Gamerek egymás közt
Kötetlen játékcsevej - a videojátékokról általában
 
 
Final Fantasy VII Re-make | Jelöletlen spoilerek!
Gamerek egymás közt
Eddig 34 hozzászólás | Létrehozta: sQr - 2020. Apr 16. 17:23
[10] Zargul
Aug 02., Sunday 15:07 #34
Félig offtopik: a héten megint rákaptam a játékra és az első végigjátszás utáni szünet után most annyira bekattant nálam, és főleg a sztori további alakulása érdekelt nagyon, hogy végül belevágtam az eredetibe. Nagyon érdekes fordítva megélni az összehasonlítást, maximum csak sejtésem lehet arról hogy milyen az eredeti Midgar után látni a remaket, de én azt mondom hogy fantasztikusan csinálták meg a bővítéseket! Engem legalábbis így sokkal mélyebben átjárt Midgard mind zóna, cselekmény, helyszínek vagy a karakterek tekintetében. Nem tudom ez mennyire általános közöttük de többször olvastam az oldskool arcoktól hogy elnyújtott volt némely helyszíneken, ne adj isten felesleges vagy kifejezetten rossz de fordítva megélve nekem meg az volt furcsa hogy csak kvázi átszaladtam azon a szakaszon. Lehet hogy istenkáromlás amit mondok de minden történésnek nagyobb súlya van és azt mondom hogy egy teljesen bejárható Midgard viszont már túl sok is lett volna. Igy volt ez jó, kellően, SOKKAL nagyobb mint az eredetiben de mégsem veszel el benne mert végig fogják a kezed. Lényegében pont ugyanaz mint az eredeti csak nagyobb scaleben. Az oda-vissza utalásokat és az ismerős dallamokat nagyon nagyon jó volt megélni, és végre azt is átlátom hogy ezt a mennyiséget és minőséget amit a reamekben leraktak, azt fenntartani nem egy kis meló lesz... Egyelőre Cloud visszamlékezése utáni résznél tartok, baromi kiváncsi vagyok hova fog kifutni a sztori, de mondanom sem kell hogy a történetbeli változtatások így elsőkézből még izgalmasabbá teszik a projectet.
Ja és sikerült azt is elérnie az originalnak hogy végül, sok sok év után bevette a gyomrom a random harcot, ez pedig kifjezetten óriási dolog nálam.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[48] soliduss
Jul 21., Tuesday 15:10 #33
[10] Zargul
Jun 10., Wednesday 13:41 #32
Válasz soliduss (#31) üzenetére
A 2 év tényleg a plafon de ugy legyen!
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[48] soliduss
Jun 10., Wednesday 10:43 #31
Válasz theSickness (#30) üzenetére
Várjuk ki a végét... én bízom egy 1,5-2 év folytatásban. Ha a Square ráfekszik.... a karakterek adottak, az engine adott, csak az új tartalmat kell legyártani, nem zeróról elkezdeni. A motion-c meg mehet folyamatosan ha van egy kis eszük, hogy ne hátráltassa a folyamatot.

figer cros srácok... mert ez a kaland igazán királynak igérkezik
Jun 09., Tuesday 18:15 #30
Válasz Zargul (#29) üzenetére
Na igen, ez így elég szar. Az a fíling, amit most megalapoztak, az a következő epizódra elillan. Nem jó ez így.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[10] Zargul
Jun 09., Tuesday 18:09 #29
Válasz theSickness (#28) üzenetére
Kábé olyan mint a gyűrük ura mozi, de ott legalább tudtad előre hogy évente jön. Most meg? Ha majd meg is jelenik a második felvonás, egy harmadikra még minimum várni kell, ki tudja meddig...
Ezt még nem dolgoztam fel kellően.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
Jun 09., Tuesday 15:26 #28
Válasz Zargul (#27) üzenetére
Én ismerem és imádtam az eredetit, viszont nem bibliaként tiszteltem az ottani történéseket. Nagyon adta, pár dolgot változtatnék, de nagyon jó élményt adott. Az utolsó 1-2 óra igazi katarzis, a befejezés pedig rohadt jó volt és egyben elszomorított, hogy még sokat kell várni, hogy folytatódjon a banda sztorija.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[10] Zargul
Jun 09., Tuesday 14:14 #27
Nekem csak ma éjjel sikerült a végére érnem, mert elsö nekifutásra ugyan becsülettel eljutottam 12ik chapterig de aztán ott volt egy törés, hogy jo jo de basszus hol az epic sztori? Hol a jrpg? Ez csak egy nagyon fasza harcrendszerü, történet vezérelt akciojáték, hol a történelmi klasszikus? De szurta az oldalam hogy csak a végére kérne már érni és ami Aerith megmentése projecttel elkezdödik az konkrétan letehetetlen. Teljesen ujszülöttként mindent magamtol fedezek fel és kb pont ennél a résznél kezdtem felvenni a fonalat a harcokban is (bár még mindig vannak átláthatósági problémáim és tapasztalok érthetetlen spikeokat a harcok nehézségében, bár ez a kettö lehet hogy összefügg) szoval minden adott volt. A Shinra résztöl meg aztán tényleg elszabadult a pokol, onnan egy ültö helyemben nyomtam végig a stáblistáig ugy kb észre sem vettem. Helyére került minden korábbi történés, amit korábban elnyujtottnak gondoltam, hogy ez igazábol egy eklektikus utazás, és ne a standard történet vezetést várjam. Igy lett egy baromira erös maradando élmény, a creditsnél ahogy pörgette az eseményeket, ott esett le igazán hogy bakker itt azért volt történés. Végülis 60 ora lett de sokat molyoltam a karakterekkel meg voltak farmolos idöszakok is de ez igy rohadtul megérte, azonnal falnám a folytatást.
Érdekesség hogy több helyen olvastam hogy többeknek nem tetszett a játék végi boss cunami, hát nekem az a szakasz volt a játék egyik csucspontja. Már éreztem korábban, hogy elkezdett beindulni a történet (valahol akörül hogy kiderült hogy a mayor is Avalanche szimpatizáns) de ott hirtelen maximum sebbességbe kapcsolt az egész és egy sebesvonat tempojával csapodott a legvégsö "folytatjuk" feliratba. Akkor tünt fel hogy hajnali 1 van és baromira aludni kéne. Szoval mint newcomer nekem ez a mai játékfelhozatalban csillagos ötös. Persze közben nagyon sajnálom hogy nincs meg az eredetivel valo összevetés, nem ismerem a bevillantott karaktereket és eseményeket (red13 már most iszonyu király karakter!) de föleg ami theorycraftokat lentebb irtatok, csak még kiváncsibb lettem a folytatásra, hogy hova fog ez kifutni.
Kicsit aggódom de most jöhet a hardmode.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[48] soliduss
May 20., Wednesday 8:56 #26
Na letoltam végre én is a gamet. 34 óra lett elsőre... a vége velé már picit sok volt az időhúzás... de az 1-1,5 órás végső harcok nagyon kemények voltak. A látvány egyszerüen fenomenális volt.

Viszont a játék vége eléggé mind fuck.
Az ,hogy felvillanak képek a régi játékból... az ,hogy a jövő ilyen szerves részét képezi ennek az előzménynek elég kemény . Areith nagyon fura... mintha tudná mi lenne a sorsa. Zack harca és a múlt eddig nagy mindfuck.. tényleg kezd bennem is körvonalazódni az alternatív jelen/ párhuzamos dimenzió elmélet. Vagy simán lehet, hogy az a harc amit Zack túlél az nem a végső harc volt..... és csak egy kis "átkúrás". Az utolsó pillanat viszont belém égett.... a,hogy Cloud és Areith között felbukkan egy pillanatra Zack amint a sebesült Cloudot cipeli.... hát az egy gyönyörű pillanat.....

folyt köv...
[41] Gulandro
May 01., Friday 0:29 #25
Válasz soliduss (#21) üzenetére
Nem tudjuk, hogy Tseng "micsoda". Nekem mindig nagyon titokzatos szürke eminenciásnak tűnt, aki az Avalanche fénykorában is erősen az események közepén volt, mikor Rufust háziőrizetbe csapták.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
Apr 30., Thursday 14:40 #24
Válasz soliduss (#21) üzenetére
Lehet nem gondolták át az évszámokat és kilóg a lóláb.
Apr 30., Thursday 14:40 #23
Válasz soliduss (#21) üzenetére
Az originalban nem emlékszem utalásra erre. Lehet a remake-ben lesz valami magyarázat.
[48] soliduss
Apr 29., Wednesday 17:41 #22
Válasz V. Miki (#19) üzenetére
Valamint ha jól emlékszem Vincent történtében van több érdekesség is. A Káosz Materia és hasnolók amelyek a Drige of Cerberusban fejtenek ki.
[48] soliduss
Apr 29., Wednesday 17:40 #21
Válasz V. Miki (#19) üzenetére
Tuti nem sima emberek. Amit Reno és Rude tol a pillérnél.... lehet régen azok voltak.... de ezek simán majdnem lenyomnak egy soildert.

Viszont a 15 éves Tshengnél nekem nagyon kilóg a lóláb. Fiatalabbnak tűnik... de nem 15 évesnek.

KATT!

24:30-nál.
[9] Gergo89
Apr 29., Wednesday 11:12 #20
Válasz soliduss (#18) üzenetére
Kár találgatni, ilyen faszán jól átgondolták.
Apr 29., Wednesday 11:02 #19
Válasz soliduss (#18) üzenetére
Én úgy tudtam, hogy a Turks-ök sima emberek. Az egyetlen kivétel Vincent, akin ugye Hojo kísérletezett.
[48] soliduss
Apr 28., Tuesday 13:35 #18
Válasz soliduss (#17) üzenetére
Akkor Tsheng 15 éve volt amikor Aeithet "felfedeze" ???

Most akkor a Turkok emberek vagy genetikailag hozták lére őket? Még csak Chapter 13 most megyek újra a Donhoz.. de úgy érzem ebben a részben sokkal jobban ki van hansúlyozva a shinra jelleme... a kísérletek.... a genetikai mutációk amelyek fontos szerepet játszanak a "régi" story végében és a Crisis core végén.

Lehet ,hogy őket is Mako-val kezelték, csak bennünk nem indúlnak be "fatális sejtszíntű leépülés" mint a Soilderekben? Nem lehet ,hogy először megteremtették a Turkokat és megíjedtek ,hogy bakker ezekben van kakaó...és a soliderekben már direkt adagolták túl a mako-t??
[48] soliduss
Apr 28., Tuesday 13:18 #17
Egy kis infó.

KATT!
[41] Gulandro
Apr 17., Friday 15:56 #16
Hogy egy kicsit eltereljem a saját gondolataimat is a reddit-youtube népét is megosztó demeontorokról jegyezném meg, hogy rajtuk kívül is akadtak azért hangulati és történeti elem változások.

Érdekes lenne pl tudni, hogy mennyiben tehető felelősség a Square-Enix új(?) etikai osztálya azért, hogy az Avalanche tettoristáinak válláiról a történet nagyon hathatósan igyekezett levenni a felellőség súlyát a járulékos veszteségek miatt, mindent a Shinra nyakába varrva az elejétől kezdve.

Az eredetiben ugyebár két sikertelen mako reactor megvédési kísérletük után ágyúval verébre lőve szakítják a Sector 7-re a lemezt és CSAK azt akarják majd az Avalancha nyakába varrni, ameddig az újban egy új Wutai elleni katonai kampány előzményének, indító okának szánják, ami alaposan kihathat ugye a történetre (főleg ha soká lesz "folytatás" mert akkor gyakorlatilag egy fél világnyi csatamezőre is kerülhetünk).

Az meg a másik, hogy vér pl egy csepp sem volt itt, pedig az eredetiben Sephiroth nagyon "kiélvezi" a visszatérést a Shinra központba és legalább 2 emeleten keresztül szaggatja és tépi a helyi kenyérkeresőket. Az hogy az Avalanche több mint a helység kalapácsa Barretto megfélemlített szomszédgyerekekkel teli nickelodeonos akciócsapata az már ugye a Before Crisisban is koncepció volt, de azért itt hiána volt említve hogy a fő Avalanche éppen ostromolja a Shinrát ... róluk mintha elefeledkeztek volna a készítők két párbeszéd között és a végén ugyanúgy dihardosan-lethal weaponosen ablakon keresztül kellett távozni, pedig az szerintem nem volt logikus hogyha az alsőbb szinteket TÉNYLEG félkatonai viva le resistance seregek lepik el.

szvsz
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
[41] Gulandro
Apr 17., Friday 15:21 #15
Válasz Gergo89 (#14) üzenetére
front is volt
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
[9] Gergo89
Apr 16., Thursday 21:32 #14
Amúgy tegnap este hányingerem és fülzúgásom volt, lehet a FF7 remake vége okozta.
[41] Gulandro
Apr 16., Thursday 21:11 #13
Válasz V. Miki (#11) üzenetére
Nekem az Ff6 utalás volt gyanús a roncstelepen a három mech lepegetővel
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
Apr 16., Thursday 20:57 #12
Válasz Gergo89 (#10) üzenetére
Két dolog lehetséges, vagy kurva jól megcsinálják, és olyan lesz mint a Chrono Cross/Trigger-ben vagy a Dragon Quest XI-ben (adná az ég!). Vagy elrontják és Kingdom Hearts szindróma lesz belőle. Meglátjuk.
Apr 16., Thursday 20:53 #11
A Shinra Múzeumban kiszúrtátok az FF7-FF10 easter egget? KATT!
[9] Gergo89
Apr 16., Thursday 20:52 #10
Válasz V. Miki (#9) üzenetére
Igen, ha megidézték volna a Holy varázslatot, akkor eltudták volna pusztítani a meteort. De ehhez ugye egy cetra kell.

Belegondolva, hogy milyen bonyolult az FF7-nek a sztorija, és még ezt időutazással akarják megbolondítani, hááát...
Apr 16., Thursday 20:44 #9
Válasz Gergo89 (#4) üzenetére
"Illetve hányszor hallani rajongókról, hogy bárcsak Aerith életben maradna a játékban."

Ezzel a gondolattal sokszor eljátszottam anno. Nem az van, hogy ha Aeris él, akkor használni tudja a Fehér Matériát (a remake-ben is említi, hogy ott van a hajában) és a meteornak ezzel Sephiroth tervének lőttek?

"Cat Sith-et én is megmosolyogtam, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar megmutassák."

Az eredetiben is ott volt ugrál a "prototipusa" a Honey Bee Inn-ben, ha benéztél az egyik kulcslyukon. Állítólag a szobában Reeve szülei beszélgetnek.
moderator sQr
Apr 16., Thursday 20:35 #8
Válasz Gergo89 (#5) üzenetére
Én meg ezt küldtem. Erre alapul a teória: KATT!

A linkelt képen én meg tisztán látom a virágot. De ez csak az én elméletem. : ]
Twitter: sequeeer
Apr 16., Thursday 20:31 #7
Válasz Gergo89 (#5) üzenetére
Hmm, nem az lesz ez 7 mp, amikor Cloud beviszi az omnislasht, felugrik és lecsap? Számoljunk: KATT!
[9] Gergo89
Apr 16., Thursday 20:18 #6
[9] Gergo89
Apr 16., Thursday 20:10 #5
"A teória szerint az eredeti történetben ugye 7 másodperc telik el aközött, hogy Sephiroth megjelenik a magasból leereszkedve és leszúrja Aerith-et. Ismét egy kikacsintás, hogy megváltozhat a végzete. Cloud most vajon képes lesz megmenteni? Az utalást erősíti, hogy a csillagörvény, amit Cloud néz miután eltűnik Sephiroth a monológ után, az pontosan olyan formájú, mint Aerith virága."
Már leírtam PM-be neked is, de ide is megteszem, hogy ez a 7 másodperces dolog egy nagy baromság, sehol nem hangzik el a játékban, illetve még le sem tudnád normálisan mérni. Csillagörvényt visszanéztem, de szerintem egyáltalán nem hasonlít egy virágra. Az űrnek valamilyen szinten fontos szerepe van az FF7-ben, hisz onnan valahonnan nagyon messziről érkezett Jenova a földre, illetve a játék egy pontján a meteor is megjelenik.
[9] Gergo89
Apr 16., Thursday 20:02 #4
Válasz theSickness (#2) üzenetére
Az eredetiben ilyen mellékküldetés szerűen jelent meg Zack, akár el is hagyhattad. Egy autó platóján beszél Cloudnak a jövőjükről, hogy mi fognak majd Midgarban dolgozni, aztán lelövik és kb ennyi. Karakterek között többször felmerül a neve, Aerith is célozgat rá, de igazából az a jelenet amit a remakeben látunk az a Crisis Core-ban láthattuk először. Ugye ekkor hal meg, Midgar felé igyekezve, Cloudot meg otthagyják a katonák, mert látják hogy teljesen magán kívül van, aztán Cloud felveszi Zack kardját és neki indul Midgarnak. Már csak ezért sem lehet játszódhat a jelenben ez a rész, hiába hogy a háttérben körülöleli midgardot a whisperek, hisz jóval ezelőtt játszódik. Az én tippem az, hogy ez egy rendezői döntés, egyfajta szimbolika. A két idősík összeolvad, de nem szó szerint kell érteni. Illetve nem tudhatjuk, hogy Zack valóban túl élte-e abban az idősíkban, hisz a lövést csak azután kapja(amit nem mutatnak a remakeban), illetve rendesen ki van dőlve ő is. Aztán meg Cloudot hordozza magával, és ott találkozik a két idősék, ugye mikor lelassul a jelenet, és egymás mellett Aerith Clouddal elhaladnak egymás mellett. Egyfajta olyan jövőt vetítene elő, ahol Zack túlélte, ami lehetetlen, nem lehet megmásítani a múltat, és engedjük el, ugye Cloud sem a saját életét élte a játékban, hanem Zack személyazonosságát vette fel. Illetve hányszor hallani rajongókról, hogy bárcsak Aerith életben maradna a játékban. Szerintem a whisperek lehetnek ezek a játékosok, és a végén hogy karaktereink megküzdenek velük, eltűnnek, és minden visszaáll a régi kerékvágásba. Aeirth szerintem ezért is tűnik szomorúnak, mert látta a saját halálát és tudja, hogy ezt nem lehet megmásítani, bármennyire is szeretnénk, illetve végül rájött ki is valójában Cloud, és tudja hogy mennyire ragaszkodik hozzá. Azért is gondolom ezt, vagyis inkább csak remélem, mert a whisperek és Sephiroth csata után tök ugyanaz fogad, mint az eredeti játékban is volt, megbeszélik hogy követni fogják Sephirothot és levadásszák. Ugye az első helyszín Midgar után Kalm, ahol Cloud elmeséli a Nibelheimi sztorit. Egy szó, mint száz, én nagyon szeretném azt hinni, hogy most végleg leszámoltak a whisperekkel, és ez azt jelenti, hogy a továbbiakban minden az eredeti játék szerint fog zajlani, nem pedig hogy Sephiorth és Aerith már átélte a jövőt és mind a ketten meg akarják ezt másítani.

Cat Sith-et én is megmosolyogtam, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar megmutassák. Tonberryn meg jól felidegesítettem magam a buta AI végett.

Egyébként ha teljesen meg akarják másítani a sztorit és mindenféle destiny, fate, időutazós baromságot akarnak belerakni, akkor én ezennel ki is szálltam, és nem érdekel továbbra a szarságuk. Nekem a mai napig A kedvenc játékom az FF7, és rohadtul nem akarom, hogy megerőszakolják, ami tulajdonképpen már megtörtént, hisz ekkora nagy bullshitet, mint ami a végén történik szűk 1 órában, már rég láttam. Ez olyan Kingdom Hearts féle faszságnak tűnik, ahol már a készítők sincsenek tisztában a dolgokkal. Nem tudom miért Nomurát kellett ezzel megbízni, ő még Rufus ruháját is elbaszta, tele aggatta ezernyi csattal, ehhez ért kb.
moderator sQr
Apr 16., Thursday 20:02 #3
Vitaindítónak vagy összefoglalónak...

+ Játszottam az eredetit. De kik azok a dementor szerű “suttogók”?

Ők feleltek a Remake-ben azért, hogy az események az eredeti történetnek megfelelően alakuljanak. Először ugyebár akkor, amikor Sephirtoth megjelenik Cloudnak az Aerith-el való találkozás előtt. Beszédes az első mondata: “Túl gyenge vagy ahhoz, hogy bárkit is megments.” Az egyik teória szerint (amit én is elég szépen felépítettnek tartok és gyanakodtam rá) Aerith és Sephiroth az eredeti idővonalon kívül álnak. Ők ismerik azt az eseménysort. Sephiroth tudja, hogy az eredeti tervvel nem nyerhet így igyekszik kijátszani a sorsot. Ezt próbálják megakadályozni a “suttogók”. Mindig, amikor valamelyik szereplő letérne a kitaposott útról, közbeavatkoznak. Először apróbb dolgokkal, de a végén már Barret-et is visszahozzák az életbe. Majd ugye kicsit nagyobb testet öltenek...

+ Ömm. Jó. De akkor ez végülis nem egy szimpla felújítás?

Valószínűleg nem. Egyfajta látens folytatásként fogható fel, ami ugyan azonos helyszíneken játszódik és főleg most az elején követi a történetet, bizonyos szereplők tudatosan próbálnak beavatkozni az eseményekbe. Annál is inkább efelé hajlok, mert a teljes végjátékban ez csúcsosodik ki.

+ Tényleg. Mi a feje volt az az utolsó óra? Az a nagy izé?

Sephiroth annyira ügyesen manipulálta a szereplőket, hogy végül sikerült megtörni az eredeti idővonalat. Itt próbálnak meg utoljára beavatkozni a “suttogók”. Megjelenik ugye a nagy entitás, amit a három kisebb boss leütésével sebzünk. Ezek az Access szerint a jövőből jöttek és akkor jelennek meg, ha valaki végzetesen próbál beavatkozni az események láncolatába. Figyeltétek a három figurát? Ezek Cloud, Tifa és Barret a fegyverek és néhány mozdulat alapján! A saját végzetük ellen harcolnak. A saját sorsukat győzik le.

+ Na és ez akkor mit jelent?

Valószínűleg azt, amit a záró mondat. Innentől egy ismeretlen utazás jön. Bármi megtörténhet. Egyes felfogások szerint a suttogók a rajongói elvárásokat testesítik meg, amelyek visszafogták a kreatív szabadságot. Irónikus módon a játékos pont ezeket győzi le. Ha mást nem, a dolgok változásának egyértelmű jele utána, hogy Biggs úgy tűnik életben maradt. Ráadásul Jessie kesztyűje és fejkendője van az asztalon...

+ Mi volt az a 7 másodperces dolog Sephiroth-al?

A teória szerint az eredeti történetben ugye 7 másodperc telik el aközött, hogy Sephiroth megjelenik a magasból leereszkedve és leszúrja Aerith-et. Ismét egy kikacsintás, hogy megváltozhat a végzete. Cloud most vajon képes lesz megmenteni? Az utalást erősíti, hogy a csillagörvény, amit Cloud néz miután eltűnik Sephiroth a monológ után, az pontosan olyan formájú, mint Aerith virága.

+ Miért volt ott Zack?

Ez egy érdekesebb kérdés. Elvileg ugye ő meghal Cloud-ot védelmezve. A Crisis Core végén ugyan ez a jelenet játszódik le ami itt például. Itt viszont életben marad. Egyelőre? A legérdekesebb részlet a chipses zacskó. Azon egy alternatív logója van a már ismert kutyusos márkának - látunk a Jessie édesanyjáéknál a pizzás jelenetben, csak azon másik fajtájú kutya van, mint ahogy a falakon lévő grafitiken is - terrier az egyik, a másik beagle. Egyesek szerint ez egy alternatív idővonalra utal, ahol Zack életben marad. Amúgy érdekes, hogy amikor a játszótéren Aerith mesél róla, akkor a neve nem hangzik el, hanem látjuk, hogy Cloud-nak belenyilall a fejébe. Mintha itt is próbálnának beavatkozni. Lehet hogy összemossák később ezeket az idővonalakat?

+ Fuh. Még valami?

Az egész játék tele van kikacsintásokkal. Egy hard mode végigjátszásba belekezdve teljesen másképp értelmezi az ember a dialógusok jelentős részét - főleg az Aerith-el közös jeleneteket és Sephiroth feltűnéseit. Ennek egy része opcionális, mert például csak akkor érjük el ha Aerith-hez megyünk ki a kertbe az álomban - függ attól, hogy hány mellékküldetést csinálsz és a csatornában kihez mész oda amikor a földön fekszik a két leányzó. Itt egyébként azt mondja Cloudnak, hogy “bármi is történik, nem szerethetsz belém...”

Én imádom az ilyen dolgokat. Nincs is kőbe vésett nosztalgiám az eredetivel szemben. De pont ezért mondtam, hogy ÍGY már még jobban érdekel az eredeti 97-es is. Mert most lehet, hogy hasonlót kaptunk. De nem ugyan azt. A következő (VII-2?) epizód pedig még inkább letérhet az útról.

Na? Kinek mi a véleménye? Hogy viselték a régi rajongók? Mennyire jártak utána az új belépők?
Twitter: sequeeer
Apr 16., Thursday 19:33 #2
Szívesen elolvasnám azok véleményét, akikben jobban élt az eredeti játék. Nekem nagyrészt megvolt, sok helyre, helyzetre ráismertem, tudtam előre sok húzást és sokat mosolyogtam pár kikacsintáson (pl. amikor egy mellékküldetésen eresztenek ránk egy Tonberryt, amikor Cait Sith feltűnik az átvezetőben, meg persze a legvégén a bevillanó jelenetek a jövőből).

De ahogy sejtem, sok minden változott. Zack is csak nyomokban van meg, ő nem csak visszaemlékezésben jelent meg?
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
moderator sQr
Apr 16., Thursday 19:23 #1
Akkor itt mehet a teóriázás, áriázás és anyázás. Utóbbival csak óvatosan.
Twitter: sequeeer
A témát indította
sQr
(offline)
Fórum toolbox
Kereső Új téma
Rövid fórum szabályzat
1. Igyekezz mindíg a témába illő hozzászólást írni, ne nagyon térj el az adott fórum témájától. (ha mégis másról szeretnél írni, de úgy érzed, hogy az adott témába kell ezt megtenned, jelezd ezt egy *offtopic* kiegészítővel)
2. Mielőtt új témát hozol létre, nézz körül a fórumban, használd a keresőt, hogy más nem indított e már hasonló beszélgetést!
3. Ha vitába keveredsz más fórumozókkal, kerüld a személyeskedést, a trágárságot. Ha ilyesmin érünk, moderálni fogunk, durvább esetben kitiltunk.
4. Törvényt sértő dolgok reklámozása, terjesztése azonnal kizárást von maga után!
5. Üzleti célú hirdetéseket a fórumokban tilos elhelyezni, apróhirdetést is csak az arra létrehozott témában lehet!