Hosszú hetek munkája után végre elkészült a második "hivatalos" kiadás, a GUINNESS Triple Pack. A csomag három autóból fog állni: Mercedes CLK-GTR, Lancer EVO X és Dodge SRT4. A festés témáját a kedvenc sörmárkám fennállásának 250. évfordulója ihlette.
Menjünk sorba a verdákon:
Az SRT4 festése nem lesz teljesen ismeretlen a legtöbbetek számára, ugyanis az EDM kupára készített munkámat alakítottam át erre az alkalomra. A verdát B osztályba lőttem be, lehet hogy kissé meglepően hangzik de hátsókerekes izomautó lett belőle. Seggrakétához képest véleményem szerint igen könnyen irányítható.
ára: 350k zs
A következő egy tapadásra belőtt A osztályos EVO X. A tuning RetekMester nevéhez főződik, a festés pedig az én művem. Retek nagyon jó munkát végzett a verdával, nagyon könnyű irányítani. Biztosan állíthatom, hogy jelenleg ez a legjobb EVO X-es a garázsomban, pedig van egy jó néhány.
ára: 450k zs
A csomag harmadik tagja egy szintén tapadásra belőtt S osztályos Mercedes CLK-GTR. A tuning és a festés is az én művem. Szerintem igen jól sikerült az autó, nagyon jó vezetni, még kipörgésgátló nélkül sem okoz nehézséget. Több, főleg gyors pályán is megvertem vele az S7-es ideimet. A pakk ezen tagjából egyébként lesz limitált szériás kiadás, Kenobita fogja festeni.
ára: 600k zs
végül néhány csoportkép:
A forzamotorsport.net ide vonatkozó fórumán található további infóért katt ide !
UPDATE:
Kenobita elkészült a limitált szériás CLK festésével. Az autón egy klasszikus Guinness reklámarc - az iszákos pelikán látható. Íme:
Az autóból öt példány lesz eladva (nem lesz kivásárlás, a licit 1 miskáról indul). Az elsőt holnap délután 5 órakor teszem az AH-ba. A 6. verdát pedig meg lehet nyerni egy hot lap contest keretén belül...
HLC contest:
Adott ugyebár az S998 CLK-GTR, Sunset hosszún kell vele minél gyorsabban körözni. A legjobb köridődet postolni, ha lehet elsősorban a forzamotorsprt.net-en lévő blogba (tehát ide).
Szabályok: az autót nem lehet módosítani, se a tuningot se az alkatrészeket, egy csavart se. Az a legjobb, ha megfutod a leggyorsabb idődet vele és látszik a scoreboard-on. De emelett kérek két képet egy a pályán, látsszon a verda és az időd, plusz még egy a pause menűben az időddel. De kép helyett jútúb video is jöhet...
Határidő: március 29., 22:00
nyeremények: 1. helyezett - LE CLK-GTR névre szólóan, az utána következők közül mindenkit fogok díjazni egy-egy autóval, aki 1:22,5 alatti időt futott. Olyan módon, hogy a lent található autók közül először a második leggyorsabb, majd a harmadik és így tovább választhat majd magának, azt hiszem így a legigazságosabb.
íme a nyereményautók (a képért katt a szövegre):
S998 Elise 135R /Guevara/
S998 TVR Sagaris /Csirek/
S998 Subaru 22B /Ricsi/
A850 Mazda INGS RX-7 /Moto/
A850 Honda Aerogear Integra Type-R /Petya/
A verdákról érdemes tudni, hogy mind be van állítva és igen versenyképes a maga kategóriájában. Ha esetleg sok lenne az induló, és kevés a nyereményautó, akkor természetesen bővítem a listát...
Eredmények:
Gaben - 1:20,982 (233. lenne)
Guevara - 1:20,986 (234.)
Moto - 1:21,412 (437.)
Péter - 1:21,467 (480.)
Csirke - 1:22,1xx-nél picit jobb
Ricsi - 1:22,348 (1363.)
Gratulálok minden versenyzőnek, nagyon szoros verseny volt... az első két hely sorsa mindösszesen 4 ezreden múlt, a harmadik és negyedik helyezett között pedig alig több mint 5 század döntött.
Az eredmények értelmében tehát Gabené a névre szóló CLK-GTR. A többi autó közül Guevara választhat először, utána Moto, majd Petya végül pedig Ricsi.
Kérnék mindenkit, hogy itt a blogban hsz. formájában jelezze, hogy melyik autót kéri...
Uraim, mindenkinek köszöntem a részvételt! Végezetül annyit még, hogy Guevarát egy "SPOT performance"-os TVR Tuscan S személyben külön díjban részesítettem, ugyanis keményre fújt gumikkal megfutotta az első 200 alatti időt: 1:20,853 (188.). Gratulálok !