Az a közelmúltban már kiderült, hogy nincs teljesen rendben minden a Bayonetta PlayStation 3 verziója körül - most fény derült arra, hogy mi állhat ennek a hátterében.
Tatsuya Minami, a Platinum Games feje a fejlesztőcsapat blogján nemrégiben elárulta, hogy a PlayStation 3-ra történő portolás csak akkor kezdődött meg, amikor már befejezték a munkálatok nagy részét az Xbox 360 változaton. Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy az átiratot már nem is az eredeti gárda készíti, hanem a kiadó Sega egyik belső csapata.
A Japánban idén, a többi régióban pedig jövőre debütáló hack and slash akciójáték PlayStation 3 verzióját először néhány hete lehetett kipróbálni egy tokiói rendezvényen, ám komoly különbség volt tapasztalható az Xbox 360 változathoz képest, a Sony konzolján ugyanis mosottabb kép és méretes képfrissítési problémák voltak megfigyelhetők. A nyugati megjelenésig ennek remélhetőleg már nem lesz nyoma.