Sokak szerint már ráférne erre a szériára egy kis ráncfelvarrás. Az alapötlet ugyan jó, de a megvalósítás már régóta ugyan azon a szisztémán alapszik. Mára már túl monotonná, és kiszámíthatóvá vált. Végy pár dungeont, tegyél bele egy tárgyat, ami szükséges ahhoz, hogy eljuss a végéig, legyűrd a bosst, és elérd a következő dungent, ahol kezdődik az egész előröl.
Nagy Zelda rajongó vagyok. Ezen a sorozaton nőttem fel. Az összes asztali konzolon megjelent részt végigvittem, nem is egyszer. De már én sem érzem azt, hogy a Nintendo mindent elkövetne azért, hogy egy olyan nagygépes verziót csináljon, ami önmagában is felvenné a versenyt a konkurenciával, és nem csak a neve miatt vennék meg olyan sokan.
Igazán példát vehetnének olyan remek openworld játékokról, mint például a Fable II-III, az Assassin's Creed sorozat, vagy mondjuk a Red Dead Redemption. Szomorú kimondanom, de ezek a játékok jóval magasabb szintet képviselnek a kalandozás terén (az RPG elemekről nem is beszélve), mint bármelyik Zelda rész.
Ne legyen igazam, de nagyon úgy érzem, hogy a Skyward Sword nem fog felnőni a feladathoz és ismét csak a név lesz az, ami nagyrészt eladja majd a játékot.