Temporalitás
Ha az ember single playerben gondolkozik, micsoda rút és bűnös dolog!!!!
Akkor meg lehet azt tenni, hogy az időt a játékon belül nem teszük kauzálissá.
Volt rá példa, ha minden igaz a nagy vonatrablás?
Nope,
vagy valami hasonló.
Ja a nagy meló csinálta meg velünk, hogy nem kauzálisan vitte az időt, hanem előszört megírtad a forgatókönyvet, és amikor lejátszottad, akkor jöttek a komplilkációk.
volt egy indie title, amiben akárhányszor meghaltál, a pálya kidobott az elején, és saját magaddal párhuzamosan haladhattál, csökkentve a problémát okozó helyzeteket.
egészen addig ahol mindig meghaltál, ugyanis akkor minden másik te kiszáll mellőled.
lehetne olyan játékot is csinálni, ami magát a kauzualitást bontaná meg.
Mondjuk hívthatnánk quantum concordruumnak, és árulhatnánk boltokban, csak lényegesen több szeleteléssel és halállal.
elvégre olyan komplex a hardver, hogy bármi nem-kauzuális dolgot megcsinálhatunk, a gép majd kibogozza, hogy mi kell hogy legyen a vége.
Ha valaki kihívást akar, akkor lehet bele korlátot tenni, mittomén, minnél kevesebb másodperc alatt, vagy minnél kevesebb temporális paradoxon felhasználásával, vagy minnél rövidebb paradoxonhelyzetek felhasználásával, meg ehhez hasonlók.