Spider-Man: Miles Morales képlopat
Eddig 33 hozzászólás
sQr
2020. August 13.
Thursday 16:30


A kép kattintásra nagyítható.


Az Insomniac Games egy darab új képlopattal járult hozzá az Entertainment Weekly Marvel játékokat bemutató friss cikkjéhez. A Marvel’s Spider-Man: Miles Morales pedig rögtön humorosan reagált is az egykori “pocsolya botrányra” néhány ray-traced latyakkal.

Brian Horton, az Insomniac Games kreatív rendezője ismét elmondta, hogy a Miles Morales egy Uncharted: Lost Legacy-hoz hasonló méretű felvonás lesz, ami teljes egészében lezárja Miles történetét.

Egy évvel járunk a Marvel’s Spider-Man eseményei után. A fiktív New York fehérbe öltözött, az utcákat karácsonyi fények borítják. Miles még csak éppen kísérletezik az új képességeivel, mint a láthatatlanság vagy a bio-elektromosság. Az már most látszik, hogy különbözni fog mentorától. Miles viszont még kevésbé tapasztalt és képzett, ami a harcmodorán és a felhőkarcolók között lengedezve is feltűnik majd. Gyakorlásra lesz viszont lehetőség! Harlem szívében ugyanis elszaporodnak az utcai harcok egy ködös energiavállalat és egy high-tech fegyveres banda között.

A fejlesztőcsapat mindent megtesz annak érdekében, hogy a következő generációs konzol lehetőségeit kihasználja. 4D scanneltek és finomítottak minden fontos karaktert, új technológiát implementáltak a haj kezelésére, ray-tracing támogatást kapott a belsős motor, szinte teljesen eltörölték a töltőképernyőket, átdolgozták a város több pontját és rengeteg tereptárgyat is. A játék ezen kívül természetesen épít majd a 3D hangzásra és a DualSense kontroller visszajelzéseire is.

A Marvel’s Spider-Man: Miles Morales 2020 év végén érkezik PlayStation 5-re. Valószínűleg a konzol premierjével egyidőben.

[27] Fre
Aug 14., Friday 16:19 #33
Válasz Tom (#20) üzenetére
ugyan így vagyok vele én is. Ps5 megrendelve , jöhet mellé ez is egyből.
PC PlayStation 4 (Hun_Fre_576)
[27] Rotten
Aug 14., Friday 14:32 #32
Válasz theSickness (#17) üzenetére
Amikor AC-nel megadjak,hogy 60 ora, az barangolosan 160.
Aug 14., Friday 12:04 #31
Válasz arpi0912 (#29) üzenetére
Erre én is gondoltam, a bemérés egy házimozinál alapból sem árt.

A többjátékos megoldásnál ez nem fog működni, pont a technika jelegéből adódóan. Van egy sweet spot, ott kell lennie a fejednek, ez több embernél nem megy.
moderator sQr
Aug 14., Friday 9:37 #30
theSickness | Igen. Cerny is arról beszélt, hogy a pozicionálás miatt első körben a headsetekre fókuszálnak. Nyilván több hangfalas rendszereknél is el lehet érni hasonló eredményt, de csak egy adott pontján a szobának. Több embernél, több pontján azért már bonyolultabb. Szerintem így is örömteli, hogy igyekeznek generációs ugrást elérni olyan területeken is, mint a hangzás vagy a kontroller visszajelzései. Meglátjuk mi valósul meg belőle.

arpi0912 | Szerintem is. De ez nem hivatalos, szóval meglátjuk.
Twitter: sequeeer
[27] arpi0912
Aug 14., Friday 9:32 #29
Válasz theSickness (#27) üzenetére
Csak egy elmélet, de mi van akkor ha (mivel a kontrollerbe lesz építve egy mikrofon) ennél is be kell majd mérni a szobát mint a yamaha erősítőknél? Ha elég jó minőségű a kontrollerbe épített mikrofon, akkor épp lehet egy ilyennek realitása. Azért a kontroller mégis relatíve közel van a füleidhez, így ha jó pozícióban méred ezt be elég jó lehet. Végülis Cerny is arról beszélt az lenne az ideális ha saját HRTF lenne, mert az adná az egyénre szabott élményt. Persze ez csak egy elmélet kitudja hogy ez megvalósítható e valójában.
Illetve ennél a résznél bejön az is, hogy mi van akkor ha többen játszanak? A másik embernek torzít ez valamit az élményen? Vagy létezik olyan arany középút amire mindenki azt mondja hogy wow? Jó kérdés.
[27] arpi0912
Aug 14., Friday 9:25 #28
Válasz sQr (#26) üzenetére
Az úgy korrekt is lenne szerintem. Főleg launch címnél.
Aug 14., Friday 9:24 #27
Válasz sQr (#24) üzenetére
Ennek alapján a headset a hatékony, mert ott jó helye van az ember feje. A tévés hangnál meg a surround rendszereknél már más a szitu, oda majd egyszer eljutnak, de a pozicionálás a legnehezebb kérdés az egészben.

Nekem ez valószínűleg kilőve. Gyűlölöm a headseteket, házimozit használok, amin egyelőre nem megoldott és azután is majd csak bizonyos szögből fog működni a dolog. Azt meg sok eset alapján bizton állíthatom, hogy ami nem "plug and play", azaz nem működik rendeltetésszerűen egy mezei beüzemelés után, az sosem jó megoldás.

Persze meglátjuk, mit találnak majd ki. Még arrébb van.
moderator sQr
Aug 14., Friday 9:15 #26
Válasz arpi0912 (#25) üzenetére
Valószínűleg 40 dollár lesz, mint az Uncharted: Lost Legacy.
Twitter: sequeeer
[27] arpi0912
Aug 14., Friday 9:08 #25
Válasz Ákos23 (#21) üzenetére
Így lenne értelme egy teljes áras árcédulának. De ez esetben mi lenne azokkal akiknek megvan már a Pókember (és gondolom ingyen upgrade patchel ugyan azt megkapnák)? Azoknak picit drága lenne a Miles Morales, és valljuk be jogosan. Vagy lesz belőle egy budget áras önálló Miles Morales, és a Pókemberrel egybecsomagolt bundle teljes áron. Kíváncsi vagyok hogy lesz ez.
moderator sQr
Aug 14., Friday 8:06 #24
Válasz theSickness (#23) üzenetére
Ha elolvasod a Digital Foundry cikkének az audio részét, talán megtalálod a választ. Én őszintén megmondom, hogy minimális tudással rendelkezem audio / audio rendszerek tekintetében.

KATT!

Amivel én gyakorlati használatból párhuzamot tudok vonni, az a PSVR megoldása. Ezt a cikkben is említik és valóban meglepően hatásos tud lenni már az is. Engem még most is lenyűgöz mennyire pontosan eltudom helyezni a térben a dolgokat hang alapján. Ha ezt képesek továbbfejleszteni, már nagyon elégedett leszek.
Twitter: sequeeer
Aug 13., Thursday 23:45 #23
Válasz sQr (#19) üzenetére
Nem értem, hogyan megy ez a rendszerszint? Laikusként azt gondolnám, hogy az adott engine-nek kellene tudnia, hiszen ebben vannak a hangok / hangforrások létrehozva, lekezelve. De akkor a rendszer tudja, hogy az adott játék motorja 3D-ben hová helyezi a hangforrásokat? A játékfejlesztőknek ezzel számolnia kell portolásnál?

A másik, hogy egy 5.1 / 7.1 rendszer fizikailag nem tud több forrást lekezelni. Mindössze arról van szó, hogy a konkrét hangforrásokból jelentősen többet kezel le és továbbít a PS5 és pontosabban küldi ki mondjuk DTS dekódolás mellet?
[7] samus101
Aug 13., Thursday 22:17 #22
Csillog/fénylik mint Salamon töke... Nekem ez már túl műanyag art..
"Reach out and touch faith!"
[11] Ákos23
Aug 13., Thursday 22:07 #21
Remélem hozzá csapjak a spidermant + dlc-ket is full nextgenre húzva, így talán még a teljes árat is megerne.
[26] Tom
Aug 13., Thursday 22:04 #20
Nagyon várom már. Imádtam az előzőt.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
moderator sQr
Aug 13., Thursday 21:43 #19
Válasz theSickness (#16) üzenetére
Még egyszer: az egész rendszerszinten működik. Cerny elég részletesen beszélt róla a GDC pótló előadásban, esetleg érdemes megnézned. A legtöbb általad is említett dologról van információ benne. A játék hosszát meg aránylag ritka, hogy előre bejelentik, pont a lentebbi okok miatt. Én azért ha ránézek a howlongtobeat-re, akkor az alapján be tudom határolni, hogy saját, minden sarokba benézős és sokat fotózó tempómban mennyi időt számoljak rá. : ]
Twitter: sequeeer
[27] arpi0912
Aug 13., Thursday 21:16 #18
Válasz theSickness (#17) üzenetére
Az ilyeneknél általában a maxolás szokott ennyi lenni. Tisztán a történet minimális barangolással ezeknél is inkább 20, max 30 óra.
Aug 13., Thursday 21:04 #17
Válasz sQr (#14) üzenetére
Az a baj, amikor egy AC-nél megadják, hogy 60 óra, az barangolósan átlag 60 óra. Nehéz összemérni egy lineáris játékkal.
Aug 13., Thursday 21:03 #16
Válasz sikesdizsolt (#15) üzenetére
Szerintem ezt engine szinten kéne tudnia játékoknak, bár lehet, hogy úgy működik, mint a global illumination hiányának esetében, amikor akár szakaszonként módosítják a fényforrást / fényerősséget.

Remélhetőleg ezt is hamarosan leleplezik. Mondjuk így 3 hónappal a premier előtt már nem lenne rossz ilyen alapvető dolgokat tudnunk (és ez igaz mindkét gyártóra).
Aug 13., Thursday 20:30 #15
Válasz theSickness (#11) üzenetére
Mèg a Ps1 erában a Wipeout első részében felfedeztem , hogy a játék különböző terepeken ,pl barlang vagy fedett hely, elkezdte azt a hangefektet használni ami egyébként a cd lejátszó menüjében is elérhető volt ( pl Hall hangzás) . Hogy konkrétan azt használta e a játék vagy csak kisértetiesen hasonlitott a hangminta hozzá , nem tudom.
Viszont ebből ( is ) akár kiindulva , el tudok képzelni egy olyan hangrendszert, ahol nem kell külön mintvételezni egy fegyver lövésének a hangzását külön és objektumhoz , helyiséghez hozzárendelni , hanem rábizni a hangkártyára ?!?!? vagy mire ( fingom simcs minek kell már ezt nevezni), hogy gerenálja le magának ezeket a térbeli hangzásokat sőt akár hangvisszaverődéseket. Bár ha igy lenne akkor előfordulhat , hogy teljesen más hangzásu játékok lesznek Ps5 ön mint mondjuk X boxon.
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
moderator sQr
Aug 13., Thursday 20:23 #14
theSickness | Ezt valószínűleg csak a fejlesztők tudják. Azért a Lost Legacy is eléggé szabadjára engedett, de nyilván itt újra tele tudják ... rakni a térképet mindenféle melléktevékenységgel. A Tempest lényege pedig igen, a virtuális térhangzás. Ilyen részletes információk még nincsenek, de a lényege pont az, hogy nem kell hozzá “támogatott” rendszer. Minden hangrendszeren / fejhallgatón működik.

arpi0912 | Nem zárta ki az előadás, hogy ettől függetlenül támogatják majd a Dolby szabványokat, ahogy azt írtam is. A PlayStation 5-ben nagyjából egy PS4 számítási kapacitásának megfelelő komponens fog csak az audio létrehozásán dolgozni. Gondolom lesz különbség a most bekapcsolható térhangzásokhoz képest. : ]
Twitter: sequeeer
Aug 13., Thursday 20:21 #13
Válasz arpi0912 (#12) üzenetére
Jó kérdés.

Ez eddigiek alapján az tűnik egyébként a legvalószínűbbnek, hogy headseteknél lesz opció a Tempest 3D (ami nekik ügyes húzás, amúgy is nagyon jól mennek a saját perifériáik, ez plusz lökést adhat), házimozin meg marad a DD / DTS / Atmos.
[27] arpi0912
Aug 13., Thursday 20:17 #12
Válasz theSickness (#11) üzenetére
Ezekre a válaszokra én is kíváncsi vagyok.
De lehet hogy külön lesza házimozis 2.1/5.1/7.1 és a 3D audio opció. A ghost of tsushimaban is az audio optionben van egy 3D opció. Az vajon miben másabb mint a ps5ös cucc?
Aug 13., Thursday 20:11 #11
Válasz sikesdizsolt (#5) üzenetére
Engem is érdekel ez a része. Ha jól értem, a lényege a virtuális térhangzás, a bitrátáról és hasonlókról semmi infó. Vagy mégis?

A másik, hogy a házimozik esetében ez most mit jelent? Más a kódolás, kell támogatnia az erősítőnek? Vagy ez inkább támogatott headsetek szintjén lesz csak érdekes?
moderator sQr
Aug 13., Thursday 20:08 #10
Válasz arpi0912 (#6) üzenetére
Vadásztam egy felirat nélküli képet, mert a hatalmas EW logó nem hiányzott a jobb felső sarokba. A bal alsóban az van amúgy, hogy “Captured on PS5”. : ]
Twitter: sequeeer
[27] arpi0912
Aug 13., Thursday 20:08 #9
Válasz sQr (#4) üzenetére
Valamilyen szinten szinte kötelező hogy támogassák a dolby szabványokat ha bejelentették ezt eddig ha nem. Bejelentették korábban hogy 4k BD lejátszó kerül bel, gondolom a 4k BD filmek támogatására azoknál meg a dolby szabványok alapok.
Aug 13., Thursday 20:07 #8
A hossza szimpatikus, de ezt hogyan kell érteni? A sztori részekre koncentrálva? Csak mert a Lost Legacy nagyrészt lineáris, a Miles Morales meg open world.
moderator sQr
Aug 13., Thursday 20:06 #7
Válasz sikesdizsolt (#5) üzenetére
A magasabb minőség alatt azt hiszem arról beszélt, hogy több objektumot tud elhelyezni a térben. Egyfajta “ray-tracing” a hangnak. De valószínűleg az egyetlen valós magyarázat az, hogy minőségi virtuális hangzást szerettek volna egy mezei fejhallgatón is nyújtani, valamint függetleníteni magukat a borsosabb hangrendszerektől és szabványoktól. Meglátjuk mennyire működik mindez a gyakorlatban.
Twitter: sequeeer
[27] arpi0912
Aug 13., Thursday 20:04 #6
A lost legacy is hozta más teljes játéknak kikiáltott játék hosszát. Ha tényleg lost legacy méretű felvonás lesz akkor ez bizony nem dlc lesz hiába aggatják rá ezt a jelzőt sokan. Az már más kérdés hogy milyen áron tervezik megjelentetni, mert ugye a lost legacy budget áron jött.
Használja is ki a ps5 featurejeit, nem lenne rossz ha a sony megkövetelné a dualsense funkcióinak támogatását a játékokban.

Egyébként ha a fenti kép gameplayből van nekem bőven megfelel minőségre.
Aug 13., Thursday 19:48 #5
Válasz sQr (#4) üzenetére
Magasabb minösèg ebben az esetben a bitráta lehet , mert a hangzás az nálam " csak " hangzás marad . Magyarán operálás a meglèvö hanganyaggal .Viszont ha magasabb bitrátájú hanganyaggal bir a Ps5 akkor a szokványos erösitö ki tudja majd használni ? Egyáltalán le tudja majd kodolni ?
Mondjuk kár is belemenni , mert ez már megint a több százezres vagy milliós szint , ami szintèn csak kukacoskodás .
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
moderator sQr
Aug 13., Thursday 19:38 #4
Válasz sikesdizsolt (#3) üzenetére
Annyi derült ki a GDC helyett leadott előadásból, hogy a Tempest 3D Audio Engine már automatikusan “3D hangot” állít elő, ami Mark Cerny szerint magasabb minőség, mint a Dolby Atmos. Na meg elég hozzá egy mezei fejhallgató.

Ez persze nem zárja ki, hogy ne támogassák a Dolby szabványokat.
Twitter: sequeeer
Aug 13., Thursday 19:22 #3
Válasz sQr (#2) üzenetére
Akkor a ps5 nem is használja egyáltalán a Dolby ès Dts szabványokat ?
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
moderator sQr
Aug 13., Thursday 19:17 #2
Válasz sikesdizsolt (#1) üzenetére
Teljesen független azoktól és nem kíván külön hardvert, mert be van építve a konzolba. Nyilván a többhangszórós rendszer mindig pontosabb lesz, ez egy szimuláció. Valószínűleg a PSVR megoldásához áll legközelebb.
Twitter: sequeeer
Aug 13., Thursday 19:15 #1
Ezt a 3D hangzást mèg mindig nem teljesen èrtem . Ez most akkor a Dolby val ès a Dts el közösen müködik vagy azok nèlkül vagy is is ?
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
Friss hírek

11 | Gamer365 podcast 2020 szeptember - jövőbe tekintve

Podcast a felhőből, ismét online nyomultunk podcastországban - sajnos a koronás még mindig felülírja élő találkozós terveinket. De ez maximum csak a hangminőségben mutatkozik meg, ismét izgalmas témákat hozunk, a nextgennel a főszerepben.

88 | [Nyerd meg!] Untitled Goose Game (SORSOLÁS)

Dupla gágogó - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Untitled Goose Game játékot, amelyet a szeptemberi frissítésnek köszönhetően kooperatívan is játszhattok! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

44 | [Nyerd meg!] Sayonara: Wild Hearts (SORSOLÁS!)

Dupla dinamit - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Sayonara: Wild Heartsot! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

pc,xbox1,ps4 0 | No Man’s Sky: Origins megjelenés

Elérte a 3.0-ás verziószámot a Hello Games projektje.

xbox1 0 | Bright Memory: előzmény Series X|S-re!

A Series modellcsalád premierjére érkezik az Infinite előzménye.

2 | Animal Crossing: őszi buli horrorföldjén

Halloween, töklámpások, kosztümök!

xbox1,ps4 2 | Quantum Error: Xbox platformokra is

A Monad Kvantum Kutató Intézetbe Series X|S-en is beléphetünk.

9 | Yakuza: Like a Dragon: tavaszi befutó

Kiderült a PS5 port megjelenési dátuma.