*{1}
inFamous: A korábbi "GOTY" kijelentésem talán kicsit túlzás volt, de az tény, hogy elég régóta nem kötött le ennyire videojáték. Szvsz. az egyik legjobb (nem GTA epizód) sandbox játék.
Dead Space: A pár éve megjelent Dolog című John Carpenter filmből készült játéknak pont ilyennek kellett volna lennie. Csak azért hoztam fel ezt a filmet példaként, mert elég sokat merít belőle (is) a DS. Szerencsére a fejlesztők tudtak annyi saját ötletet, eredetiséget belevinni, hogy ez a pár máshonnan átemelt apróság ne szúrjon szemet.
Motorstorm: Pacific Rift: Ha nem a bundle csomag része lett volna, valószínűleg az életben nem kerül a kezeim köze ez a lemez. Annak ellenére, hogy megrögzött versenyjáték ellenes vagyok, majdnem egy hétig lekötött.
Resistance: Fall Of Man: Őszintén, csakis kizárólag azért vettem meg, mert nem akartam enélkül nekiállni a 2. résznek. Amikor végigjátszottam, már nem voltam annyira biztos a folytatás beszerzésében.
Resistance 2: Szerencsére nem hagytam ki. Nagyon más mint az előzmény. Remek hangulat, néhol nagyon brutális kinézet (ellenben olykor jellegtelen) és egyébként is a retro 50-es évek a gyengém. :)
Resident Evil 5: Kicsit meglepetés játék volt, mert nagyon nem számítottam rá, hogy nekem ez ennyire tetszeni fog. Egy eleve lineáris játékba ritkán ölök 30-40 órát. Az eredeti RE sorozatot bár kedveltem, nem nőtt annyira a szívemhez. Az 5. (tudom, a 4. is) merőben más és ezért is jött be sokkal inkább.
Fallout 3: A 2008. évi játékom volt. Zseniális, utánozhatatlan és nem, nem vagyok elfogult. :) Soha sem töltöttem ennyi időt egy játékkal sem (200+ óra). Nagyon sanszos, hogy egy darabig nem lesz még egy ekkora "szerelmem".
Uncharted: Drake's Fortune: Indiana Jones látvány, hangulat, csak Indy nélkül. :) Így is az egyik favoritom, de ha benne lenne a Han Solo által alakított kalandor figurája, minden idők legjobb játéka lenne. :D
Bioshock: Emlékszem egy olyan pillanatra amilyet eddig nem sok game-ben tapasztaltam. Egy kis termen haladok át, ekkor egy Big Daddy lépteit hallom közeledni, az árnyéka már az elöttem lévő falra vetül, mindeközben pedig a Papa Loves Mambo című szám szól a közelben lévő rádióból.
Call Of Duty 3: Abszolút semleges vagyok a játékkal kapcsolatban. Egyszer bőven elég volt. van ennél jobb II. vh-s FPS is, mint pl. ...
Call Of Duty: World At War: ... ez. A zseniális 4. rész (sokan mondják, biztosan igaz is:) minőségéhez ugyan nem ér fel, azonban mégis tudod újítani. Ha mással nem is, hát a sötétebb, véresebb háborús hangulattal, ami nem sok videojátékban szerepel ebben a formájában.
Dark Sector: Most írjam azt, hogy részeg voltam amikor vettem ? :D Viccen kívül, fogalmam sincs, hogy mi fogott meg benne...
Dead Rising: Zombik, őrült főellenségek, szopatós mentési rendszer, még több zombi. Egyik nedves álmom: Dead Rising+nyitott város. Imádnám!
Fallout 3: Ez a verzió régebb óta megvan, mint a PS3-as. Anno eredetileg is CE-t terveztem, de arra még várni kellett volna ... 2 teljes napot! :D Azt természetesen nem bírtam volna ki. Sok érdemi különbség nincs a két verzió között (hamarosan már a DLC-k sem).
Fable 2: Szép, meseszerű játék, ellenben pofátlanul rövid. Nagyjából 3 nap alatt végeztem vele, annyira viszont nem volt érdekfeszítő, hogy újból nekiálljak. Nagyot csalódtam.
U.i.: Inkább vegyél egy valódi kutyust. :)
The Godfather: Valószínűleg nem tett neki jót, hogy a GTA IV-el párhuzamosan játszottam vele... Vélemény: Ehh.
The Godfather 2: 3 darab annyira nyitott város alkotja, hogy bárhová eljutsz bennük alig egy perc alatt. Az ingatlan menedzselés pedig (szvsz.) idegesítő, sőt frusztráló.
Grand Theft Auto IV: Tipikusan tűkön ülve várós játék volt tavaly, ahogyan előtte az összes többi GTA rész is. Azoknak akik a San Andreas játékmenetet hiányolták: Abban a formában szerintem még ma sem kaptuk volna meg a játékot (csak csendben, ez annál sokkal részletesebb játék, csak éppenséggel nem annyira szembetűnően).
Gears Of War: Nagyon jól néz ki még mai szemmel is. A sztorija ... ööö ... írtam már, hogy grafikus téren jól muzsikál ? :P
Gears Of War 2: A történet kicsit még mindig olyan, mintha egy sorozat 2. évadjának a közepébe csöppentünk volna ... de kurva jól néz ki. :P :D
Halo 3: A franc gondolta volna, hogy a Bundle copy túlértékelt játékot jelent. :) Poén nélkül, rühellem a Halo-t, úgy ahogy van. A rajongói pedig engem. Bár feltételezem, itt nincsenek túl sokan.
Lost Odyssey: Világéletemben kerültem a JRPG-ket. Egy késő nyári napon úgy gondoltam, hogy itt az ideje ezen változtatni. Nos, ez az egyetlen játékom, amit a mai napig nem fejeztem be (rühellem random harcokat).
Mass Effect: Enyhe Star Trek után érzet, nagyobb számú bejárható bolygó, 80-as évekbeli szintetizátorzene, sokféle dialógus, leszbikus űrlények. :) Kell ennél több ?
Ninety-Nine Nights:Nincs adat, mivel a felhasználó egy percet sem játszott vele és nem is tervezi, hogy fog. Valakitől kaptam, na.
The Orange Box: Attól eltekintve, hogy minden idők leggagyibb borítójával bír, egy remek pakk. Durván 40 órát is ellehet mókázni vele és akkor még nem is számoltam hozzá a Team Fortress 2-t.
Splinter Cell: Double Agent: Ezzel a játékkal gondban vagyok, mert szinte semmilyen hatást nem gyakorolt rám. Lehet, hogy bennem van a hiba, de Samu bátyó ezen kalandja nem fogott meg igazán. Talán majd a soron következő.