[Próbakör+interjú] Dishonored: Death of the Outsider

Dishonored: Death of the Outsider

siklaraSimon Klára2017.09.02. 19:00

A Gamescomon kipróbáltuk a két hét múlva megjelenő Dishonored: Death of the Outsidert, amely a tavalyi második rész után játszódó kiegészítő a Dishonored Knife of Dunwall című DLC-jében megismert Billie Lurkkel a főszerepben. Most már talán nem bűn elspoilerezni, hogy a Dishonored 2-ből sem véletlenül ismerős a karakter, ott ugyanis Meghan Foster néven fuvarozta és segítette küldetésében Corvot/Emilyt, hogy valamelyest jóvátegye múltbéli bűneit, hiszen Daud oldalán ő is ott volt Jesamine Kaldwin császárnő meggyilkolásakor. Ezúttal hajdanán elárult mentorát keresi fel, hogy közös erővel pusztítsák el a világukban tomboló káosz forrását, az Outsidert.

Az Arkane Studios Thief szellemében fogant lopakodós-mészárlós sorozata a Death of the Outsider érkezésével lezárja ugyan a Kaldwin-érát, de új szereplők bőrében visszatérünk még a Szigetek Birodalmának stílusos whalepunk világába. Billie sem akármilyen kalandot kapott, mert az utcagyerekből Daud mentorálása alatt halálos bérgyilkossá és az Outsider egyik kiválasztottjává avanzsáló nő közvetlenül a szénfekete szemű istenség lakhelyéül szolgáló Voidból meríti erejét, így Corvoékkal ellentétben a mana miatt sem kell aggódnia.

A korábbi játékokban az ún. káosz rendszer volt a másik fék, amely a jóérzésű játékosokat visszatartotta az esztelen gyilkolástól, a hullahegyekkel ugyanis hozzájárultunk a Dunwallban és Karnacában dühöngő járványhoz, és a történet is jóval sötétebb fordulatokat vett. Billie esetében ezzel sem kell számolnunk, csak a saját tettei következményeivel, ami jobban is passzol egy morálisan ennyire nehezen beskatulyázható karakterhez, és a készítők számára is érdekes tapasztalat volt egy olyan Dishonored játék, amelyik nem tesz egyértelmű különbséget jó és rossz között.

Más szóval sunyulós és diszkrét társaim, akik eddig hosszú perceket szobroztunk az árnyékban és kényszeresen megóvtuk valamennyi NPC rongy életét, itt a kiváló alkalom, hogy megtapasztaljuk a Dishonorednek ezt az oldalát:

A videóban tíz perc alatt végiggyilkolt pályát volt lehetőségünk a Gamescomon kipróbálni, és jól látszik, hogy többé-kevésbé a jól ismert játékmenet köszön vissza, de természetesen Billienek is megvan a saját harci repertoárja. Új fegyverek és kütyük mellett ő is rendelkezik a teleportálás képességével (Displace), képes más NPC-k alakját felvenni (Semblance), és madártávlatból körbekémlelve bejárni a terepet (Foresight). A hook gránáttal a közelben lévő ellenfeleket csaphatja a falhoz, a voltaic gunnal szórja a golyókat, a hiányzó jobb karját a void arm teszi teljessé, a Heart helyett pedig a városi patkányok gondolatait hallgathatja („vér, édes finom véééér....”). Az eszköztár eddig felfedett darabjai mellett a New Game+ arra is lehetőséget biztosít majd, hogy Emily és Corvo Dishonored 2-ben megismert képességeivel is végigjátszhassuk a kiegészítőt, és nem lennénk igazi bérgyilkosok, ha nem vállalhatnánk el egy-egy szereplő likvidálására vonatkozó megbízásokat.

A Gamescomon abban a megtiszteltetésben részesültünk, hogy a Dishonored 2 fő dizájnerével, Dinga Bakabával, valamint az első Dishonored óta a sorozat vezető pályatervezőjével, Christophe Carrierrel beszélgethettünk a második részt folytató, ám önálló játékként érkező Death of the Outsiderről.

Gamer365: A demópálya bevezetője láttán az a benyomásom támadt, hogy a Death of the Outsider minden eddiginél jobban hasonlít az 1998-as Thiefre. Ez véletlen egybeesés, vagy..?

Christophe Carrier: Mondhatjuk, hogy egyrészt nagyon tetszett a formátum és azért csináltuk mi is így, mert már a Thiefben is nagyon szerettük a megvalósítását, de ami a tartalmat illeti...

Dinga Bakaba: Az első Dishonored készítésekor a Thief volt az egyik fő inspirációforrásunk, és ezt tükrözi a történet, a játékmenet és az átvezetők is, így nem túl meglepő, ha több ilyen párhuzamot is felfedez a játékos a két cím között.

G365: A Death of the Outsider kiegészítő valóban a Dishonored sorozat lezárásának tekinthető?

Christophe Carrier: Inkább úgy mondanám, hogy egy nagyobb fejezetet zár le, Corvo és Emily történetét.

Dinga Bakaba: Az első Dishonoredben minden Jesamine Kaldwin meggyilkolásával kezdődik, ezt követik Corvo és Emily megpróbáltatásai, illetve azokkal párhuzamosan a DLC-kben Daud vezeklése, a Death of the Outsider pedig a Dishonored világának ezt a fejezetét fogja lezárni. Ez azért is klassz, mert a második rész már pontot tett Corvo és Emily történetére, és úgy gondolom, ha túl sokáig koncentrálsz egy karakterre, egyre jellegtelenebbé válik, ezért jobb időben búcsút venni tőle egy kielégítő lezárással. A Kaldwinokkal kapcsolatban most jött el az ideje meghozni ezt a döntést, valamint szerettük volna felfedezni az univerzumnak egy eddig kiaknázatlan területét, ami alatt a karnacai alvilágot értem. Szerintem jól rímel az előzményekkel, hogy ezúttal azt a két karaktert állítottuk középpontba, akik nem befolyásos nemesek, hanem felbérelhető bérgyilkosok, továbbá szerettünk volna tisztességes lezárást Daud és Billie számára, hiszen mindketten fontos szereplői a történetnek, még ha Billie vezeklése többé-kevésbé végig is követhető a Dishonored 2-ben is. Ebből következik, hogy ez egy új szakasz az életében arról, hogy megkeresi a volt mentorát, aki megszállottan véget akar vetni az Outsider emberekkel űzött kicsinyes játékának, amelynek lényege, hogy olyan képességeket ad nekik, amelyeket rossz célra használnak, ő pedig figyeli őket és néha kellemesen csalódik bennük. Billie számára Daud egyfajta apafigura is, így az iránta érzett csodálat és hűség veszi rá, hogy segítse a küldetésében, amelynek végére nem csak kettejük, de az Outsider történetét is le szeretnénk zárni. Az ő alakját meghagyhattuk volna egy megoldhatatlan rejtélynek, de nem akartuk, hogy csak egy eszköz legyen, akinek a léte a természetfeletti képességek magyarázatául szolgál, hanem őt is kezdettől fogva teljes értékű karakternek szántuk.

G365: Nem nehezítette meg eszméletlenül a pályatervezést, hogy Billiet nem korlátozza szinte semmi a képességei folyamatos durrogtatásában?

Christophe Carrier: Épp ellenkezőleg, mert úgy a legnehezebb pályát tervezni, ha nem tudod, mire képes a játékos, és fejben állandóan végig kell futtatnod egy csomó „mi van, ha a játékos ezt és ezt csinálja?” gondolatmenetet, az viszont felszabadító, ha kezdettől fogva pontosan tudod, milyen képességek birtokában van. Ennek ismeretében sok olyan apróságot és területet rejtettünk el, amikről pontosan tudjuk, hogy melyik képesség segítségével megközelíthetőek, és ez összességében megkönnyítette a dolgunkat.

G365: A Dishonored sorozat egyik legvonzóbb tulajdonsága kétségkívül a pályadizájn, amely lehetővé teszi a célpont számos módon való megközelítését.

Christophe Carrier: Nagyon szeretnénk, ha a játék egy ponton túl nem tenné teljesen egyértelművé, mi hol van, hanem a játékos minél többet rögtönözne, ugyanakkor el kell kerülni, hogy eltévedjen, ezért szükség van jellegzetes látványelemekre, és fontos, hogy világos legyen, merre lehet menni és az adott út hová vezet. Ugyanakkor a Dishonored egyik alappillére, hogy a képességeidnek hála azt csinálsz, amit akarsz és ezt a pályák is támogatják. Nagyon szeretem, hogy lopakodás közben lebukni nem végzetes, hiszen valamilyen úton-módon mindig elmenekülhetsz, ezért én úgy szoktam játszani, hogy nem érdekel, ha észrevesznek, legfeljebb felszívódok és kitalálok mást, vagy egyszerűen csak kikerülöm az őröket, amíg a keresésemmel vannak elfoglalva. Szerintem ez a szabadság is a móka része, de tudom, hogy aki a modern játékokon edződve a markerek vagy egy lineáris útvonal követéséhez szokott, azt zavarhatja, ha nem mondják meg neki, merre menjen.

G365: Saját tapasztalatom alapján ezt a problémát elég jól sikerült megoldani az épületek, városszerkezet és más környezeti elemek ügyes alkalmazásával.

Christophe Carrier: Így van, igyekszünk sugallni a helyes útvonalat.

Dinga Bakaba: A téma, amelyet most érintünk, véleményem szerint a játékunk gerincét adja, hiszen valóban azért tudsz jól tájékozódni a Dishonored világában, mert építészetileg vagy akár az NPC-k és az őrök elhelyezését nézve logikus és adja magát, merre kell menni. Ez a lényege annak, amire az Arkane-nél törekszünk, ez a vezérelv a pályatervezésnél, a művészeti döntéseknél, az építészeti elemeknél és a játékmenet mechanikáinak tervezésénél, ez alapján működik a mesterséges intelligencia, egyszóval minden annak van alárendelve, hogy egy hihető és logikusan működő világot teremtsünk. Ha csak egy markert kell követnem, talán akkor is feltűnnek ezek a dolgok, nélküle viszont tágul a látóköröm és rájövök, mennyi lehetőségem van a célponthoz való eljutásra. (Bakaba itt elmesél egy történetet egy Dishonored játékteszterről, akinek a Blink első kipróbálása után leolvadt az agya, mert ekkor tudatosult benne, hogy nem csak szokványos módon közlekedhet).

G365: A Dishonored számomra hasonlóan agyeldobós pillanata a híd volt, aminek a hatalmas mérete láttán nem bírtam megállni, hogy ne próbáljak meg feljutni a legtetejére, és lenyűgözött, hogy ez lehetséges volt.

Dinga Bakaba: A híd egy nagyon jó példa, mert a tervezésekor valaki a csapatból ezzel pontosan ugyanígy volt és kijelentette, hogy egy ekkora építményt vétek lenne nem megmászhatóvá tenni, így aztán azzá tettük, pedig eredetileg nem volt ilyen tervünk vele.

G365: Jól sejtem, hogy a Death of the Outsiderben, ahol már a mana és a káosz miatt sem kell aggódni, még nagyobb mozgásszabadságot kapunk?

Christophe Carrier: Így van, szeretnénk, ha a játékosok minél több dolgot kipróbálnának, kombinálnák a képességeket vagy egyszerűen csak szórakoznának velük.

G365: Kezdettől fogva számoltak azzal, hogy Meghan/Billie még komoly szerephez fog jutni?

Christophe Carrier: Ezt a kérdést inkább Harveynek kellene feltenni (Harvey Smith a játék egyik rendezője és történetírója - a szerk.), mert szerintem neki kezdettől fogva megvolt a fejében a történet java. Billie a Dishonored első DLC-jében mutatkozik be, ahol elárulja a játékost, és az egyértelműen látszott, hogy fontos szereplő, úgyhogy nem akartuk így elengedni. Ezért is tűnik fel újra a Dishonored 2-ben, ahol a játékos eleinte nem igazán érti, ki ő, ám mivel hozzájárul a küldetése sikeréhez, valamelyest jóváteszi a korábbi bűneit, ugyanakkor sokunkban ott maradt a kérdés a sorsát illetően: mi lesz vele, mihez kezd a Dishonored 2 vége után? Kétségkívül lényeges szereplője a világnak, de hogy pontosan mikor döntöttük el, hogy a kiegészítőnk főszereplője legyen, arra nem tudok válaszolni.

Dinga Bakaba: Én viszont igen. Ha nem is a sorozat fejlesztésének a kezdetekor, de már nagyon korán. Egyre érdekesebb karakternek láttuk őt, pláne hogy a Dishonored 2 során történhet vele valami nagyon drasztikus attól függően, megváltoztatjuk-e a múltját. A puszta tény, hogy ő egy olyan karakter, aki két idővonalon létezik, borzasztó izgalmassá teszi, és ezzel kísérletezünk a kiegészítőben is.

G365: Sőt, akár úgy is végig lehetett vinni a Dishonored 2-t, hogy Billie ne élje túl, legalábbis az egyik kollégám ezt firtatta annak kapcsán, hogy ő lett a kiegészítő főszereplője.

Christophe Carrier: Persze, de az első Dishonored végén meg Emilyt lehet hagyni meghalni, aztán mégis ő az egyik játszható karakter a folytatásban, szóval ezek olyan dolgok, amiket elfogadunk kánonnak, mert nem tudunk mindenki kedvére tenni. Habár egyszer volt egy olyan tervünk, hogy végzünk egyfajta adatgyűjtést Steamen keresztül arról, hogy a játékosok többsége magas vagy alacsony káosz szinten játszik-e, és ettől tettük volna függővé, hogy a következő rész hogyan kezdődjön, ezt végül elvetettük. Ez van, a történet kánon változata rendszerint az, amelyikben nem halnak meg a főszereplők.

Dinga Bakaba: A könnyű és már-már elvárható verzió az lett volna, ha ezt a kiegészítőt Dauddal csináljuk meg, így viszont okoztunk némi meglepetést.

G365: Tényleg meglepett az E3-as konferencián a bejelentés, ugyanakkor minél többet gondolok rá, annál logikusabb lépésnek tűnik.

Dinga Bakaba: Amikor a The Knife of Dunwall DLC-vel játszottam, nagyon megmaradt bennem az a jelenet, amelyik során Billie szinte féltékeny a mentorára, amiért ő a saját szemével láthatta az Outsidert, ezért különösen izgalmasnak találom azt a fordulatot, hogy ezek után Billie lehet az, aki végezhet vele. Ráadásul Daudot és a képességeit már ismerjük, így vele nem tudtunk volna annyit kísérletezni játékmenet tekintetében, és izgalmas volt tiszta lappal indulva újra végiggondolni a szupererők szerepét és valamennyi aspektusát, például hogy hogyan szerzed meg őket vagy hogy a használatuk után milyen gyorsan töltődik vissza a mana. Úgy gondolom, végső soron mind örülünk, hogy így döntöttünk, ami persze egyáltalán nem jelenti azt, hogy Daudnak ne lenne központi szerepe, elvégre a kiegészítő róla és a küldetéséről szól, viszont Billie szemén keresztül nézve - és itt most fontos az egyes szám (nevet).

G365: Na tessék, még egy dolog, amiben Garrettre emlékeztet, habár a félszemű Billie bérgyilkos. Ennek miben nyilvánul meg a jelentősége?

Dinga Bakaba: Mondanom sem kell, hogy a Foresight képesség a fejlesztés során természetesen a The Eye néven futott, mert sokan imádtuk a Thiefnek azt a küldetését (amelyikben Garrett ellopja a Szemet - a szerk.).

Christophe Carrier: Azért is klassz, hogy a főszereplőnk nem csak egy erős és céltudatos karakter, hanem bérgyilkos is, mert ez lehetővé tette számunkra, hogy orgyilkos megbízásokat vállalhasson el a feketepiacon.

Dinga Bakaba: Így van, négy-öt küldetés közül választhatsz és sokszor azon múlik a jutalom mértéke, hogy mennyire vagy kreatív és például balesetnek tudod-e álcázni valaki meggyilkolását. Alaposan végig kell gondolnod, hogyan tudod némelyik megbízást kivitelezni, és mi is jól szórakoztunk, miközben próbáltunk kiötölni néhány különösen hardcore feladatot, illetve némelyikben easter eggeket is elrejtettünk. Jó dolognak tartom, hogy a nagyívű Dishonored saga mellett nem csak egy-egy mellékküldetés cselekményében lehet elmerülni, hanem ezekben a sokszor egészen apró részfeladatokból felépülő és a legkevésbé sem szokványos megbízásokban is, mert ezektől a világ is gazdagabb.

Christophe Carriernek (balra) és Dinga Bakabának (jobbra) hálásan köszönjük a beszélgetést! / Thank you very much for your time and valuable thoughts!

Simon Klára (siklara)

A Dishonored: Death of the Outsider szeptember 15-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, mi pedig nem is várhatnánk ennél izgatottabban!

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Crow Country - varjúdombi rémmesék

"Hát ismét beléptél a túlélő-horror világába. Sok szerencsét!" - Resident Evil, 1996.

18 órája

Xbox Game Pass-cím lehet az új Call of Duty – ez történt pénteken

Továbbá: SteamWorld Heist II, The Glass Staircase, College Football 25, Isles of Sea and Sky, Cygames Singapore.

19 órája
1

GTA VI megjelenés, új Activision Studio az Elsewhere képében - ez történt csütörtökön

Továbbá: Roll7, Intercept Games, Xbox Proteus Controller, GreedFall II: The Dying World, Shield Strike, Phoenix Labs, Pinball FX, Horizon Chase 2, XDefiant.

1 napja
2

Buckshot Roulette - pofád leszakad!

Az egyik friss tavaszi virális csapást (sic!) a Buckshot Roulette lőtte bele a világ arcába, pedig a Mike Klubnika által fejlesztett indie szösszenet már 2023 év végén elérhető volt az Itch.io felületén. A Steam verzióval játszva egyértelművé vált - erről a játékról írni kell. Viszont egyáltalán nem volt egyértelmű, hogy valódi értékről beszélünk-e.

2 napja
1

EDGE #398 pontszámok

Instant klasszikusok közé lépő független fejlesztések és néhány alacsony pontszámmal lenyomott AAA cím a brit magazinban.

2 napja
6

Sand Land

A Sand Land ugyan nem váltja meg a világot (a sajátján kívül persze), mégis azon kaptam magam, hogy észrevétlenül repülnek vele az órák. Kiporoltuk a homokot a szánkból és elmondjuk hogy mi a véleményünk Toriyama mester utolsó (?) kollaborációjáról.

2 napja
2

Assassin's Creed Shadows leleplezés, új játék a NieR alkotóitól – ez történt szerdán

Továbbá: PlayStation Plus, The Division Heartland, F1 Manager 24, Enotria: The Last Song, Sword of the Necromancer: Resurrection, Future Games Show.

2 napja
41

PlayStation Game Catalog: a májusi felhozatal

Red Dead Redemption 2. Deceive Inc. Crime Boss: Rockay City. Cat Quest I-II. Csöndes hónap társul a megszokottnál lényegesen több távozó mellé.

3 napja
3

MADiSON VR

A népszerű argentin pszichológiai horror két évvel a megjelenése után VR platformokra költözött, nekünk pedig minden bátorságunkra szükségünk volt, hogy a fejünkön tartsuk a headsetet. TESZT!

3 napja
1

Bemutatkozott a SteelSeries legújabb gaming headsetje, az Arctis Nova 5

Az új Nova 5 Companion App több mint 100 féle hangprofillal segíti a minél jobb hangzást.

3 napja
2

Sony évértékelő, Dead by Daylight bejelentések - ez történt kedden

Továbbá: ALZARA Radiant Heroes, What the Fog, The Casting of Frank Stone, Midsummer Studios, Albatroz.

3 napja

Dread Delusion – Morrowind rémálomföldén

Még szerencse, hogy az indie csapatok jóval bevállalósabbak az átlagnál, és nem restek bedobni játékosaikat a mélyvízbe, ahogy azt a korai hozzáférésből mostanában kilépő Dread Delusion példája is jól mutatja. Teszteltük a nagyon furcsa kinézettel bíró szerepjátékot.

4 napja
3

60 millióhoz közelít a PS5, rekorder a Helldivers 2

Üzleti évet zárt a Sony is és összességében elégedettek lehetnek az eredményekkel.

4 napja
15

Game Pass: mozgolódás május második felében

Premier áradat, nagy nevek és izgalmas független fejlesztések. Senua’s Saga: Hellblade II. Lords of the Fallen. Chants of Sennaar.

4 napja
2

Bemutatkozik az új Assassin's Creed, stratégiát vált a Square Enix – ez történt hétfőn

Továbbá: Sony Interactive Entertainment, Monster Hunter, Big Helmet Heroes, INDIKA, Fabledom, Shin Megami Tensei V.

4 napja
20

Heti megjelenések

5 napja
2

Final Fantasy 16: The Rising Tide

A Final Fantasy 16 második letölthető tartalma megérkezett, azt adva, amit vártunk tőle. De elég lesz ez a nagy többségnek? Teszteltük a Rising Tide-ot!

6 napja
3

Heading Out - kerék a nyakamon

Pár napon belül ez a második cikkünk egy lapozgatós könyvről, ami persze ferdítés, hiszen a Heading Out egy autós, narratív, roguelike kalandjáték akar lenni... aminek a lényegi része valójában egy lapozgatós könyvhöz hasonló rétegben nyer formát. Lássuk, mennyire váratlan élményként hatott a Saber gondozásában megjelent különleges csemege.

6 napja
2

Ian Livingstone - Az óriások árnyéka

Folytatjuk a magyar nyelven megjelenő lapozgatós könyveket bemutató sorozatunkat, ezúttal a sorozat atyjának, Ian Livingstone-nak új kötetével.

7 napja
3

God of War Ragnarök PC pletyka, Microsoft mobiljáték bolt - ez történt pénteken

Továbbá: Lightforge Games, Senua’s Saga: Hellblade II, Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!, CI Games, Marathon, Eternal Threads, The Rogue Prince of Persia.

7 napja
25

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==