Destiny 2: komoly változások
Eddig 44 hozzászólás
ne5h
2017. november 30.
csütörtök 07:06


A Bungie az utóbbi időben meglehetősen hallgatag volt a Destiny 2 helyzetét illetően, nemrég a csapat azonban megtörte a csendet és bejelentette, hogy a Curse of Osiris érkezésével jelentős mértékben átalakul a játék.

"Azt akarjuk, hogy a Destiny egy olyan játék legyen, ami beleillik az életedbe, okokat adva rá, hogy belépj és játssz a barátaiddal, klánoddal és családoddal. Azt akarjuk, hogy a Destiny olyan világ legyen, melynek a része akarsz lenni."

Hangzatos ígéret, de lássuk, mivel is készülnek nekünk jövő héttől.

Változások december 5-től

A páncélokhoz elérhető különféle díszítő elemek (ornamentek) különböző kihívások teljesítésével lesznek szerezhetőek. Használatuk megváltoztatja ugyan a ruhák kinézetét, ugyanakkor nem lesz hatással a már rájuk rakott shaderre vagy a beléjük tett modokra. Az exotic fegyver ornamentekhez hasonlóan profilhoz kötötten lesznek aktiválhatóak.

Jelentősen bővül a mod- és tokenrendszer is.
A ritka modok lebontásával a Gunsmith Material mellett Legendary Mod Componentet is kaphatunk. Ezen kívül Banshee-nél vásárolhatunk is Legendary Modokat.
A Cryptarch az engramok beváltása mellett már áulni is fogja őket, ahogy tette azt az elős részben is.
A napi kihívások több tokent adnak.
Cayde ládái több tokent adnak, de ennek esélye továbra is véletlenszerű lesz.
Több tokent kapunk a strike-okból is.
A bolygóspecifikus tokenek száma 100%-kal, értékük pedig 50%-kal nő.
A ritka tokenek értéke 250%-kal nő.
A reputációs szintlépéshez szükséges tokenleadás 37%-kal nő a vendoroknál és 50%-kal a Gunsmith-nél.
A raides tokenek beváltásához nem kell a teljes raidet teljesíteni.

Változások december 12-től

A fegyvereknél bevezetésre kerül a Masterwork rendszer. A Masterwork fegyverek számolják a velük történő öléseket, orbot generálnak, valamint ami a legérdekesebb, véletlenszerű bónusszal is rendelkezni fognak, melyet igény szerint átalakíthatunk rajtuk. A Masterwork fegyverek a játék bármely tevékenységéből kaphatóak lesznek, lebontásukkal pedig olyan alapanyagot kaphatunk, mellyel a meglévő fegyvereket emelhetjük Masterwork szintre. A Raid és a Trials nagyobb eséllyel ad Masterwork fegyvereket.

Xur portékája kibővül, visszatér a Three of Coins, mellyel az exotic engramok esélyét növelhetjük. Hatásuk nem múlik el egy-egy boss megölésével, ugyanakkor nem is fognak összeadódni. Újdonságként érkezik a Fated Engram, melyből heti egyet vehetünk (nem tisztázott, hogy karakterenként vagy profilonként) és olyan exotic tárgyat fognak tartalmazni, mellyel még nem rendelkezünk.

A vendoroktól az engramok beváltásán túl már vásárolni is tudunk majd Legendary Shardok és tokenek ellenében. A különböző vendorok fegyverek és páncélok adott választékát kínálják majd és a Bungie nyilatkozata alapján arra következtethetünk, hogy lehetőségünk lesz befolyásolni, mennyi tárgyat is kínálnak majd.

Zavala úgynevezett Giftet fog árulni, mely a strike-okon résztvevők jutalmait növeli, tokentől egészen exotic engramig.
Shaxx hasonlóan árulni fog Giftet, a tőle vásároltat a Crucible-ben használhatjuk fel.
Az alapanyagfarmolást gátoló mechanika később fog aktiválódni és agresszívabb farmolásnál lép csak életbe., Ezen kívül nem lesz hatása a glimmerre, valamint a tokenek száma 30%-ra csökken a korábbi 0% helyett.

Ezeken kívül az alábbi változtatásokra számíthatunk, pontos dátum nélkül:

Crucible finomhangolás a Supremacy-hoz és respawnhoz - december
Heroic Strike Playlist - december
Jobb ösztönzés Prestige tevékenységre - január
Rangrendszer a PvP-ben - "a jövő évi prioritási lista élén"
Private Match-ek a Crucible-ben - 2018 eleje
Kilépés büntetése a Crucible-ben - 2018
További fejlesztés a modrendszerben - 2018
Több emote használata - 2018
Látható jel a farmolást gátló mechanikára - dátum nélkül
Jobb ösznötzés Strike-ra, Adventure-re, Lost Sectorry - dátum nélkül
Exotic fegyver finomhangolás - dátum nélkül


Tetemes lista, a kérdés azonban adott: elég ennyi ahhoz, hogy visszatérjünk a játékhoz? Időben reagált a Bungie?

[8] P.A.
dec 06., szerda 17:01 #44
Válasz neuroflex (#43) üzenetére
Dánkesőn...így.
Röfögünk a sárban, örülünk a mosléknak és nem figyelünk a gazda kezében a késre.
[33] neuroflex
dec 06., szerda 16:39 #43
Válasz Hwopapa (#42) üzenetére
A bungie már le vette a player tracking-et a honlapjáról,de ha itt bemész a topikjába,ott nem 1x írtál be mások az adott számokat,amiket bizonyos oldalak mérnek. Utolsó info,hogy 7.3 milla játékos volt nyitáskor és most napi szinten kb 400 k játszik.
...retribution...
[22] Hwopapa
dec 06., szerda 14:02 #42
Válasz neuroflex (#41) üzenetére
Ezt honnan látod?
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[33] neuroflex
dec 04., hétfő 17:46 #41
Válasz Hwopapa (#40) üzenetére
Arról,hogy kb 90%-ot esett vissza a játékosok száma.
...retribution...
[22] Hwopapa
dec 04., hétfő 16:02 #40
Válasz P.A. (#39) üzenetére
Neked van hozzáférésed a destiny2 szerverekhez? Vagy miről is beszélsz?
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[8] P.A.
dec 02., szombat 19:16 #39
Hahhhhahhha....alig van fenn valaki a szervereken ahogy látom.
Bungie....ezt beszoptad rendesen.
Röfögünk a sárban, örülünk a mosléknak és nem figyelünk a gazda kezében a késre.
[5] Adamska
dec 01., péntek 10:15 #38
Divisionre erdemes visszanezni hamarosan, resistance jol hangzik.
nov 30., csütörtök 19:40 #37
Nem!!!
TLOU 2
[33] neuroflex
nov 30., csütörtök 17:04 #36
Ok,srácok. Csak kérdeztem.
...retribution...
[36] Hunk2
nov 30., csütörtök 16:41 #35
Válasz neuroflex (#15) üzenetére
Wildlands nem, sőt egy jó ideje bejött a WAR mod(multiplayer) ami egy egész erősen csapat alapu játék és a jobb fajtából. Igaz kevés pálya van folyamatosan frissül és minden pályának van éjszakai(látó távolság csökken), esős(lövések és mozgások tompábbak) futni, nappali verziója. Maga PVE része nem rossz ott is end game elég szegényes.

Division meg él és virul még ha csak fél lábon is egy hete eilnditottam vannak kis szinten szinte nincs senki max. szinten még játszanak vele.
"Élni és élni hagyni"
[13] TCr
nov 30., csütörtök 15:15 #34
Válasz neuroflex (#15) üzenetére
Szerencsére nagyon nem.
"...the rain transformed"
nov 30., csütörtök 14:54 #33
A hiányos end game-en kívül az a baj, hogy nem köti le már a casual gamereknek csinált játék a hardcore gamereket. Fos lett a PVP, a nightfall az idióta időlimitjèvel idegölő, amíg az első részben resetkor 3 karival nyomtuk le úgy, hogy nem érdekelt a loot csak jó volt tolni itt kb 1 prestige Nfallt csináltam meg. Vicc, hogy nincs normális hard raid loot, nem lett volna akkora gond a játékkal ha a hard raid-pvp-nfall rendben lenne, mert így az első DLCig ki lehetett volna húzni. Mondom ezt úgy, hogy nekem is hiányoznak a ruha/fegyó/subclass perkek és látni a játékon h ez igazából Destiny 1.8, akkor mèg nem is mondtam h van kb 14 achievement a játékban, nincsenek dead lghostok, grimoire, hajo-shader-stb collection. Mintha teljesen semmissé tették volna azt amit a TTK és ROIval lefektetett a játék, ja és volt egy vanilla D1 is, szóval ezek után érthető, hogy elfogyott a bizalom.
There is only room for one Boss and one Snake... Xbox One GT: Durden is ALIVE DESTINY klán: Empire Hungary
[39] Kuresz
nov 30., csütörtök 14:50 #32
Válasz Hwopapa (#31) üzenetére
En mar nem inditottam el 3 hete. Nalam sajnos a 3-4 oldal emberbol maradt kb 4-8 aktiv jatekos, koztuk kb egy sem pvp-s.
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[22] Hwopapa
nov 30., csütörtök 14:00 #31
Válasz Kuresz (#30) üzenetére
Be szeretnék, de a baráti körömből nincs senki aki megvette volna rajtam kívül :\

Ha lesz időm és felveszlek, tudnál segíteni?
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[39] Kuresz
nov 30., csütörtök 13:22 #30
Válasz Hwopapa (#28) üzenetére
nem ad semmit, persze, de mit is kéne hogy adjon - Hozzák vissza a random perkeket...
épphogy túlságosan balanszolt- konkrétan nem létezik a balansz a játékban, vannak adott fegyvertípusok. Van, ami használhatatlan és van, ami jobb, mint a többi. Viszont adott típusból tök mindegy, hogy mi van nálad, mert annyira nem voltak képesek, hogy egyenként tweak-eljék őket.
ezt nem fogja soha a büdös életben senki sem kiszűrni szerveroldalról - halo 5 matchmaking- connection alapú keresés
egy olyan emberrel sem találkoztam, akit látványosan nem lehetett lelőni- mivel a community 80%a lelépett, de egyébként majd hétvégén nézz be egy trials-ra
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[33] neuroflex
nov 30., csütörtök 13:21 #29
Válasz Hwopapa (#28) üzenetére
A későbbiek során. Ez a baj. Az egyben működött,akkor most miért megint 0-ról indul?

És igen,ballanszolatlan. Ha ballanszolt lenne,akkor minden fegyver használható lenne.

Amúgy ezt írtam is. Ha adna is vmit,se lenne értelme,mert valszeg úgyis használhatatlan lenne.
...retribution...
[22] Hwopapa
nov 30., csütörtök 13:14 #28
Válasz neuroflex (#25) üzenetére
A playlist tuti hogy lesz a későbbiek során updatelve, akkor majd be lehet úgy harangozni mint "a community kívánsága volt hogy..." mert amúgy imho a kutya se játszaná a supremacy-t...

Két pontoddal nem értek egyet - nem ad semmit, persze, de mit is kéne hogy adjon? Illetve hogy balanszolatlan - épphogy túlságosan balanszolt és 1-2 fegyverrel lehet csak nagyon elhúzni és semmi más nincs, mint alternatíva.

A lagswitcherek miatt kár sírni, mert ezt nem fogja soha a büdös életben senki sem kiszűrni szerveroldalról....ha túl magas a pinged és alacsony a pingkövetelmény, úgy ki lesz zárva a játékos és ők sírnak majd a legjobban.

Egyébként én most jópár napja rá vagyok feküdve nagyon a crucira és szinte egy olyan emberrel sem találkoztam, akit látványosan nem lehetett lelőni, vagy nem önhibám miatt nem tudtam volna akár egyszer se megsebezni. De persze az is lehet, hogy irdatlan szerencsém van
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[32] Laza
nov 30., csütörtök 13:04 #27
Majd a 3. részre összeáll, jó lesz ......... khmm
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[39] Kuresz
nov 30., csütörtök 13:01 #26
Crucible finomhangolás a Supremacy-hoz és respawnhoz - Legszarabb játékmód
Heroic Strike Playlist - Ugyan ki és miért csinál még strike-okat?
Jobb ösztönzés Prestige tevékenységre - Mi lesz a reward? +token a semmire?
Rangrendszer a PvP-ben - "Hiszi a piszi
Private Match-ek a Crucible-ben - Amikor egy lobbyban elfér az egész destiny közösség
Kilépés büntetése a Crucible-ben - A matchmaking-et csinálják meg, ne a játékosokat büntessék
További fejlesztés a modrendszerben - Alapból érthetetlen a mostani teljes hiánya
Több emote használata - Komoly?
Látható jel a farmolást gátló mechanikára - Even more casual
Jobb ösznötzés Strike-ra, Adventure-re, Lost Sectorry - Tokenért?
Exotic fegyver finomhangolás - A fighting lion-ba ha csak nem raknak atomreaktort, ami berobban, már menthetetlen, hasonlóképp az összes szar exoticcal, amiknél még pár zöld fegyver is jobb...
PSN id: Kuresz_HUN twitch: Kureszlhunl
[33] neuroflex
nov 30., csütörtök 12:48 #25
Válasz Hwopapa (#17) üzenetére
Nem a 4v4 a legnagyobb gond.
Hanem az,hogy :
- nem lehet választani játékmódot (amúgy simán lehetne benne ffa,btb is,mondjuk 8v8,játművek,de mindegy is)
- kb semmit se ad (bàr mondjuk nincs is mit)
- balanszolatlan (ha akarsz érvényesülni,akkor mida és utiels kb a lehetőséged)
- és mindez tele van lagswitcher-ekkel
...retribution...
nov 30., csütörtök 12:05 #24
Válasz Hwopapa (#23) üzenetére
Persze, én is. Én például sosem mentem Uriel's Gifttel, nekem a Jiangshi jobban adta. De Last Hope-ot használtam, nem tagadom, amikor olvastam, hogy OP és tényleg könnyebben tudtam ölni vele.

Én is örülnék a változatosságnak, ezért lennének jók a random perkek, vagy több fegver ugyanolyan perkkel, csak eltérő statokkal. Bőven lehetne finomhangolnia játékot, csak ahogy már mások is mondták, itt alapvetően a koncepcióban vannak hibák, azt meg nagyon nehéz utólag javítani.
I am such a B.A.
[22] Hwopapa
nov 30., csütörtök 11:58 #23
Válasz ne5h (#22) üzenetére
Na én kifejezetten utálom az auto rifle-t, ezért csakazértis hand cannonnal próbálok szerencsét, amivel itt kifejezetten nehezebb ugyanazt a k/d ratio-t összeszedni mint D1-ben.

Persze igazad van, ezek az OP fegyverek, lehet szeretni / utálni, csak én ennél több változatosságra vágyom :\
PSN ID: Snake.aZ.eKe
nov 30., csütörtök 11:28 #22
Válasz Hwopapa (#17) üzenetére
Nem tudom, jött-e balansz patch mióta nem játszom vele (gyanítom, hogy nem), de vannak/voltak OP fegyverek. Ha nem így lenne, a játékosok 90%-a nem Mida-Uriel's Gift-raides rakétavető hármassal rohangálna. Alig láttam olyan embert, aki ne ezeket használta volna a PvP bármelyik részében. Meg a Last Hope-ot. A lényeg, hogy ha a fegyverek ugyanolyanok lennének, akkor nagyobb diverzitás lenne abban, ki mit használ a multiban.
I am such a B.A.
[47] Dude
nov 30., csütörtök 11:27 #21
Válasz backstab (#19) üzenetére
De tényleg bakker.
Gamer for Life (X Live, PSN ID,Nintendo N ID: DudeHUN) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[34] kiső
nov 30., csütörtök 11:18 #20
Köszi mindenkinek a választ, így már valamivel jobban képben vagyok, és meg is értem ha valakinek gondja van a jelenlegi D2.-vel.
Én már csak a műfajából adódóan is messzire kerülöm, így valószínűleg soha nem lesz teljes rálátásom, teszem hozzá hála Istennek, mert nem szeretném ha ennyi időmet elrabolná.
[31] backstab
nov 30., csütörtök 11:14 #19
Hihetetlen, hogy ezek a Blizzard kiadójánál vannak, de senki sem tudja összehozni őket, mondván: "mutassátok már meg nekik, hogy kell endgame-et és lootrendszert csinálni".
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[45] soliduss
nov 30., csütörtök 11:14 #18
Válasz neuroflex (#15) üzenetére
Az nem... az csak egy online co-op.

A Destiny egy rpg alapokkon nyugvó Fps játéknak kellene lenni egy csipetnyi MMO-val és egy lélegző élő világgal mint a Final Fantasy online vagy a warcraft mmo...

Csak valahogy mindegyik janrából egy picit csipkedett és az egész nem egészen áll össze.

Nem lenne itt gond, ha folyamatosan adagolnák a tartalmakat... mondjuk havonta 1 új helyszín... vagy a story tovább mélyülne stb..... kisebb csomagokban kisebb lépésekben.

Ezt igérték a 2. rész kapcsán... erre kúrvára nincs ebben semmi... amikor kitolták a játékot 1-2 hónapig lekötött engem is... de novemberben szerintem 3x kapcsoltam be a gamet max.

Én hiányolom a quest rendszert.....mert ott legalább mindig volt miért küzdeni.

Ez a 2. rész nagyon leegyszerűsítették az újak miatt... de úgy látom pont most térnek vissza a régi formulához.
[22] Hwopapa
nov 30., csütörtök 11:09 #17
Válasz kiső (#10) üzenetére
Az van, hogy ennek a játéknak a hangulata, a grafikája, meg úgy az egész annyira egyben van, hogy az ember szívesen ül le vele játszani. Legalábbis én mindenképp.

Van benne PVE, PVP, innentől már csak a bázisépítés hiányzik. Meg az autós harcok. Meg az űrcsaták. Öööööö várjál... ez mintha már a D1-ben be lett volna ígérve

Ugyanakkor az a többség gondja, hogy őket nem köti le a megcsonkított 4v4 pvp (MIÉRT 4v4?!?!?!?!?!?!) , meg annyi idejük van, hogy már mindent megcsináltak és max szintűek, végignyomták a raidet is, aminekutána semmi nincs a játékban, ami visszahívná őket minden nap.

Nem mellesleg a casual-ebb réteg bevonzása, illetve a sok kis csíra sírása miatt a fegyverek/ruhák annyira ki lettek balanszolva, hogy nincs már csak 1-2 "OP" fegyver, minden tökéletesen ugyanolyan. Ez volt a közönség kívánsága, megkapták, most meg nem tetszik senkinek sem...

Szóval itt ilyen gondok vannak.

Részemről teljesen jó ez így, ahogy van - kivéve az Uriel's Gift-et, mert azt a seggébe dugnám annak, aki kitalálta.
PSN ID: Snake.aZ.eKe
nov 30., csütörtök 11:00 #16
Válasz neuroflex (#15) üzenetére
Tudtommal abban nincs endgame tartalom, "csak" egy open world co-op játék.
I am such a B.A.
[33] neuroflex
nov 30., csütörtök 10:46 #15
Válasz soliduss (#14) üzenetére
Ja tényleg. De az tényleg úgy elhalt,hogy el is felejtettem.

Amúgy,ha már itt tartunk a Wildlands nem ilyesmi?
...retribution...
[45] soliduss
nov 30., csütörtök 10:41 #14
Válasz neuroflex (#13) üzenetére
Volt még egy ilyen.. a Divison... .csak az hamvaiba halt szerencsétlen.
[33] neuroflex
nov 30., csütörtök 10:35 #13
Válasz kiső (#10) üzenetére
Nagyon nem ugyanaz. Jelenleg ez az egy ilyen játék van. A következő az Anthem lehet majd,de az tps,szal az se igazán. Bár a felépítése lehet hasonló.

Amúgy meg végülis lehetne simán pvp-zni benne,ha nem lenne egy rakat fos a pvp része.
Sokan visszamentek az 1-be pvp-zni. Ez mindent elmond szerintem arról a módról.
...retribution...
nov 30., csütörtök 10:34 #12
Válasz Tom (#9) üzenetére
Kösz az észrevételt, javítottam.
I am such a B.A.
[22] CeXzer
nov 30., csütörtök 10:24 #11
Válasz kiső (#10) üzenetére
Abban a kategóriában, ahol ez versenyez ez nem igaz. Ha nem egy loot alapú fps-kvázi arpg hibrid lenne, igazad lenne, de az.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[34] kiső
nov 30., csütörtök 10:19 #10
Válasz neuroflex (#6) üzenetére
De ezt el lehet mondani szinte az összes játékra, nem csak a Destiny-re, de valahogy csak ennél jön fel ez a probléma. Vége van, nem köt már le, hopsz, ugrassz a másik játékra.
[25] Tom
nov 30., csütörtök 10:11 #9
Persze, hogy hoz tartalmi frissítést a dlc. Lesz 6 új sztori küldetés, 2 új strike, 3 új pvp pálya, új legendás fegyverek és ruhák, új exoticok, valamint szint emelés. Tartalom van most is, és bővül is majd dlc-vel.
A probléma, hogy nincs értelmes endgame tartalom. Tehetnek bele bármennyi raidet, ha a jelenlegi rendszerrel teszik, akkor nem fogja őket farmolni senki sem szinte. Elsőre meg másodikra jók, mert újdonság, de utána hogy kiszedjenek mindent azaz farmoljanak az már nem lesz, mert nincs benne miért. A ruhák mind csak kozmetikai cuccok, nincsen rajtuk semmi perk. Kellene a raid ruhákba pl: raid specifikus perkeket tenni, akkor lenne értelme kiszedni a raid ruhákat. A raid fegyókba kellene tenni szintén raid specifikus perkeket, vagy csak szimplán olyan perkeket, amikkel picit az átlag fölé kerekednek. De jelenleg a raid fegyverek is csak kinézetükben mások, használatban semmivel sem jobbak, mint bármi más.
A jelenlegi endgame a prestige raid, ami csak más színű ruháért és egy auráért megy, ami semmi nulla. Endgame még a prestige nightfall, ami csak auráért megy, ami nulla, értelmetlen. És endgame még a trials, aminél nem kell flawlessezni, hogy megszerezz mindent, mert tokenekből is kilootolsz mindent és semmivel sem jobbak az ottani fegyverek, mint bármi más, a ruhák is csak kinézetek minden perk nélkül és nincs ranked play sem itt, ami bármilyen akár minimális értelmet is adna neki.
Szerintem nem a tartalom a baj, hanem a rendszer, ami körülfogja. És láthatóan ezen a rendszeren nem akarnak változtatni.
Kicsit olyan, mintha a Bungie nem értené, hogy mi a probléma. Ez az exotic engram változtatás is tök értelmetlen. Semmi értelme megint a three coinsnak vagy a fated engramnak, hisz nem az volt a baj, hogy kevés exotic engramot adott a játék, hanem az, hogy mikor kinyitottad mindig ugyanazt adta, de mindegy is volt mit ad, mert mind gyenge. Meg berakják ezt a masterwork perket, ami csak statbónusz. Nem volt semmi baj a random perkekkel. A baj az volt korábban, hogy rengeteg semmit nem érő perk volt, mint pl: Guerrilla Fighter, Exhumed. Hiába vannak most fix perkek, ha ugyan úgy a perkek többsége hülyeség. Hiába teszik bele ezt a masterworkot semmi értelme, hisz perket nem ad (ez rosszul van a fenti cikkben), stat bónuszt ad majd.
[45] soliduss
nov 30., csütörtök 10:04 #8
Válasz neuroflex (#6) üzenetére
pontosan ez a baj... nincs miért játszanom már vagy 3 hete. max szint best fegyvrek megvannak.
[33] neuroflex
nov 30., csütörtök 9:58 #7
Válasz Hwopapa (#4) üzenetére
Nehogy azt hidd. Én is kb annyit nyomtam hetente és 2 het be se nyomtam rendesen a játékot,mert 305 vagyok és mivel minden fegyverből 1 van,így a random perk lehetősége se vonz.
...retribution...
[33] neuroflex
nov 30., csütörtök 9:56 #6
Válasz kiső (#5) üzenetére
Mert ez rpg-elemekkel megáldott fps. Tehát,ha nincs miért játszani,akkor minek játszon vele az ember?
...retribution...
[34] kiső
nov 30., csütörtök 9:24 #5
Válasz soliduss (#3) üzenetére
De akkor ezt fel lehetne említeni minden egyes játéknál. Miért pont a Destiny-nél megy ez az állandó siránkozás? Természetesen ezt totál laikusként írom, így lehet totál mellélövök.
[22] Hwopapa
nov 30., csütörtök 9:14 #4
Kíváncsi leszek hoz-e bármi tartalmi frissítést a DLC, vagy marad az ami (nekem megfelel totálra, az a heti 10 óra amit tudok vele játszani, nekem még hosszú hónapokig elég).

Szvsz ha 5 új raid bekerülne a játékba, az elégedetlenkedők nagy része el lenne vele pár hétig-hónapig. Meg pár új fegyver. Meg pár új armor. Meg....

Álmodozom
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[45] soliduss
nov 30., csütörtök 9:07 #3
Mi a faszon ez a lista?? hagyjuk már bungie... tartalmat adjatok... ne a jelenlegi rendszer bonyolítsátok.... ez egy hatalmas bullshit.

TARTALMAT AKAROK nem porhintést.
nov 30., csütörtök 8:53 #2
En vegigtoltam készségesen a single kampányt, ami nagyon tetszett - de amennyire érdekelt még anno a Destiny 1-nél a multizás, a raidezés, mostanra annyira hidegen hagy az egész. Innentől nekem a Destiny szvsz megmarad single játéknak.
"Cerberus. Humanity First." | Twitter/XBLive/NNID: StingerHU | 3DS FCode: 1779-1409-5762
[25] Tom
nov 30., csütörtök 8:51 #1
Szerintem ez nem fogja visszahozni azokat, akik elmentek. Mert habár ezek a változtatások jó irányba haladnak, de így még könnyebb lesz megszerezni, amit akarunk loot-ot. Így csak az lesz, hogy új tartalomnál páran talán visszajönnek, de gyorsabban kilootolják magukat így ergo még hamarabb lelépnek majd újra. És igazából a fő problémával azaz, hogy nincs igazán endgame azzal semmit nem kezdenek. Szóval ez így túl kevés túl későn.