Kezdem úgy érezni, hogy a videojátékos társadalom egy része kicsit önellentmondásokba ütközik, amikor lereagálja az ipar alakulását.
Folyamatosan arról megy a sírás, hogy nem újult semmi, csak a régi sorozatok újabb részei jönnek, és ez milyen unalmas, már fárasztó, satöbbi. Ha viszont mégis jön valami, ami mer valami újat tenni a jól megszokott receptbe, mint például a DmC, akkor mindenki őrjöng, hogy "EZ ÁRULÁS", meg, hogy Dante meleg, és a játék amúgy is gagyi, mert láttam három trailert meg két képet Dantéról, akinek FEKETE A HAJA! Az ugyanis köztudott, hogy a Devil May Cry sorozat sikerét Dante fehér hajának köszönhette, enélkül nem működött volna az egész. Nem tudom eldönteni, tulajdonképpen mit akarnak, ha a konzervatív sorozatokat földhözragadtságuk, az újítóakat pedig merészségüket, vagy az alapanyagtól való eltávolodásuk miatt kiritizálják?
Amikor múlt hónapban megjelent a DmC demója, azért sokan megenyhültek kissé, de még mindig akadt, aki azért sírt, hogy hát ez miez, meg ez nem is Devil May Cry. Elvégre a demóban már látszott a harcrendszer legnagyobb hibája: Dante haja fekete. Nekem személy szerint bejött a demó, de nem gondoltam volna, hogy a végleges produktum ennyire fog tetszeni. Persze, nem tökéletes, még azt se mondanám, hogy a legjobb a sorozatból, de...
...eszméletlen stílusos lett, borzasztó szórakoztató, és ugyan némileg könnyebb, és kevésbé játékosbüntető, mint elődjei, azt hiszem ez az átlaggamer szórakozását elősegíti. Pofátlanul jók a zenék, nagyszerűek a bossfightok, és rengeteg, de rengeteg képesség és fegyver van. Picit lehetne szebb, némileg talán hosszabb is, de én nagyon kellemesen csalódtam, és így méginkább várom a jövőhavi Metal Gear Risingot, ami ugyanilyen előítéletekből kiindulva kell meghódítsa a játékosok nagyrészét.
Sok helyen olvastam, hogy a befejezés csalódást keltő volt... A Mundus boss tényleg lehetett volna frappánsabb és hosszabb, és valóban nem volt az égvilágon semmi extra a befejezésben, de őszintén szólva szerintem az egész történetben sem. Nem azt mondom, nem volt vele baj, de szerintem egyáltalán nem az hajtotta az egészet, számomra legalábbis semmi meglepetést, vagy nagy fordulatot nem rejtett, maga a játékmenet volt az, ami tovább hajtott, és amiért három nap alatt már a második végigjátszásomat nyüstölöm. Számomra ha egy Devil May Cry játék már erre képes, az bőven elég, és élvezem.