A SHIFT UP csapatán meglehetősen nagy a nyomás, hiszen első konzolos játékukkal több szempontból is felhívták magukra a figyelmet. Első körben a ténnyel, hogy a Stellar Blade sok aspektusból hasonlít a PlatinumGames díjnyertes alkotására, a NieR: Automatára, másrészt mivel egy olyan évben jelenik meg konzol exkluzív címként, amikor az érintett platform belsős cím nélkül igyekszik kihúzni az esztendőt. A kérdés ezek után adott volt, fel tud-e nőni a feladathoz a dél- koreai csapat?
A játék demó változatával eltöltött rövid idő tapasztalatai alapján azt kell mondanom, hogy erre minden esélye megvan. Az inspirációs források tagadhatatlanok és néhány mechanika kétségkívül ismerős lehet (nem csak a NieR: Automata, de egy másik Platinum játék, a Bayonetta kapcsán is), az összhatás ugyanakkor nem pusztán egyszerű másolat. Amit részben a harcrendszernek köszönhet, a Stellar Blade ugyanis inkább a taktikusabb megközelítésre épít, semmint a látványos kombókból álló hack n slash akcióra. Persze utóbbiból sem lesz hiány, de a védekezés és parry fontos része lesz az arzenálunknak. A rövid nyitószakasz épp csak bepillantást adott a játék világába, azonban már ennyiből is látszott, hogy a lineáris felépítés ellenére lesz lehetőségünk felfedezni, a mentési pontokként szolgáló bázisokon pedig nem véletlenül találunk egy gramofont, a készítők büszkén adják meg a lehetőséget, hogy a zenei repertoárból kedvünkre válogassunk és hallgassuk azt a kalandozás alatt, ez kétségkívül az egyik legerősebb eleme a játéknak.
A Stellar Blade demója március 29-én érkezik a PlayStation Store felületére, ha a mi véleményünk nem lenne elég, nyugodtan osszátok meg a saját tapasztalataitokat a próbakör után.