Gyönyörű papírtokban és ajándék pólóval(előrendelőknek)és mégis pipa vagyok mint az állat.
Szóval miért is?
Mert az a tetves Sony egy bő hónap alatt sem képes kicserélni és visszaszolgáltatni a gépemet(ráadásul ez már a második PS3 fél éven belül)ami lejátszaná az általam mindennél jobban várt játékot.Ezt másképp nem tudom értékelni csak úgy, hogy szarunk a vásárlóra nagy ívben.Az lenne a minimum,hogy kárpótolnak valamivel vagy egy gépet biztosítanak addig amíg az enyémet cserélik/javítják.Ilyenkor kihez forduljak panaszlevéllel szerintetek?
A fogyasztóvédőkhöz,a Sony Hungáriához vagy esetleg Japánba címezzek 1 levelet.Mert,hogy ebből levél lesz az biztos.
Várom a véleményeket.
Jobb napot.
Update:Ha valaki Budapesten lakik és ráér a hétvégén valamint kiváncsi az MGS4-re,szóljon please mert én se tudom kipróbálni.Szóval tegyük össze amink van.