Komoly blockbuster alkotásokon dolgozó fejlesztők bútoroztak össze, hogy valami újat alkossanak. Ez a napokban alapított That's No Moon stúdió, aminek tagjai részt vettek a The Last of Us, a Destiny vagy a God of War fejlesztésében.
A csapat ráadásul egyből meg is találta első támogatóját a Smilegate képében, akik 100 millió dollárral támogatják a stúdió első projektjét. Hogy mi lesz ez? Ezen a ponton meglehetősen keveset tudni róla, annyi azonban ismert, hogy egy single player akció-kaland formálódik a kezeik között, de ennél több részlet nem áll rendelkezésre. A csapat bemutatkozása, melyben független AAA fejlesztőstúdióként hivatkoznak magukra, akik történet-vezérelt játékokra fókuszálnak, adhat némi támpontot, hogy mire is számíthatunk tőlük.
Az alapító tagok között találjuk Michael Mumbauert, Tina Kowalewskit, Taylor Kurosakit és Nick Kononelost. Mumbauer korábban a PlayStation Visual Arts-nál töltött be vezetői pozíciót 13 évig, valamint a Sony Pictures Imageworks-nél is megfordult, ahol olyan nevekkel dolgozott együtt, mint Steven Spielberg vagy Robert Zemeckis. Kowalewski a Sony Santa Monica csapatánál töltött el nem kevés időt, ahol termékfejlesztési vezető volt és olyan címeken dolgozott, mint a Journey, a God of War: Ghost of Sparta vagy a Twisted Metal. Új pozíciója mellett egy másik stúdiónál is jegyzik a nevét, a Giant Squid (ABZU, The Pathless) csapatánál tölt be alelnöki szerepet. Kurosaki legutóbb az Infinity Wardot erősítette, ahol a Call of Duty sorozat több részében is közreműködött, de szintén rendelkezik Sony-s múlttal, hiszen a Naughty Dog első tagjai között volt, olyan címeken dolgozva, mint a Crash Bandicoot (vezető játéktervező) vagy az Uncharted 2 és 3 (narratív tervező). Kononelos számára szintén nem ismeretlenek a Sony címei, mivel korábban az Uncharted, a The Last of Us, valamint a God of War kapcsán is közreműködött, de az Electroinc Arts-nál is dolgozott, ahol többek között a Need for Speednél és a Madden NFL-nél jegyezték a nevét.
A csapat jelenleg a toborzási fázisban tart, az év végéig további 90 taggal szeretnének bővülni. A már most is impozáns nevekkel rendelkező stúdió a jövőben pedig a videojátékokon is túlléphet, az igazgató Mumbauer ugyanis úgy nyilatkozott, hogy a "történeteknek, amiket elmesélünk, nem szabadna egyetlen adott médiumra korlátozódniuk," kiegészítve azzal, hogy az általuk alkotott karakterek idővel "TV, film vagy egyéb" felé is nyithatnának.