ASTRO'S PLAYROOM, az elore telepitett tech demo ami a Dual Sense-t hivatott bemutatni.
Az geppel eltoltott ejszaka alatt meg nem melyultem el benne kulonosebben, hiszen a gyerekes kulso elriasztotta az uj konzol kore gyult tarsasagot, igy inkabb a Days Gone PS5re patchelt verziojaval demoztuk a gepet.
A hetvegen viszont szepen neki estem, es megsem alltam az elso Platinum trofeaig. A gyerekes kulso mogott valoban ott van a csodalattal eltolto tartalom, ami hatasosan mutatja be hogy mi ujdonsagokat hozhat a Dual Sense az uj generacionak.
A kulonobozo rezgo funkciok, illetve a kontroller hangszorojan keresztul szurodo hangok meg tunhetnek esetleg haszontalan "gimmicknek", am az adaptive trigger az valoban uj jatekbeli elmenyt nyujthat, amennyiben a fejlesztok kiaknazzak e lehetosegeket.
Amikor a mozgaserzekelovel es a ravaszok enyhe lenyomasaval kelett felfele masznunk, abban a pillanatban felcsillant bennem hogy ez a megoldas mennyire feldobna az Unchartedben es a 2018as God of Warban ismert, veszelytelen es unalmas hegymaszas szekvenciokat. Ez valoban egy game changer lenne :)
Az egesz pakkot atuti a wow factor, es a palyak vegen jutalomkent feloldott PlayStation konzolok, az ismert theme-el megspekelve igazi nosztalgia bomba, amely tobbszor csavart mosolyt az arcomra.
A kerdes valoban az hogy hany jatek fogja valoban hasznalni ezt a featuret, hiszen a DualShock 4 touchpadje, nem igazan lett kihasznalva semmi atuto megoldasra kulonosebben, leszamitva a Last of Us 2 gitar minijatekat, ami igen otletes volt.
Az alappalyak utan van lehetosegunk a Speedrun palyakon vegigfutni, amelyekhez kulon trofeak jarnek melyekhez szukseges az osszeset 7 perc alatt vegigvinni, ez elsore nem sikerult, de teszek meg par probat vele :)
Kulon kiemelnem hogy az ismert cimek fele valo kikancsitasok remenyt keltettek bennem hogy a Silent Hill IP valoban nem lesz hanyagolva ebben a generacioban :)