Activision: leépítések és az idei CoD
Eddig 28 hozzászólás
mcmacko
2019. február 13.
szerda 09:57
A 2019-es tervekről és egy nagyszabású leépítésről tájékoztatott az Activision tegnap egy befektetői találkozón.

A 2019-es Call of Duty az Infinity Ward-tól fog érkezni, az Activision berkein belüli aktuális fennforgások és jövőbeli elbocsájtások nem befolyásolják a CoD elkészültét. A következő CoD-ban tisztességes egyjátékos kampány is lesz, emellett a coop és a multi sem marad ki majd a szórásból. A Black Ops 4 is jól teljesített, amely a launch ablakában több eladott példányt hozott a kiadónak, mint a Black Ops harmadik része. A PC eladások triplázódtak a BO3-hoz képest. Az Activision szerencsére jól járt a két felújítással is. Crash és Spyro alaposan kitett magáért - az elsőből 10 millió példányt adtak el a 2017-es megjelenése óta. A Blizzard fő címei (pl. Overwatch) is tartják a várt érdeklődési és bevételi szinteket.

Az Actinak ezeken túl amúgy nem volt könnyű dolga mostanában - a Bungie-val való szakítás egyik félnek sem volt egyszerű, de a nap végén mindenki arról nyilatkozott, hogy hosszú távon így lesz jó a két vállalat számára a jövő. A tavalyi bevételek nem voltak gyalázatosak, sőt, sok ponton javítottak 2017-hez képest, de így is vannak elmaradások a várt értékekhez képest.



A cég most átstruktúráláson megy keresztül, amely Bobby Kotick-ék számára nagy nehézségeket fog még hozni. A leépítések javát a kiadó nem a fejlesztői oldalon, hanem az adminisztrációs vég átfedésein keresztül, a redundáns feladatok optimalizációján át szeretné levezényelni - ez 8% személyzeti elbocsájtást fog jelenteni, ami körülbelül 800 főt tesz ki.

Az Activision 2019-ben is a legnagyobb franchise-okat fogja támogatni köztük a CoD, Candy Crush, Overwatch, Hearthstone és a Diablo neveket emlegeteve. Az új befektetések pedig a tartalom generálásának minőségét és az előállítás sebességét egyaránt előrelendítik majd, legalábbis a vezérkari szándék szerint.

[16] eandre
febr 14., csütörtök 12:01 #28
MW2 Remastered rem idén lesz.
[39] neuroflex
febr 14., csütörtök 5:44 #27
Válasz CeXzer (#25) üzenetére
Nem rossz annyira azért a Rockstar. Nincs single content plusz (én az alapjátékot se játszottam végig - a kezdő rablásnál tartok - így nem is érdekel),de az online-nal elég sokat foglalkoznak.
...retribution...
[39] neuroflex
febr 14., csütörtök 5:41 #26
Válasz Tom (#23) üzenetére
A GTA V pont nem kozmetikai (pénzért veszel játék dollárt,amiből op cuccokat tudsz venni - amit amúgy is meg lehet oldani,csak jóval több idő összeszedni a lóvét úgy),ellentétben a Destiny-vel.
Ezért írtam,hogy nem jó példa.

Az meg,hogy olyat csinálnak,amiből pénzük van,sztem érthető. Ha van olyan hülye,aki meg veszi a szaromat pénzért,én is eladnám.
...retribution...
[23] CeXzer
febr 13., szerda 21:44 #25
Válasz Ákos23 (#22) üzenetére
Nekünk? Én nem vagyok itt senkinek a senkinje, csak rámutattam, hogy Tom pont azt írta eredetileg, amit most neuroflex. Majd mindenki eldönti magának, hogy neki ez rossz e, nem én fogom megmondani. Ha neuroflexnek igaza van és a rockstar azért nem csinál single contentet, mert a mikrotranzakcios lofuttyokbol könnyebben megkeresi ugyanazt, vagy többet, akkor egyébként igen, ez szerintem is elég rossz dolog.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[11] Ákos23
febr 13., szerda 20:18 #24
Válasz Tom (#23) üzenetére
Most ez amúgy olyan, h elvarjatok, h mindenkinek az legyen fontos mint nektek, aki mikrotranzakciora költ se hülye és akármilyen meglepő tudja, h mit vesz és neki ez így jó.
[26] Tom
febr 13., szerda 20:10 #23
Válasz neuroflex (#20) üzenetére
Igen a D1 is egy nagy nulla volt kontent szempontból. Jött is az eververse meg a nagy ígéret, hogy abból a pénzből mennyivel jobb lesz majd. Az idióták pénztárcája nyílt is már akkor is a ghosty ghost és a többi szarért. Persze rendes tartalom azóta sincsen. Destiny a LEGJOBB példa. A játék jelenlegi állapota hűen tükrözi, hogy mennyire tönkre bassza a mikro tranzakciók a játékokat.
Igen a Rockstar GTAV is tökéletes példa. Meg lehet nézni, hogy mennyi jobbnál jobb játékot tettek le az asztalra minden évben előtte és utána meg azóta 6 év alatt csak rdr2 jött. De persze lehet kántálni, hogy csak kozmetikai bla bla, csak ki kéne már nyitni a pilácsot és látni nem csak nézni, mint a moziban.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[11] Ákos23
febr 13., szerda 20:07 #22
Válasz CeXzer (#21) üzenetére
De mert hibás akárki is? Nekik az kell, nektek más, most többen vannak akiket jobban érdekelnek a skinek meg a hasonló dolgok ezért nekik gyártanak, de ettől mért is hibásak?
[23] CeXzer
febr 13., szerda 20:03 #21
Válasz neuroflex (#20) üzenetére
Igen, de pont ezt mondta. Ezért hibásak azok, akik mikrotranzakciokra költenek, pont ebből indult a beszélgetés. Ha nem költenek, a rockstar nem szed össze belőle 500 millat, hanem ha pénzt akar, kénytelen nem szarni a sztori módra.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[39] neuroflex
febr 13., szerda 19:57 #20
Válasz Tom (#14) üzenetére
Még1x akkor :
A D1 is full content nelküli volt a TK-ig és utána még annyi se jött,mint most ez a 3 dlc-nek titulált vmi.
A Bungie már régóta leszarja az egészet,ez látszik is a szakításból (az mindegy ki lépte meg).
Tehát nem jó példa.

Ezzel az erővel lehetne támadni a Rockstar-t is bőszen,hogy szarik pl a Gta 5 sztori módjára és pénzért tudsz venni az online-ban olyan előnyöket gyorsan,amik op-k.
De hülyék lennének nem ezt tenni,ha csak ebből szedtek össze kb 500 millát.
...retribution...
[26] Tom
febr 13., szerda 19:56 #19
Válasz alf22 (#17) üzenetére
Régen a 15-16 alappályával kiadott codok is 3tartalommal jöttek, akkor is volt multi, kampány és zombik. Az utolsó 2 codal lett trend, h nulla tartalom. Bár ww2 a dlckkel és meg hogy fullra újraírták menet közben a játékot sokkal jobb lett, de basszus az meg összvissz 9 multi pályával nyitott. Ez van Kereslet kínálat. Ma már csak a skineket veszik. Rendes tartalomra a többségnek úgy néz ki már nincsen igénye.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[11] Ákos23
febr 13., szerda 19:20 #18
Válasz Feco88 (#15) üzenetére
Mondjuk én nem degradaltam senkit. De amúgy meg én nem védem a kiadókat, de a sok fröccsögest se értem, egy kiadó azt gyárt amire igény van, a mikrotranzakcio meg jóval többet hoz mint az egyszer kifizetett játék ára és munka is szinte semmi nincs vele. Attól meg, h nagyobb a bázis még lehet tarthatatlan az irány, igazából a nagyobb kiadókat is kb 1-2 játék tartja életben, ettől függetlenül nem védem vagy sajnálom őket, csak pl ha levennenk az eatol a fifa mikrotranzakciokat vagy az actitol a cod hasonló számait már nem lenne annyira fényes a szimpla eladás.
[28] alf22
febr 13., szerda 19:17 #17
Válasz Tom (#13) üzenetére
Regen 15-16palya meg egyszeri sztori.
Most már régóta 3tartalom van benne, plusz az ingyenes fegyverek,skinek.
Bo4 szar lett támogatás terén, el is adtam ket honap utan. Az előző ketto megvan,mert az sokkal jobban van tamogatva.
[26] Rotten
febr 13., szerda 18:35 #16
Válasz sti (#7) üzenetére
Tudsz egyetlen olyan fejlesztorol, aki azert nem rakott kampanyt a jatekba, mert az EA ezt dogmazta neki?
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[2] Feco88
febr 13., szerda 18:31 #15
Válasz Ákos23 (#3) üzenetére
Mindig jönnek a nem túl intelligens emberek azzal, hogy "jaaj jaaj szegény kiadók, nem lehet szemetet árulni 60 dollárért hát kell nekik az a kis legalitás határán táncoló lootbox money."

arról meg nagyban kussol, hogy milyen eladási számok vannak, és mekkora felhasználóbázis-robbanás amióta ez a 60 dollár arany standard lett.

De nyugottan jöhet a picsogás, hogy "szeegééény kiadók szeeegééény kiadók" mert hazudni és embereket átverni ingyen van.
[26] Tom
febr 13., szerda 17:55 #14
Válasz neuroflex (#10) üzenetére
Destiny 2 a legjobb példa. Már az alapjáték is teljesen eververse köré épült és volt is nagy felhajtás miatta. És most meg is mondta a bungie, hogy nem lesz már story mission, új strike, új crusible pálya semmi, mert ezeket drága legyártani. Helyette bevágnak egy csomó mindent az everversebe, ami csak silveren vásárolható, azaz valódi pénzért, mert eszméletlen sokan veszik. Ezt eredményezte, hogy már nem is próbálkoznak helyette itt ez a kamu valami annual pass néven. Szenvedtek az eladásokkal az expansion pakkoknál, amik 20 dollárba kerültek és tartalmaztak 3-4 story missiont, 2-3 strikeot és crusible pályát. Viszont a 10 dolláros exotic skineket és emótokat úgy veszik mintha kötelező volna. Helyükben én sem csinálnék már rendes kontentet, mert minek tényleg.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[26] Tom
febr 13., szerda 17:48 #13
Válasz alf22 (#9) üzenetére
BO4 14 pályával jött, amiből 4 régi újrahasznosított. És dlc-ben eddig 2 pályát adtak. Régen 15-16 pályával jött újjal és eddigre már a 2. dlc-nél voltunk plusz 8 pályával. Telibe le van szarva a bo4ben a tartalom. Csak a skineket nyomatják, mert már évek óta az hozza a lóvét, igazából már többet, mint maga a játék és a mappackok összesen.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[11] Ákos23
febr 13., szerda 16:52 #12
Válasz ne5h (#11) üzenetére
Jó mondjuk ez olyan ami erdekli az embert azt megveszi. Persze biztos, h a bf5 vitt el embereket, de a titanfall 2-t az ea a cod vásárlók elszivasara adta ki, amitől rohadt messze volt, persze jobb időben lehetett volna 1-2 millió plusz, de az ea által várt 7-8-10 millió, ha üres hónapban adják ki is esélytelen, mert hiába lett jó már az 1 se mozgatta meg a hardcoreabb multi közönséget.
febr 13., szerda 16:27 #11
Válasz Ákos23 (#8) üzenetére
Azért azt is tegyük hozzá, hogy a Titanfall 2 azért bukott, mert rosszkor adták ki. Ami meg eléggé az EA sara volt, mert maga a játék eléggé jól sikerült.
I am such a B.A.
[39] neuroflex
febr 13., szerda 15:46 #10
Válasz Tom (#6) üzenetére
Hát a destiny-nél már az 1-ben is 0 kontent volt kb,a Taken King-ig. Majd utána megint. Szal ez nem jó példa.
...retribution...
[28] alf22
febr 13., szerda 15:36 #9
Válasz Tom (#6) üzenetére
Cod az izles dolga,de tartalomban a multi nem félkész. Battlefield na az igen,de codot az nem. Es leszamitva par exkluzív skint es pályát -persze-, MINDEN MÁS ingyen jön hozzá.
[11] Ákos23
febr 13., szerda 14:16 #8
Válasz Tom (#6) üzenetére
Mondjuk a titanfall azért nem jött, mert bukott. Destinynel meg akkor se jött rendes tartalom sokszor amikor nem volt mikrotranzakcio.
[8] sti
febr 13., szerda 14:12 #7
Teljesen mindegy milyen oldalrol nezzuk melyik kiado melyik jatekat. Maga a tendencia! Az hogy leepitik a kedvenc studioimat meg a legjobb sorozatokat, plusz az EAnek ez a single player ellenes idiota hazugsag hadjarata. Mar oda jutottam hogy alig veszek uj teljesaru jatekokat. Pedig hatalmas gyujto vagyok. Es imadok mindent ami videojatek. Mostanaban regebbi jatekok custom made szobraira baszom el a hobbimra szant penzem.
[26] Tom
febr 13., szerda 13:51 #6
Válasz Ghz (#5) üzenetére
Destiny 2 (Forsaken óta csak filler kontent jön ilyen nagy nulla), CoD, de jó példa mondjuk az Apex is, Respawnnak eszébe nem volt TF3-at csinálni. És még lehetne sorolni.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
moderator Ghz
febr 13., szerda 13:44 #5
Válasz Tom (#4) üzenetére
Milyen nagy(obb) játékokkal csinálták ezt amúgy? (Nem kötözködöm tényleg érdekel)
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[26] Tom
febr 13., szerda 13:22 #4
Válasz Ákos23 (#3) üzenetére
Az a baj, hogy teljes játékokat állítanak be fullra a mikrótranzakciókra. És sok játéknál már nem is jön rendes tartalom, hiszen azt drága csinálni és nem is hoznak annyit, mint pár vacak skin.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[11] Ákos23
febr 13., szerda 13:19 #3
Válasz Tom (#2) üzenetére
Mért igazából mi is a gond velük? A mikrotranzakcio önmagában mért tesz tönkre egy játékot? Nem védem a kiadókat, de azért abban igazuk van, h ahhoz képest, h 20 év alatt pl mennyit nőttek a költségek a játék árak maradtak ott, vhol meg pénzt kell hozni, aki meg ezekre költ az ő dolga.
[26] Tom
febr 13., szerda 13:12 #2
Válasz sti (#1) üzenetére
Hibáztasd azokat, akik veszik ezeket a mikrótranzakciókat és mellette még védik is, hogy jajj csak kozmetikai. Miattuk van.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[8] sti
febr 13., szerda 11:33 #1
Gyermekkorom nagy kedvenc kiadoi lettek a modern jatekos vilag szegyenei, a portfolioktol a befektetoi koncerencian at a monaterizacios mikro tranzakciokig.
Friss hírek

1863 | [Nyerd meg!] Játékeső - HÚSVÉTI MEGAMIX

A játékeső folytatódik! A mostani nyereményjátékunkat is a szokásos módon fogjuk levezényelni, és most is teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni. A húsvéti nyuszi most extrán kitett magáért, Read Dead 2, DMC 5, Lego Movie 2, három platformon, hatféle játék...

18 | Gamer365 Podcast 2019 április

Hosszú-hosszú éheztetés után visszamászunk a hallójáratokba, és beszélgetünk egyet a videojáték-szcéna elmúlt heteiben történt hírekről, érdekességekről. Lesz itt Epic Store botrány, Streaming szolgáltatások, Starship Troopers, meg amit akartok.

94 | Anthem: a játék, ahol minden félrement

Ritkán látunk be a játékfejlesztés kulisszái mögé: a Kotaku háttér-riportja az a pillanat, ahol mégis. A lap tizenkilenc (volt és jelenlegi) BioWare alkalmazottat szólaltat meg, ők pedig az Anthem problémás születéséről beszélnek. Összegereblyéztük belőle a lényeget.

12 | Anthem: újabb lépés a jó irányba

A legújabb patch Strongholdot hoz és töltőképernyőt tüntet el.

7 | [E3] Hajnalban indít a Square Enix

Aki élőben akarja nézni a kiadó idei konferenciáját, nem árt, ha betankol kávéból.

6 | Halo Infinite: nem lesz Battle Royale

Frank O’Connor személyesen cáfolta a pletykákat.

19 | Kemény cenzúra jön Kínában

Tiltani fogják a vért és a hullákat, beleszólnak a történelmi játékok tartalmába, és ugrik az online póker is.

0 | Chernobylite: fél óra sugárfertőzés

30 perces gameplay a Kickstarter kedvéért.