Az előző blogomba írtam egy bejegyzést valamivel több, mint egy éve, amiben szépen sorakoztak lefényképezve, párszáz karakteres ismertetővel az addigi DVD-im. Idén ugyanezt a módszert akartam folytatni, de tekintve, hogy az előző poszt már azt sem tudom hol van, illetve se kedvem nem volt hozzá, sem pedig értelmét nem láttam annak, hogy írjak 25.000+ karaktert olyan dolgokról, amiket senki nem fog elolvasni, inkább beszéljenek helyettem a képek. Nyilván nem ez a legnagyobb DVD gyűjtemény még itt a Gameren sem, pénzre váltva sem futná belőle egy kastélyra (egy két értékesebb darabot leszámítva - mint a Persona, vagy a Vérző olaj - nagyrészt a mai napig a boltok polcán megtalálható mindegyik), mégis úgy érzem, hogy volt értelme a az aukciós oldalak és az áruházak bújásának. Valamivel több, mint 160 olyan lemez van most a polcomon, amikben úgy érzem, hogy egész szépen megmutatkozik az ízlésem, próbálom tényleg csak azokat beszerezni, amiket a kedvenc filmjeim közé sorolnék bármikor. Van persze egy pár darab, amit vagy ajándékba kaptam, vagy meggondolatlanul vásároltam és leselejtezésre várnak, ha lesz egyszer hozzá lelkierőm, akkor kiválogatom őket, remélem, hogy a jövő évi bejegyzésben már nem fogtok velük találkozni.
(Trónok harca 1-2. évad, 12 év rabszolgaság, 12 majom, 2001: Űrodüsszeia, 21 Jump Street, Akira, Aladdin, Alien tetralógia)
(Aljas utcák, Amerikai pite, Amerikai pite 3., Amerikai pszichó, Apokalipszis most, Arábiai Lawrence, Aranypolgár, A bárányok hallgatnak, Battle Royale)
(Becstelen brigantyk, Benjamin Button különös élete, Blöff, A bombák földjén, Boosszúállók, Casablanca, Chihiro szellemországban, Christopher Nolan rendezői gyűjtemény, Csillagok között)
(A csodálatos Pókember 1-2., Das Boot - A tengeralattjáró, A dicsőség ösvényei, Die Hard - Drágán add az életed, Django elszabadul, Dogville, Drive - Gázt, Dühöngő bika)
(Dumbo, Dűne, Éjjeli féreg, Az élőholtak éjszakája, Elrabolva, Erőszakik, Fanny és Alexander, A faun labirintusa, Fedőneve: Donnie Brasco)
(Fehérlófia, Fel, Fifti-fifti, Final Cut - Hölgyeim és uraim, Fogságban, A galaxis őrzői, Gladiátor, A Grand Budapest Hotel)
(Grindhouse - Terrorobolygó és Halálbiztos, A gyűrűk ura trilógia, Harcosok klubja, A harmadik ember)
(Harry Potterek)
(A hét szamuráj, Hetedik, Híd a Kwai folyón, A hihetetlen család, Holtpont, Holtodiglan, Indiana Jones tetralógia, Inland Empire)
(Isten Városa, Jackie Brown, Jöjj és lásd!, Kárhozat, A keresztapa trilógia, A király beszéde, Kínai negyed, Kill Bill 1-2.)
(Kutyaszorítóban, Last Vegas, Lecsó, Legénylakás, Looper, M - Egy város keresi a gyilkost, Macskafogó, Magánbeszélgetés, A mások élete)
(Mátrix trilógia, Mechanikus narancs, Menekülés New Yorkból, Mr. Vengeance - A bosszú ura, Nagymenők, A nagy Gatsby, Nem vénnek való vidék, Ó testvér merre visz az utad, Ocean's Eleven)
(Oldboy, Pár dollárral többért, Persona, A piszkos tizenkettő, Pókember 1-3., Ponyvaregény, A profi)
(Project X - A buli elszabadul, Psycho, Ragyogás, A remény rabjai, Ryan közlegény megmentése, Schindler listája, Shop Stop, Sin City - A bűn városa, Spíler, A sötét lovag - Felemelkedés)
(Star Wars 1-6.)
(Száll a kakukk fészkére, Szárnyas fejvadász, A szarvasvadász, Szigorúan bizalmas, Taxisofőr, A tégla, Teljes napfogyatkozás, Terminátor 2. - Az ítélet napja, Tökéletlen idők)
(Traffic, Vasember 1-2., Véresen egyszerű, Vérző olaj, Viharsziget, Vissza a jövőbe trilógia, A Wall Street farkasa, Wanted, Werckmeister harmóniák)