Gamerek egymás közt
Kötetlen játékcsevej - a videojátékokról általában
 
 
Death Stranding
Gamerek egymás közt
Eddig 297 hozzászólás | Létrehozta: clairvoyance - 2019. May 03. 13:10
Összesen: 297 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
[24] maccc
Apr 19., Sunday 1:13 #297
Nemrég befejeztem. Vagy háromszor raktam vágányra a játékot annyira rauntam a futkározasra, de aztán csak erőt vettem magamon. A világ, atmoszféra, sztori annyira vonzott, hogy nem voltam képes végleg feladni.

Hatodik fejezet után a hegyes szenvedésnél aztán egyre kezdett beszippantani és meg se álltam a végéig.

A zárás pedig? Számomra össze áll minden a végére, fantasztikus, katarzis. Azóta is rengeteget gondolok rá ahányszor Spotin felrakom a játék spundtrack lejátszási listáját.

Rengeteg hibája van mint maga játék, de a komplett élmény engem mindenért kárpótol. Eszméletlen nagy élmény volt.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
Apr 07., Tuesday 13:48 #296
KATT!
I am such a B.A.
[12] oistrakh
Mar 30., Monday 2:27 #295
Válasz xXwilliamsXx (#294) üzenetére
Nekem ps4 legjobb játéka a death stranding ilyen hangulatot soha életemben nem láttam még videojátékban!
Ps4 id: Oistrakh_01
Mar 25., Wednesday 10:51 #294
Válasz clairvoyance (#293) üzenetére
Én január elején fejeztem be,de még most is számtalan olyan pillanat ugrik be,amitől kiráz a hideg
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
Mar 25., Wednesday 10:47 #293
Válasz Ra1D3n (#292) üzenetére
És akkor erre mondják azt hogy "csak" egy csomagfutár szimulátor.
" Amit birtokolsz, az birtokba vesz. " / Tyler Durden / steam: clairvoyance xbox live: Maigowanin ( PC )
[8] Ra1D3n
Jan 20., Monday 10:10 #292
Na egy ideje már eljutottam az 5. fejezetbe, végre vannak kötélpályák és kurva jók Időközben felfedeztem, hogy a nagy hatótávolságú teherautókkal rengeteg nyersanyagot tudok szállítani és már pofátlanul igénylek nyersanyagokat a különböző állomásokról, hogy megépítsem az utakat Mondjuk az kicsit durva, hogy az északi elosztóponttól kezdődően milyen eszméletlen mennyiségeket kérnek az utak építéséhez, egyszerűen agyrém... Pedig a Hegyi gócvároshoz mindenképp érdemes lenne kiépíteni az útrendszert, mert katasztrófa volt oda feljutnom alapból is. Jelenleg pont az öszvérekig építettem meg az utat, vagy talán pont az utánuk lévő útépítő állomásig, szóval az annyira azért nem rossz, mert nem fog kelleni cseszekednem velük.

Másrészt, viszont kénytelen vagyok újragondolni a kötélpálya rendszert. Tegnap azon agyaltam, hogy hova építettem felesleges kötélpályákat és hát eszembe jutott legalább 8-10 darab amiket tök fölöslegesen raktam le(pl az Öreghez és Öregtől a mérnökig tartó kötélpálya teljesen feleslegesek amiket leraktam, sosem megyek már hozzájuk, max anyagot kunyerálni még egy utolsó alkalommal, de ezen felül a Mama után található vízesésnél is van vagy 3-4 amit feleslegesen raktam le, ezeket meg is szüntetem). Sajnos elég combos 500 pontot felemésztenek a királis hálózatomból én meg már nem tudok több kötélpályát építeni(Mondjuk a Déli gócvárostól az északi elosztóig lerakott kötélpálya rendszeremet érintetlenül hagyom. Nagyon királyul átrepülök vele a radikális öszvérek felett a hegyek tetején), és nagyon szeretném kiépíteni a kötélpályámat úgy, hogy a meglévő hálózatomat kibővítem a meteorológiai állomás felé, fel a hegyekbe hegyi gócvárosig. Mondjuk annyival megfontoltabb leszek, hogy a kötélpályákat itt fejleszteni fogom majd, hogy minél kevesebb beiktatásával minél hosszabb pályát tudjak építeni.
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
Jan 17., Friday 15:45 #291
Válasz ne5h (#290) üzenetére
Ez tök jó kis cucc. Ha lenne rá pénzem venném.
" Amit birtokolsz, az birtokba vesz. " / Tyler Durden / steam: clairvoyance xbox live: Maigowanin ( PC )
Jan 16., Thursday 17:37 #290
A Kojima rajongókat talán érdekli:

KATT!
I am such a B.A.
[11] ZS0LTI
Jan 14., Tuesday 16:08 #289
Válasz sting (#286) üzenetére
Online szerintem gyorsabb, bár nem sokkal, mert ugye úgy van kitalálva a játék, hogy ha új helyszínen jársz, az még nincs bekötve a hálózatba és nem látod mások építményeit. Persze történet szerint kell menni később oda-vissza mindenfelé és akkor már jól jönnek az online felépítmények. Szerintem offline hülyeség játszani, pont a játék lényege veszik el.
[30] sting
Jan 09., Thursday 12:22 #288
Válasz Ra1D3n (#287) üzenetére
Akkor marad a robot..
[8] Ra1D3n
Jan 09., Thursday 11:49 #287
Válasz sting (#286) üzenetére
Szerintem online, mert ott mások is adnak építési anyagokat a projektekhez. Bár nem tudom, hogy a található felszerelések ügyében az online mennyit befolyásol, mert amúgy a játékmenetre nincs igazán ráhatása.
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
[30] sting
Jan 09., Thursday 11:09 #286
Válasz kiső (#279) üzenetére
Offline vagy online gyorsabb a foszalon végigmenni?
[8] Ra1D3n
Jan 08., Wednesday 13:49 #285
Válasz Patrick Bateman (#284) üzenetére
A 38-as megrendelésnél tartok. IGN-es walkthrough alapján az utolsó küldetés a 3. fejezetben. Ebből kiindulva akkor csak megépítem az utakat(3 útépítő van még, egyikbe már csak kerámiát kell pakolni), aztán ahogy elnézem hamarosan az 5. fejezetben kötök ki, mert a 4. fejezet csak egy megrendelés.
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
Jan 08., Wednesday 13:19 #284
Válasz Ra1D3n (#283) üzenetére
Ohh...
Bocsesz.
Nalam mar keveredik, hogy mikor mik nyilnak meg a jatekban.
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
[8] Ra1D3n
Jan 08., Wednesday 13:05 #283
Válasz Patrick Bateman (#282) üzenetére
Még nem tartok a kötélpályáknál tudtommal. Legalábbis nem rémlik, hogy lehetne olyanokat építeni, meg szerintem a játék sem tájékoztatott róla.
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
Jan 08., Wednesday 12:54 #282
Válasz Ra1D3n (#280) üzenetére
En inkabb kotelpalyat epitenek autopalya helyett.
Olcsobb alapanyag koltseg, plusz rovidebb, es egyben gyorsabb kozlekedes a hegyek kozott is.
Ahol pedig nagy mennyisegu cuccokat igenyelnek leszallitasra, ott a kozelben egy postaladat epitenek, es abba pakolnam azokat, amiket nem tudok egyszerre leszallitani.
Az autopalyak epitesebe elegge ritkan szallnak bele masok is, es marha sok anyagot is igenyel mig a kotelpalyakat jobban szponzoraljak.
De ha lerohad is, akkor sem tart semmibe lerakni egy uj oszlopot hozza, ellenben az autopalyaval, ahol megint lehet nyersanyagokat gyujtogetni.
Plusz az utakon valo szallitas is idoigenyes.
Van pl. aki mindig pizzakat rendel, szinte lehetetlen tavoli helyekrol.
Neki a legtavolabbi pontrol is 6-7 perc alatt leszallitottam a pizzat a kotelpalyakon.
Ez utakon joval tobb idot vett volna igenybe.
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
Jan 08., Wednesday 10:37 #281
Válasz Ra1D3n (#280) üzenetére
Én 140 órával hagytam abba,az autópályát teljesen kiépítettem,és az összes preppert megkerestem,de nincsenek kimaxolva.És némelyik a hálózatba is igen nehezen akar beszállni.
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[8] Ra1D3n
Jan 07., Tuesday 18:35 #280
Válasz kiső (#279) üzenetére
Mondom az alapvető céljaimat:
- minden hely 5csillagra(ha egy hely 5 csillag, oda max főküldetésre megyek csak)
- teljes autópálya kiépítése
- minden hely becsatolása a királis hálózatba

Kb ennyi. Az 5 csillag miatt viszont el lehet baszakodni rendesen. Tavi gócváros és elosztóközpont elég sok leszállítást igényelt a magas lájkszám miatt.
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
[36] kiső
Jan 07., Tuesday 17:54 #279
Válasz Ra1D3n (#278) üzenetére
Minden fejezet annyira hosszú amennyire akarod. Lehet több száz óra, hiszen a csomagok soha nem fogynak el. Ha csak a főszálra koncentrálsz, akkor a 3. fejezet kb.4-6 óra, attól függően mennyire sietsz. Ez amúgy az egyik leghosszabb rész.
[8] Ra1D3n
Jan 07., Tuesday 16:22 #278
Az ünnepek alatt/után elég sok játékidőt belepakoltam a játékba, de egyszerűen borzasztóan lassan haladok. Kb 249-es hordár szinten vagyok ha jól emlékszem, de még mindig csak a 3. fejezetben járok. Épp azzal küzdök, hogy kiépítsem a teljes autópálya szakaszt(valamiért minden utat én építek meg, mások szarnak rá, vagy nem tudom), hogy tavi gócvárosból déli gócvárosig kész legyen az út. Ezzel egész jól is haladok, már megépítettem az első szakaszt az elpusztult déli gócváros romjainál ami összeköti a területet a cosplayeres résszel, így már csak 3 szakaszt kell megépíteni. Szörnyülködve vettem tudomásul, hogy milyen piszok sok nyersanyag kell még az útszakasz megépítéséhez, de kerámiából majdnem elegendőt gyűjtöttem be mostanra már az öszvérektől, fémből viszont vastagon hiányos vagyok, amit nyersanyagigényléssel fogok kipótolni(azért egyszerűbb 1000 egységnyi fémet vinni egy XL-es tárolóban, miközben a található XL-es tároló meg csak 400 egységet bír). Mielőtt befejezem a fejezetet, terveim szerint szerepel minden preppernél elérni az 5. szintet, amivel piszok jól állok, mert már csak a Gyűjtőnél(neki kb 1-2 talált cucc elég is, mert szinte már 5csillagos), a cosplayernél és Mamánál kéne elérni az 5. szintet, na meg Déli gócvárosban, amit majd az utak megépítése után szeretnék bekötni a királis hálózatba. Mennyi van még hátra ebből a fejezetből? Ez a 3. a leghosszabb fejezet? Vagy lesz még 1-2 fejezet ami szintén ugyanilyen tartalmas lesz? Egyelőre ennyi kérdésem lenne
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
[6] Rolcsoo
Jan 07., Tuesday 14:22 #277
Sziasztok. Egy kicsit pihentettem a játékot, na jó igazából időm nem nagyon volt játszani. Nagyon egyszerű kérdést szeretnék feltenni, hanyadik chapternél jönnek be a lőfegyverek? Most járok a harmadikban és megkaptam a pv-k elleni fegyvert, ami vérrel működik.
[3] Wakka
Dec 19., Thursday 14:30 #276
az epic store 2021 január 1-re lőtte be a launch-ot. furcsa, hogy steam-re elvileg sokkal korábban jön.
Dec 17., Tuesday 15:55 #275
Válasz ZS0LTI (#274) üzenetére
Ez a rész nem annyira rémlik..vagy itt Kikötő GV-ból kellett Fő GV-ba menni,ahol nem is nagyon építkeztem..
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[11] ZS0LTI
Dec 17., Tuesday 14:13 #274
Válasz fr4231 (#271) üzenetére
Igen, elvileg minden eltűnt az eső miatt, aztán valahogy sikerült rekonstruálniuk. Nagyon gyenge magyarázat arra, hogy a játék rákényszerít a segítség nélküli haladásra abban a fejezetben.
[11] ZS0LTI
Dec 17., Tuesday 14:11 #273
Válasz fr4231 (#263) üzenetére
Sok mindenben egyetértek veled! A sztori messze nem volt katartikus és semmilyen érzelmet nem váltott ki belőlem. Bár mondjuk én az MGS3-ban is gond nélkül húztam meg a ravaszt a végén.
Nekem a játék első kb 10 órájában volt nagyon idegesítő, hogy gyalogolni kellett, semmilyen lehetőség nem volt megkönnyíteni a közlekedést stb. De idővel azért "megjavult" a dolog, sőt most a végén a free roam-ban nagyon jól elvagyok, mindenféle járművekkel mászkálok, vagy gyalog is 300 kilókat viszek vagy a legsziklásabb terepeken ugrálok a "skeleton"-oknak köszönhetően. Szóval a játékmenet egy nagy fun. De végigjátszás során is nekem jól adta Kojima eredeti elképzeléseit, pl havas mászkálás stb.
A végén visszamenni a kiindulópontba szerintem jópofa ötlet volt, nekem nagyon tetszett, egyfajta visszaemlékezés is volt, hogy merre jártunk, mit csináltunk. Én mondjuk a tengerparton mentem majdnem végig mindenféle teherautókkal meg motorokkal (amit éppen találtam), ez nem tudom hogy szándékos volt-e (~beach téma végig a játékban) vagy csak az én agyszüleményem. Mindenesetre tetszett nagyon.
Dec 15., Sunday 17:53 #272
Válasz fr4231 (#271) üzenetére
Lehet arra gondolsz,amikor nem volt veled Lou,és nem jelezte előre a pvket..
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[37] fr4231
Dec 15., Sunday 17:05 #271
Válasz xXwilliamsXx (#270) üzenetére
Persze, ezt tudom, csak mintha lett volna egy resz amikor kulon felhivtak erre a figyelmet, hogy most minden eltunt a vege fele egy idore, de lehet ezt csak en halucinaltam.
PSN: fr4231_jp
Dec 15., Sunday 16:45 #270
Válasz fr4231 (#269) üzenetére
Folyamatosan erodálódnak,de nagyon lassan.Pl a játék elején leraktam egy létrát valahol a kezdő területnél,az nagyjából a befejezés táján ment tönkre.
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[37] fr4231
Dec 15., Sunday 16:41 #269
Válasz xXwilliamsXx (#268) üzenetére
En az elejen nagyon epitkeztem, aztan kisse csalodott lettem mert nem egeszen azt kaptam amit vartam es abba hagytam a gurizest. De elismerem, hogy akar ez is -illetve hogy onmagaban mennyire jon be ez az epitkezes- befolyasolhatja a jatek egy reszenek megiteleset.

Nekem sajnos ez se jott at, annak ellenere, hogy ertem es latom a mogotte levo koncepciot.

Egyebknet lehet nekem folynak ossze az esemenyek, illetve alacsony aktivitasom miatt valoszinuleg az eredmenyet se nagyon lattam, de nem volt egy olyan resz amikor a folyamatos esozesek miatt erodalodtak az epitmenyek?
PSN: fr4231_jp
Dec 15., Sunday 16:33 #268
Válasz fr4231 (#267) üzenetére
Én addigra kiépítettem a teljes autópálya hàlózatot Déli Gócvárostól Tavi- és Hegyi Gócvárosig,szóval simán teherautóztam🙂
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[37] fr4231
Dec 15., Sunday 16:23 #267
Válasz xXwilliamsXx (#266) üzenetére
Igen.
Teny, hogy nem kell gyalog menni -koltoi tulzas- bar a tragikus jarmu hasznalat se segit sokat.
PSN: fr4231_jp
Dec 15., Sunday 16:20 #266
Válasz fr4231 (#264) üzenetére
Közben helyet cseréltünk,mindegy..a lényeg,hogy nem kell gyalog menni 😉
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
Dec 15., Sunday 16:19 #265
Válasz fr4231 (#263) üzenetére
"Olyan aprosagokrol mar nem is beszelve, mint az elkepeszto idohuzas mikor a terkep legtavolabbi pontjarol visszafendel gyalog a kiindulo pontra, barmilyen valodi, erdemleges jatekmenet szempontjabol alatamaszthato indokkal." Ööö ilyen mikor volt?
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[37] fr4231
Dec 15., Sunday 16:18 #264
Válasz xXwilliamsXx (#264) üzenetére
Tizen valahanyadik fejezet, mikor mar nem erheto el a fast travel es vissza kell jutni a kvazi kiindulo pontra.
PSN: fr4231_jp
[37] fr4231
Dec 15., Sunday 16:08 #263
Na, tisztessegbol vegigszenvedtem magam a jatekon.

Igazabol nem tudom mit lehetne rola mondani, de az biztos, hogy istenigazabol egy percet sem elveztem.
Eltekintve a zenektol, azok nagyon tetszettek, a Spotify-ra is becsusztak, de azert zenei ajanlonak kisse draga volt.
Nekem a jatek maga borzasztoan nyoge-nyelos, unalmas, szenvedos es nehany pillanattol eltekintve alapvetoen ingerszegeny volt. Azt hiszem ertem mit akart Kojima, de ez nekem egyaltalan nem utott be, nem volt ram semmilyen hatassal.
Raadasul ugy erzem dramatikabol Kojima be kell latni, hogy nagyon nincs a toppon, akar egy kozepesen tehetseges filmrendezohoz kepest sem, ezt eddig mondjuk ketsegtelenul jol titkolta, tobbek kozott a jatekmenet sajatossagaival es a gyer konkurencia (nagyon gyermekcipoben jar meg a tradicionalis ertelemben vett tortenet meseles) is nyilvan segitette.

Itt tobb ponton ahol valoszinuleg erzelmeknek kellett volna szuletnie nem tudtam, hogy sirjak vagy nevessek a parbeszedeken es nehany tipikusan japan reakcion, viselkedesi forman.

Ennek ellenere osszessegeben a storyban voltak ertekelheto elemek, nehany erdekes otlet, elgondolas. Masik kerdes, hogy nekem ez elegge gyengen lett talalva es meg a vegen sem igazan ereztem katarzist, de mar az a teny hogy valamilyen szinten egy ertekelheto (tobb nem igazan kibontott szallal) mondjuk kerekecske tortenet kerekedett ki az egeszbol valamilyen szinten elismeresre melto.
Tovabbra is a katarktikustol azert szerintem messze van.

Igazabol nagyon keves emlekeztes momentumot tudnek kiemelni, a szellemekkel valo talalkozast is ki lehetett volna sokkal jobban bontani, az a keves jo otlet sem lett igazan kihasznalva es valami valtozatossag se artott volna.

Az egesz jatek tele van roppant olcso, feluletes megoldasokkal es folosleges bonyolitasokkal. Barmilyen mas keszitot keresztre feszitettek volna ezekert, kezdve a hologrammos bohockodastol, a meguszos varos tervezesen at, a No Man’s Sky-t idezo igenytelen kietlensegig.

Olyan aprosagokrol mar nem is beszelve, mint az elkepeszto idohuzas mikor a terkep legtavolabbi pontjarol visszafendel gyalog a kiindulo pontra, barmilyen valodi, erdemleges jatekmenet szempontjabol alatamaszthato indokkal.

Lehet ezeket muveszi elgondolasnak becezni, szerintem valojaban nagyon ugyes koltseghatekonysagrol es nemileg bosszanto igenytelensegrol van szo inkabb valojaban.

Ertem, hogy mi lehetett a cel, azt is megertem hogy valakinek ez esetleg tetszik ebben a formajaban is, de szerintem bosszanto modon elalibizett a jatek, pedig eppen az alapanyagbol valami nagyon jot es nem csak egyedit is ki lehetett volna hozni.

Kezdetben arra keszultem, hogy jatekkent szar lesz, elmenykent fantasztikus, igy a vegere az elobbi be is kovetkezett viszont az utobbitol sem vertem magam a foldhoz, nem kulonosebben valtott ki belolem erzelmeket es meg igazabol kulonosebben el sem gondolkodtatott.

Az a par rovid szegmens amit elveztem is, inkabb csak felbosszantott, arra gondolvan hogy milyen jo is lehetett volna akar ez.

Szoval jah, osszessegeben nekem ez nagyon nem jott be, megis orulok, hogy megtapasztaltam mert ismet ledolt egy fal, ami mar eddig is duledezett, de mint tudjuk a veg csak egy ujabb lehetoseg.
PSN: fr4231_jp
Dec 14., Saturday 18:09 #262
Válasz Vulpio (#261) üzenetére
gézé! Én is érzek egyébként késztetést, hogy vissza menjek, és vigyek még egy két csomagot, illetve építgessek némi infrastruktúrát.
" Amit birtokolsz, az birtokba vesz. " / Tyler Durden / steam: clairvoyance xbox live: Maigowanin ( PC )
[10] Vulpio
Dec 14., Saturday 10:03 #261
Válasz Vulpio (#260) üzenetére
Ez is megvan. 🙂
Cannibals for Human Rights
[10] Vulpio
Dec 14., Saturday 0:49 #260
Már csak 5 memória chip és megvan a platina.
Cannibals for Human Rights
[8] Ra1D3n
Dec 12., Thursday 14:56 #259
Válasz KiswechPS3 (#258) üzenetére
Akkor balfasz voltam. Megnyugtató
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
[55] KiswechPS3
Dec 12., Thursday 13:32 #258
Válasz Ra1D3n (#257) üzenetére
Nem, ott simán áttudsz menni, hogy még csak észre sem vesznek
/* Life runs on Code */
[8] Ra1D3n
Dec 12., Thursday 12:01 #257
Na tegnap én is elkezdtem a futárkodást. A hangulat eléggé adja itt az elején, bár eddig több átvezetőt láttam mint amennyit játszottam Jut eszembe, ugye hard nehézségi fokozaton kezdtem neki az egésznek, de a chapter 1-nél mikor vissza kell menni, az direkt van olyan nehézre megcsinálva? Konkrétan elkaptak, megúsztattak, kész katasztrófa volt az egész környék, de valami csoda folytán kikecmeregtem a szószból. Olyan káosz volt, hogy azt se tudtam mihez kezdjek hirtelen. Feltételezem ez scriptelt rész volt és lehetetlen volt elosonni a PT-k között, vagy csak én voltam balfasz...
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
Dec 12., Thursday 10:49 #256
Válasz ne5h (#255) üzenetére
Hmmm... valóban! Atom.
" Amit birtokolsz, az birtokba vesz. " / Tyler Durden / steam: clairvoyance xbox live: Maigowanin ( PC )
Dec 11., Wednesday 15:25 #255
Válasz clairvoyance (#254) üzenetére
Abból szerintem erre le fogok csapni, baromi jól néz ki: KATT!
I am such a B.A.
Dec 11., Wednesday 15:10 #254
Válasz ne5h (#253) üzenetére
Fasza, nekem ugyan innen van Dark Souls-os, hasonló tematikájú.
" Amit birtokolsz, az birtokba vesz. " / Tyler Durden / steam: clairvoyance xbox live: Maigowanin ( PC )
Dec 11., Wednesday 14:22 #253
Ezt csak úgy itt hagyom a rajongóknak...

KATT!
I am such a B.A.
[5] xanax
Dec 08., Sunday 16:24 #252
Válasz clairvoyance (#251) üzenetére
platinához
Dec 08., Sunday 10:21 #251
Válasz KiswechPS3 (#250) üzenetére
Köszi.
" Amit birtokolsz, az birtokba vesz. " / Tyler Durden / steam: clairvoyance xbox live: Maigowanin ( PC )
[55] KiswechPS3
Dec 08., Sunday 9:38 #250
Válasz clairvoyance (#249) üzenetére
A vége nagyon erős...

Soha, az konkrétan a "free roam" a játékban, befejezheted az állomások max húzását és ennyi.
/* Life runs on Code */
Dec 08., Sunday 9:15 #249
Vége! Kojima megint megkönnyeztetett egy párszor a végén. Szép volt, jó volt.
a 15. episode egyébként mikor van kész? Mert hoztam vittem, de semmi nem történik egyelőre.
" Amit birtokolsz, az birtokba vesz. " / Tyler Durden / steam: clairvoyance xbox live: Maigowanin ( PC )
Dec 05., Thursday 7:00 #248
Válasz Vulpio (#246) üzenetére
És száguldozni is szeret a kispajtás 😀
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
Összesen: 297 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
A témát indította
clairvoyance
(offline)
Fórum toolbox
Kereső Új téma
Rövid fórum szabályzat
1. Igyekezz mindíg a témába illő hozzászólást írni, ne nagyon térj el az adott fórum témájától. (ha mégis másról szeretnél írni, de úgy érzed, hogy az adott témába kell ezt megtenned, jelezd ezt egy *offtopic* kiegészítővel)
2. Mielőtt új témát hozol létre, nézz körül a fórumban, használd a keresőt, hogy más nem indított e már hasonló beszélgetést!
3. Ha vitába keveredsz más fórumozókkal, kerüld a személyeskedést, a trágárságot. Ha ilyesmin érünk, moderálni fogunk, durvább esetben kitiltunk.
4. Törvényt sértő dolgok reklámozása, terjesztése azonnal kizárást von maga után!
5. Üzleti célú hirdetéseket a fórumokban tilos elhelyezni, apróhirdetést is csak az arra létrehozott témában lehet!