Gone home Megelőzte a Stanley parable-t, a Paper please-t, a Kentucky Route Zero-t.
Én szeretném, ha ez a termék jelentené a jövőt.
-Ha a fogyasztó egy lineáris, mellékágaktól mentes útvonalon jutna el a végkifejletig, azért, hogy semmi sem akadályozza meg a terméktervezőket, hogy a fogyasztók számára a legikellemesebb fogyasztási élményt nyújtsa.
-Ha a végkifejlet egyféle lenne, és semmiféle elágazás nem lenne a termék fogyasztása során, ezáltal is egyszerűsítve a termék fogyasztását, és formatervezését.
-Ha semmiféle komplexitás nem jelenne meg, ami bármiféle személyes beavatkozást vagy döntést, vagy képességet próbára tenne a termék fogyasztása során.
-Ha semmiféle ellenállás, vagy visszatartó erő nem jelenne meg a termék fogyasztása során, ami megakadályozná a fogyasztót abban, hogy a terméket expeditív módon, a lehető legkevesebb idő alatt elfogyassza,
-Ha a termék által sugallt üzenet nem lenne kitéve a fogyasztó általi bármiféle interpretációnak, csakis a termék tervezői által sugallt üzenet jelenne meg a termék fogyasztása közben.
Összefoglalva:
Az ideális, versenygyőztes indie játék az, ami lineáris fos, nincs benne semmi elágazás vagy multicitás, a feladványok egyszerűek, nincsenek ellenfelek, az interakció minimális, és az üzenet egyértelmű és megkérdőjelezhetetlen.