A Blizzard Entertainment új blogsorozatot indított a Diablo IV fejlesztéséről, amivel a tervek szerint három havonta jelentkeznek majd. Luis Barriga (game director) bevezetése után a felhasználói felületért felelős vezető szakember (Angela Del Priore) és az összecsapásokat igazgató dizájner (Candace Thomas) árult el új információkat. Nézzük röviden mit tudtunk meg.
+ Az inventory-ban nem lesznek eltérő nagyságú elemek.
+ Külön inputra tehető az elsődleges támadás és a mozgás.
+ Sőt. Teljesen átszabható lesz minden beviteli lehetőség.
+ A skill bar visszakerült a bal alsó sarokból középre.
+ Teljes kontroller támogatás, egységes interfésszel. PC-n is.
+ Nagyobb hangsúly a 2 játékos kanapé ko-op módon.
+ Ehhez igazodva párhuzamosan működhet mindkét játékos UI.
+ Új szörny família: kannibálok! (videó fent)
+ A régi szörnyeket is sötétebb, mocskosabb külsőt kaptak.
+ Minden szörny család egyedi tagokkal bír, eltérő képességekkel.
+ A kannibálok között nincs távolsági harcos.
+ Ellenben mind a négy tagjuk földöntúlian gyors.
A Diablo IV egyelőre megjelenési dátumot nem kapott, de valószínűleg leghamarabb 2021-ben várható PC-re és konzolokra egyaránt.