A japán Arcadia magazinban nemrég egy interjú került leközlésre a Tekken széria legújabb epizódjának fejlesztőivel - nem kellett sok idő, hogy az információk a netre szivárogjanak, így következzen némi insider morzsa a sorozat rajongói számára.
>>A játéktermi változat 60-65%-os készültségi fokozatban található, a fejlesztők szerint a hardverből még kihozhatnak annyit, hogy egy fokkal még szebb legyen a játékuk - a PlayStation 3 változatról azonban eleddig nem esett szó. A legnagyobb előrelépés állítólag a hangokban történt - a sorozat történetének legélethűbb, legkeményebb effektjei fognak majd megszólalni a játékban.
>> Bevezetésre került a Rage rendszer, melynek lényegét pontosan nem magyarázták el, de nagyjából az a célja, hogy a profi játékosok se lazíthassanak, ha életerejük 100% környékén található, és ellenfelükkel már majdnem végeztek. Ez alapján könnyen kikövetkeztethető hogy a halálukon lévő, tehát nagyon sérült karakterek tombolni kezdenek, amivel drasztikusan megnövelhetik a kiosztott sebzés mennyiségét.
>> A legnagyobb újítás természetesen a pályákon belüli törhető és módosítható objektumok bekerülése volt: a fejlesztők szerint az eddigi képeken és videókon látható formáját megváltoztatják, és nem játéktechnikai előnyt jelent majd ez a törés, hanem csupán pár pontnyi extra sebzést és némi frame-előnyt jelent majd. Az igéretek alapján minden pálya különleges lesz ebből a szempontból - és természetesen a karakterek reakciója is ehhez mérhető lesz majd.
>> A játékmenet is folyamatos csiszoláson megy majd keresztül: gyengítik a felkeléshez köthető rugások erejét, növelik a karakterek hp-ját, és természetesen sok-sok extrát igérnek a japán játéktermi játékosoknak is, ranking-systemmel, elérhető bónuszokkal, medálokkal - remélhetőleg a PlayStation 3 változat is örököl majd néhányat ezek közül.
Amint újabb információink lesznek a játékról (legvalószínűbb, hogy a Tokyo Game Show után lesz ez esedékes), közöljük majd -egyelőre ennyi. (Thx Mitsurugi)