Ammekkora "háttérszelet" kapott a játék, bizony akkorát bukott nálam. Az egész már a "belsőnézetes platformer" koncepció miatt sántít. Gyanúm sajnos beigazolódott, amikor digitális valójában volt szerencsém ma kipróbálni a játékot.
Igazából, ha még szemethunyok az olyan dolgok felett, mint a steril, kétszínű környezet (fehér és piros), a négy hátsó gombra korlátozó irányítás, az ismétlődő platforlemek, még akkor sem tudok szó nélkül elmenni azon tény mellett, hogy az egész játék első személyű nézetet használ. A pisztoly hat skulós tárja meg csak hab a tortán. Hogy azzal embert nem ölünk az hótziher.
A játék az ún. Free Running & Parkour látványos húzásait "lövi fejen" mert, egyszerűen nem látjuk azokat. Akinek volt szerencséje esetleg élőben látni ilyet, az tudhatja miről beszélek. Csak, hogy egy kiragadott példát mondjak közvetlenül a játékból, a töltőképernyőn mutat nekünk egy figurát, ahogy hatástalanít két fegyveres ellenfelet. Könyörgöm, ha egyszerűen ezt ilyen látványosra meg lehet csinálni akkor miért látjuk csak azt, hogy a főhős össze-vissza kapálódzik, a kamera pedig ide-oda forog és rángat?
Az ugrabugra mellett van még fegyverelvétel, közelharc és a szokásos bullet-time, a kérdés csak az, minek?
Ennyi, a játék itt kifullad és ezeken kívül semmit sem tud nyújtani, persze ebbe nem vettem még bele a story-módot amit ugye a demóban csak parciálisan lehet megismerni, de a trailer-ekből és promók-ból ítélve a stuff hozza a mindig jól bevált sablonos történetet.
A demóvégi videóból kiderül, hogy a felhőkarcolók belsejében, metróalagutakban illeve a csatornákban is megmutathatjuk akrobatikus képességeinket, szal nem kell majd mindig a háztetőkön ugrálnunk.
A grafika erős közepes, a város jól néz ki felülről, de mivel javarészt nem azt, hanem a platformrészeket figyeljük, így én ezt nem tudom plusszként értékelni.
A játék zenéjének a főtémája jól meg van választva, kellemesen csiklandozza a hallójáratokat. Maga a játék alatt viszont nem figyeltem volt-e zene, én mindenesetre nem vettem észre, hogy lenne.
Végezetül annyit tudok csak mondani, hogy nem értem miért kellett a fejlesztőknek ezt a "próbáljunk ki valami új dolgot" ennyire, de ennyire erőltetni. A próbálkozás becsülendő, de a megvalósítás bizony nagyon gyengére sikerült.