Az L.A. Noire nagy dobása a MotionScan technológia volt, melynek segítségével elképesztően részletes arcmimikát tudtak varázsolni a karakterekre - vajon más játékokban is használni fogja a Rockstar?
A témával kapcsolatban a májusban megjelent nyomozós játékot fejlesztő Team Bondi egyik alapítója, Brendan McNamara szólalt meg a PSM3 magazinnak adott interjújában - a kérdés az volt, hogy bekerülhet-e adott esetben a Grand Theft Auto V-be a technológia.
*"Igen, úgy gondolom vizsgálják a dolgot minden játékuk esetében. Ugyanakkor hiába hatalmas játék az L.A. Noire, a Grand Theft Auto még hatalmasabb, szóval adódik egy csomó probléma a stáb mérete, a felvett anyag mennyisége és hasonló dolgok kapcsán."
"Természetesen szeretnénk, ha így lenne, hiszen nyugodtan használhatják a MotionScant, de ha úgy gondolják, hogy nem megfelelő [a GTA V-nek] és más játékhoz használnák, az is rendben van."*
Mindezt jó hallani azok után, hogy a híresztelések szerint a Team Bondi és a Rockstar között alaposan elmérgesedett a viszony az állítólagos embertelen munkakörülmények között, és a jövőben nem is szeretnének együtt dolgozni - egyes volt alkalmazottak arról számoltak be, hogy a 110 munkaórás hetek sem számítottak ritkának.
A Grand Theft Auto V kapcsán egyébként egyelőre még semmi hivatalosat nem tudni - azt pletykálják, hogy még a nyáron be fogják mutatni.