem kell kiselőadás nekem a liberalizmusról, köszönöm szépen, igenis tisztában vagyok a jelentésével és az eredetével. De a te szemléletednek köze nincs az eredeti szabadelvűséghez, ez a hamisítatlan, huszadik századi "fertő-liberalizmus", igen, pont ami miatt szitokszó vált belőle (nem véletlenül).
"Ha valaki nem szélsőségesen gondolkodik, nem akarja lámpavasra húzni a szocialistákat, kiirtani a romákat, és visszaállítani a halálbüntetést, az rögtön egy büdös libsi. " --> ez meg hogy is jön ide? Mi köze a hírhez és egyáltalán az én kommentemhez? Ja hogy semmi? Ölelgesd őket kedvedre barátom, ha ennyi eszed van.
"Vérszomjas vámpír koalamedve. Buta állat,de okos." "Reméltem találok a zsebedben csokit"
[15] Sunny0402
nov 27., péntek 9:36 #73
Az ilyet nem is lelőni kell hanem szép lassan halálra kínozni, letépni a körmeit, levágni az ujjati egyenként és hasonló finomságok.
Ha bekattan akkor mi a kurva anyjának nem magát lövi le ha olyan szar az élete?
Egy golyó a saját fejébe és kész, de mást / másokat lemészárolni.

Kihagyom a 10 szitokszóból álló befejezőmondatom....

Azért a k****anyját !
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn’t!
[17] zoba
nov 27., péntek 9:14 #72
követni a nyugati példát már itt is ezek mennek nem csak usába
jelentkezzen akinek nincs hamisított ruhája ,és illegálisan letöltött filmje mp3 ja és természetesen eredeti windossal kacérkodik
[33] backstab
nov 27., péntek 8:32 #71
Válasz Trabby (#69) üzenetére
Voltál már börtönben, hogy ilyen jól megalapozott véleményed van róla? Lehet, hogy neked nyaralás volt, de a legtöbb ember lelkileg megnyomorodik odabent. A többiek röhögnek egy jót, tanulnak egy-két új trükköt, amit szabadulás után rögtön ki is próbálnak a törvénytisztelő állampolgárokon. Nálunk még mindig tartja magát az az idióta (liberális!) gondolat, hogy majd a börtönben megjavul az illető, megbánja a bűneit, és új emberként lép ki a kapun, a társadalom hasznos tagjaként.
Az amcsik meg úgy gondolják, hogy a börtön legyen igazi büntetés, ahol az őrizetestől megvonják az alapvető emberi jogokat, kemény fizikai munkát végeztetnek vele, megalázzák és rettegésben tartják. Megjavulni nem fog, de legalább bűnhődik.
Zárjuk le a témát, nem az a lényeg, hogy nem tudunk kellőképpen kegyetlen büntetést kitalálni a bűnösöknek, hanem hogy egy 19 éves fiú áldozatául esett az értelmetlen erőszaknak- ami az emberiséggel egyidős, és valószínűleg semmit sem tudunk tenni ellene. Adózzunk azzal az emlékének, hogy nem marjuk egymást a rohadt politika miatt!
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[33] backstab
nov 27., péntek 8:18 #70
Válasz Naxalite (#68) üzenetére
1. Mióta bűn liberálisnak lenni? Ha egy kicsit utánaolvasnál a szó eredetének, rájöhetnél, hogy nem azt jelenti, hogy "hagyjunk futni minden bűnözőt, és mindenki csináljon, amit akar". Inkább "mindenkinek adassék meg a lehetőség, hogy úgy élje az életét, ahogy szeretné, amíg nem bánt vele másokat"! Ha nem jelentek volna meg a liberális eszmék a XVII. században, ti még mindig röghöz kötött jobbágyok lennétek, egyéni és vallásszabadság nélkül, és nem szavazhatnátok a Jobbikra. De manapság kis hazánkban a "liberális" szóból szitokszó lett, kb. a "pedofil"-al egyenlő. Ha valaki nem szélsőségesen gondolkodik, nem akarja lámpavasra húzni a szocialistákat, kiirtani a romákat, és visszaállítani a halálbüntetést, az rögtön egy büdös libsi.
2. Ezt az elméletet nem tudja senki bebizonyítani, mivel nincs egy párhuzamos valóság, ahol leellenőrizhetnék, van-e visszatartó ereje a halálbüntetésnek.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[6] Trabby
nov 27., péntek 6:36 #69
Válasz backstab (#56) üzenetére
"A kivégzés BÜNTETÉS, de nem MEGOLDÁS..."

A börtön MEGOLDÁS, de nem BÜNTETÉS!
Aki másnak vermet ás, sírásó vagy föld munkás..
[14] Naxalite
nov 27., péntek 1:22 #68
Válasz backstab (#56) üzenetére
Istenem, ezt a liberális maszlagot. És az hogy visszatartó erő, mondd valamit? Talán kínában kétszer meggondolja valaki, hogy erőszakoljon, vagy sikkasszon, és most nem az elvetemült kis részre gondolok, aki ígyis-úgyis megteszi, hanem arra a nagy többségre, akikre igenis hatással van az, hogy nem pár évet kapnak börtönben, hanem kivégzik őket.
"Vérszomjas vámpír koalamedve. Buta állat,de okos." "Reméltem találok a zsebedben csokit"
nov 27., péntek 0:04 #67
Válasz backstab (#62) üzenetére
félreérted nem azt mondtam hogy rajtuk olyan sokat lehetne sporolni de ha bele gondolsz egy embert eltartani 30-40 évig nem kis pénz és itt nem egy emberről beszélünk hanem ezres nagyságrendekröl,, de nem is ez a lényeg nem ezt akartam ezzel mondani. vannak törvények, amiket be kell tartani, aki nem tartja be az bünt követ el és a bünökböl az 1ik legdurvább a gyilkosság, tehát igy vagyugy de bünhödnie kell.
gondolom neki se az a álma hogy egy pár méteres helyen öregedjen meg már nem mintha sajnálnám a sorsát de akkor is. ezek közt amugy sok aki öngyilkossághoz folyamodik akkor meg minek halogatni. bocsi de nem szimpatizálom velük,, és én ugye most nyilván nem a megelözésről beszélek, azt nemigen lehet, évezredek óta nem lehet.
Eger szép hely,, az armani meg szar azzal együtt aki horgya!
[64] DarkVenom
nov 27., péntek 0:03 #66
Válasz CeXzer (#64) üzenetére
Ezen alapul a Bang Bang You're Dead című amerikai színdarab is, amiből filmet is csináltak.
Thrills, Chills, Kills!
[64] DarkVenom
nov 26., csütörtök 23:58 #65
Válasz Jackal (#59) üzenetére
Vannak olyan szociopaták, akik a rutin pszichológiai teszteket simán megvezetik, mert tudják, mit várnak el tőlük. Ez az "állandóan izzadt és dobolt a tollával"-infó meg nem tudom, mennyire hiteles, lévén ha az embert megkérdezi egy újság, hajlamos nagyobbakat mondani a valóságnál. Tehát kvázi nem tudni, milyen volt a srác.
Thrills, Chills, Kills!
[24] CeXzer
nov 26., csütörtök 23:57 #64
Nem jut eszembe és nem is találom, mi volt a címe, de létezik egy német film az ilyen iskolai lövöldözésekről, ami arról szól, hogyan jut el oda az állandó megaláztatások után egy ember, hogy bosszút álljon. Elég durva.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[33] backstab
nov 26., csütörtök 23:51 #63
Válasz Jackal (#59) üzenetére
A Fort Hood-i vérengzés elkövetője maga is pszichiáter volt, és mint katona, három havonta esett át pszichiátriai ellenőrzésen. Igaz, Amerikában még az ép elmeállapot sem szükséges a fegyverviselési engedélyhez-elég az állampolgárság, a büntetlen előélet és a fizikai alkalmasság. Remélem, nálunk sosem fog az állampolgári jogok közé kerülni a halálos önvédelmi fegyverek birtoklásának joga.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[33] backstab
nov 26., csütörtök 23:44 #62
Válasz rokkerzsóti (#60) üzenetére
Na, így már más. A nemzetgazdaság érdekeit figyelembe véve, ez a gazdaságosabb megoldás.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[33] backstab
nov 26., csütörtök 23:42 #61
Válasz Golgota19 (#58) üzenetére
Igen, ha valaki felelőssége teljes tudatában, előre eltervezi, az még sokkal borzasztóbb. De az eredmény ugyanaz.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
nov 26., csütörtök 23:42 #60
Válasz backstab (#56) üzenetére
nem hoz vissza senkit se a halálbüntetés, de annak sincs értelme h évtizedekig eltartsanak ilyen e,bereket.
Eger szép hely,, az armani meg szar azzal együtt aki horgya!
[42] Jackal
nov 26., csütörtök 23:41 #59
Válasz DarkVenom (#32) üzenetére
Arra is kíváncsi lennék vajon ki adott egy ilyen elmeroggyantnak pl. Fegyverviselési engedélyt: ott kötelező a pszichológiai vizsgálat teszem azt. Nem kell egyből rosszra gondolni ha kommentálok ám!
" Istenem, tele van csillagokkal! "
[4] Golgota19
nov 26., csütörtök 23:21 #58
Válasz Trabby (#24) üzenetére
Nem dilis feltetlen aki megteszi..
[59] Alwares
nov 26., csütörtök 23:20 #57
Szomorú hogy ilyen nálunk is megtörténhet. Lényegében megtörténik még rosszabb is, na de egy egyetemen?
.titanic {float: none;}
[33] backstab
nov 26., csütörtök 23:18 #56
Lincselő barátaim! Gondoljátok, hogy ha lenne halálbüntetés Magyarországon, akkor ez az elmebajos nem kattant volna be, és nem kezdett volna lövöldözni? A kivégzés legfeljebb a bosszúvágy kielégítésére jó, de még egyetlen áldozat sem támadt fel tőle. Tény, hogy a rendszerváltás óta megnőtt az erőszakos bűncselekmények aránya, de ez a társadalom átalakulása miatt történt, nem pedig azért, mert a gonosztevők úgy gondolták, hogy "jaj, de jó, most már lehet szabadon garázdálkodni, úgyse kötnek fel miatta"! Hol történik a legtöbb erőszakos bűncselekmény? Az Egyesült Államokban, mégpedig abban a 37 államban, ahol érvényben van a halálbüntetés. Kínában sikkasztásért vagy nemi erőszakért is kivégzik az embert- de ettől megszűntek ezek a bűncselekmények? Nem, és nem is fognak soha.
Gondolom, most megkapom a magamét a szociológia/kriminológia szakon végzett bajtársaktól, de a lényegen nem változtat. A kivégzés BÜNTETÉS, de nem MEGOLDÁS, és főleg nem MEGELŐZÉS. Az unokatestvéremet húsz évvel ezelőtt meggyilkolták. Igen, az elkövetők halálát kívántam, de még gyerekfejjel is megértettem, hogy Zsoltit már semmi sem hozza vissza.

Készüljön fel mindenki, mert pár éven belül csúnya világ lesz itt. Amit most látunk, az csak a kezdet.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[46] multishoot
nov 26., csütörtök 21:09 #55
Szomorú nagyon, mást nem tudok hozzá fűzni.
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
[35] Npeti
nov 26., csütörtök 20:58 #54
Válasz Marcangoló (#53) üzenetére
Nem tudom kiket kell az elején számjlizok alatt értenem, de nekem teljesen evidens volt, hogy senki se a történteket tartja viccesnek.
nov 26., csütörtök 20:46 #53
Válasz Npeti (#29) üzenetére
Ha rám célzol én semmi vicceset nem találtam a dologban, sőt még csak gondolni sem gondoltam a "poén" szóra. Főleg, hogy életem egy része oda fűzött.
"Is this real or is this just a ride?"
[64] DarkVenom
nov 26., csütörtök 20:32 #52
Válasz Doom (#46) üzenetére
Erre csak egy klasszikust tudnék idézni, de sajnos már nem hozzáférhető.
Thrills, Chills, Kills!
nov 26., csütörtök 20:30 #51
Válasz pajcsi (#49) üzenetére
Van benne igazság, és akkor most bocsánatot kérek azoktól akiket a viselkedésemmel megbántottam.
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
nov 26., csütörtök 20:27 #50
Válasz Danee (#47) üzenetére
Ezzel egyetértek.
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[18] pajcsi
nov 26., csütörtök 20:25 #49
Válasz Tommy_Angelo (#37) üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy emiatt a sajnálatos eset miatt ma ne nevessen senki, hanem a hozzá kapcsolódó hírnél tisztelettel/alázattal viselkedjen, aki hozzá szól. Egy másik hírnél poénkodjatok nyugodtan, de ez itt most szerintem nem illendő.
Aki játékos létére azt mondja, hogy nem kellene neki mindegyik konzol, annak komoly baja van az tuti! PSN ID: pajcsi
nov 26., csütörtök 20:20 #48
Amikor pár órája először hallottam a hírt, nem hittem a fülemnek!
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[367] Danee
nov 26., csütörtök 20:14 #47
Szerintem DV csak arra gondolt, hogy van olyan, hogy tisztelet. Lehet hogy nem konkrétan a hírre "szmájliztatok", de akkor is ide írtátok, itt viccelődtetek. Ha közelebb állna hozzátok a dolog, gondolom a ti csőrötök is b...ná.
[54] Doom
nov 26., csütörtök 20:08 #46
Válasz DarkVenom (#39) üzenetére
A hír valóban sajnálatos, de akárhogy-akármint is, ezt a stílust azért jó volt, hogy anno magaddal vitted.
[30] typer
nov 26., csütörtök 20:00 #45
Tíz évig jártam Pécsre iskolába, és ebből 5 évet a PTE-PMMK-n töltöttem. Így ez a hír most kicsit megrázott. Amikor az ember hallja, hogy külföldön főleg az USA-ban lövöldöznek, gondolja magában, hogy azok ott nem normálisak, de most már ide is elért? Én le vagyok döbbenve, és bele se merek gondolni, hogy mit éreztek azok, akik ott voltak a terembe. Én is rühelltem pár oktatómat, de soha nem kívánnám senki halálát.
nov 26., csütörtök 19:56 #44
Válasz DarkVenom (#43) üzenetére
Így azért teljesen más a csaj fekvése... Egyébként közvetlen a témán úgy érzem én se nevettem, sőt itt senki.
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[64] DarkVenom
nov 26., csütörtök 19:50 #43
Válasz Tommy_Angelo (#41) üzenetére
Nem nevettem a témával kapcsolatban, amióta hallottam, mivel egyrészt erre az egyetemre járok, másrészt az egyik sérült közvetve ismerős, harmadrészt meg kurvára nem látom okát, miért kéne.
Thrills, Chills, Kills!
Összesen: 92 [1-50]
1 | 2
he7edik.
he7edik. még nem írt idézetet!
Ezeken a platformokon játszom
PC
Kedvenc játék-műfajaim
FPS, Online FPS, Stratégia
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Barátok, ismerősök
theSickness
(online)
jimessor666
(offline)
arsenal
(offline)
ultratti
(offline)
nijtap
(offline)
V_Karesz
(offline)
Zandal
(offline)
ARTURUS
(offline)
sepsta75
(offline)
kimi79
(offline)
n0rBee
(offline)
Kolombusz
(offline)
Kalamoj
(offline)
CJ
(offline)
Sakamoto Riku
(offline)
Doom
(offline)
G3GI
(offline)
ssj2reno
(offline)
alf22
(offline)
x_NoEl_x
(offline)
spieluhr
(offline)
dani0113
(offline)
Altair98
(offline)
xetron
(offline)
Metalox
(offline)
1000rr
(offline)
Noozi
(offline)
Fryms
(offline)