[Előzetes] Ghost Recon Wildlands - Bétateszt
Eddig 41 hozzászólás
ne5h
2017. február 07.
kedd 18:00
Lelkes fejlesztői kommentárral fogadott minket a Ghost Recon Wildlands béta első pár perce, ahol gyorsan sikerült megalapozni a hangulatot a zárt próba során várható kihívásokhoz. A bevezető arra is jó volt, hogy a kezdeti várakozásiankat is némiképp feljebb tornásszák.



Ezek után folytatódott a bevezetés egy rövidebb áttekintő videó formájában, ahol megismerhettük a játék küldetéssorozata mögött húzódó történeti szálat, melynek keretében a Santa Blanca kartell elég komoly befolyásra tesz szert Bolíviában, majd az egész dél-amerikai kontinensen. Végül, ahogy az ilyenkor lenni szokott, már a jó öreg USA-t is veszélyeztetik, ezt pedig az ország derék vezetése nem hagyhatja annyiban. Bevallom, az átvezető alatt kicsit Homefrontos érzések fogtak el, amikor az underdog (szép magyar kifejezéssel élve) nemzet komoly, világviszonylatban is jelentős hatalomra tesz szert és odáig jut el, hogy a jó öreg Sam bácsit fenyegeti.

A Divisionhöz hasonlóan első lépésként itt is egy karakterkreáló fogadja a játékost. Hatalmas pozitívum, hogy emberünk végre képes a beszédre, ráadásul nem csak az átvezetők alatt, hanem a játék során is folyamatosan megy a duma a csapat tagjai között. Ebben mindenképpen sikerült előrelépniük a Ubisoftnál.



Gyorsan túlesek az egyik leglátványosabb kérdésen. A játék jól néz ki. Komolyan. Még az ismert Ubisoft downgrade mértékkel nézve is. A látótér hatalmas, mégis igyekeztek a lehetőségekhez mérten részletesen kidolgozni a karaktereket, helyszíneket és textúrákat. Nyilván nincs értelme párba állítani egy jóval lineárisabb játékkal, de pédául a szintén házon belül készült Divisionnel szemben pont az említett látótér miatt maradhat néhol alul. Ezen kívül az időjárás is változatosabb, a döntő többségben domináns napsütést könnyen válthatja borult, felhős ég, esetleg futózápor, ami még ha nem is mutatkozik meg jelentősen a játékélményen, legalább hősünk ruháján meglátszik az eső.

Jöjjenek a küldetések és az open world jellegből fakadó szokásos apróságok. Utóbbinál ezúttal is visszatérnek a Ubisoft védjegyévé vált különböző és megannyi gyűjthető tárgyak, melyek a fejlesztéshez, a küldetésekhez vagy a fegyverarzenálunkhoz adnak hozzá. Ezekhez külön tetszett, hogy nem a szokásos toronymegmászós-szinkronizálós mechanikát hívták ismét életre, hanem a helyiektől szerezhetünk információt az egyes területeken fellelhető cuccokhoz, vagy dokumentumok felkutatásával deríthetjük fel a környező települések kincseit.
Az igazi pofon azonban a küldetések során éri az egyszeri játékost. Kezdésképp itt van az a megmagyarázhatatlan fejlesztői döntés, hogy a járművek 90%-a (még a kartelltagok által használt Pagani Zonda is) nagyjából 30 km/h-ra van korlátozva, ami új értelmet ad az autós üldözés fogalmának. Persze az NPC-k által vezetett kiszuperált szedánok gond nélkül zúznak le minket a főútról, ha úgy érzik, akadályozzuk őket, miközben mi az aszfalt szélén baktató kecskepásztorral versenyzünk életre-halálra.



Elismerő piros pont, hogy a fegyvereknél célzáskor válthatunk FPS és TPS nézet között, illetve előbbinél még azt is megváltoztathatjuk, milyen közel legyen hozzánk az irányzék, ezáltal a legkevesebbet kitakarva a képernyőből. Az viszont már mindenképp egy ordas nagy fekete pontért kiált, hogy a lépten-nyomon hangoztatott taktikus játékmenet bizonyos elemeit eléggé vérszegényen sikerült implementálni a játékba. Kezdjük mindjárt azzal a ténnyel, hogy a csapatunk tagjainak nem tudunk egyedi utasításokat adni, csak az egész osztagnak dirigálni. Ráadásul az elérhető parancsok imerülnek a Lőjj-Menj oda-Maradj-Gyere ide kvartettben. A dolog csak azért zavaró, mert az AI társak ugye különböző fegyverekkel és felszerelésekkel segítenek minket, viszont a fent leírt probléma miatt például nem tudjuk a mesterlövésszel távolról leszedegetni az ellenfeleket, ha két másik segítőnk beront, hogy közelről intézzen el mindenkit, mert ugye ők is azt a parancsot kapják, hogy hát lőni kéne.



Itt viszont még nem érnek véget a furcsa fejlesztői döntések. A továbbiakban szót kell ejteni a fedezékrendszer kiherélt megvalósításáról is. Ennek lényege, hogy a tereptárgyak mögé le tudunk ugyan guggolni vagy ha úgy tartja kedvünk, akár hasra is vetődhetünk, viszont a zsánerből ismerős fedezékhez tapadás valahogy kimaradt a Wildlands-ből. Ez önmagában még nem is lenne akkora probléma, idővel csak alkalmazkodnánk hozzá, ha már a fejlesztők ilyen unorthodox metódusokat használnak. Az viszont komoly mértékben tetőzi a problémákat, hogy a TPS-ekből ismerős váll feletti kameraváltást (amikor az operatőr a jobb vagy bal vállunk felett pásztáz) a játék önmaga váltogatja tőlünk függetlenül. Manuálisan visszaállni a normálisnak mondható jobb váll feletti állapotra több mint nyögvenyelős. El lehet tehát képzelni, hogy egy ház sarkán való kihajolás mennyire is embert próbáló feladat, miközben ügynöknük nem akar hozzátapadni a vakolathoz, mert összekoszolná a terepmintás pulcsiját, közben rádaásul a cameraman meg persze hogy rossz oldalról veszi az eseményeket.

A fentiekből a magam részéről azt vontam le következtetésnek, hogy a Ubisoftnál ez az egész buli egy burkolt célzás. Rávezetés és alsó hangon kicsit kényszerítés, hogy márpedig te ismerősökkel játsszad már ezt a játékot, kéremalásan'. És való igaz, ha nem a zokni AI társakkal kommandózunk, lényegesen egyszerűbb a helyzeteket lereagálni, hiszen ilyenkor csak a fentebb már részletezett kamera- és fedezékproblémákra kell figyelni. Továbbá az is a fenti koncepciót sugallja, hogy az egyébként szerteágazó fejlesztési rendszernél a lőfegyverek elég minimális fejlesztési ágat kaptak, és a megnyitható képességek is inkább csak a pontosságra és egyéb passzív bónuszokra hatnak, nem fognak belőlünk Rambót csinálni. Sokkal dominánsabbak a különféle taktikus megközelítést preferáló fejlesztések, mint a drónunkhoz (ja, mindenki saját drónt kap) elérhető megannyi tuning.



Meglehetően vegyes érzelmekkel távoztam a hétvégi bolíviai bevetésből. Látszik, hogy a Ubisoftnál keresik a változást a korábbi játékokhoz épest, az viszont már aggasztóbb, hogy ennek milyen ára van. Mert a béta tapasztalatai alapján ez most annyit jelent, hogy ismerősök nélkül nem lesz értelme elindulni a déli félteke felé. Ha viszont ezt a nehézséget sikerül leküzdeni, még egy élvezetes élménnyel is gazdagodhat az ember. A teljes verzió hosszas elemzése után majd ez is kiderül.

[24] Rotten
febr 09., csütörtök 23:00 #41
Jon a nyilt beta is. Uj terulettel.
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[54] renz
febr 09., csütörtök 8:56 #40
A járművek botrányosak irányításra és viselkedésre is, minden mással meg voltam elégedve, kb. azt hozta amit vártam.
Ellenben a jármű van olyan kulcsfontosságú, hogy ha azt nem javítják ki, akkor egészen biztosan nem veszem meg, ha megcsinálják, akkor viszont tuti megveszem.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[4] Gyula
febr 09., csütörtök 1:01 #39
Válasz ne5h (#38) üzenetére
Igen, de az alapok rendben vannak, a bugok miatt panaszkodott mindenki. Arra írtam hogy kár számon kérni egy zárt bétán. Ha a teljes játék is bugos lesz, az más - akkor jogos a kritika.
Azért kíváncsi lennék a sok fikázós közül hányan mentek be a hivatalos fórumokra beírni az észrevételeiket
"I am what I am, someone has to be..."
febr 08., szerda 23:38 #38
Válasz Gyula (#30) üzenetére
Miért ne lehetne következtetni a kész játékra? Ez nem egy early access fejlesztés, ahol még évek telhetnek el, mire a kész játék megjelenik. Az alapok megismerésére bőven jó, márpedig azok aligha fognak gyökeresen megváltozni. Nyilván lehet finomhangolni, meg csiszolni egy-két játékelemen, de nem fog drasztikusan más játékot kapni az, aki a béta után a kész játékkal is játszik.
I am such a B.A.
[26] alf22
febr 08., szerda 18:39 #37
Válasz Rotten (#35) üzenetére
Random idegenekkel jo jatekot tutira olyan helyen talalni mint pl a Payday, ahol a jatek kikenyszeriti az osszetartast.
Ez mas jatek. Muszaj havernak lenni. Akar aznapi de akkor is. Vagy akinek ez nem adatik meg az hadd tudjon olyat jatszani mint a socom: sokretu parancsosztas.
Felre ne ertsd nekem bejon hibaival egyutt. De egyedul fogom jatszani.
[26] alf22
febr 08., szerda 18:35 #36
Válasz Rotten (#35) üzenetére
Idegenek alatt akkor azt irom ,hogy 4 random ember, vezeto nelkul, csak ugy. Kulonben lehet hogy 2-3 lopakodna, a maradek meg trolkodik es kommandozik.
Ha tudtok dumalni, felveszitek egymast, egyutt jatszotok az mar ugyanaz hogy haverokkal jatszol.
[24] Rotten
febr 08., szerda 18:12 #35
Válasz Totti5 (#34) üzenetére
Nekem ne mondd, en ugyanezt latom benne.
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[42] Totti5
febr 08., szerda 18:06 #34
Válasz Rotten (#33) üzenetére
Egyedül nem nagyon mennék neki, de ez nem is arra készül hanem COOPra. Ismerősökkel, csettel és csapatjátékkal. Az összes kocsikázás, járműves összekötő részek is hatalmas funfaktorok voltak, pedig semmi nem történt csak menni kellett, de annyira random moment jött közbe hogy egy perc unalom nem volt. ráadásul sok minden van a térképen így mire eljutsz a fő feladatig, sok más kisebb dolgot is meg lehet csinálni. Ez lenne ennek a lényege aztán a nagyobb küldetések számtalan módszerrel való megoldása pedig a másik. Lopakodás, darálás, taktika, több oldalról, távolról, közelről, egyedül, csapatban, én hátolról kommandózok be, a másik két társam pl csipázik a hegyről. Ez benne a funfaktor.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[24] Rotten
febr 08., szerda 17:54 #33
Válasz ne5h (#29) üzenetére
Nekem reszben mas a tapasztalatom. Tobb ismerosom is es en is a beta miatt nyomtunk ra az elorendeles gombra vasarnap este.
Van akinek ez a stilus bejon, van akinek meg nem. Sokan ugy alltak hozza, hogy most megnezem a betat, hogy tudjam miert fogom utalni az Ubi jatekat. Ezeket nem tartom potencialis vasarlonak. Azokat sem, akik egy egyertelmuen coop-ra kihegyezett jateknal az egyjatekos tapasztalataik miatt sirankoznak. Azoknak sem ez valo, vegyenek mast a penzukbol.
Olvasom itt a bolcsessegeket, hogy idegenekkel nem jo ezt jatszani. Annyira nem, hogy 12 fovel nott meg az ubis baratlistam a hetvegen, akik szinten elkotelezettnek tunnek a tapasztalatok alapjan. Egyiket sem ismertem eddig, mind angol vagy spanyol srac, es egy olasz. Angolul szepen eldumalgattunk.
A hivatalos forum threadet vegig kovettem, tele volt olyanokkal, akik egy vagy kevesebb oras tapasztalatukat osztottak meg, termeszetesen mind utalta a betat.
Semmi gond, jobb is, hogy nem fog ezekkel osszehozni a sors a jatekban.
Akikkel viszont osszehozott, azok mind vagtak mirol szol ez. Aki csak annyit lat, hogy megint gyujtogetni kell, nem lehet osszetorni a kocsikat, meg a hasonloan remek kifogasok, azok konyorgom, messzire keruljek. Akinek meg vannak olyan baratai, akiket ez erdekel, az mar a technikailag bukdacsolo betaban is pazarul szorakozott. En kb 20 orat pakoltam bele a hetvegen, minden percet elveztem.
Ha ugy nezem, hogy ezalatt a terkep 5%-at fedeztem fel, es ugyanekkora reszt csinaltam meg a sztoribol, akkor oszig ezt fogjuk tolni. Meg a DLC-k adnak kb egy honapot hozza. Es imadtam, hogy nem fogja a kezem a rendszer, hogy dolgokat kell benne gyujtogetni, hogy idonkent olyan balhe alakult ki, hogy csak lestunk es meg is pusztultunk, hogy van ellenallas, hogy mukodott az AI es emiatt kotelezo volt esetenkent lopakodjunk ( amugy is azt csinaltuk ), stb. En ilyen vagyok. Okadok azoktol a jatekoktol, ahol ugy kell jatszani, ahogy azt valaki kitalalta, utalok folyosokon baszakodni, utalok vert izadni egy szamurajkarddal valami fantasy demon elott, stb. Szamomra az open world, fegyveres akciojatek, tobbedmagammal a jatek. Lehet coop vagy competitiv PvP, nem erdekel. Pont ezert szeretem az Ubi-t mert ezt nagyon erti.
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[42] Totti5
febr 08., szerda 17:36 #32
Válasz ne5h (#29) üzenetére
Mondjuk ennek az lenne a lényege hogy segítsük a fejlesztőket és visszajelzéseket küldjünk. Demónak is jó, de ez nem az. Aki ebből vonja le hogy milyen lesz a végleges az nem érti mi a béta szerepe. 1day kell jónak lennie, addig meg még fejlesztés alatt áll.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[42] Totti5
febr 08., szerda 17:33 #31
Remek volt a béta. 3-4 fős coopban nagy fun. A világ gyönyörű, nagy, tele apróságokkal. Pre order.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[4] Gyula
febr 08., szerda 17:27 #30
Válasz ne5h (#29) üzenetére
Egyrészt öngól másrészt meg az emberekkel is gond van: nem értik hogy mi az a zárt, meghívásos béta tesztelés. Zárt bétából vannak ennél sokkal bugosabb és sokkal letisztultabb játékok is. Aki ez alapján minősíti a még meg sem jelent kész játékot, az amúgy sem vette volna meg
"I am what I am, someone has to be..."
febr 08., szerda 16:40 #29
Válasz Rotten (#23) üzenetére
Ha ez igaz, akkor kicsit öngólnak érzem a Ubi részéről a dolgot. Bszéltem néhány ismerőssel, akik 10 perc után törölték a bétát, ők valószínűleg nem fognak már annyira foglalkozni vele, hogy még egyszer kipróbálják. Ha sokan lesznek így (márpedig a fórumok alapján akadnak néhányan), akkor az komolyan kihathat az eladásokra is.
I am such a B.A.
[26] alf22
febr 08., szerda 16:30 #28
Válasz soliduss (#25) üzenetére
Az ubi gyujti a kritikakat: jarmu fizika, meg a keves parancs osztas kozte van.
Idegenekkel nincs ertelme. De a szolo reszbek lenne ertelme. Csak azt nem ertem ha bemutatoban is beszeltek errol akkir az miert nincs? Remelem tenyleg egy azert mert pl ez herelt beta csak.
[25] rob
febr 08., szerda 16:14 #27
Én veszem. Már alig várom.
ONE / PS4 / 3DS XL
febr 08., szerda 14:38 #26
Ubisoft lehet végre le tesz valamit az asztalra !!
TLOU 2
[44] soliduss
febr 08., szerda 14:12 #25
Válasz alf22 (#24) üzenetére
Ámen.

Hasonló nekem is a bétával a véleményem.

Barátokkal teli találat a játék.... de ha nincs minden este 4 spanod akkor könnyen unalomba fullad. Idegenekkel ezt tolni.... szerintem nem gyere be.

A legfájóbb pont számomra a sok gyűjtögetni való... a bétában minimum 8 féle dolgot , kütyüt ,skill pontot lehet gyűjteni... a vak is látja ,hogy ezzel akarján feltornászni a játékidőt.

Nem érzem azt amit a többi Recon résznél... a történet picit Army of Two 3 amit köszi de egyszer elég volt mexikóból.
[26] alf22
febr 08., szerda 12:58 #24
Nekem eleg ha bovebb parancs osztogatas lenne.
[24] Rotten
febr 08., szerda 10:40 #23
Válasz ne5h (#11) üzenetére
A hivatalos forumban tobbszor emlitettek belsos kommentelok, hogy tobb honapos build fut betakent. Szerintem platformonkent is mas build mehetett, bar errol nem volt konkretan szo, de logikusan hangzik.
Gondolom csak csekkoltak, hogy helyes iranyba javitottak e az aktualis biuldet a regebbikhez kepest.
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,
[4] Gyula
febr 08., szerda 9:53 #22
Válasz tetyo (#14) üzenetére
Ez inkább egy terheléses teszt volt a teljes rendszernek, plusz elindították a kiegészítő szolgáltatásokat (GR Network, GR HQ). Igaz, hogy használhattak volna frissebb buildet, de az igazi marketing majd az open beta lesz február vége felé.
"I am what I am, someone has to be..."
[4] tetyo
febr 08., szerda 8:53 #21
Válasz arpi0912 (#19) üzenetére
Én is attól tartok, hogy majd egy év múlva lesz kész a játék. Ugyanazt fogják eljátszani mint a Divisionnel.
PSN ID: Tetyo01
[4] tetyo
febr 08., szerda 8:51 #20
Válasz Laza (#17) üzenetére
Igen, én is így gondolom. Csak hát nem áll össze a kép, ahogy mondod. Nagyon nem...
PSN ID: Tetyo01
[18] arpi0912
febr 08., szerda 8:22 #19
Válasz Laza (#17) üzenetére
Viszont cserébe rengeteg hibát feltárt, amivel a megjelenés utáni 1 évben el tudnak szöszölni. Vagy már húzzák le a listáikról hogy már ezt is kijavítottuk, meg ezt is, stb. Lehet versenyt futnak az idővel hogy a véglegesbe minél kevesebb maradjon.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[28] fozelek
febr 08., szerda 7:36 #18
Preorder cancelled.
PS3, PS4, PSV: Dezt81, Wii U, 3DS: fozelek, 360, XO: fozelek hun
[31] Laza
febr 07., kedd 22:51 #17
Válasz tetyo (#14) üzenetére
Azt gondolnám, hogy a béta a rejtve maradt hibák feltárásán és a stressz teszten túl a vásárlási kedvet is ösztönözni hivatott ..... de ez esetben ez valahogy nem áll össze.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[31] Laza
febr 07., kedd 22:47 #16
A bétáról:

PC-n mindegyik jármű gyors volt ... túl gyors. Konkrétan némelyiket irányítani nem lehetett. Mondjuk a járművek irányítása borzalom a köbön, egy szappantartó jobban mozog. Legjobb a kanyarban lövő gépágyú a kocsin, azon mindenki röhögött

A helikopter irányítása sem az igazi. A lövegessel művészet eltalálni valakit.

Szintén PC-n az egeres irányításnak hála egyedül is simán játszható a játék. Taktikázni, rendesen osonni szinte nem is lehet, hála annak, hogy ezt teljesen felületesen alakították ki. Ellenben rambó módjára mindent meg lehet csinálni, fejlövés oszt, oszt jónapot

A többjátékos mód is érdekes ... béna netkód, szinkron hiánya, kismillió bug. Kedvencem, mikor a felrobbant helikopter farok része a levegőben röpködött.

Kár, hogy a terep annyira statikus. Lövésekre, robbanásokra alig reagál. A fizika sem az igazi.

Az egészről majdnem a Just Cause 2 jutott az eszembe ... de bizonyos szempontból az jobban működött

Nem tudom hogy lesz ebből teljes árú AAA játék márciusig ... remélhetőleg az nVidia kuponok ára alákúszik.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[31] Laza
febr 07., kedd 22:47 #15
Válasz Rotten (#1) üzenetére
Így-így
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[4] tetyo
febr 07., kedd 22:37 #14
Válasz alf22 (#9) üzenetére
Én is olvastam olyat, hogy ez egy augusztusi build. Csak nem értem miért rakják zárt bétára, ha ez igaz... Nem a végleges állapothoz közelit kellene bétáztatni? Ha teljesen más mint a végleges nem látom értelmét az egésznek... A Titanfall 2 bétàja például a véglegessel kb. teljesen megegyezett...
PSN ID: Tetyo01
[4] tetyo
febr 07., kedd 22:28 #13
Válasz ne5h (#11) üzenetére
Kemény...😀
PSN ID: Tetyo01
[4] tetyo
febr 07., kedd 22:27 #12
Válasz arpi0912 (#8) üzenetére
Látszik, hogy nyúltak néhány játékból azért, hogy ne legyenek unalmasak a mellékküldetések vagy akár a főküldik, (pl. járműlopás a la GTA) de félő, hogy ez kevés lesz mire a tizenakárhányadik bosst likvidálod. Szerintem nekem is olcsónbeszerzős. A másik óriási ziccer a kompetitív multi hiánya. Ha már beleraknak 11 féle vegetációt nagyszerűen ki lehetett volna használni. A Future Soldiernek is nagyon jó multija volt. Kár, hogy ott meg a matchmaking meg a szerverek támogatottsága volt egy kalap szar. Egyébként azt is kinézem Ubiékból, hogy majd fizetős DLC-ként kapunk multit. Vagy kidobják félkészen mint a Divisiont...
PSN ID: Tetyo01
febr 07., kedd 22:20 #11
Válasz Rotten (#1) üzenetére
PS4 volt a béta áldozata.

Azért az nem kis "siker," hogy platformtól függően más és más hibák jönnek elő.
I am such a B.A.
[2] mellov
febr 07., kedd 22:18 #10
Válasz alf22 (#9) üzenetére
Nekem is rémlik valami....
[26] alf22
febr 07., kedd 21:58 #9
Nemtom igaz-e de mintha vmelyik youtuber azt mondta ez mas mint a vegleges.
Lehet csak szokasos szoveg de remelem bele tudnak nyulni mert aprosagoj ronditanak bele.
[18] arpi0912
febr 07., kedd 21:36 #8
Válasz tetyo (#6) üzenetére
A fegyverek is eléggé súlytalannak tűntek a bétában. Plusz a célzás sem tűnt annyira jónak. Na meg engem a látvány sem taglózott le, értem én hogy óriási a terület, de a kevesebb néha több. Főleg ha olyan küldetésekkel van teli, hogy szerezz meg 4-5 intelt, hogy megtudd hol van az akit likvidálni kell. Eléggé unalmasak az ilyenek már nekem.
Engem a béta megerősített abban, hogy ez max 5k-ért fogom beszerezni de csakis a coop móka miatt, mert arra elhiszem hogy jó.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[4] tetyo
febr 07., kedd 21:24 #7
Válasz Hunk2 (#5) üzenetére
Jogos. Van belőlük bőven, de már én sem akartam az előző hsz.-em nyújtani.
PSN ID: Tetyo01
[4] tetyo
febr 07., kedd 21:22 #6
Én sem találkoztam lassú járművekkel (PS4). Viszont az irányításuk borzalmas a helikoptertől a traktoron át egytől-egyig. A másik blődség, hogy gyakorlatilag bármilyen járművel el lehet jutni A-ból B-be anélkül, hogy a közutat használnánk. Nem számít semmilyen emelkedő vagy lejtő, 20-30 méteres zuhanás, simán folytathatod az utad. Ezt mégis, hogy gondolták???
A másik óriási probléma a fedezékhasználat, amit egy az egyben kihagytak... ...Egy ilyen játékból.
Hangok. A gránát nagyon gyengén szól, de úgy általában az összes fegyver élettelen. Viszont a környezet hangjait nagyon eltalálták, kár, hogy állatokat nem nagyon látni amik generálják a hangokat. Egy kicsit több élettel kellett volna megtölteni, mint mondjuk egy RDR-ben.
A látványra egyébként tényleg nem lehet panasz, egyszerűen szép de ez kevés lesz az üdvösséghez.
Egy Division vagy egy Future Soldier után óriási visszalépés a fedezékhasználat. A hangok szintén. Hol van a GRFS lőteréhez képest ahol 5.1-ben szét lehetett durrantani a lakást a sniperekkel?😊
Nem akarok messzemenő következtetéseket levonni, de elővétel biztos nem lesz. Amúgy sem bíziok már a Ubiban, általában hülyének nézik a játékos társadalmat.
Meglátjuk.
PSN ID: Tetyo01
[35] Hunk2
febr 07., kedd 20:45 #5
ONE gépen ott azért a probléma jóval több volt!
Kicsit szerénynek tartom a problémák leírását!
"Élni és élni hagyni"
febr 07., kedd 20:39 #4
Válasz alf22 (#3) üzenetére
Dun.
"This is our time to medicate..."
[26] alf22
febr 07., kedd 20:26 #3
F..om. Szerkesztek es ujra rakja a szoveget. Regen ilyen nem volt. Ha lehet lecci toroljetek a felesleges hsz-m. Koszi
[26] alf22
febr 07., kedd 20:21 #2
R1 a kameravaltas
A fedezekbe meg magatol tapad ha kozel vagyunk es megallunk. En igy vettem eszre.
De tenyleg olyan mint egy herelt division. Ettol meg tetszik, de neha huzom a szam.
[24] Rotten
febr 07., kedd 20:03 #1
Polito lamboja ugy ment mint az allat. Te min tesztelted a jatekot ? A leirt dolgok egy resze nem volt jelen PC-n, ellenben voltak mas gondok a Betaban. Gondolom ez nem PC teszt.
Wow. I mean, you just nailed it. You just hit it on the head. You're saying I need to get back on top again. Yeah, man. I got to remember that I'm a winner, man. I need to remember that I AM better than everybody else. Fuck man, I'm a bullet-proof tiger,