Most hétvégén kerül sor Amerika legnagyobb televíziós eseményére, az Electronic Arts pedig ezt a népszerűséget próbálja majd meglovagolni a Dante's Inferno reklámkampányával.
A legnagyobb tévés esemény alatt nem az utolsó Lost évad indulását értjük (az sem rossz), hanem az NFL döntőjét, vagyis a Super Bowlt, ami immáron kerek tíz esztendeje rendre az év legnézettebb adása az Egyesült Államokban - ezt jól mutatja, hogy az ott leadásra kerülő egyszeri, fél perces reklámszpot nagyjából 2,5 millió dollárba fog kerülni a kiadónak.
Van még egy friss tudnivaló a Visceral Games hack and slash akciója kapcsán: kiszivárgott az áprilisban érkező DLC tartalma. A Trials of St. Lucia nevet viselő letölthető tartalomban saját missziókat kreálhatunk majd, amiket aztán akár kooperatív módban is teljesíthetünk - a másik játékos a címben is szereplő St. Lucia-t fogja irányítani.
A Dante's Inferno Európába már most pénteken megérkezik, Xbox 360, PlayStation 3 és PlayStation Portable platformokra - tesztünkre szintén még ezen a héten számíthattok.