Bizonyára sokan találkoztatok már a "My PS4 Life" néven futó videókkal, melyek a személyes PS4-es mérföldköveket igyekeznek összefoglalni az egyes felhasználók számára. Nos, úgy tűnik, hogy a Sony marketingcsapata nem egészen gondolta át, hogy milyen adatokat tesz közzé ezekben, hiszen pontos mennyiségek olvashatóak bennük arról, hogy egy-egy trófeát mennyien szereztek meg.
Hogy miért baj ez? Azért, mert a publikus trófea-teljesítési arányokkal összevetve ebből könnyen kiszámolható, hogy egy-egy játékból mennyit adtak el PS4-re. Egészen pontosan nem eladásokról van szó, "csak" a felhasználók számáról, de így is elég jó közelítést ad egy-egy cím piaci sikeréről.
Eddig 116 játékról sikerült adatokat szerezni, köztük olyanokról, mint a GTA V (51 millió), a FIFA 18 (32 millió) vagy a The Last of Us Remastered (15 millió) - erre az oldalra látogatva tudtok böngészni.