Következzék a negyedik helyezett. Tiszta gonoszság, avagy 1000 lóerős Toyota Supra
Mondta egyszer egy bölcs öreg szenilis ember, soha ne bízz olyan nőben, aki feketében tűnik a legjobbnak. Ugye bár a fekete szín a rejtélyt, félelmet és nagyságot sugallja, ami ebben az 1993-s Toyota Supra-ban megtalálható több mint 1000 lóerővel.
Hogyan is érték el a készítük az ezer lóerőt, hát... nézzük meg, érdekes lesz (remélem)?!
Sok mindent kicseréltek a motorház alatt, köztük szereztek a BATL-Ground-tól egy 81/88mm turbómotoros blokkot JE dugattyúkkal, Ferria szelepekkel, Crower vezérművel, mind ezt az AEM számítógépes CDI rendszere irányítja. De ez nem minden! Beszereltek még egy Nitrous Express rendszer (gondolom ezt nem kell senkinek megmondani mi ez, vagy igen?!) és egy 3 soros Greddy levegőhűtőt.
Ugye bár ezt az 1000 pacit valamivel az úton kell tartani, nézzük csak mivel is.
Kezdjük is mondjuk a Volk GT-N 18x9 elülső és 18x13 (igen, vagyis egy 13) hátsó kerekek a maguk 335 széles gumijaival.
- Személy szerint még kíváncsi lennék hogy miket cseréltek ki a motorház alatt, de sajna nem írják bővebben. -
Bármi hihetetlen ebben a kis gonoszságban, de minden fekete ami csak lehet, hihetetlen igaz? :D
De nem is baj, nincs szükség semmilyen rikító matricára, hiszen alapból feltűnő ez a Supra, elég ha csak a külsőre ránézünk, fekete szín, Do-Luck által készített lökösök és spojler, TRD szélesítés és oldalszoknya.
A belső is fekete mi meglepően (sajna képet nem adtak róla),de mi is pontosabban? Hát... a S&W 6 pontos biztonsági öv a sportülésekkel, a bukócsövezés, a Dakota digitális 53mm mérő műszerek, a Tinted (fekete) sötétített ablakok.
És ami ki nem maradhat egy 1000 lóerős autóból, a Valentine 1 radardetektor (figyeljünk a zsarukra). :D
Na de most már befejezem a dumát, nézzük meg képekben is már.