A DayZ valószínűleg az egyik legjobban fogyó (erős túlzással is) félkész játék és most, az egy éves Early Access évfordulója alkalmából a fejlesztő Bohemia Interactive közölte, hogy a következő négy negyedévben milyen fejlesztések várhatóak. A pontok között olyan érdekességek kerültek elő, mint a béta változat (ezt 2014 végére ígérték, úgy néz ki, hogy egy évet csúszni fog), illetve a konzolos változatok prototípusa. A játék áráról is értekeztek, kiderült, hogy a jelenlegi 30 dolláros árcímke előbb-utúbb 35-re emelkedik, majd a bétával 44-re és végül (elvileg) 2016 elején, a teljes verzió megjelenésével 50 dollárnál áll meg. De nézzük a listát részleteiben:
2015 első negyedév
Alapvető járművek
Fejlesztett loot elosztás
Új renderer motor
Új zombi mesterséges intelligencia
Alap lopakodási rendszer (zombiknál és állatoknál)
Fertőzések
2015 második negyedév
Haladó járművek (javítás, módosítás)
Haladó állat rendszerek (lesz életciklusuk, csapatszellemük)
Játékos statisztikák
Új UI
Erőnlét rendszer
Dinamikus események
2015 harmadik negyedév
Csapdák
Barikádok építése
Karakterek életciklusa
Ragadozó állatok és madarak
Légi közlekedés
Konzol prototípus
2015 negyedik negyedéve
Állat társak
Steam Community integráció
Bázisépítés
Béta változat megjelenése