NISSAN GT-R TARTÓSSÁGI KUPA *{1} MITSUBISHI vs SUBARU *{1}
NISSAN GT-R TARTÓSSÁGI KUPA
A FIA GT3-as szériához tartozó, erősen átalakított, NISMO által tuningolt GT-R-el maga a játék producere, Kazunori Yamauchi is kipróbálhatta magát - ennek köszönhetően autója a GT6-ban lemodellezésre került!
Itt az ideje, hogy Te is próbára tedd képességeid egy ízig-vérig izgalmas endurance versenyben!
Az egyenlőség jegyében csak a Nissan NISMO 2013-as GT3 modellje választható, méghozzá az egyenlő esélyeket szem előtt tartva mindenféle módosítás nélkül!
március 21, 20:30 szobanyitás
Hoszt és szoba neve: Quentaro81, HUNGARIAN players only(private) !
A mikrofon nem használható.
Kérlek mindenképp jelentkezz a versenyre ha indulni szeretnél - Click!
Autóválasztás
620 TP korlátozás
Legjobb használható gumi: nincs korlát (típus csere kell)
Használható:
GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport '13
GT-R NISMO GT3 Base Modell '13 (festhető)
GT-R NISMO GT3 '13
GT-R NISMO GT3 15th Anniversary '13 (olajcsere nélkül!)
--
Tehát az olajcsere 3 modellnél megengedett, de a 15th anniv modellnél NEM!
Az autók tuningolása tiltott, Nitró tiltott
Csak gyári légterelő elem használható
Pálya beállítások
Pálya neve: Deep Forest - 95 kör
Legfeljebb 10 perc kvalifikáció
Versenybeállítások
Kicsi (megjavul) sérülés
1 kötelező kiállás
VAN kötelező gumitípus váltás
Rajtrácsról kiugrás ellenőrzéssel indítás
Kérném különböző autókat használjatok - illetve a Base Modell változtatásával (szám, szín) tegyétek egyedivé az autótokat, és a választást írjátok a jelentkezés mellé!
Az autó nem módosítható (tiltott a tuning, és a beállítás is) - az Anniversary modell esetében olajcsere sem alkalmazható.
A versenysorozat várhatóan 15 futamból áll.
Kezdők is jelentkezhetnek, remélem mindenkinek tetszik majd a verseny, és ezúttal is lesznek izgalmak!
MITSUBISHI vs SUBARU
Red vs. Blue - az örök csata, mely a rallypályákon kezdődött, a GranTurismoFever oldalon folytatódik. Ezek a járgányok már vérbeli vadállatok, de még épp kordában tarthatók. Te melyik oldalra állsz: a bámulatos teljesítmény, vagy a precíz elektronika nyűgöz le?
Elkezdődik a második kör: új autók, ugyanazokon a pályákon - ezúttal (átmenetileg) Impreza helyett BRZ lesz, és a tuning tiltott, a gumikeverék pedig verseny kemény! Jó szórakozást!
március 23, 18:30 szobanyitás
Hoszt és szoba neve: Quentaro81, HUNGARIAN players only(private) !
A mikrofon nem használható.
Kérlek mindenképp jelentkezz a versenyre ha indulni szeretnél - Click!
Autóválasztás
528 TP korlátozás, 432 LE
Verseny kemény (VK) a legjobb használható gumi
Használható:
Subaru BRZ R&D Sport '12
vs.
Mitsubishi Lancer Evo IX GSR Touring Car '05
Az autók tuningolása tiltott, Nitró tiltott
Csak gyári légterelő elem használható
Pálya beállítások
Pálya neve: Suzuka Circuit - 21 kör és Tokyo R246 - 24 kör
Legfeljebb 7 perc kvalifikáció
Versenybeállítások
Kicsi (megjavul) sérülés
0 kötelező kiállás, Nincs kötelező gumitípus váltás
Rajtrácsról kiugrás ellenőrzéssel indítás
A verseny 3x5 versenynapból áll, 5 hétvégenként erősebb vasakra váltunk, de a lényeg, és a pályák ugyanazok maradnak (megjegyzés: a körülményekben lehet változtatás)!
A boxszerviz résznél az olajcsere, és a karosszéria merevítés használható.
Ha bármi ötleted van, amely jobbá tehetné a versenyt, ne tartsd magadban!
A verseny időtartalma körülbelül másfél óra!
Csatlakozzatok bátran - mindenki talál magának ellenfelet!
--
Verseny előtt olvasd el: Szabályok
Továbbá: szerdai napokon DTM futamok várhatók, no tuning, one make nap lesz.