Of orcs and men.
Mert annak hány kommentárja volt?
Meg mennyi nagy "óó ezek a levelek a kanadában őshonos juhar és a dél afrikai pálma keresztezéséből lett fáról vannak"
Vagy fejlesztői naplók a csillió dolláros mocap berendezésben ugráló fazonokkal?
Vagy komoly lényegretörő jobb-aranymetszésben ülő fej egy alul CGzett név-szerepkör párossal?
Semennyi.
viszont cserébe van nekünk Orkunk, goblinunk, és a megjelenés előtt egy HÉTTEL derül ki, hogy undeadünk is.
Meg elfünk.
Meg törpénk.
volt ezekről szó eddig?
Nem?
Miért nem?
Azért mert nem volt rá szükség!
És ez pediglen így kéne hogy legyen mindenütt.
Semennyi.
Mert nem kell neki.
Amit látni akarunk, az a főhős, a gameplay, meg a történet.
Röviden, tömören.
Ezt akarjuk megvenni.
Nem a fejlesztők arcát, meg a videóst.
Kép az onion knight ról, aki talán háromszor ha előkerül az egész történetben.
mindenütt.
Folyamatosan.
Hűűű nohát nohát.
Öt perces videó arról, hogy fáról fára ugrál, és farkasokat belez... óóó de fontos!
Ezek mind lényegtelenek. Nem ettől lesz jó az az idő, amit a gép előtt töltök.
Nem, természetesen ez semmit sem jelent, mert ha nem veszed meg a TBt, meg az N+1 edik youtube reviewert, akkor csak azt hallod vissza hogy : Hát ez a focus interaktív csak fost dobott piacra, feltételezhetjük, hogy ez is az lesz!
Eggen.
Ezvan.
És ezt faarccal állítom egy olyan PC előtt, amin még a Borderlands 1 is szaggat.
Mert érdekel, hogy pontom két év múlva, amikor elsétálok a Boltba és leemelem a polcról a játékot, akkor pontosan tudjam, hogy nem valami zsákbamacskát, hanem egy igen frankó, és belevaló játékot veszek meg.
Majd.
És meg fogom venni, mert tudom hogy jó.