A közönség jeletős hányada imádta a Returnal című PS5 exkluzívot - a többiek meg prüszköltek a nehézség miatt. A mentés hiánya egy neuralgikus pont volt többek szemében, a roguelike játék ugyanis kíméletlenül elveszi a haladást, egy tisztességes zsiványos játékhoz méltó módon - ha az ember eltaknyol menet közben.
A fejlesztők sok-sok tagadás és magyarázkodás után elkezdték felmérni a lehetséges megoldást a problémára. Az Axios Gamingnek adott interjújában Miakel Haveri, a finn marketinges vezető azt mondta, hogy nem egyszerű fejlesztés fog a mentés implementációjához vezetni. Hogy ez miért is ilyen bonyolult?
Sajnos a rajongók mindenféle alternatív megoldásra próbáltak rámutatni, ezért nem tudják még a Housemarque házánál sem, hogy melyik lesz a nyerő megközelítés. Mivel a futamok órákig is eltartanak a Returnalban, talán ez a belső mentés lehetne a fő prioritás, de úgy látszik, hogy a készítők sem biztosak abban, hogy milyen módszerrel könnyítsék ki a játékukat.
De legalább foglalkoznak az üggyel, már ez is valami...