[Teszt] Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi
Kapcsold jtk: Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi (x360)
Eddig 35 hozzszls
mcmacko
2011. november 11.
pntek 08:45
Se szeri, se szma az utbbi vek sorn megjelent Dragon Ball jtkoknak. Japn egyik legnpszerbb anime-szappanoperja mr videojtk fronton is tcsapott egyfajta kommersz, gyakori rendszeressggel megjelen formtumba, a most megjelent Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi pedig jtkmenetben is bszen idzgeti az eredeti sorozat jellemzit. Baj ez?



Nem felttlenl, hiszen egy vrbeli Dragon Ball jtknak csak jt tesz, ha minl tbb szempontbl hasonlt az eredeti alapanyagra. Az Ultimate Tenkaichi gyesen melegti fel a Z sorozat legjobb, legizgalmasabb pillanatait, harcaiban pedig szdten ltvnyos jeleneteket, s rajongk sikongatst kivlt animcikat vonultat fel egyms utn. A buny mechanikja egybknt (az anime jtkok j szoksa szerint) nem tipikus mdon, hanem egy sajtos, kzel- s tvolteret klnlegesen rtelmez, speck mozdulatokat/lnckombkat felvonultat rendszer keretein bell zajlik. Az alap tsek s pofonok csak apr csihi-puhinak tnnek a gyakorta tizensok percig elhzd tkzetek sorn; az igazi siker a lncra fztt tmadsok beviteln, a spci tmadsok elhzsn, s vdekez oldalrl ezek ellenmozdulatainak sikeres abszolvlsn mlik.



A mechanika persze kzel sem olyan kifinomult, mint azt egy korszer bunys jtktl elvrnnk. Ordenr problmi persze nincsenek a jtkmenetnek, st, kell energia befektetsvel itt is mesteri szintre lehet fejleszteni a kzdtechniknkat. Csak sajnos ehhez trelemre lesz szksg. A jtk ugyanis gyakran veszi lutrira, hogy pp melyik lenyomott gomb nyjt sikeres kombindtst, vagy pp merre kell a kart hznunk a sikeres vdekezshez. A haland gamer persze azon is kibukhat, hogy a gyakran fl percekig elnyl karakteranimcik kzben nem sok teend akad - ilyenkor jn el a DBZ sorozatra oly jellemz rtestszta effektus, amely tovbb ersdik a szolgai favgsra emlkeztet tpols rszeknl, vagy a sok egyhuzamban ledarlt csata esetben. Az tlag jtkos szmra a karakterek sem sokban trnek el egymstl, igazi markns klnbsgeket csak az elhivatott DBZ fanok fognak a figurk kztt tallni, k viszont rlnek majd az egyedi mozdulatoknak s a klnbz kosztmknek.
>>

[3] Dave 14
nov 26., szombat 9:50 #35
Bocsi csak lass volt netem azt 2-szer kldte el
Lgy mindig nmagad , s dolgozz kemnyen!
[3] Dave 14
nov 26., szombat 9:49 #34
Abr a videk alapjn nem rossz!!
Lgy mindig nmagad , s dolgozz kemnyen!
[3] Dave 14
nov 26., szombat 9:48 #33
Abr a videk alapjn nem rossz!!
Lgy mindig nmagad , s dolgozz kemnyen!
[3] Dave 14
nov 26., szombat 9:48 #32
Milyen a jtk?
Lgy mindig nmagad , s dolgozz kemnyen!
[38] Rewmac
nov 15., kedd 13:29 #31
Vlasz Ragnar360 (#22) zenetre
Kltsges lenne, nem vennk annyian, hogy visszahozza s rtelmetlen mikor ezt is tkletesen el tudjk adni.
Twitter: @RewmacIcon Xbox VIG Team j Blog: Dark Souls 2 - Teszt
[28] Djuree
nov 14., htf 15:27 #30
sonkagombakukorica
.::Yamaha::.
[36] rolmanus
nov 14., htf 15:17 #29
Vlasz Ragnar360 (#20) zenetre
Itt nem (csak) a Bandai a hibs,a Spike vgez ilyen ignytelen munkt, a Budokai ksztinek, a Dimpsnek kne letennie valamit az asztalra, n mr csak bennk bzom.
My body is ready!
[16] Ragnar360
nov 14., htf 14:21 #28
Vlasz mcmacko (#26) zenetre
nagyon sok soundtrack van... fight tracketl kezdve minden....mindenhova megvan az odaill - az anime alapjn meg plne - emlkezz csak vissza
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
[36] rolmanus
nov 14., htf 10:37 #27
Vlasz mcmacko (#26) zenetre
Nem csak ez vlt hamar unslmass.
My body is ready!
nov 13., vasrnap 22:35 #26
De most komolyan, ikszsok ra jtkid alatt a szzszor hallott dallamokra szeretntek verekedni? n kedvelem a Cha-Lt de mikor mr sokadszorra csendlt fel a jtkban, mr kezdett unalmass vlni.
"This is our time to medicate..."
[21] Charlie64
nov 13., vasrnap 22:13 #25
Vlasz SamS (#23) zenetre
A Budokai Tenkaichi 3-ban nekem is az volt a negatvum, hogy nem az anime httrzenk szltak benne, hanem valami bna sz*r zenk, s kzbe tudtam, hogy a japn verziban az anime httrmuzsikk mennek.
3DS FC: 0302-0070-1381 Mario, do something super!!!
[21] Charlie64
nov 13., vasrnap 22:11 #24
Szeretem a Dragon Ball-t, biztos beprblnm egy HD konzol rendelkezsvel.
3DS FC: 0302-0070-1381 Mario, do something super!!!
[2] SamS
nov 13., vasrnap 18:59 #23
nekem a legjobban a mesebeli zenk hinyoznak, ezek a modern zenk nem illenek a dbz-hez. azt kellene vissza hozni. ettl fggetlenl a jtk j szerintem br lehet n nem tlagos user vagyok mert, n speciel ezen nttem fel
[16] Ragnar360
nov 13., vasrnap 17:02 #22
a naruto jatekot tudtommal egesz jol sikerltek, ilyen szempontbl, amennyire tudom s sokkal npszerbb is voltak mint ezek a DBZ jatekok - a graf is jo volt ha jol emlkszem...

20 perces DB rszek, szal 3-4 lemez elg lenne, egy az egybe az egsz, nehz lenne s jpr v fejleszts, de berbrutl lenne, tbb millios eladsokkal
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
[16] Ragnar360
nov 13., vasrnap 16:59 #21
en speciel egy tbb lemezes DB-t csinlnk, 1000%-ban megegyez rajzolt grafikval, mint az animeban, ez iszonyat fontos!!!!!! - ezek csak hasonlitani problnak ennyi...

nagyon nehz lenne megtervezni a jatekmenetbeli dolgokat, de nem lenne lehetetlen...az egsz DB trtnetet megcsinlnm gmben, ami volt az animeban - hatalmas potencil
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
[16] Ragnar360
nov 13., vasrnap 16:56 #20
Vlasz Spaceghost (#19) zenetre
ott a pont...

sajna soha nem lesz a legendahoz melto jatek, egyszeren ilyen fejlesztk nem tudnak olyan jot csinalni... bandai meg hasonlo szarsgok....
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
nov 13., vasrnap 2:18 #19
Az a baj ezzel a jtkkal, hogy n pont rajongknt vrnk sokkal tbbet az egsztl. gy rzem mr sokadjra lttam ezt a vltozatot, kitallhatnnak mr valami jat is ebbl. Szerintem sokkal komplexszebben is fel lehetne pteni az egsz jtkot, st nem rtem, hogy a fejlesztk, mirt nem tanulnak a hibkbl amiket az elz rszekkel kvettek el, vagy mirt nem hallgatnak a rajongkra? Emlkszek rgen volt SNES-re egy JRPG is ebbl. Ha jl emlkszek azt is lehztk, de mondjuk az engem megfogott valamirt. Volt PS2-n is valami prblkozs, de szerintem nem lenne rossz tlet elvinni akr RPG irnyba a jtkot. (Tudom hogy van egy MMORPG, de kiprbltam s elg gyatra prblkozs ) Vagy a story mdot tenni tartalmasabb. Akr el tudom kpzelni, hogy j story-t krelnak hozz, esetleg a leendbe belekavarni, hogy tbb lehetsg legyen, karakterfejlesztsre. Annyi mindent el tudnk kpzelni ehhez az egsz univerzumhoz s abbl kiindulva, hogy mennyi sok j jtk van, nem rtem, hogy mirt pont ennl kell annyira ragaszkodni az alapokhoz. Ennl sokkal tbbre kpesek ezek a konzolok s most nem a ltvnyra gondolok.
"Ajndk csnak, ne nzd a lapt" [PSN ID: Vordengo]
[36] rolmanus
nov 13., vasrnap 1:21 #18
Vlasz mcmacko (#17) zenetre
Ez mondjuk igaz. Csak azrt ez valahol rettenetes ignytelensg, plne, ha egy karakternek idkzben vltozott a hangja, s hol a rgin, hol az jon szlal meg.
My body is ready!
nov 13., vasrnap 0:49 #17
Vlasz rolmanus (#16) zenetre
Az a baj, hogy ez egy annyira specilis tma, hogy mindenki mskpp ll egy ilyen jtkhoz. Mg a rajongk is.
"This is our time to medicate..."
[36] rolmanus
nov 12., szombat 21:21 #16
Vlasz Rewmac (#11) zenetre
n azt nem bocsjtom meg, hogy a sztori md hanganyagnak 60%-a a Raging Blast-bl lett tollzva.
My body is ready!
[36] rolmanus
nov 12., szombat 20:25 #15
J cikk, csak nem rtek vele egyet sok szempontbl. Szerintem lgyszv voltl, Mack. s n ezt rajongi szemmel mondom.
My body is ready!
[33] Kuresz
nov 12., szombat 19:46 #14
Nekem tetszenek ezek a jtkok, br sose jtszottam egyel sem 3-4 rnl tbbet. Ezzel sem lesz mskpp, de egy prbt majd j olcsn megr majd. A grafikja viszont (ez a rajzolt stlus) minden jtknl nagyon bejn!
[38] Rewmac
nov 12., szombat 16:23 #13
Vlasz mcmacko (#12) zenetre
Gyva
Twitter: @RewmacIcon Xbox VIG Team j Blog: Dark Souls 2 - Teszt
nov 12., szombat 14:41 #12
Vlasz Rewmac (#11) zenetre
Nincs kznl most a gp.
"This is our time to medicate..."
[38] Rewmac
nov 12., szombat 14:35 #11
Vlasz mcmacko (#9) zenetre
Nem bocstom meg a Super Trunks hinyt se neked se msnak. Rankedozunk?
Twitter: @RewmacIcon Xbox VIG Team j Blog: Dark Souls 2 - Teszt
[23] nasty
nov 12., szombat 14:26 #10
Apja is nagy hs volt, SonGoku ki btor s nagy :,DD
vrjl !!!!!!!!!!!!!!! jl olvasok ? a nintyisek mgjn fognak elgedni
nov 12., szombat 14:10 #9
Kszi a helpet mester! Ht ja, ms szemmel nznk a jtkra (ezrt is j, hogy a te teszted is kinn van mr.)
"This is our time to medicate..."
[16] Ragnar360
nov 12., szombat 12:39 #8
cs l hed csal... mekkora jo zene az mr, meg a tbbi is
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
[9] torppapa5
nov 12., szombat 12:36 #7
Majd a Naruto UNS Generations s a CyberConnect2 megmutatja jra, hogy kell animbl j jtkot csinlni!
nov 12., szombat 11:35 #6
Nekem az az elszomort, hogy az elmlt 3 vben ugyanaszt a sz*rt csinljk. Nem rtem mirt nem veszik szre hogy a Burst Limit-bl kellett volna folytatst, vagy esetleg pldt venni a PS2-es vltozatokrl. Idn mr nem is vrtam, az elzetes videokbl is lttam, hogy ez ugyanaz mint az elmlt 2 vben. Nagyon sajnlom.
"Ajndk csnak, ne nzd a lapt" [PSN ID: Vordengo]
nov 12., szombat 10:28 #5
ezek a dragonball jtkok nagyon rosszak,mrmint a animehez kpest.
[38] Rewmac
nov 12., szombat 10:19 #4
Macko megmondtam negatvum mg: NINCS SUPER TRUNKS ! J lett viszont a teszt. Nem mindennel rtnk egyet, de az let ilyen kemny kihvsokbl ll
Twitter: @RewmacIcon Xbox VIG Team j Blog: Dark Souls 2 - Teszt
nov 12., szombat 10:11 #3
A jtk motorjt hasznl tvezetk minsge, dramaturgija egyszeren sznalmasan, knosan gyenge.....
A rajzol tvidek utols fontos jeleneteit kivgjk (Pl.: Kid Buu legyzse).
Kiegyenslyozatlan harcok a story mdban.... szintn Kid Buu jut eszembe, nem is mi gyzzk le 50% ban (fleg a finish move), hanem scriptek halmazn alakul ez......
Nekem eddig iszonyat csalds, a Tenkaichi s RB sorozatok szabadsgt krem vissza, Burst Limit grafikval (szjmozgssal), de akr mg ezzel a motorral is tetszene......
BaAabadabupppi?! PSN ID.: thelegendaryssj
nov 12., szombat 9:32 #2
Vlasz akagi (#1) zenetre

"This is our time to medicate..."
[1] akagi
nov 12., szombat 8:57 #1
Valahogy reztem,hogy Te fogod tesztelni! Nagyon helyes!
Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Namco
Fejleszt: Spike
Megjelens: 2011. okt 28.
Kategria: Verekeds
Online jtkmd: Van

A szerkesztsg rtkelse:
6
Ami tetszett
- Remek ltvny s krts;
- Vltozatosnak indul tartalom;
- dt kis minijtkok, bossok;
- Cha-la Head Cha-la;
Ami nem tetszett
- A harcrendszer lehetne vltozatosabb;
- Idvel itt is bet a favg-effektus;
- Nem az tlag jtkos szmra van ez sszerakva;
Olvasi rtkels: 63,8 (10 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

35 | [Teszt] Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi

Se szeri, se szma az utbbi vek sorn megjelent Dragon Ball Z jtkoknak. Japn egyik legnpszerbb anime-szappanoperja mr videojtk-fronton is tmrdek epizddal br, az j kihv pedig az Ultimate Tenkaichi. Sikerl neki valami jat mutatni? Teszt.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba