Származás: http://worldofwarcraft.hu/node/2731 Barektan:"Csak úgy kapkodom a fejemet az utolsó béta pach óta, a bétázók szaporábban küldik a feedbacket, mint valaha, a devek pedíg nagyon aktívak a fórumokon. Nem emlékszem, hogy a BC bétánál ilyen szintű lett volna az aktivitás, dehát ez nekünk csak jó, a játék egyre jobb lesz, mi pedíg dúskálunk az új infókban, itt is egy kis összeállítás a leglényegesebb várható változásokról:" Death Knight: -A várható DK változások Mostmár van valamiféle elgondolásuk arról, hogy melyek azok a képességek, amelyek tényleg szórakoztatóak és/vagy hasznosak, és melyek azok, amelyeknek a használhatósága megkérdőjelezhető. (A bétázók elég sokat panaszkodnak a Death Strike-ra és az Anti-Magic Shell-re)Tehát elérkezettnek látják az időt, hogy a DK-t egy kicsit használhatóbb formába öntsék. (Miért eddíg mit csináltak?)A következő pár patchben nagy változások érik majd a Death Knight disease-eket. Szeretnék megtartani a mostani játékmódot, miszerint az ellenfélre disease-eket kell rakni, hogy az sok skillünket felerősítse, vagy használni tudjuk azt. Ugyanakkor szeretnék megváltoztatni: Ha érdekel katt a továbbra:
Az esetenként zavaró szabályokat annak tekintetében, hogy meddíg tart egy debuff, illetve, hogy az hogyan stackel a többi disease-el.
Az elképesztő mennyiségű debuff helyet, amit egy DK el tud használni egy targeten.
A Disease-ek nem igazán jönnek ki a freeze effektekkel, így nagyon zavarja például a Frost Dk-kat.
A zavaró esetet, mikor kiraksz egy talentet, de rá kell jönnöd, hogy egyszerűen nincs elég rúnád, hogy beépítsd a DPS rotádba.
Amit a következő patch(ek)ben látni fogunk: Néhány képesség összeolvad, vagy teljesen eltűnik, talentek helyet fognak cserélni a talentfákon, új DPS rota lehetőségek minden talentfával.
-Degeneration és Unholy Blight
Még dolgoznak az Unholy Blighton
A Degeneration egy nagyon kis sebzésű disease, kivéve, ha egy HoT van a targeten, de a Degen. egy nagyon jó lehetőség egy Unholy rúna elhasználására, mivel a DK-knak úgy sincs sok lehetőségük az Unholy rúnák használatára. Ami ezt a skillt tényleg hasznossá teszi, az a Disease, amit feltesz, ez pedíg nagyon hasznossá teszi egy DK számára.
Az Unholy Blight egy olyan AoE skill, ami nagyon gyorsan tud nagyon sok targetre stackelni disease-t. Nem olyan effektív AoE, mint egy Blizzard vagy egy Volley, de nem akarják azt sem, hogy ez egyfajta AoE tankolós skillé "alacsonyodjon". (úgy látszik a Blizz sem tudja, mit kezdjen ezzel a skillel...)
Druid:
-Maim
A Maim megváltozott, ezentúl nem az első damage-re törik meg, hanem az ellenfél egy bizonyos HP %-ának a sebzésétől, valószínűleg ugyanannyitól, mint a Fear vagy az Entangling Roots, (Fear és Entangling Roots fix damage-re törik? Hohó!)ám ez a százalék más lesz mobok és playerek esetében.
Hunter:
-Nagyobb Stables
Idézem: "Na Blizz...légyszi!! Adjatok több stables helyet! Már 5 slot is nagyon jól jönne! Vagy legyenek a petek is summonolhatók mint a mountok vagy minipetek...vagy valami!"
A dev válasza rövid és velős: "Okay"
-Exotikus petek
Az exotikus petek mások lesznek, mint a sima petek. Talán egy nagyon kicsivel erősebbek lesznek, de nagyon óvatosan kezelik a helyzetet, nehogy a végén oda jussunk, hogy az exotic petekért minden egyes hunter BM lesz.
Az exotikus peteknek új pet család-specifikus skilljük lesz, ami nagyon hasznos lehet egyes szituációkban, példának okáért ha egy sima ráknak van a Pin képessége, akkor egy exotikus ráknak van egy PIn képessége, ami fire sebzést okoz. Vagy ha be tudnál fogni egy sárkányt, (de nem tudsz)ami tüzet vagy villámot köp, akkor egy exotikus állat Frost damage-el lőne, ami egy freeze effectet tesz a targetre. Tehát hasznosa lesznek, de nem teszik feltétlenül szükségessé a BM 51 pontos talentet.
**Mage[b]:
-Arcane Blast változás
Az Arcane Blast buffjának időtartama 3 secre csökkent, és ezentúl 15/30%45%-al növeli a spell sebzését a casting time csökkentés helyett.
-Mage változások várhatóak.
Még mindíg sok munka van hátra a Mage kaszton, főleg talent ügyileg, hamarosan update várható a talent calculatorokban.
[b]Priest:**
-Rapture és Divine Aegis változások a közeljövőben
A Rapture ezentúl rendesen működik majd a Divine Aegis-szel, és a Divine Aegis nem fogja lecserélni az aktív shield effektet a targeten, ehhelyett hozzáadódik.
Sámán:
-Változások a Spirit Wolf-on
Kapnak a farkasok pár képességet, (snare, stun, stb. )illetve egyfajta DPS timerként is szolgálnak majd.
-Lightning Bolt coeff.
A Lightning Bolt mindíg is több dmg-et kapott a spell dmg-ből, mint a többi XY Bolt spell, mivel eddíg nem volt sok( vagy egyáltalán nem is volt) nature damage debuff. Most, hogy ezek bekerültek, visszaállítják ennek a spellnek a coefficient-jét a többi Bolt spellnek megfelelően. Az Elemental Shamanok raideken valamennyi DPS növekedést észlelhetnek ennek a változásnak köszönhetően.
Warlock:
-Conflagrate re-design
Pillanatnyilag dolgoznak a Conflagrate talent teljes átdolgozásán. Szeretnék, ha a destro lockoknak valamiféle előnyük származna abból, ha beillesztenék ezt a spellt a DPS rotájukba, ennek köszönhetően a Backdraft is megváltozott, ezentúl 10/20/30%-al növeli a haste-jét és 10/20/30%-al csökkenti a mana költségét a következő 3 Destruction spellnek.
-Chaos Bolt és Imp változások
Szeretnék valamiféleképp a Chaos Boltot is beépíteni a Destro Lock DPS rotájába, ennek érdekében változások várhatóak a kövbetkező patchekben. Az Impet erősen buffolták, a manaregen-je 200%-al, a HP-ja 20%-al, az armorja 16%-al növekedett, illetve megkapta az Avoidance passzív képességet, ami a bejövő AoE sebzést csökkenti 80%-al. (ezt egyébként minden warlock pet megkapja automatikusan 10-es szinttől)
-Affliction a raiden
Blizzék szeretnének Affliction warlockokat látni a raideken DPS-elni Haunt-al és Shadow Bolttal. Ugyebár mindkettő castolós, ám ez jól működhet, mivel mostmár a DoT-okra is hat a haste a GCD csökkentésével. Úgy tűnik a haste nagyon fontos lesz az Affli lockok számára.
-Affli és Demo DPS a radeken.
Az Affliction és Demonology fa a lvl 80-as instákban versenyképes DPS-t tol majd. Míg valószínűleg az Affli lesz majd a "legjobb levelup build", nem szeretnék, ha csak erre korlátozódna le.
General:
-A Crushing Blow sorsa a jövőben
Crushing-okat eddíg a 3 szinttel magasabb mobok ütöttek, ami ugyebár magában foglalta az összes bosst. Ezentúl csak a 4 szinttel magasabb mobok fognak crushingot ütni. A Crushing-oknak eddíg két szerepe volt: egyrészt, hogy ne támadj meg olyan mobokat, amik jóval magasabbak nálad, másrészt nagyobb kihívást jelentettek a bossfightok. Ezentúl csak az első szerepet tölti be, és valami más veszi át a helyét, hogy a bossok továbbra is nehezek legyenek.
-Megerősítve, két talented lehet, váltogathatsz!
Megerősítették, hogy valóban 2 talent builded lehet, amelyek közt kedvedre váltogathatsz, ám a pontos részleteket, például, hogy lesz-e rajta Cooldown, még nem tudni.