Gamer365 podcast 2011 február
Eddig 86 hozzászólás
liquid
2011. február 28.
hétfő 18:50


Itt a naptári tél vége, február utolsó napja, így itt a Gamer365 podcast erre a hónapra rendelt epizódja is. Témáink: gruppenszex a We Dare-rel, Skyrim és Battlefield 3, grafikai fejlődés egy generáción belül, Dead Island trailer, NGP, és az Activision üzleti praktikái. Plusz: sok minden más, ami menet közben az eszünkbe jutott.

A februári podcast hossza egy óra és öt perc, a lenti lejátszó segítségével rögtön hallgatható, vagy a letöltési linket használva le is szipkázható későbbi fogyasztás céljából.

 


[LETÖLTÉS] GAMER365 PODCAST - 2011 FEBRUÁR


Összesen: 86 [1-50]
1 | 2
márc 17., csütörtök 15:20 #86
Válasz SolidMetal (#85) üzenetére
A zombifilmek egyik nagy kérdése mindig, hogy te mit teszel akkor, ha valamelyik szeretted vagy családtagod válik élőhalottá: ugyanúgy tudnál-e vele is elbánni, mint egy idegennel?
Az, hogy a trailer alkotói egy kislányos, fiatal családot választottak főszereplőül, az egy invázió alatt teljesen elfogadható döntés volt. Szerintem a benn látható jelenet oké, nem ragozták a dolgot túl, és a reakciók is elfogadhatóak voltak, ellenben az újragondolt Holtak hajnalának elejével.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[21] SolidMetal
márc 08., kedd 18:41 #85
Válasz Lavitz (#81) üzenetére
Szerintem itt arról volt szó, hogy miért kell gyereket keverni a nyers brutalitásba, nem pedig a játékok gyerekekre vonatkoztatott hatásáról...
Meg aztán a western távolról sem volt brutalitás...
Random Kierkegaard idézet #667
márc 08., kedd 15:55 #84
Válasz Lavitz (#81) üzenetére
Szerintem nem vágod, hogy miről beszéltem(tünk), dude. Mert nem erről.
And since you asked: no. It's massive.
márc 08., kedd 13:05 #83
Válasz Lavitz (#81) üzenetére
O and M and G...
This Cannot Continue
márc 08., kedd 11:32 #82
Válasz Lavitz (#81) üzenetére
+1
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[66] Lavitz
márc 07., hétfő 23:25 #81
a mai új Alice trailer közben ugrott be hogy akkor az most oké hogy egy játékban végig egy gyerek kislánnyal késsel a kezében véresen kaszabolva küzdjük át magunkat csodaországon? Érdekes módon az senkit se zavar. A dead island tréler meg kicsapta a biztosítékot Ja hogy az Alice játék, de hát a dead island is játék lesz. Sőt a dead space is játék.

Tudjátok mi a durva? Hogy az én időmben nem vittek pszihológushoz ha kimentem a játszótérre és a barátaimmal kis játékpisztollyal sheriffeset játszottunk és egymásra puffogtatva lövöldöztünk úgy ahogy a western filmekben láttuk. Volt aki bmx-ről mintha lovagolna lövöldözött, és akit eltaláltak annak el kellett játszani hogy megsebesül és összeesik meghal. Ma átvitt értelemben ugyanez megy a konzolok előtt is beöltözünk cowboy-nak vagy zsoldosnak aztán puffogtatjuk egymásra a semmit. A játék eljátsza helyettünk hogy meghalunk, és utána pár pillanat múlva újra élünk, pont mint anno a játszótéren...mert ez játék. Csak játék...De azt nagyon jól tudtuk, ha az egyik pajti véletlen megbotlott vagy elesett a bmx-el és elkezdett folyni az orrából a vér akkor az már nem játék vagyis ott volt vége a játéknak!

Kicsit úgy érzem hogy a mai szülők főleg a psziho marhasággal befolyásolt réteg túlbonyolítja a dolgot, és ha a gyerek játék közben letöri/szedi a kis lego babának a fejét vagy a lábát akkor máris rohannak a dili dokihoz mert biztos nem normális a gyerek és meg kell gyógyítani valami baja van. Közben meg lehet csak annyit kéne neki megtanítani hogy az csak játék és annak nem fáj. De ha tönkre teszi a játékait akkor nem kap újat.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[7] cpttocso
márc 07., hétfő 18:22 #80
Válasz Doom (#76) üzenetére
bár gien jobban belegondolva ott sem...
"Where are we going?! To finish what we started!" PSN ID: cpttocso
[33] CHASE
márc 07., hétfő 15:35 #79
Egyébként örömmel látom, hogy az összes rész fent van iTunes-on.
[33] CHASE
márc 07., hétfő 15:31 #78
Sziasztok.
Érdekes dolgokról ejtettetek szót a podcastben. Mivel a gyerekes részt nem láttam, így a No Russian pályához szólnék hozzá.
Az első reakcióm ugyanez volt, mint nektek, illetve hzx-nek. Nem is akartam emiatt beszerezni a játékot. Aztán láttam élőben, és semmilyen hatással nem volt rám.
Én azt mondom, hogy túl komolyan vesszük ezt a témát. Ez egy videojáték, és semmilyen átfedésnek vagy áthallásnak nem szabad lennie a való életre, vagy rosszul közelítjük meg a dolgot.
És kicsit átkötve a dolgot, rátérnék a We Dare-re, mert a lényeg ugyanez lesz.
Volt egy játék még c64-en, Sex Games volt a címe, ahol annyi volt a lényeg, hogy hat nőt (?) meg kellett dugnod. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy én amit legjobban élveztem régen a játékokban, az a kreatív szabadság volt. Röviden: a fejlesztők azt csináltak amit akartak.
Én ezt a fajta szabadságot hiányolom legjobban a mai játékokból, és ez az ami miatt a No Russian pályának is zöld utat adnék - mert ha nem így teszünk, azzal sztem túl komolyan vesszük az egészet.
márc 06., vasárnap 14:04 #77
Meghallgattam a podcastet, érdekes volt. Egyedül a gyerek témához szólnék hozzá:

Én csak ez után néztem meg a trailert, de engem valamiért nem kavart fel, csak mert egy kislány volt benne a "főszereplő". A rövidfilm története alapján rendben van az egész, hiszen csupán egy apró jelentet mutat be a zombik által eluralkodó szigeten, vagyis hogyan lesz egy fiatal családnak vége. Valószínűleg nem lesz benne a játékban, de egy zombis játék hangulatkeltőjének oké. Sőt még hatásvadásznak se éreztem, ellenben az AvP 2 filmnél, amikor a Predalien bement a terhes osztályra - no az tényleg hatásvadász volt!
Persze megértem, liquid, hogy friss családapaként sokkolt a látottak, de ez nálam még az elfogadhatóság határán belül van. De abban igazad lehet, hogy a játék közepes minőségű lesz, mivel a traileren szereplő arcok is igen próbababa ábrázatúak voltak.

Ami meg a Dante's Inferno felhozatalát illeti, jó ha tudják: a készítők nem csak a saját fantáziájukra hagyatkoztak, hanem sokat merítettek a középkori irodalomból is (természetesen abból a részből, amit órán nem tanítanak). Szóval ne higgye mindenki, hogy ez a fajta torz brutalitás a mai kor terméke - sőt...
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[54] Doom
márc 04., péntek 18:10 #76
Válasz cpttocso (#75) üzenetére
Még ott se.
[7] cpttocso
márc 04., péntek 13:36 #75
eza "we dare" meg hulladék már bocsánat...nem lesz másutt kerset rá mint a japánoknál...
"Where are we going?! To finish what we started!" PSN ID: cpttocso
[7] cpttocso
márc 04., péntek 13:29 #74
most néztem meg a dead island-nek ezta "gyerekes" trailer-ét...mivel idáig ha megláttam a zombi szót akkor már nem érdekelt....hát igen, én is csak azt tudom mondani hogy "gyerekeknélkül nem megy b*zdmeg?!"
"Where are we going?! To finish what we started!" PSN ID: cpttocso
[9] Tyler
márc 04., péntek 13:11 #73
Válasz stevefarcry (#49) üzenetére
Erre gondolsz?

“The smart phone may turn out to be 80 percent as good at gaming as a dedicated gaming platform,” Carmack said. “People are going to carry their smart phone, and if it’s an 80 percent gaming device, how many people in the gaming market will be satisfied with that? That’s the question that’s in everybody’s mind, and I really don’t know.”

(Forrás: KATT!)

Fura, én ebből teljesen más következtetést vontam le.
[21] SolidMetal
márc 03., csütörtök 23:56 #72
Liquid, majdnem megkönnyeztem az őszinteséged. Mester vagy!
Ugyanakkor talán ennek éppen az volt a célja, hogy ennyire felkavarjon. Szerintem.
Random Kierkegaard idézet #667
márc 03., csütörtök 22:16 #71
Válasz Oazis02 (#69) üzenetére
Mi ugyanezért játszunk.
Robotmajom Fatality: http://www.youtube.com/watch?v=dyobHudknPc
[23] Fabri
márc 03., csütörtök 22:06 #70
Szenzációs volt a podcast, liquid elég indulatos volt gyerek/zombi témánál én 100%-ban egyetértek vele és meg is értem.
"Ami nem öl meg, az kisebbé tesz" /Super Mario/
[1] Oazis02
márc 03., csütörtök 21:52 #69
Válasz Doom (#67) üzenetére
Az nem ba***a a csőrüket, hogy a hollywoodi filmeknek kb. a felében a bűnözőket istenítik, nagyon menő dolog autókat lopni meg zsarolni, gyilkolni, hiszen vehetsz a pénzből Balin luxusvillát, meg drága sportkocsit. Utána meg jön egy kis vígjáték amiben szintén mi vagyunk a királyok és elintézzük a csúnya zsarukat és jót röhögünk rajtuk. Na most ha az ütközések következményeit nézzük akkor nem létezik, hogy ezt egy ember megússza törés, maradandó károsodás, vagy akár bénulás, kóma nélkül. De ebbe nem gondolnak bele az emberek, csak nézik a showt.
Engem az ilyen filmek idegesítenek.
[27] Rudymester
márc 03., csütörtök 21:04 #68
Pàr nap kèsèssel meg tudtam hallgatni a podcastet. Érdekes volt, a gyerektèmàhoz csak azèrt nem szòlok, mert nem làttam a videòt. Én is èrzèkeny vagyok a tèmàra, de digitàlis formàban kevèsbè hat ràm.
http://www.facebook.com/retrofaktor
[54] Doom
márc 03., csütörtök 19:40 #67
Válasz zephyr (#66) üzenetére
Mondjuk nem értem mi ebben a liberális, mert tényleg nézőpont kérdése. Egész biztos vagyok benne hogy ha valaki nagyon akarna, az általad preferált játékok közül is találna kivetnivalót, mert más a nézőpontja, olyan, amire te nem is gondolsz - valaki lentebb írta. Kvázi lehet neked tetszenek a régi Medal of Honor játékok, amiben a németeket kell halomszám lőni. Átlag mit gondol róla? Háborús fps, tök jó. Utána kérdezz meg egy németet, esetleg olyat akinek a nagyapja / apja harcolt a háborúban. Lehet ő már annyira nem találná cool dolognak. (persze arabokat is megkérdezhetsz a modern warfare vagy MoH 2010 részekről) Tavaly volt több földrengés, lehet az azt túlélők is elküldték azóta az anyjukba a I am Alive vagy a régóta futó SOS Final Escape (katasztrófa sújtotta város-túlélő) készítőit, mert miért szórakoznak ilyen témával.

Megjegyzem egyetértek a gyerek felhasználása a játékban témával, de mint láthatod sok minden van még ami feszeget bizonyos határokat, de a többség nem is gondol bele játék közben.
[9] zephyr
márc 03., csütörtök 17:21 #66
A gyerekes/zombis fejtegetésért HATALMAS tisztelet srácok. Liquid véleményével tökéletesen egyetértek. Én is megkaptam, hogy azé' nem szeretem ezt mert nem vagyok elég kemény. Francokat. Mindennek határa van, és a zombis darálósnak pont ott van a határa amiről Liquid beszél. Köszi srácok, így tovább, képviselni kell értéket is ebben az iparban. Mielőtt valaki jön a "nézőpont kérdése" című liberális szarsággal, inkább gondolkodjon.
War has changed.
[11] Űrdongó
márc 03., csütörtök 13:01 #65
Ismét remek a PC.
A DS 2 anyukarobbantós csecsemőjénél, az első megállapításom nekem is az volt: -hogy hát ez nagyon durva b+. Viszont abból szempontból értékelhetőek ezek a jelenetek, hogy ha már úgy is esztelenül beleket ont az ember virtuálisan, legalább megszólal egy-egy pillanatra lelkiismerete és ha az illetőnek a helyén van az esze, akár meg is erősítheti bizonyos morális nézeteit.
Rosszabb esetben viszont nagyon is érzékenyen érintheti...nem véletlenül korhatárosak ezek a játékok szerintem. Pl.: egy 12 éves lehet jókat nevet az anyuka felrobbanásán és még csak kérdések sem merülnek fel benne, hogy normális-e az ha NEVET rajta!?
Játszani tudni kell. :)
[1] Oazis02
márc 03., csütörtök 10:53 #64
Batman témához
Zseniális játék megvan benne az a 3 dolog amit szeretek a jó irányítás, a hangulat és a téma ami érdekel. Most is előveszem, csak most kezdem már unni. Próbálták kitolni a szavatosságot a Challenge móddal, de sokszor túl nehéz.
Hülyeség volt kihagyni belőle a multit nekem jó lett volna egy kis segítség a küldetéseknél, mert néha nagyon meg tudott izzasztani például a méregcsókos bossfight.

Gyerek témához
Ha neked az eltorzult fejű késben végződődő végtagú embriókorcsokról a sajt gyereked jut eszedbe az elég durva sértés a gyerekedre nézve.
Láttam már élőben baleseti helyszínelést, ráhúzták a fekete zsákot az áldozatra mégsem jutott róla eszembe az apám temetése.
[39] getro2
márc 03., csütörtök 0:43 #63
Válasz liquid (#62) üzenetére
köszi!
márc 02., szerda 23:09 #62
Válasz getro2 (#61) üzenetére
Angry Birds főcímzene. Ingyenesen tölthető innen: KATT!
And since you asked: no. It's massive.
[39] getro2
márc 02., szerda 22:34 #61
Eddig talán ez a Podcast tetszett a legjobban. A zenét, ami az elején szól, honnan szalajtottátok?
[52] KiswechPS3
márc 02., szerda 16:30 #60
Hans Zimmer megint letett az asztalra a Crysis 2 zenéjével
Once, there was an explosion...
[3] zolesz2
márc 02., szerda 16:26 #59
Most akkor Move Controller, vagy muffkontroller?
[33] Laza
márc 02., szerda 14:26 #58
Ehh, most a Dead Island trailer vége olyan mintha az ajtó nyitásig visszafelé menne, onnantól meg előre?
Most lassítva nézem, és az ajtó nyitáskor meg van harapva, viszont mikor elvileg elengedi, akkor meg nincs. Szóval itt ez olyan, mintha még mindig fordítva lenne, közben ott adja át Őt a zombiknak?
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
márc 02., szerda 14:00 #57
Válasz rehynn4 (#56) üzenetére

[54] rehynn4
márc 02., szerda 13:58 #56
Válasz stevefarcry (#52) üzenetére
Én természetesen az (is) vagyok, szóval ha bármikor kell egy hiteles hivatkozás, csak szólj, hogy mit kommenteljek be valahova
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[48] Dude
márc 02., szerda 13:39 #55
Válasz stevefarcry (#54) üzenetére
Hát nem tudom...talán ez igaz volt amikor még nem Epic meg Square szintű cégek kezdetek exkluzív fejlesztésekbe. Meglássuk. Számomra az Infinity Blade grafikailag az eddigi legdurvább mobil alkalmazás. (az interfész sajátossága máskérdés, ami sokmindenben korlátoz is a megjelenítésben) De ennyi év után lehet ez a minimum. Meglátjuk. Mindenesetre érdekes lesz a handheld gamng piac alakulása minden szempontból
Ja az teljesen igaz, hogy nem dedikált játékgép. Ilyen szempontból ez elég nagy hátrány az biztos.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
márc 02., szerda 13:29 #54
Válasz Dude (#51) üzenetére
Én is a grafikai színvonalról beszéltem. A psp-ben fele annyi lóerő sincs, mint egy iPhoneban, mégis jobb grafikát hoz. Ezért van az, hogy a dedikált játékplatformok jobban bírják hosszútávon is, mint egy smartphone. Tudom, hogy egy nagyon komoly handheld szereplő lett az iOS, nekem is van, de azok elsősorban nem játékgépek, csak másodsorban azok.
[4] AnnexHUN
márc 02., szerda 13:28 #53
Jó lett a podcast a fagyival meg vigyázni
Eat shit and die
márc 02., szerda 13:26 #52
Válasz rehynn4 (#50) üzenetére
Tudom, de sajna manapság már csak akkor mondhatsz valamit, ha gyorsan linkelsz is mellé egy alátámasztást, 2 digital foundry elemézést 3 neogaf hozzászólást, ezért írtam.(na itt most nem rád gondoltam Dude, félere ne értsd.)


(Kivéve persze, ha PROGRAMOZÓ vagy, akkor mindent lehet mondani. )
[48] Dude
márc 02., szerda 13:23 #51
Válasz stevefarcry (#49) üzenetére
Elhiszem. De most nem, mint játékra gondoltam hanem szimplán a grafikai színvonalra és a mobil szinten éppen végbemenő elképesztő tempóban történő fejlődésre.
Btw. a többit majd meglátjuk, mert mint keményvonalasabb játékplatform az iOS még csak most éledezik.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[54] rehynn4
márc 02., szerda 13:14 #50
Válasz stevefarcry (#49) üzenetére
Ehhez nem kellett Carmack, ez így van és ennyi.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
márc 02., szerda 13:09 #49
Válasz Dude (#47) üzenetére
Naná, de a psp-ből kiindulva, nem feltétlen lesz így. A psp mennyivel gyengébb hardver, mint bármelyik mai iOS cucc és mégis, a legtöbb rá megjelent játék szétalázza és vissza az iOS játékokat. De valami ilyesmit nyilatkozott Carmack is nemrég,.(most vagy hiszel nekem, vagy nem, mert nem tudom előkeresni.)
[54] rehynn4
márc 02., szerda 13:06 #48
Válasz stevefarcry (#45) üzenetére
"Két dolgon csúszhat el a dolog. Az egyik az ár és félek, hogy még úgy is drága lesz, hogy nem 599. (bár remélem igazak a pletykák, hogy 300 alatt akarják árusítani. A másik pedig a warez."
A harmadik meg a sima downgrade-elt portok esetleges elterjedése. Mert az tökjó, hogy fejlesztőként fogod a PS3 játékodat, visszaveszed a grafikát, és eladod NGP-re, csak megvenni nem fogják. De az sem jó, ha fogod a nagygépes játékod assetjeit és megtöltöd az alapjátékból kivágott gyengébb ötleteiddel, és kiadod NGP-re új játékként.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[48] Dude
márc 02., szerda 13:05 #47
Válasz stevefarcry (#45) üzenetére
Csak megjegyzem, mert ezt szerintem sokan elfelejtik amellett, hogy az NGP jelenleg bivaly cucc. De nem vennék rá mérget, hogy két év múlva ugyan az az Unreal engine nem fogja szétalázni iOS platformon az NGP-n elérhető szintet.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
márc 02., szerda 11:39 #46
szenzációs podcast...liquid amit a dead island kapcsán mondtál...le a kalappal. Amúgy is a legfelnőttebb videojáték zsurnalizmus az amit ti letesztek az asztalra. köszi.
all your base are belong to us
márc 02., szerda 11:18 #45
NGP:

Örülök, hogy Liquid hozzátette a podcastben pont azt, amit írni akartam kapásból, amikor macko mondta, hogy "de az UE3 fut iOS eszközökön is". Igen fut, csak nem olyan formában, ahogy az NGP-n fog és így van, az a kapu ami kinyílt, az nem véletlen volt a prezentációban. (ráadásul részletesebben is fut rajta, mint bármelyik másik hordozható eszközön, ezt is mondták.) Szóval ez egy jóval erősebb hardver, mint egy iPhone vagy iPad.(Crytek is bejelentette rá a Cryengine-t. Nyilván nem teljes pompájában, de azért akkor is durva.) Én is nagyon remélem, hogy jól fog menni ez a gép, mert számomra is nagyon szimpatikus. A handeheld piac meg láthatóan "kettészakad" . Az iOS fogja képviselni a pár dolláros játékok piacát, a Sony és a Nintendo pedig az AAA kategóriás handheld játékokét. Persze átfedés lesz mindkettőnél és lennie is kell. Amit nagyon remélek, hogy a kettő meg tud lenni egymás mellett, mert nagyon sajnálnám ha az apple kinyírná őket, bármennyire szeretem a szifonom. (még így gyorsan zárójelben: van ég egy nagyon lényeges pont, ami felett sokan elsiklanak és a fejlesztők nem győzik hangsúlyozni. Ez az első olyan handheld, amin van két analog kar. Innentől kezdve tökéletesen irányítható rajta bármilyen FPS és shooter, ilyen eddig még nem volt.) Két dolgon csúszhat el a dolog. Az egyik az ár és félek, hogy még úgy is drága lesz, hogy nem 599. (bár remélem igazak a pletykák, hogy 300 alatt akarják árusítani. A másik pedig a warez.


Japán játékok:

Na itt meg Oldern mondta ki gyakorlatilag, amit én gondolok. A Japánok be vannak pánikolva és miden áron nyugati játékokat akarnak fejleszteni, de miért? A játékaikat PONT azért vették a nyugatiak, mert JAPÁNOK voltak. Nekem ez a DmC-nél jött ki leginkább. Azt a kurva DMC-t azért szerették az emberek, amilyen volt. Erre csinálnak belőle egy emo vámpír játékot. Nem értem a pánikot? A JÓ Japán játékok ugyanúgy fogytak, mint eddig. Az MGS4-ből nem adtak el sok milliót? De. A Resident Evil 5-ből nem adtak el sok milliót? De. A Final Fantasyből nem adtak el sok milliót? De. (mondjuk más kérdés, hogy ebben az esetben azért megérdemelték volna az arcon csapást. Bár nyugati ettől függetlenül nem akart lenni a játék és talán épp ezért fogyhatott még így is ilyen szinten.) És még lehetne példákat írni. Nagyon nagy kár egy Sileht Hillért, egy Devil May Cryért és ki tudja, de lehet, hogy hamarosan a Resident Evilt is felíratjuk ide. Nem kéne semmit sem változtatniuk, csak szimplán tovább csinálni azt, amit eddig és amit a rajongók szerettek, de a rajongók nem szeretik azt, ha totál megváltoztatják azt, amit szeretettek, mert pont azért szerették, amilyen.
[111] dreampage
márc 02., szerda 6:22 #44
A We Dare-nek egyébként értelme nincs, funkcionalitásában nulla, akik ilyen partira vágynak, azok hülyék lesznek egy ilyen gagyi játékot venni, a műanyag kiegészítőt pedig kontroller helyett vibrátornak hívják.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
[40] Rewmac
márc 02., szerda 3:49 #43
Válasz Oldern (#42) üzenetére
Az egy dolog, hogy zavar, de pl. ha megerőszakolnak egy nőt egy filmben főleg ha egy fiatalt nekem nem egyszer ugrott be, hogy mi lenne ha ez az én kedvesemmel történt volna meg és én lettem volna tehetetlen. Ettől függetlenül ezek jelentősen kevesebb hatással vannak rám a játékokban. Én inkább csinálok ebből egy elvi kérdést egy berögzült, kialakult véleménnyel. Ám az is igaz, hogy nem teszek le ezért egy játékot. Jó formán ezeken nem akadok fenn, mert nálam elkülönül a mindennapi élet és a videójáték. Mindennek van egy határa, amit ezek a trailerek, játékok nálam még nem értek el. Egyszerűen képtelen vagyok párhuzamot húzni ezen produktumok tartalma és a mindennapjaim között.. Tetszeni nem feltélenül tetszik, de nem is borulok magamba tőle ami nem feltélenül egy jó dolog. Undorítónak tartom, hogy a gyerek támát használják fel, de nem tudom átérezni mint azok akiknek van. Ugyanakkor valahol úgy gondolom, hogy ilyen alapon az iszlám felhasználása a CoD-okban is felér ha nem is ilyennel, de felvet hasonló elvi dolgokat. Érdekes kérdések ezek amiket mindenkinek magának kell megválaszolnia. Viszont szerint több rejlik a válaszban mint egy igen vagy nem.
Youtube: TheIconizer
márc 02., szerda 1:22 #42
Miért kell összemosni a "nem tetszik, ízléstelennek és olcsónak tartom" véleményeket a betiltásra vonatkozó "jaj, ez az oka a világban midnen rossznak és szörnyűnek" véleménnyel ? Az egyiket képviselik közülünk páran (ahogy az a podcastben is hallatszik) - a másikat azonban nem.

Öncélű erőszak és ízléstelenség mindig is létezett egyébként, mindenkinek a saját tűréshatára mondja meg, hogy mit tart annak, vagy mi is zavarja ezzel kapcsolatban.
This Cannot Continue
[6] Gabe-18
márc 02., szerda 1:20 #41
Válasz Lavitz (#34) üzenetére
Veled értek egyet.
Rettentően túlgondoltnak tartom ezt a dolgot. Ugyanúgy ahogy anno mikor a GTA-t gyalázták az iskolai lövöldözések miatt, vagy a mikor nemrég a MW2-t vették elő az orosz metrórobbantásnál. Akkor ezentúl ha az elmebeteg szülő mielőtt ő kiugrik a 10.-ről kihajigálja a gyerekeit is (sajnos ugye nem egy ilyet hallani), akkor arról a Dead Island tehet?
Az persze egy természetes dolog hogy akinek van gyereke, másképp néz végig egy ilyen videót, esetleg más gondolatok fordulnak meg a fejében mint akinek nincs.
De nem hiszem hogy a játékot ezért kellene elítélni, sokkal inkább majd azért, ha valóban csak 5-6 pontos középszer lesz, amit az ilyen videókkal akarnak elsózni.
márc 02., szerda 0:15 #40
Most sem unatkoztam, mert volt megint kellő tartalom a podcastban.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[31] backstab
márc 01., kedd 23:25 #39
Válasz sQr (#37) üzenetére
Pontosan, a horror egy olcsó, hatásvadász, érzelmekre és tabukra utazó műfaj. Pl. miért felkavaróbb az, ha egy szép, fiatal nőt kínoznak meg, mintha egy ronda, dagadt pasit?
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[31] backstab
márc 01., kedd 23:22 #38
Válasz Lavitz (#31) üzenetére
Most először egyetértek veled. Jelen pillanatban Közép-Afrikában gyerekeket csapkodnak a falhoz, Thaiföldön gyerekeket erőszakolnak meg, és nekünk az a legnagyobb erkölcsi problémánk, hogy egy kitalált digitális világban poligongyerekeket bántalmaznak?
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[29] sQr
márc 01., kedd 23:01 #37
Válasz Doom (#36) üzenetére
Az utolsó mondatodat megragadnám picit: "bele se gondol teljesen abba, amit ti a podcast-ben mint szülők felhoztatok."

Akkor most valahol nem ott tartunk még is, hogy "bele sem gondol" vagyis nem keveri a valóságot a játékkal?

Tény. Kisbabát használni/kifordítani külsőleg felkavaró. Valakinek így, valakinek úgy. Ez a célja. Hatásvadász. A horror valahol mindig is erről szólt.
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
Összesen: 86 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

865 | [Nyerd meg!] Játékeső - DARK SOULS REMASTERED

Van egy jó hírünk, meg hozzá pár még jobb - a dögmelegnek ígérkező augusztust és szeptembert fincsi nyereményjátékkal szeretnénk feldobni, ahol teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni nyereményjáték formájában. Gyertek és játsszatok - veszteni nem veszíthettek!

9 | Gamer365 podcast GC2018 #3

Maga az expó ugyan még a hétvégén is tart, számunkra azonban a csütörtöki nappal befejeződött a 2018-as Gamescom. Program és látnivaló szerencsére az utolsó napra is akadt - legemlékezetesebb, legérdekesebb és legbizarrabb élményeinket egy és háromnegyed órában hallgathatjátok.

6 | Gamer365 podcast GC2018 #2

Túl vagyunk egy újabb napon a 2018-as Gamescomon, ahol ismét rengeteg készülő játékba kóstoltunk bele. Egy és negyed órában hallgathatjátok szerdai tapasztalatainkat olyan címekről, mint a Sekiro: Shadows Die Twice, a Rage 2, a Spyro Reignited Trilogy vagy a Diablo III Switch verziója.

21 | Sekiro: templomlátogatás

Tucatnyi gameplay mozzanat a Shadows Die Twice-ból.

28 | Bréking: bezárás vár a Telltale Games-re

Már csak 25 fő maradt a 250-ből - de ők sem sokáig.

34 | Újabb IP-k a THQ Nordic-nál

További két címmel gyarapodott a felhozatal.

pc 4 | Utolsó trailer: Achtung! Cthulhu Tactics

Csak hogy jusson még egy kis Cthulhus néznivaló mára.

ps4 22 | PlayStation Now: jöhet az offline játék

Jelentős változás a streamelős szolgáltatásban.