Mindig szomorú, ha egy játék fejlesztése még azelőtt dől be, mielőtt egyáltalán bejelentették volna. Különösen szomorú, ha magyar fejlesztésről van szó, pláne úgy, hogy nem világháború, nem tank, és nem stratégia, hanem AAA kategóriás multiplatform akció / szerepjáték egy ismert univerzumban. Ilyen lett volna a Seventh Age...
Bejelentés hiányában a Seventh Age: Infernal Alliance-ről valószínűleg soha nem hallott volna szélesebb közönség, jelen írás apropóját az adja, hogy csinos látványtervek bukkantak fel belőle a neten - ezeket a lenti galériában tudjátok megtekinteni. Az sem feltétlenül közismert tény, hogy a Seventh Age-et fejlesztő Stormregion egy éve nem létezik, a csapat utolsó, idén megjelent játékait, a Codename Panzers: Cold War-t és a Mytran Wars-t az eredetileg tervezett időpontoknál később, a fejlesztőkből verbuválódott kisebb gárdák segítségével sikerült csak kiadni. A Seventh Age a stúdió következő nagy projektje volt, mely szakított volna az általuk eddig követett, kizárólag stratégiákra, és elsősorban PC-re koncentráló irányvonallal.
Mit lehet tudni magáról a játékról? Viszonylag keveset, egyrészt azért, mert a projekt korai stádiumban volt (2010-nél előbb nem nagyon jelent volna meg), másrészt pedig azért, mert ebben a korai fázisban a legritkább esetben szokás információkat megosztani a sajtóval, vagy a játékosokkal - a Seventh Age esetében sem volt másként. Félfüllel elcsípett információkra alapozva úgy tudjuk, hogy a Seventh Age akció / szerepjáték volt, a hazánkban roppant népszerű MAGUS univerzumba helyezve. A látványtervek azon szóbeszédet is alátámasztják, miszerint a játék ismert MAGUS karaktereket és helyszíneket vonultatott fel. A Stormregion egyébként minden szempontból fel volt készülve egy MAGUS játékra, az univerzum egyik megalkotója, és több remek MAGUS regény írója, Gáspár András (Wayne Chapman, ha így jobban ismerős) régóta a Stormregion sztori-felelőseként tevékenykedett. A Seventh Age lett volna a Storm első igazi multiplatform fejlesztése, a játék Xbox 360 és PlayStation 3 platformokra készült.
Izgalmas? Mindenképpen az, kár, hogy múlt időben kell róla beszélnünk. A Stormregion megszűnése a Seventh Age halálát jelentette, és csak remélni lehet, hogy egyszer, valaki talán újra felkarolja az ötletet, a MAGUS univerzum pedig megkapja a maga jól megérdemelt minőségi játékverzióját.