[36] playmore (offline)

Alkalmazkodó - Alkalmatlan - Mániákus

Ő egy 33 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

3996 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 101119 kreditet gyűjtött

2011 április
08:00 Első Nap
A Gears of War 3 bétájának első élményei
Mint azt már talán mindenki tudja tegnaptól hozzáférhető a GoW3 multi ízelítője a Bulletstorm Epic Edition-nel rendelkező játékosok számára, jövő héttől pedig mindenkinek aki birtokol egy bétakulcsot (egészen május 15ig). Természetesen a béta nem tegnap kezdődött: nagyjából egy hete tesztelik Microsoftos és Epices belső emberek (és néhány szerencsés szemfüles, aki a rendszerben lévő ideiglenes hibát kiaknázva már hozzájuthatott). Annyit érdemes tudni, hogy a béta két részből áll: egy ún. launcherből (kb. 90MB) ami letölti magát a programot és a tényleges bétából (kb. 480MB). A Bulletstormosok számára egyik sem régiózáras, akik viszont normál kóddal rendelkeznek a launcher letöltésekor szembesülhetnek a régiózárral. Állítólag ennek egyik egyszerű megoldása: magyar profillal magunkhoz szólítani a bétát majd a fő profillal elindítani...

Ismeretlen Ismerős
Jelenleg (az első héten) csak két pálya (Trashball, Checkout) és a Team Deathmatch játékmód érhető el. Ez annyiban tér el a szokásos öldökléstől, hogy a két szemben álló csapatnak életei vannak, melyek elfogyása esetén senki sem éledhet újra. Aki túléli, az győz. A szokásos fegyverek mellett (lancer, hammerburst elsődleges, shotgun másodlagos) most már a retro lancer (karabély; fűrész helyett bajonettel) és lefűrészelt csövű vadászpuska is választható az induló arzenálba. Emellett kezdőkaraktert (folyamatosan nyílnak meg) és fegyverfestést (folyamatosan nyílnak meg) is választhatunk magunknak a beállítások között. A Gears 3 ugyanis átvette a (például) Battlefield féle fejlődési rendszert: minden cselekedetünkért kapunk valamennyi XPt, emellett kitüntetéseket gyűjthetünk harc közben, amik ugyancsak XP csomagokat érnek. A különböző fegyverkillek gyűjtögetését is jutalmazza a program, de ezúttal megnyitható látványos kivégzések formájában. Akik esetleg azon elmélkednek mennyit ér meg nekik a béta, az alábbiakban felsorolom a bétában megnyitható extrákat melyeket a teljes játékba is továbbvihetünk:
- Lángoló Hammerburst Skin (csak az Epic Editionös héten)
- Lángoló Lancer Skin (második hét)
- Lángoló Lefűrészelt Csövű Puska Skin (harmadik hét)
- Lángoló Shotgun (negyedik hét)
- Béta Medál (bármelyik hét)
- Arany Lancer (bármelyik hét)
- Cole "Trashball" Skin (bármelyik hét)




A Háború Eszközei
A Béta (a GoW3) designja roppant sokat változott az első két rész óta, mintha teljesen új játékkal állnánk szemben. Minden világosabb, naposabb még a belső helyszínek is napfényesek és az egésznek melegebb hatása van. A jelenlegi két pálya (lesz még kettő) teljesen eltérő kialakítású, egyrészt sokkal kisebbek, másrészt csak néhány fegyver található meg rajtuk. Ennek nagy előnye, hogy végre nem kell perceken keresztül futnunk a harcig újjáéledés után, azonban emiatt másodpercekre sem lehet megállni hiszen az ellenfelek már ott toporoghatnak mögöttünk. A balansz is eltolódott, már nem jelenti a győzelmet egy-egy kiemelt fegyver megszerzése, viszonylag kevés helyen lehet megállni mesterlövészkedni. A legtöbb kör gyorsan és keményen véget ér, nincsenek már hosszú percekig tartó bujkálások. Hála a dedikált szervereknek a következő kör gyorsan és döccenésmentesen indul, bármikor ki és be lehet lépni. A hiányzó játékosokat botok pótolják. A pályákról a következőket érdemes tudni:
Trashball: Lényegében egy amerikai foci aréna. A két csapat az öltözőkből indul egymással szemben, a nagyon kis távolság miatt már a pontról kilépve tűz alá vehető az ellenséges csapat. Három vonal vezetésű a pálya, a középső a legszélesebb rengeteg fedezékkel és középen egy nyíllal csábítja a bátrakat. A pálya közepére ráejthető egy pontjelző tábla mely onnantól fedezékként szolgál. Akik esetleg biztosabbra szeretnének menni megpróbálkozhatnak a lelátók irányába, ez párhuzamosan fut a középső csatamezővel és egy kilátóval is ellátták ahonnan aknavetővel vagy gépágyúval támogathatóak a bajtársak (nagyon jól védhető). A harmadik harci terület az ellenkező oldalon található és két gránátot ad annak aki be merészel menni a hosszú folyosóra érte.
Checkout: Egy bevásárlóközpontban folyik a harc. A középső terület teljesen le van zárva, lényegében három kisebb és egy nagyobb beugróval a kereszt alakú pályán (a lá Raven Down). Az egyik irányban egy mesterlövész puska és gránát, a másikban egy "vakond" vető és egy gépágyú található. A nagy beugró (kijárat) nagyon jól védhető, mesterlövésznek a pálya mérete és sebessége miatt véleményem szerint nincs sok haszna.



A fegyverek is meglehetősen sok változáson mentek át, a karabélyokba bekerült a visszarúgás (egyre pontatlanabb célkereszt minél gyorsabban tüzelünk vele) emellett a tűzerejük, sebességük és újratöltésük is megváltozott. Mivel a karakterünk ebben a részben feltűnően gyorsan térdel (és gyorsan gyógyul, lehetőség van akár harc közben is meggyógyulni ha jól ugrálunk) érdemes próbálgatni, hogy stílusunkhoz és a pályához milyen fegyver illik leginkább.

Lancer (láncfűrésszel) Az új lancer véleményem szerint gyengébb lett mind tűzerőben mind közelharcban. Nehéz vele levenni a feléd futú ellenfeleket és a fűrészt sem használja szinte senki, mert...
Lancer (bajonettel) Itt a bajonett! Már a béta előtt eléggé valószínű volt, hogy ez lesz az új fűrész. Hatalmas tűzerő, rettenető pontatlanság (remélem ezen fordítanak valamennyit) és másodlagos tűz a bajonett. Ilyenkor a karakter összegörnyedve kitolja a puskacsőre szerelt kést és rohamra indul. Akinek nekiütközik az halott. Jelenleg nagyon nehéz megállítani valakit aki bajonettel megindult (arról nem is beszélve, hogy semmi hátránya nincs a rohamozónak a futáshoz képest) úgyhogy sok meccs állandó szurkálódással végződik (és kezdődik). Nagyon hosszú újratöltés.
Hammerburst Egyetlen extrája az, hogy bele tudnunk nézni az irányzékba (plusz egy gomb megnyomásával duh) és rettentő pontos, de már egyáltalán nem erősebb mint a lancer.
Shotgun (Gnasher) Sok panasz volt rá, nagyon legyengítették. Most már nem lehet kiirtani egy egész csapatot egy shotgunnal (sőt néha egy embert sem, de erről majd a végén).
Lefűrészelt Csővű (Sawed Off) Rettentő hosszú újratöltés, egy lövés per tár, csak közvetlen közelről. Miért érdemes használni? Ez a legjobb menekülő fegyver. Ha sikerül az ellenfelek mellé ugrani egy lövés és akárhány(!) játékost elpusztít.
Mesterlövész Egy pályán van és ott sem használható igazán. Plusz egy gomb kell a zoomoláshoz.
"Vakond"vető Ezt valószínűleg gyengíteni fogják. Tüzeléskor egy torpedót lő a föld alá ami az ellenfél mellé érve detonál. Átmegy a fedezéken, tüzelés után lehet mozogni...
Nyíl Még nem vettem fel. Amit láttam az alapján nem változott sokat.
Gépágyú (mulcher) Sokkal gyorsabban fogy ki és hamarabb melegszik. Ultra halálos.
Aknavető Nagyon erős ezeken a kis pályákon.
Kispisztoly Nagyon legyengítették, túszt ragadva gyakorlatilag semmit sem sebez.
Magnum pisztoly Nagyon erős még mindig és elég gyors is.
Gránát (füst) Mindenki kap egyet indulások. Minden gránát leszúrható. Másodpercekre megbénít (már megint, pedig a GoW2ben rájöhettek volna, hogy nem szabad olyan gránátot adni alapból ami megbénít).
Gránát (robbanó) A szokásos frag, különbség annyi, hogy a dedikált szerverek miatt már el lehet előle menekülni.
Gránát (méreg) Jobban sebez kisebb területre. Nem túl nagy szám.
Gránát (foszfor) Amint érintkezik ellenféllel vagy felülettel robban és éget. Kb olyan mint a Halo 3 tűzgránátja. A becsapódás helyén nagyon éget másodperceken keresztül. A közvetlen találat azonnali halált okoz.



Az érem másik oldala
Természetesen a játék csak béta fázisban van, azonban jónéhány negatívum mellett nem lehet elmenni szó nélkül. Az egyik a fegyverek (leginkább a shotgun hiszen mindig az volt a lag sarkallatos pontja) hullámzó sebzése. Néha a shotgunnal (gnasher) nem lehet megölni háttal egy helyben álló embereket két lövéssel sem. Az ütés lövés kombó általában működik, de az sem konstans. Felénk futó emberek nemhogy nem lassulnak le de nem is szoktak letérdelni folyamatos tüzelés esetén sem. A bajonett néha átrántja az ellenfelet a sarkon ami elég zavaró. Azt már említettem talán, hogy a bajonett nagyon erős és jól manőverezhető emiatt ilyen kis pályákon állandóan hátbaszúrnak, pedig még csak néhány másodperce éledtünk újra. Velem is megtörtént, hogy a gép kirakott 4 ellenfél mögé és mire felfogták mi történt már szanaszét lettek lőve. Fegyvert néha nehéz váltani. Bizonyos helyeket egyszerűen képtelenség tűz alatt tartani csak az ellenfelet megkerülve lehet bevenni és ha hátrafelé is figyelnek akkor gyakorlatilag lehetetlen. A Trashballon egy teljesen bevédett kilátóhoz szinte KÉPTELENSÉG felmenni. Checkouton a kijáratnál ugyanez. Pozitívum viszont, hogy ez erősíti valamennyire a csapatjátékot. Kevés fegyverrel lehet egynél több ellenfelet megállítani, az állandó fenyegetettség miatt (újraéledők) pedig érdemes csapatban mászkálni. természetesen Gearsról beszélünk ezért tegnap már megkaptam (tuk) az első gyalázkodó üzenetünket egy győztes (vesztes? mindegy, így is úgy is küldenek) meccs után.

A tegnapi nap estéjén több mint 39.000en bétáztak, meglájuk mi változik jövő hétre, mikor új pályával és új játékmóddal, no meg több ezer új játékossal megnyit a nyilvános béta.
Gears of War 3 57 komment

Összesen: 57 [1-50]
1 | 2
ápr 21., csütörtök 13:30 #57
Válasz WarAdmir4L (#56) üzenetére
Nekem az tetszik még, ahogyan a Checkout pályán az ablakokon besüt a nap.
http://twitter.com/#!/galbalazs87 Xbox Live Gamertag: galbalazs1987 [Xbox LIVE Ambassador Hungary]
[19] WarAdmir4L
ápr 21., csütörtök 9:15 #56
Válasz sting (#55) üzenetére
Nagyon szep, Gears of Warshoz meltoan minden reszletig kidolgozva (peldaul feny visszaverodik a bajonettrol, fust, homok vihar eszmeletlen stb), de azert latszik hogy 2010-hez mertek, esetleg 2011 eleje mert ez nem beta-valtozat ez mar annyira kesz van hogy semmi sem valtozik a teljeshez kepest. Nekem nagyon tetszik de azert ev vegeig lesz meg par kimondottan szep jatek es ugye itt a Crysis2
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[28] sting
ápr 20., szerda 19:54 #55
Na és hogy néz ki?
[19] WarAdmir4L
ápr 20., szerda 16:01 #54
Válasz playmore (#50) üzenetére
Ezert latod hogy nem lehet mindenkivel jot tenni. Nekem ez igy sokkal gyorsabb elvezetesebb mint GOW2 volt anno, sot sokkal jobb vagyok benne, mondhatnam baromira elvezem az egeszet.
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[4] nozsolt
ápr 20., szerda 14:25 #53
Válasz playmore (#49) üzenetére
Abszolút jól fogalmaztál, csak az én értelmezésemben a nyilvános béta az lenne amihez ingyen hozzáférhet az ember. Jelenleg vagy nyersz, vagy fizetsz valamiért, hogy kaphass kódot :/
[4] nozsolt
ápr 20., szerda 14:22 #52
Válasz Invi (#43) üzenetére
jó lenne, mert lehet rendelni hazánkba is, de egyelőre nem látok ilyen opciót: KATT!
[36] playmore
ápr 20., szerda 10:55 #51
Válasz METHOS (#29) üzenetére
Van, viszont itt már nem számít annyit ugyanis a közeli összecsapások döntő többsége 3 lövésen belül véget ér (az újratöltés pedig pont olyan lassú, hogy ne érje meg ugrálás közben). Emellett nagyon kevés lőszert kapsz a shotgunba, tehát általában csak maximum(!) egyszer tudsz újratölteni, amíg nem sikerül egy halottól elvenni valamit.

A retro lancernek csak egy hátránya van: a bajonett miatt rettentő pontatlan távolra, de ez ezeken szűk, kicsi pályákon semmilyen hátrányt nem okoz.
Cheers, love! The cavalry's here!
[36] playmore
ápr 20., szerda 10:28 #50
Válasz WarAdmir4L (#47) üzenetére
Természetesen más a balansz (a csapatépítő stratégiával nincs is bajom), azonban a gyors játékmenet és a pályák szűk kialakítása nem kedvez egy olyan fegyvernek ami közelről megveri a shotgunt (csípőből) és pillanatok alatt ott van egy ellenfél hátában amint újraéledtél.
Cheers, love! The cavalry's here!
[36] playmore
ápr 20., szerda 10:13 #49
Válasz nozsolt (#41) üzenetére
Lehet, hogy nem megfelelően fogalmaztam: a jövő héttől mindenki hozzáférhet a bétához aki rendelkezik kulcssal, viszont addig csak egy szűk zárt kör (Microsoft, Epic, Bulletstorm).
Cheers, love! The cavalry's here!
[17] dpb
ápr 20., szerda 8:48 #48
Válasz WarAdmir4L (#47) üzenetére
Itt az igazság!
"Master. We're in a tight spot! A real tight spot. Like, I haven't seen you for ages. It is I, Vincel Dill Boris VII Iwazaruscof, at your service."
[19] WarAdmir4L
ápr 20., szerda 8:31 #47
Az en eszreveteleim: a fegyvereknek semmi bajuk nincsen nana hogy masok mint megszoktuk de nem azert mert rosszak hanem azert mert ez GOW3-m es mindenki "tiszta lappal" indul. Shotgan kozelrol olyan mint a Sawed off csak pontosabban kell celozni vele, hatekonyabban hasznalhato mint Gow2-ben. Masnap vegere bajonettazni csak ugy lehet hogy eszrevetlenul, mert feltavolsagon siman foldre visznek a gepfegyverek. Igen vegre van ertelme a gepfegyvereknek (mindegyik teljesen mas, ugy hogy megvan a kedvenc) 2 nap alatt tobbet kaszaltam veluk mint egesz GOW2 alatt. Dedikalt szervereken tokeletes a jatek. Tegnap kiirta hogy nem elerheto a dedikalt szerver es jatekosok hosztolnak na ott voltak furcsasagok
Widze ze wszyscy wstydza sie jezyka ojczystego!!!! Nokia 3210, EN3854MFX hűtőgép...
[17] dpb
ápr 19., kedd 23:27 #46
Válasz okornyalbaro (#44) üzenetére
Megnézetem... és most? Mert azon csak sima lancert látok.
"Master. We're in a tight spot! A real tight spot. Like, I haven't seen you for ages. It is I, Vincel Dill Boris VII Iwazaruscof, at your service."
[40] arsenal
ápr 19., kedd 23:23 #45
Válasz Lavitz (#20) üzenetére
1, most kezdődött 2, a Bulletstormból közel sem adtak el annyit mint az ODST-ből.
ápr 19., kedd 22:54 #44
Válasz dpb (#34) üzenetére
nézd meg a gears 2 borítóját
I was Cured alright
[60] Invi
ápr 19., kedd 22:47 #43
Válasz nozsolt (#41) üzenetére
Asszem a game-nel is van ilyen lehetoseg...
[8] Kannibál
ápr 19., kedd 22:45 #42
..na majd elolvasom..
..csak sza-ka-szo-san működik az agyam..
[4] nozsolt
ápr 19., kedd 21:15 #41
Válasz Keyoo (#38) üzenetére
Nincs nyilvános béta.
Most a Bulletstormosok nyomhatják, aztán 25.-étől azok akik beszereztek (vagy beszereznek addig) kódot. Itthon tudtommal az 576 MS pontjaihoz jár, de amcsiknál Gamestopos előrendelés után már kapsz kódot. Utóbbi mennyivel korrektebb már:/
Remélem esetleg más online shop is beszáll a buliba, ahonnan van lehetőség M.o.-ra szállíttatni és akkor én is előrendelem.
[3] Gyuree
ápr 19., kedd 20:57 #40
Válasz flowerpower (#35) üzenetére
Továbbra is azt mondom, aki lancerezik az noob De komolyan véve a dolgot, engem nem szedtek még ki így, shotgun vs lancerben mindig a soti volt a nyerö nálam.
ápr 19., kedd 20:56 #39
25.-en
[22] Keyoo
ápr 19., kedd 20:53 #38
a nyilvános béta melyik nap kezdődik?
Xbox Live: Keyoo7 | PSN ID: Ketshow
[5] Desyn
ápr 19., kedd 20:52 #37
Válasz Invi (#32) üzenetére
Azt ne felejtsük el, hogy szinte biztos csak amerikában vannak szerverek még.
We are human, after all.
ápr 19., kedd 20:33 #36
Válasz Invi (#32) üzenetére
Ja, nekem is. Van, hogy két tár lancer kell egy ellenbe.. És nem a célzásommal van a gond.
http://twitter.com/#!/galbalazs87 Xbox Live Gamertag: galbalazs1987 [Xbox LIVE Ambassador Hungary]
ápr 19., kedd 20:12 #35
ime az allitolag pontatlan retro lancer ami amellett hogy tenyleg pontatlan nagy tavolsagra rohejesen eros shotgun killer lett. KATT!
[17] dpb
ápr 19., kedd 20:02 #34
Válasz B3N1 (#31) üzenetére
Még jó, h a második részben nem is volt bajonett...

Amúgy engem senki sem ölt még meg bajonettel, viszont én már annál többet öltem láncfűrésszel..
"Master. We're in a tight spot! A real tight spot. Like, I haven't seen you for ages. It is I, Vincel Dill Boris VII Iwazaruscof, at your service."
[60] Invi
ápr 19., kedd 19:22 #33
Válasz METHOS (#29) üzenetére
Van AR.
[60] Invi
ápr 19., kedd 19:15 #32
Egy a bajom... Hiaba dedikalt a szerver, meg mindig lagos a cucc...
[21] B3N1
ápr 19., kedd 19:11 #31
Válasz Hunk2 (#30) üzenetére
A második részből kiindulva, amíg előveszed a füstöt, és eldobod, plusz robban , addigra már rég a gyomrodban a bajonett.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
[35] Hunk2
ápr 19., kedd 19:06 #30
Már tudom mért rakták bele a füst gránátban a mozgás zavarást, az új Lancer miatt.
Mondjátok egy rohamozót megállít a füst gránát?
"Élni és élni hagyni"
[14] METHOS
ápr 19., kedd 18:59 #29
Active reload van- e? Pl. a 2- ben, ha a Magnumot aktívra töltötte az ember, utána nagyobb lett a tűzgyorsaság egy tár erejéig.

Kicsit olyan Star Trek érzésem van. Megcsinálták a lancer elődjét, ami hatásosabb és jobb. Akkor miért cserélte le a COG...
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir!
[22] Hwopapa
ápr 19., kedd 18:28 #28
jópofa újdonságok, de komolyan mondom nem hiszem el, hogy megint (és még mindig és mindig és mindig) a lagról szól a játék. nem tanulnak az epicnél, vagy miafax? vagy másik oldal - ennyire szar mindenkinek a nete? (esetleg direkt laggoltatja magát, hogy ne lehessen lelőni?!?!)

kíváncsian várom a további teszteket, de sztem maradok a single playernél. (meg úgysincs most boxom )
PSN ID: Snake.aZ.eKe
[22] Keyoo
ápr 19., kedd 18:12 #27
nyilvános béta?? ez most akkor hogy is van? Én úgy tudom csak azok tudnak játszani akiknek Epic Edtion-ös Bulletstorm-ja van!
Xbox Live: Keyoo7 | PSN ID: Ketshow
ápr 19., kedd 18:06 #26
Válasz SavUdvar (#24) üzenetére
mér nem csak shoti van? Zsíír mindig is gyűlöltem (főként a Gears 1 ben ott mindenki csak shotizik) .
The Bird of Hermes Is My Name, Eating My Wings To Make Me Tame.
ápr 19., kedd 17:49 #25
Kösz az élménybeszámolót, sok új infót közöltél és sokat megerősítettél.
Nekem például egész új az, hogy a flaming fegyvereket is át lehet majd vinni a teljes játékba. A lancer gyengítését meg nem tudom mire vélni, remélem balanszolják a későbbiekben.
[2] SavUdvar
ápr 19., kedd 17:46 #24
Nekem tetszik eddig a beta.
Végre megtörtént az hogy nem mindenki shotival jön, mert az 1-2-ben ebből állt a játék és nagyon nem tetszett.
Az a fegyver meg, ami kúszik a földben az tényleg nagyon erős.
Ahhoz képest, hogy az 1-2-ben nem ment a multi emberek ellen itt elég jó vagyok na nem mindig.
Aranyfegyvert kell megszereznem meg azzal ölni béta első napján 60 meccset játszottam
ápr 19., kedd 17:44 #23
Válasz playmore (#17) üzenetére
"égen arról szólt a GoW multija, hogy volt általában két fegyver a pálya két szélén középen és mindenki odarohant a kezdőről, hogy felszedje és egyedül eldöntse vele a játékot."

Akkor (számomra) mindenképpen előnyére változott.
And since you asked: no. It's massive.
[35] Hunk2
ápr 19., kedd 17:19 #22
Válasz Lavitz (#20) üzenetére
Hát én is legalább a 10-szer többre számítottam.
"Élni és élni hagyni"
ápr 19., kedd 16:18 #21
Én a béta végére terveztem egy cikket. Egyszerűen a munka és az egyéb elfoglaltságok miatt kevés időm lesz játszani, így normális és értékelhető tapasztalatot csak a végére fogok szerezni. No meg persze arról sem feledkezem el, hogy a végére minden játékmód és lehetőség elérhető lesz.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[61] Lavitz
ápr 19., kedd 16:06 #20
ahhoz képest hogy mennyien megvették a Bulletstormot elég kevés ez a 39000 játékos nem? Halo ODST-nél a Reach bétát 1 millióan tolták.
Lav itz in the air -> https://mixer.com/lavitz_hun
[17] dpb
ápr 19., kedd 15:39 #19
Válasz casper007 (#6) üzenetére
VAN egy lövés egy halál shotgun-al...
"Master. We're in a tight spot! A real tight spot. Like, I haven't seen you for ages. It is I, Vincel Dill Boris VII Iwazaruscof, at your service."
[62] casper007
ápr 19., kedd 15:09 #18
Válasz playmore (#16) üzenetére
Mindez arra mutat, hogy csapatban kell játszani. Véget ért volna az egyszemélyes hadseregek kora a Gears-ben? Engem nem zavarna, borzalmas volt nézni, ahogy a jó fegyvert megszerző játékos kis tudással gyakorlatilag félistenként küldte halálba a többi szerencsétlent. Így sokkal kiegyenlítettebb a móka. Eltörlődnek a markáns erőviszonyok, életszagúbb a dolog.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[36] playmore
ápr 19., kedd 14:39 #17
Válasz liquid (#9) üzenetére
A shotgun az előző Gearsokban egy lövéses volt. Még középtávról is általában két lövés valószínűleg térdeltetett, vagyis akár egyedül is el lehetett pusztítani egy csapatot jól kimért ugrásokkal. Ennek a hiánya most kissé fájó, de őszintén szólva ez és a kiemelt fegyverek gyengítése talán kialakítja majd a csapatjátékot (ha már minden mód csapatalapú ugye). GY.K.: régen arról szólt a GoW multija, hogy volt általában két fegyver a pálya két szélén középen és mindenki odarohant a kezdőről, hogy felszedje és egyedül eldöntse vele a játékot.
Cheers, love! The cavalry's here!
[36] playmore
ápr 19., kedd 14:34 #16
Válasz Shark (#7) üzenetére
Volt valahol egy videó amiben azt nyilatkozták a fejlesztők, hogy a kettő között. Nos ez nem teljesen igaz. Úgy lett balanszolva a játékmenet (legalább is egyelőre), hogy bár megengedi az őrjöngést (amikor dobtok egy füstöt és belerohantok felhúzott bajonettel meg fűrészekkel annak valahogy megvan a diszkrét bája), de bünteti is azonnal (egyet ölsz és meghalsz). Azok a fegyverek amelyekkel egyedül el lehetett menni rambózni, mind lassabbak lettek, hogy ne győzhesse le egy shotgunos az egész társaságot (hosszabbak is az újratöltési csíkok és hosszabb az animáció is). Emiatt kevés az izgalmasan végződő meccs, hiszen aki előbb elfogyasztja az ellenfél életeit az rögtön emberhátrányt csinál nekik. Legtöbb esetben egy harci eseménynél maximum egy ember hátrányt lehet ledolgozni. Tehát ha a végén egyedül maradsz és ketten vannak akkor még nyerhetsz, de ha többen vesztettél és még ha ketten vannak akkor is remélned kell, hogy szétválnak valamennyire. Boomshot még nem volt a pályákon (majd lesz az újakon), de a nyíl és a sniper abszolút semmilyen döntő előnyhöz nem juttat senkit. A vakond elég új fegyver és még nem igazán tudja senki mit csináljon ellene ezért azzal lehet duplázni rendesen.
Cheers, love! The cavalry's here!
[35] Hunk2
ápr 19., kedd 14:18 #15
Válasz galbalazs87 (#14) üzenetére
Oké én csak a 100 ölésről tudtam, de 90 mecs az nem nehéz de még 100 embert is megölni vele az húzósabb.
"Élni és élni hagyni"
ápr 19., kedd 13:50 #14
Válasz Hunk2 (#12) üzenetére
Ha 90 meccset letolsz a bétában, megkapod az arany Lancert, majd ha megvan, és megölsz vele 100 embert a béta alatt, akkor a teljes játékban is a tiéd lesz.
http://twitter.com/#!/galbalazs87 Xbox Live Gamertag: galbalazs1987 [Xbox LIVE Ambassador Hungary]
ápr 19., kedd 13:48 #13
Válasz Hunk2 (#5) üzenetére
Sajnos de.. én tegnap 35 meccset játszottam - kisebb megszakításokkal - egyhuzamban. Ebből 31 meccsen mindenki valamelyik shotival szaladgált.
http://twitter.com/#!/galbalazs87 Xbox Live Gamertag: galbalazs1987 [Xbox LIVE Ambassador Hungary]
[35] Hunk2
ápr 19., kedd 13:37 #12
Válasz liquid (#9) üzenetére
Csodálkozol ezen ha jól tudom 100 embert megölsz az Lancer-rel akkor megkapod az aranyozott Lancert.
"Élni és élni hagyni"
[25] shearer
ápr 19., kedd 13:14 #11
Na ezzel talán végre már nem csak hordázni fogok...
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
[62] casper007
ápr 19., kedd 12:57 #10
Válasz liquid (#9) üzenetére
Szerintem amíg a bajonett ilyen erős, addig ez lesz nívós, a játékosok nem állják meg, hogy ne használják, én sem tenném. Viszont ez valóban instant kill, azt nem léphetik meg, hogy nem öl azonnal. Az lenne a legjobb megoldás, ha jobban lehetne sebezni a rohamozó ellenséget, vagy nehezebben lehetne navigálni rohanás közben.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
ápr 19., kedd 12:46 #9
Válasz casper007 (#6) üzenetére
Én korábban nem nagyon nyomtam Gears kompetitív multit, új belépőként teljesen korrektnek tűnik a shotgun erőssége / szórása. (Instant killre ott van lefűrészelt.) Illetve, ahogy playmore is írja: az "ütöm / meglövöm" általában igen jó kombináció. A bajonettre viszont tényleg ráférne egy nerf, én is láttam olyan meccset, ahol a szó legszorosabb értelmében egymásnak rohant a két csapat az elején.
And since you asked: no. It's massive.
[17] Foksz
ápr 19., kedd 12:39 #8
Nagyon jólett a game!
Meg az írás persze.
PSNid: HTS-Foksz
Összesen: 57 [1-50]
1 | 2
playmore
Cheers, love! The cavalry's here!
Ezeken a platformokon játszom
Xbox 360
PC
Xbox One
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Akció/Kaland, Szórakoztató, Verekedős, FPS, Online FPS, Zene, Retro, Szerepjáték, Taktikai
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Játék interneten, DVD, Zene (hallgatom), Anime, Email, Letöltés, Fórum, Internetes szex, Esőben sétálás, Görnyedt ülés
Barátok, ismerősök
elvis
(offline)
liquid
(offline)
Ghz
(offline)
Oldern
(offline)
Project1083
(offline)
manga02
(offline)
dreampage
(offline)
carville
(offline)
GXbox
(online)
Tyson
(offline)
theSickness
(offline)
Lavitz
(online)
sidocious
(offline)
K4PL4N
(offline)
METHOS
(offline)
typer
(offline)
Rolne
(offline)
Shark
(offline)
vumar
(offline)
Vandor
(offline)
norbi85
(offline)
DarkVenom
(offline)
Guardian Hero
(offline)
Kriszti196
(offline)
Hellfrost
(offline)
ChaosCrash
(offline)
Sagem
(offline)
casper007
(offline)
Danee
(offline)
Fatman
(offline)
storm78
(offline)
Jackal
(offline)
Andrew Ashford
(offline)
Matos
(offline)
Marcangoló
(offline)
norbypapa
(offline)
stevefarcry
(offline)
dragonken
(offline)
hunkosza
(offline)
reveszandi
(offline)
KARAK
(offline)
Rewmac
(offline)
Telson
(offline)
blackfox
(offline)
konzolcowboy
(offline)
Livingbox
(offline)
hjetyekus
(offline)
sepsta75
(online)
kimi79
(offline)
Ayanehunter
(offline)
AlcohollicA Hun
(offline)
Iceakos
(offline)
A Lucsy
(offline)
mnorbee
(offline)
Final Doom
(offline)
Kratos34
(offline)
CHASE
(offline)
lorantHUN
(offline)
macewindu74
(offline)
Csaby83
(offline)
ThomasCsonka
(offline)
getro2
(offline)
travis18
(offline)
K3NZO
(offline)
xXx Skyline HUN xXx
(offline)
dirtydog87
(offline)
kornél20
(offline)
Gaben007
(offline)
Xclusive
(offline)
Totibaba
(offline)
HungaianEvil
(offline)
ZOZA13
(offline)
MegadetH Hun
(offline)
Alpár
(offline)
markidlive HUN
(offline)
AlcohollicA Hun
(offline)
sity89
(offline)
Phantom
(offline)
xetron
(offline)
AlcohollicA_Hun
(offline)
okornyalbaro
(offline)
neuroflex
(online)
dpb
(offline)
@themys
(offline)
Svitzh
(offline)
XBOX Live
Gears of War 3 adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Microsoft
Fejlesztő: Epic Games
Megjelenés: 2011. szept 19.
Kategória: Akció
Online játékmód: Van

A szerkesztőség értékelése:
9
Ami tetszett
+ Csúcsminőségű TPS-élmény
+ Komolyabb hangvételű, mélyebb sztori
+ Változatos és gyönyörű helyszínek
+ Fantasztikus látvány
+ Színek!
+ Még jobb Horda mód, új Bestia mód
+ Magyar felirat
Ami nem tetszett
- A játékmenet terén nem mutat túl sok újat
- Van néhány feleslegesen tágas helyszín
Olvasói értékelés: 13,2 (125 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

167 | [Teszt] Gears of War 3

Eljött a vég: a Gears of War 3 több, mint folytatás, hiszen a trilógia lezárásaként Marcus és társai történetének végére is pontot tesz. Az előd magasra tette a lécet - vajon a harmadik rész képes lesz kiteljesíteni az eddigi élményt? Tesztünkből kiderül.

25 | Gears of War 3: az utolsó DLC

Az Epic Games bejelentette a Gears of War 3 negyedik, és egyben utolsó DLC-jét, amely a Forces of Nature címet viseli és a multiplayert fogja bővíteni.

36 | Gears 3: jön a Horde Command Pack

Gears of War 3 letölthető tartalom a láthatáron, meglehetősen vegyes hozzávalókkal: van benne három új pálya, három új karakter, négy upgrade, és két új fegyver-festés. Részletek!

35 | Gears of War 3: túl a hárommillión

Bő egy hete került a boltokba a Gears of War 3, amely kapcsán már az első eladási adatok is befutottak: a Microsoft és az Epic Games elégedett lehet.

72 | Ice-T Gears of War 3-at csomagol

120 | Gears of War 3: porból porrá

23 | [CC] Gears of War 3 videónapló

Az Epic Games előállt az első Gears of War 3 (360) fejlesztői naplóval a Comic-Con alkalmából, melyben általánosságban mesélnek nekünk a harmadik rész készítéséről.

127 | Kiszivárgott a Gears of War 3

Nem éppen örömteli hír a Gears of War 3 (360) kapcsán: bő két hónappal a megjelenés előtt kiszivárgott a játék félkész változata. Spoilerveszély a neten.

55 | Gears of War 3: szeptember 20.

Fontos és régóta várt megjelenési dátum: kiderült, hogy melyik napon kerül a boltokba a Gears of War 3 (360). Szeptember huszadikát kell bekarikázni a naptárban.

41 | Gears 3 béta: nem csak Bulletstormmal

A héten megjelenő Bulletstorm belépést biztosít majd a Gears of War 3 (360) bétatesztjébe, de lesz erre más mód is. Még ezen a héten okosabbak leszünk.

37 | Gears of War 3: mozgásban a multi

Nem csak képeink vannak, hanem videónk is, egészen pontosan két darab egy perces anyag: mozgásban is meg tudjuk nektek mutatni a Gears of War 3 kompetitív online multiját.

16 | Gears of War 3: képek a multiról

Ahogy arról tegnap beszámoltunk, az Epic Games bejelentette, hogy lesz multiplayer béta a Gears of War 3 esetében - a legfrissebb képek ennek megfelelően a többjátékos mókára koncentrálnak.

36 | Gears of War 3: lesz béta

Jó hír a Gears of War 3 csúszása miatt szomorkodók számára: az Epic Games bejelentette, hogy lesz online bétatesztje a játéknak, méghozzá valamikor 2011 elején.

79 | Jövő őszre csúszik a Gears of War 3

A nap negatív meglepetése következik: a Microsoft bejelentette, hogy az eredetileg jövő áprilisra várt Xbox 360-as játékuk, az Epic által fejlesztett Gears of War 3 őszre csúszik.

42 | Gears of War 3: Beast Mode gameplay

A múlt heti Penny Arcade Expo-ról származó kamerás videó következik, főszerepben a Gears of War 3 új, a Horde módot játszható Sáskákkal benépesítő Beast Mode-ja.

110 | Gears of War 3: dönts Carmine sorsáról!

Maradjon életben Carmine a Gears of War 3-ban, vagy süssenek belőle szalonnás rántottát a Sáskák? A döntés a Te kezedben van. Plusz: hat darab friss GeoW 3 screenshot is érkezett.

28 | [E3] Gears of War 3: a Beast Mode

Új kooperatív multiplayer mód a Gears of War 3-ban: a Beast Mode a Horde tükörképe, hullámokban támadó ellenfelek ellen harcoltok közösen - csak most a Locust oldalon. Videóval.

21 | [E3] Gears of War 3 képek

A tegnapi Microsoft konferencia koop-prezentációját követően ma egy tucat új képpel tudunk szolgálni a Gears of War 3-ról.

37 | [E3] Gears of War 3 koop gameplay

Az MS konferencián láthattunk először kooperatív gameplay akciót a jővő tavaszzal megjelenő Gears of War 3-ból. Nagy fegyverekkel nagy szörnyetegek ellen - egyszerre négyen.

49 | Gears of War 3 képáradat

Hiába a viszonylag messzi megjelenés, továbbra is szép adagokban szállingóznak a látnivalók a Gears of War 3-ról - ezúttal nem kevesebb, mint huszonegy ingame lövetet tudunk róla mutatni.

53 | Gears of War: három a harmadikról

A múltkori meglepően széles színpalettával operáló képek után most néhány borongósabb hangulatú látnivalót van alkalmunk közölni a Gears of War 3-ról.

87 | Gears of War 3 képadag

Trailert már láttunk. Szkeneket, látványterveket és különféle illusztrációkat is. Ma az első normál screenshot-csokor is befutott a Gears of War 3-ról.

70 | Gears of War 3: a 30fps a cél

A Gears of War 3 természetesen szeretne még csinosabbá válni, mint elődei, ám mint kiderült, ezt egyáltalán nem a képfrissítés növelésével szeretné elérni az Epic Games.

64 | Gears of War 3 szkenek

A múlt hónapban kiadott bemutatkozó trailer után befutottak az első képek / szkenek is a Gears of War 3-ból - meglehetősen érdekes, orosz forrásból. A szöveget nem értjük, de a képek szépek.

206 | Gears of War 3: az első trailer

Az elmúlt napok, hetek arról szólnak, hogy mikor fogják hivatalosan bemutatni a Gears of War 3-at: erre a várakozásoknak megfelelően a tegnap esti Jimmy Fallon's Late Night Show-ban került sor. Marcusék és a Sáskák ismét összecsapnak.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába