A tavaly debütált új Prince of Persia egyik sokat vitatott eleme volt az, hogy nem lehetett benne meghalni - a játék producere most ezzel kapcsolatban mondta el véleményét.
Ben Mattes, a Prince of Persia producere elárulta, hogy hibásnak bizonyult az elgondolásuk, mely szerint a játékukban nem lehetett meghalni.
"Azt hiszem hibáztam, rosszul mértem fel a helyzetet. Úgy hittem, hogy a videójáték-ipar, és a vásárlók már túlléptek azon a ponton, ahol megbüntetik magukat a saját hibáikért."
Ha valaki esetleg nem tudná: a Prince of Persiában ha leesnél a mélybe, vagy megölne egy ellenfél, akkor társad, Elika megment téged, így lényegében nem lehet meghalni a játékban. Ezt a húzást rendkívül vegyes fogadtatás érte: egyesek oda voltak az új szisztémáért a kevesebb frusztráció és a teljesebb élményt miatt, ám sokan mások épp emiatt fordultak el a játéktól, mondván a kihívás is odaveszett ezzel a változtatással.
A fenti kijelentés után nagyon úgy néz ki, hogy a következő Prince of Persia játék - már ha lesz, és ebben az új formában - már nem feltétlenül fogja használni ezt a megoldást.