Game Pass fronton mindenki a Bethesda címek érkezésvel volt elfoglalva a héten, és még mindig nincs vége az ezzel kapcsolatos híreknek.
A Microsoft ugyanis több játék visszafelé kompatibilitásán turbózott a megjelenésre, ezzel pedig a Skyrim Special Edition, a Prey, a Fallout 76, a Fallout 4 és a Skyrim is 60 FPS boostot kap hamarosan.
Egy kerekasztal beszélgetésen Phil Spencert is megihlette a Bethesda mögött álló technológiai erő - a nagymester imádná az id Tech Engine-t látni bizonyos Xbox játékok mögött.
"Nincs még egy olyan stúdió, akik úgy izzadnák a pixeleket a képernyőre, mint az id Software." ... "Amikor a képességeiken gondolkodsz, akkor az jut az ember eszébe, hogy mire lennének képesek a Coalition-nel, a 343-al, és ez csak az FPS/TPS űrlövölde vonal." .. "Kedveltem azt, Marty Stratton összehozt a a Bethesda stúdióit az id Tech motor kapcsán." ... "Szerintem ezt mi a következő szintre tudjuk emelni."
Ti mit szólnátok ahhoz, ha mondjuk a Gears sorozat Unreal motorról id Techre nyargalna át? Vagy, ha mondjuk Master Chief is ezen a technológián aprítaná a Covenantot?