Mai post-om tovább mutatja be nektek a neten terjedő hülyeség nevű kórság pusztítását, melynek mi, akik nem vagyunk fertőzöttek csak jó oldalát látjuk, hisz nevetünk, mint részeg hajléktalan a betonpatkán. Most nem hosszú, de egyszerre több videót is postolok.
Első témánk:
...avagy ne szívjál füvet... inkább szívjál (pont) azt!
Ez egy antifüves kampány reklámja. Szerintetek hatásos? Engem meggyőzött...
A Citroen remek autókat gyárt, ám mindannyiunknak ismerősen ugorhat be egy reklám a C4-es modellnek... mely egyszerre volt formabontó és zseniális.
Aztán ezt kapcsoljuk össze a régi Citroen egyik régi modelljével...
Mondjuk a 2CV modellel. Az eredmény... kacagtató.
És végül a kosárlabda örömei... melyek néha fájdalmasak tudnak lenni...
A veszélyek és mellékhatások tekintetében kérjük kommenteljék blogunkat, vagy kérdezzék meg gyógyszerészük! (Bár annak mi értelme lenne?)