körülbelül egy óra játék után. ki tudja meddig folytatom, leírom az eddigieket.
HIHETETLENÜL igénytelen megjelenés. mindenféle stílust nélkülözve oda vannak hányva tárgyak a pályára, hogy legyen valami.
továbbá abszolút nem túlzás, hanem ténylegesen, szó szerint előző generációs. ilyet olvastam, hogy unreal 2.5 engine. namost ez gyakorlatban azt jelenti, hogy van egy unreal 2 engine, arra random rádobnak blur-t (néha dof formában, jeej), hogy eltakarja a rondaságot. level design, karakterek, objectek, mind előző generációból származnak, valszeg akkor készíthették el a nagy részét, fura, hogy mégse akkor jelent meg. half-life 2 PORIG alázza mimikában így 7-8 év távlatából.
fura, de ezek mellett mégse teljesen negatív az eddig kialakult kép. van content.
eddig mindig valami újat kellett csinálni, monoton fps darálásba (egyelőre?) nem ment át nagyon. ha előrehaladás szempontjából akár teljesen irreleváns minijátékokkal/utalásokkal/átvezetőkkel tömködnek ki egy játékot, az mégis valamilyen szintű odafigyelésre enged következtetni. ilyenből pedig volt már néhány, de továbbjutáshoz se csak célbalőni kellett. persze bőven lehet, hogy csak az eleje "változatos", aztán kifullad és beáll az unalmas lövöldözés, ezt nem tudom.
összegzés: még kerekedhet belőle egy könnyed, hülyeségei miatt szórakoztató, de ronda ps2-es/xbox-os játék, az elejéből ítélve.
(állítólag 2011 van és teljes áron adják, szóval mondjuk 6/10-ről indulna lefelé az osztályzás)
update: elkezdődött a monoton repetitív darálás, pályaismétléssel és két darab szörny-modellel fél+ órán át.
én egy olyan 3/10-re osztályoznám, és próbálnék mindenkit lebeszélni a vásárlásról.
ui: nagyon szuper dolog halo-t parodizálni, hogy a páncél nem való tökösfiúknak, csak ha éppen a parodizált játék is 10x színvonalasabb, akkor ez leginkább ellenszenves öngól.
remélem pofára esnek azok, akik ezt így engedélyezték kiadni ebben a formában.