Az új Volkswagen Beetle sokak szerint egy ocsmány autó... nos, valamilyen szinten szerintem is... legalábbis régebben így vélekedtem róla. Aztán rájöttem, hogy A kategóriában gyors pályákhoz páratlanul alkalmas alternativát jelenthet, így ennek hála egyre inkább kezdtem megkedvelni a kis szutykot. Az autó eredetileg első kerék meghajtású volna, ezt el kell felejteni... bele kell pakolni az R32-es Golf összkerekes hajtásláncát, max súly csökkentést, szar gumikat és soksok izmot. Ennek eredményeként egy olyan autót kapunk, ami gyors pályákon igen könnyedén felveszi a versenyt akár az amerikai izomautókkal is. Nem mondom, hogy egyszerű vezetni, de klasszisokkal könnyebb, min az igen népszerű hátsókerekes amerikai förmedvényeket. Az autót konkrétan Sebringre építettem, de remekül használható Sunset Infielden, sőt mint a minap kiderült Road Atlantán is. Továbbá alapos gyakorlás után, lehet elviszem majd Silverstonra és Suzukára is versenyezni. A festésről annyit, hogy szívtam vele eleget, mert a majdnem kész munkám egy pár napja elveszett, és kezdhettem elölről az egészet... sebaj. Nem akartam túl bonyolítani a dolgot, szerintem erre az autóra ennél trükkösebb festés nem passzol, azért is alakítottam át pl a Jager logot fekete-fehérre, mert az eredeti sárgás-barnás felállás, már túl sok volt. A logok közül egyébként nem mind saját, az Agip logo és az eredeti Jager logo AH-ból származik, de a többi matrica viszont egyedi. Mint a képeken látszik, alapvetően a fekete és afehér az uralkodó, azért a kevés sárga sztem jót tett az összképnek.
Összeségében elmondhatom, hogy ez az egyik kedvenc A kategóriás járgányom, nem sok olyan verseny volt (egyse), ahol ne jeleskedett volna... ajánlom mindenkinek.
ím képek: