Az először a Nintendo eShop kínálatában június 11-én megjelent Game Builder Garage szeptember 10-től Európa-szerte fizikai változatban is megvásárolható lesz a szoftverboltokban, Nintendo Switch konzolokra.
Lássuk mit mond erről a sajtóközlemény!
Az interaktív leckék sorozata lépésenként végigvezeti a játékosokat, így a Game Builder Garage segítségével bárki - előzetes tapasztalatok nélkül - megtanulhatja a videójáték-készítés alapfogalmait a Nintendo nagyjaitól. Ezen leckék során a játékosok felfedezhetik, hogyan építsék fel játékaikat az alapoktól, a Nodon nevű színes lények elhelyezésével és összekapcsolásával. A Game Builder Garage játékban több tucat eltérő Nodon található, és mindegyiküknek megvan a maga egyedi funkciója és a hozzá illő személyisége. A Nodonok segítségével bárki pillanatok alatt eljuthat egy üres laptól egy működő videójáték-prototípusig, hiszen a programozási koncepciók szórakoztató, közérthető és látványcentrikus módon kerülnek bemutatásra. Miután végeztek az oktatóanyag leckéivel, a játékosok megfelelő felkészültséggel rendelkeznek ahhoz, hogy életre keltsék saját játékötleteiket a Free Programming módban. Mind a leckék során, mind a Free Programming módban egy egyszerű gombnyomással lehet váltani a programozás és a játék képernyője között, így a jövendőbeli alkotók finomhangolhatják programjukat, és gyorsan kipróbálhatják ötleteiket a játékban. Ha pedig egy kis inspirációra lenne szükséged, az interneten vagy a helyi vezeték nélküli kapcsolaton keresztül cserélhetsz és tölthetsz le játékokat a barátaiddal és családtagjaiddal. Ez remek lehetőséget nyújt a játékosok számára, hogy megmutassák saját alkotásaikat, de arra is, hogy megnézzék a mások által készített játékokat. A Free Programming módban arra is lehetőség nyílik, hogy alaposabban megvizsgáld a letöltött játékokat, ezáltal lerántva a leplet a felhasznált programozási módszerekről - ez pedig remek lehetőség a játékosok számára, hogy tanulmányozzák egymás játékait és új trükköket tanuljanak.