Eiondall2010.12.27. 07:24

Szimulátor Mustra: SILENT HUNTER sorozat

Kevés ember szeretne egy 60 évvel ezelőtt készült 600 tonnás vasdarabban a tenger mélyén csendben sodródni és várni hogy mikor fordít hátat a fent cirkáló romboló hogy egy szép torpedóval a tenger mélyére küldje.. Én ilyen vagyok..ha te is akkor KATT

Szimulátor mustra

Ne várj nagyon részletekbe menő tesztet,csak sorra veszem a Silent Hunter eddigi részeit. Utólagosan is elnézést kérek hogy az első két részt nem veszem gór cső alá de a koruk már nem engedi meg hogy össze mérhessük őket a folytatásokkal, na csobbanjunk egyet!

Silent Hunter 3

Na igen itt kezdődött az ismeretségem a játékkal és igen kellemes meglepetést okozott azonnal ahogy elsajátítottam az irányítás fortélyait a tengerészeti akadémián. Ez külön feldobta a hangulatot,számomra, hogy miután karaktert indítottam vizsgát kellet tennem navigációból,torpedó indításból ,és légi elhárításból,és csak ezeknek a sikeres vizsgájával a zsebembe kezdhettem el a kampányt.

A Kampány mód:

Igen részletes,Németországra koncentrál ez a rész,és szerintem ez a leg kompetensebb háborús fél ebben a témában köszönhetően a méltán rettegett U-Boat-ok széles armadájának.

Van mód a történelmi csaták újra játszására,és „múzeum” mód ahol gyönyörködhetünk a háború eme szép vízi szörnyeiben.

Nagyrészt az Atlanti Óceánon fogunk szolgálatot teljesíteni , vagy annak part vonalán erről ennyit.

Természetesen a hajó, amit kapunk a kampány kezdetén nem rendelkezik túl sok extrával. Tehát meg kell vásárolnunk őket,ez azért érdemel plusz pontot mert így korhűen adja vissza a múltat a játék,miszerint egy 1939-ben hadrendbe állított u-boat (U-VIIA) még nem volt felszerelve pl.:akusztikus/elektronikus torpedókkal ,köszönhetően annak hogy bár fejlesztettek folyamatosan, a technika azért még váratott magára... A lényeg hogy ahogy haladunk a sztorival úgy kapjuk a fincsibbnél-fincsibb hadászati cumókat.

Fegyverek és fejlesztések vásárlása:

Ez is szellemes megoldás! Minden ellenséges hajó levadászása után pontot kapunk amit a „baráti”kikötőben beválthatunk.

A legénység:

Őket is vásárolhatjuk,de érdemes belőlük a nagyobb tapasztalattal rendelkezőket felvenni.

Az embereinket ki is tüntethetjük természetesen csak sikeres akciók után,amit ők úgy hálálnak meg hogy folyamatosan növelik a tudásukat és szépen fejlődnek.

Click!

Hajók:

U-II

U-VIIA

U-VIIB

U-VIIC

U-IX

U-XXI

gépigény:

CPU: Pentium 4 2.0 GHz or AMD Athlon 2.0 GHz

RAM: 512 MB

VGA: 128 MB video card

DX: DirectX 9.0

OS: Windows 2000 / XP(only)

HDD: 1.5 GB

Hang: Direct X 9.0 compliant PCI card

Silent Hunter 4 Wolves of the Pacific (még a cím is hibás mert a farkas jelzőt a németekre használták)

A kampány:

Ez is részletesebb, viszont nehezebb is.

Szintén van Historical mód

Sok változás nincs, Nagy vonalakban az irányítás a régi,viszont a behajózható térkép hatalmas lett a harmadik rész óta. Itt már Ázsiában is szolgálunk(Atlanti és Csendes Óceán), sajnos a számomra „enemy”-nek számító Amerikai haditengerészet kötelékén belül.(ugye az a fránya cím..)

[urlghttp://www.youtube.com/watch?v=u7EKx36Mqec&feature=related[/url]

immáron van Lan mód

(A legénység végre három műszakban dolgozik)

Hajó osztályok:

Balao

Tambor

Gar

stb.

A Grafika:

Pozitív fejlődés minden tekintetben, mélyen részletekbe menő mind az effektek,mind a textúrák terén.

Gépigény:

3GHz processor

DirectX 9 video card with PS 3.0, VS 3.0 and 256MB of RAM

2048 MB RAM

Silent Hunter 5

A gyönyörű,szemet gyönyörködtető grafikát érdemes megemlíteni ezen a téren nagyon sokat fejlődött a játék.

Irányitás:

Itt kisebb változások történtek immáron teljesen szabadon járhatjuk be a hajót teljes FPS-módban

még inkább fokozva a realizmust,finomítottak a fizikán,és érthetetlen okokból lebutították az irányítást.

Grafika:

Már céloztam feljebb rá hogy ezen a téren ki tettek a fejlesztők magukért a víz animációja minden eddiginél szebb!

És hát végül is ha sorra veszem az előző részek előnyeit akkor arra kéne jutnom hogy a Hunter 5.-ik része egy tökéletes folytatás,viszont nem az sajnos. És ez pont a grafikai hibákból adódik amikből hát akad bőven a szó szoros értelembe véve ugyan is nem tudtam olyan hardveren futtatni ahol nem szaggatott volna ha sok egység mozgott a képen egyszerre, nem beszélve a rengeteg bug-ról amit csak részlegesen orvosolnak a patch-ek.

Click!

Gépigény:

CPU: Intel Core™2 Quad Q6600 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+ 2.6 GHz or higher

RAM: 1 GB (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista, Windows 7) RAM: 2 GB

VGA: 512 MB DirectX® 9.0c-compliant video card

(GeForce GTS 250/Radeon HD 4670)

HDD: 15 GB

Hang: DirectX 9.0c-compliant sound card

És egy kis kedvcsináló/történelem:

A VII típusú német tengeralattjárók voltak a német U-boot-flotta (tengeralattjáró) igáslovai a második világháborúban. A VII típus az E-2 típuson alapult, melyet a német Deschimag nevű vállalat fejlesztett ki a szovjet haditengerészetnek (a Szovjetunióban IX sorozatként gyártották). A VII típusú U-bootok voltak a második világháború legelterjedtebb tengeralattjárói, valamint több mint 700 legyártott darabbal, a világ legnagyobb számban gyártott tengeralattjárójává vált. A típusnak számos változata volt.

Általános jellemzők:

Vízkiszorítás: felszínen 753 tonna, lemerülve 857 tonna

Hossz: teljes 66,5 m, nyomásálló test 48,8 m

Szélesség: teljes 6,2 m, nyomásálló test 4,7 m

Magasság: 9,5 m

Teljesítmény: felszínen 2400 kW (3200 Le), lemerülve 560 kW (750 Le)

Sebesség: felszínen 17,9 csomó (33 km/h), lemerülve 8 csomó (15 km/h)

Hatótávolság: felszínen 16 095 km (10 csomós - 19 km/h-ás - sebességnél), lemerülve 175 km (4 csomós - 7 km/h-ás - sebességnél)

Torpedóvető csövek: 4 db elől, 1 db hátul (14 db torpedó)

Fedélzeti ágyú: 88 mm-es ágyú 220 löszerrel

Legénység: 44-48 tiszt és matróz

Maximális merülési mélység: 220 m

Végzetes mélység: 230-250 m

A Farkas taktika avagy Silent Hunter 4 fail:

Dönitz admirális kidolgozta az úgynevezett farkasfalka harcmodort. Dönitz admirális 1943-ig a tengeralatjáró flotta (az egyetlen sikeres tengerészeti fegyvernem)1943-tól a Kriegsmarin főparancsnoka.

Farkasfalka

Önmagában még az uboatok nem érhettek volna el olyan elrettentő diadalokat, ezért kidolgozta a farkasfalka harcmodort. A tengeralatjárókat szétszórta az atlanti óceánon így támadást nemigen lehetett intézni a szétszórt egymástól messze lévő uboatok ellen, sokkal egyszerűbb és kevessebb áldozatot követel, ha a legjobb támadás a védekezés taktikáját alkalmazzák. Az uboatok rejtőzködnek kevesen vannak és az ellenség túlerőben van. Ekkor jön a farkasfalka harcmodor. Mikor az egyikük észleli a konvojt, az értesíti a közelében lévő uboatokat, és mint a farkasok falkába verődnek és lecsapnak az áldozatukra, ezt gyakran az éjj leple alatt teszik. Kissebb nagyobb csoportok megtámadják a konvojt megpróbálnak a konvojt kísérő rombolókat kilőni, és addig tizedelik a konvojt, 1.amíg elfogy a torpedó 2. annyi romboló van azon a területen hogy vissza kell vonulni. Ha nincs ez a briliáns taktika akkor már 41-ben megnyerik a szövetségesek az atlanti csatát. Így viszont 1943-ban is annak ellenére hogy egyre modernebbek a szövetséges hajók, radarral vannak felszerelve, támogatja őket a légierő, s ráadásul már az amerikaiak is itt vannak, és még tucat egyéb gond ellenére, 1943 áprilisában is nagy riadalmatt okoztak a tengeri farkasok.

Jó vadászatot!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

thedgames
Drug Lord 2 - Mafia Empire

8 napja
4

p34c3
VR Kukkolda 2024

8 napja
7

liquid
Polgárháború?

8 napja

Necroman Mk2
The Crew

2024.04.12.
13

Malleus
Faith of Danschant (神舞幻想)

2024.04.07.
2

CHASE
Nolan filmjei

2024.04.02.
5

Necroman Mk2
Video Game Hall of Fame 2024

2024.03.20.
16

Necroman Mk2
Majd nálatok

2024.03.15.
6

p34c3
PlayStation VR2: Valós halál?

2024.03.15.
6

drag
2023 legjobb filmjei - szerintem

2024.03.09.
8

Necroman Mk2
Flashpoint Archive bemutató

2024.02.25.

Malleus
Mists Beyond the Mountains

2024.02.17.

p34c3
Red Dead Redemption dedikálás

2024.02.15.
2

Necroman Mk2
Barbie Fashion Designer

2024.01.11.
3

liquid
Wonka

2024.01.07.
10

p34c3
Marvel's Spider-Man 2 ajánló

2024.01.04.
11

mcmacko
Pecker - egyem a pöckölőjét

2024.01.02.
3

CHASE
Kedvenc soundtrackek

2023.12.31.
1

Necroman Mk2
2023. év dala

2023.12.31.
3

p34c3
Globular Cluster CMP2 PS VR2-höz

2023.12.24.

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==