New Super Mario Bros: helyetted is játszik
Kapcsolódó játék: New Super Mario Bros. Wii (wii)
Eddig 166 hozzászólás
drag
2009. június 15.
hétfő 09:20
Néhány hónapja egy Nintendo szabadalom kapcsán már felmerült, hogy az új Zelda játék komoly beépített segítségekkel érkezne, a friss fejleményeket követően pedig mindez egyre valószínűbbnek tűnik.


A Nintendo dizájner-legendája, Shigeru Miyamoto elárulta, hogy az E3-on bemutatott New Super Mario Bros. Wii változatában helyet fog kapni egy, a nehezebb pályarészek teljesítését elősegítő 'demo play' opció, amit a játék megállítása után bármikor be lehet majd kapcsolni, és első sorban a kezdő játékosok számára lesz nagy segítség.

"A New Super Mario Bros. Wii-ben ha egy játékos számára túl nehéznek bizonyul egy pályarész, akkor ez lehetővé teszi majd számára, hogy a játék teljesítse helyette, és később visszavegye az irányítást" - mondta Miyamoto.

Egy hasonló funkció a jelenleg is készülő Wii-s Zelda játék kapcsán is felmerült néhány hónapja, amit alaposan alátámaszt az is, hogy a dizájner azt mondta, más jövőbeli címekben is szeretnék majd alkalmazni ezt a megoldást.

Összesen: 166 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
[20] kakasu
febr 28., vasárnap 11:18 #166
nekem már meg van hehe
[5] Shadrune
jún 16., kedd 22:32 #165
Válasz Gabe-18 (#163) üzenetére
Hiába körmöltél ennyit, már rég feltalálták a Youtube-ot.
[54] rehynn4
jún 16., kedd 19:54 #164
Válasz Gabe-18 (#163) üzenetére
Ez új, ez eredeti
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[6] Gabe-18
jún 16., kedd 18:10 #163
Hiába,a nagyszerű Nintendo megint a konkurencia előtt.Azok mostmár lemásolták a mozgásérzékelős irányítót,de a N nem pihen,és itt az új lehetőség.Mert már irányító se kell.Már játszani se kell.Csak leülsz és nézed.
Ez már előrevetíti a következő Nintendo gépet,ami egy DVD lejátszó lesz (nem Blu-Ray mert még megzavarodnának a technikai fejlődésbe ),ahhoz majd lehet venni "játékot" ami egy filmet tartalmazó lemez lesz,amin egy japán HC gamer very hard-on lenyomja a játékot.Ennek megtekintése után az elégedett vásárló kijelentheti hogy igen ő már végigvitte az adott címet.Mindenki elégedett,eladások a csillagokban...
[24] CeXzer
jún 16., kedd 16:22 #162
Válasz csomi (#159) üzenetére
Hát, ezt azért hívják játéknak, hogy ne szenvedjünk vele, tudod, kikapcsolódás, szórakozás
Mondom, én csak attól félek, hogy más lesz a nehézségi görbe, mert ha felfele ível, mint eddig, hiába ugrik át bárki bármit, utána még nehezebb jön.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[54] rehynn4
jún 16., kedd 14:17 #161
Válasz mcmacko (#160) üzenetére
Épp erre mondtam, h így talán megtartható a játék hardkórsága anélkül, h azzal ellehetetlenítenék a kevésbé fanatikusak számára a haladást. Lehetne talán annyival tweak-elni a dolgot, h pl. megmutatná a gép, h hogyan kell átvinni az adott részt, majd visszadob az elejére, h csináld meg magad a minta alapján.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
jún 16., kedd 14:08 #160
"Sőt, mindig az jutott eszembe ilyenkor, hogy milyen kár, hogy a játékokat a környezetemben élők soha nem élhetik át úgy, ahogy én, csak mert a fejlesztők egy irreális elvárásnak megfelelően úgy készítik a játékokat, hogy azokat csak egy szűk kör tudja érdemben élvezni."

Teljesen jogos. Akinek van barátnője, van egy über játéktapasztalata, amit meg akar mutatni a barátnőjének, az pedig a... "jajj ez annyira bonyolult" válasszal reagál rá, az tudja, hogy itt mire gondol hzx!
"This is our time to medicate..."
[21] csomi
jún 16., kedd 13:32 #159
Válasz hzx (#157) üzenetére
Dehogy irigylek en mastol semmit. Ez tenyleg eszembe sem jutott! Egyszeruen szeretek 'megszenvedni' erte. Aki nem szenved meg erte ne is erdemelje meg, de nem irigysegbol mondom, hanem tessek erte megdolgozni alapon. Ugyanugy ahogy az eletben szinte mindenhol.
Jobb helyeken a diplomat sem adjak egykonnyen, ott is szo szerint meg kell szenvedni egy-ket targyert. Es azt sem kerulheti ki senki. Azt hiszem sokan ateltek azt itt az oldalon is.
Mondjuk nekem nem volt meg olyan jatek amit nem tudtam volna megcsinalni. Szekreny mar szettort, joystickok halmaza mar kukaban, N64 repult mar 20 meterroll de akkor is megcsinaltam . Szerintem kitartas kerdese. De az en nezeteim szerint ez a hardcore szint. Csak annyi a vagyam hogy legyenek hardcore jatekok ilyen formaban. De nem nagy problema, ha Wii mar nem adja meg akkor tovabblepunk. Ennyi.
[51] Dude
jún 16., kedd 13:18 #158
Válasz hzx (#156) üzenetére
Én értem. De ezt a rendszert akkor sem tartom jónak.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
moderator hzx
jún 16., kedd 12:42 #157
Válasz csomi (#155) üzenetére
> Tovabbra is ugy gondolom
Szimplán rosszul gondolod imho, mert én már szenvedtem meg sok játékban a befejezésért, de soha eszembe sem jutott az, hogy ezt másoktól irigyeljem. Sőt, mindig az jutott eszembe ilyenkor, hogy milyen kár, hogy a játékokat a környezetemben élők soha nem élhetik át úgy, ahogy én, csak mert a fejlesztők egy irreális elvárásnak megfelelően úgy készítik a játékokat, hogy azokat csak egy szűk kör tudja érdemben élvezni.
The big print giveth, and the small print taketh away.
moderator hzx
jún 16., kedd 12:22 #156
Válasz Dude (#153) üzenetére
Ok, de azt ugye érted, hogy nem lesz kötelező használni? Ha meg tudod csinálni saját magad, akkor megcsinálod, nem vesznek el tőled semmiféle élményt. Sőt, biztos vagyok benne, hogy aki nem veszi igénybe a segítséget, az kap majd acsit, unlockolja a hidden pályát meg a fényképet a stábról, amint éppen egy bordélyházban mulatnak.

Nekem viszont egy halom olyan játék van a polcon, amit azért nem fejeztem be, mert valahol elakadtam és később se kedvem, se időm nem volt újra belejönni és megint szenvedni vele. Így viszont csak belököm demo play módba és amikor kedvem lesz, megint visszaveszem az irányítást. Istenkirályság!
The big print giveth, and the small print taketh away.
[21] csomi
jún 16., kedd 12:19 #155
Válasz Oldern (#154) üzenetére
Nem mindenhol irom le csak ahol a cikk megkivanja . Es valoban pontosan arra ahitozom, hogy ugy legyen mint regen, egy marioban semmilyen szint ne legyen csak 1 brutalisan nehez. Egyebkent nem tudom melyik super mario bros nem volt nehez, de a DS-es fullra minden titok kinyitva nem konnyu. A regi bros-ok sem konnyuek egyaltalan, csak mai szemmel.
De most ne keverjuk ide Ninja Gaident se mert jopar olyan stilus van amiben hardcore game leven nincs konnyites. Altalaban ez igaz az autos gammak nagy reszere is. Ott ha arany, platinara akarod vinni nem sok konnyitest talalsz (PGR, GranTurismo arany jogsik). Persze segedeket be lehet kapcsolni ahol van, de sokszor nem sokra mesz vele.
Es igen is jo erzessel tolt el, ha megcsinalok valamit amit tudom hogy nem sokan csinaltak meg ilyen-olyan okok miatt. Nem veletlenul talaltak ki az online-os scoreboardokat sem. Nem rossz erzes oda felkerulni, akar 100. helyen is, valamilyen jatekban a tobb 10 ezer jatekos kozul.
Tovabbra is ugy gondolom, hogy aki valaha szenvedett meg mar valamiert jatekban az sejti mirol beszelek, aki meg nem szenvedett az nem erti.
[56] Oldern
jún 16., kedd 11:48 #154
Válasz csomi (#148) üzenetére
Hú, azt már említeni sem mertem, hogy a New Super Mario Bros nehézsége amúgy sem volt valami hardcore tapasztalatért kiáltó valami, így pont ezt félteni a casualosodástól...

Az előzőhöz visszatéve: szerintem senki nem sértődött meg, a pirosbetűsök meg a nem pirosbetűsök is egyszerűen kifejtették a véleményüket pro és kontra. Amíg te minden hasonló hírnél leírod ezt, addig mások (pl. én : ) az ellenvéleményemet írom le. A túlzás meg nagyon nem túlzás, sokan konkrétan a lehetőséget akarják betiltani - innen már csak egy lépés, hogy a Ninja Gaiden 3-ban követeljék ,hogy ne legyen, csak egy nehézségi fokozat. A legnehezebb.

Mert az easy opció néhány játékban olyan, hogy kvázi nem halhatsz meg. Tehát nem kell csinálnod semmit, max egy gombot nyomni. Ott az az előre, itt a "play" gomb.
This Cannot Continue
[51] Dude
jún 16., kedd 11:01 #153
Válasz hzx (#147) üzenetére
Itt szerintem senki nem a hc-casual viszonyról beszél. Hanem arról, hogy a videójáték pont az a médium ami a saját magad által elért élményről szól a játék szabályain belül. Te csinálod meg. Neked van beleszólásod. Ezzel szerintem pont az az élmény veszik el amire az egész ki van találva. Én csak ezért nem tartom jó ötletnek és szerintem a többég sem merő felsőbbrendüségi érzetből ellenzi még az opciót is.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[54] rehynn4
jún 16., kedd 10:35 #152
Válasz x-doboz360 (#140) üzenetére
"Ennyi erővel fogom bekapcsolom ezt a "demo play" opciót és végig viszi helyettem a gép az adott játékot." Te azért játszol egy játékkal, h a végére juss?
"Ha valakinek nem megy egy pálya, az felmegy a youtube-ra megnézi mit kellene csinálni és megpróbálja az alapján megcsinálni" Irónia?

Valamint szeretném egyszer és mindenkorra elrontani mindenkinek a Doom-ot:
IDDQD
IDKFA
Lustáknak: IDSPISPOPD XY (XY = pálya száma)
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[21] csomi
jún 16., kedd 10:33 #151
Válasz Ratyi Matyi (#144) üzenetére
Tenyleg nem tudok erre mit mondani csak azt, hogy fogj egy altalad is preferalt jatekot ami kokemeny nehez, (ha javasolhatom akkor pgr2 es vidd vegig fullosan a legnehezebb fokozaton. Ha nem vagy igazan fanatikus ugy is hagyod a francba nem fog erdekelni, de ha igen akkor egy igen jo erzes tolt el akkor amikor vegeztel. Akkor majd megerted mi az, hogy valamit tisztan vegigvinni vagy segitseggel(csalassal ha ugy tetszik).
Meg azt sem mondom, hogy nincs helye ezeknek a dolgoknak a jatekokban. De sajnos egyre inkabb ugy nez ki, hogy mas mar nem is nagyon van, lesz. Szerencsere azert a Metroidos fiuk kokemeny hardcore jatekot igernek. Nah az kell nekunk!
[21] csomi
jún 16., kedd 10:30 #150
Válasz Ryu (#146) üzenetére
Jah az elet mindenhol kihivas miert pont a videojatekokban ne lenne az? De tenyleg en az a fajta vagyok aki szeret megszenvedni egy jatekert. Es van itt jopar ilyen ember, szerencsere aki ilyen.
[21] csomi
jún 16., kedd 10:28 #149
Válasz Ryu (#145) üzenetére
Nem teljesen igaz. Egy SM Sunshine-ban hasznalhatsz te akarmilyen cheatet a hajad leteszed mire meglesz a 120 csillag.
[21] csomi
jún 16., kedd 10:27 #148
Válasz hzx (#147) üzenetére
En elfogadom mindenki velemenyet, de en ugy erzekelem, hogy a mario jatekok az evek folyaman amugy is 'lagyulnak' es mivel a platform a kedvenc mufajom ezert vagyok erzekeny a temara. Nekem SMG sem tetszett mert mar tul konnyunek talaltam. Erre meg rajon a direkt segitseg, haaat, nem orulok neki na. Persze ha evente legalabb jonne
par igazan huzos jatek akkor nem hoborognek. DE mivel az egyetlen hardcimet is lagyitjak(casualositjak ha ugy tetszik) ennek hivatalbol sem orulhetek!
moderator hzx
jún 16., kedd 10:20 #147
Nem gyűlnek ide a szerkesztők egymás igazát erősíteni. Nekem az a véleményem hogy ez egy szuper új dolog és remélem, hogy minden platform minden (nem-online) játékában elérhető lesz pár éven belül. Ha ezzel Oldern is egyetért, annak pedig csak örülni tudok.

És a te véleményedet sem akarja senki lesöpörni, csak nem tetszik, hogy az összes ilyen hír kommentjei pillanatok alatt elmennek egy olyan irányba, hogy a magukat másoknál többnek, jobbnak képzelő kiscsókák a hardcore zászló alatt fröcsögnek azokra, akik szerintük nem érdemlik meg ezt a titulust.
The big print giveth, and the small print taketh away.
[9] Ryu
jún 16., kedd 10:19 #146
Válasz hzx (#137) üzenetére
Nem tudom miért zárja ki egymást a kettő. Természetesen, amit említesz az a valós kihívás, de nem értem, hogy ETTŐL még valaki miért nem keresheti a videó játékokban IS a kihívást? Sok ember úgy van vele, hogy nagyobb kihívás nagyobb sikerélmény. Igen a szórakozásban is. Ha meg nem akar valaki kihívást az megnéz egy filmet és nem Mario-zik.
[9] Ryu
jún 16., kedd 10:14 #145
Válasz csomi (#141) üzenetére
Amióta létezik a fejlesztők által beépített CHEAT, azóta a kiskapu ott van. És ilyesmi már elég régóta létezik. A különbség, hogy most a menüből egy gombnyomással tudod aktiválni és nem egy 8 gombos kombinációval.
jún 16., kedd 10:11 #144
Bennem lehet a hiba amiért ennyi komment után is azt érzem, hogy ha valaki eljut odáig, hogy elfogadja, nem kötelező használni a fenti opciót (és Te eljutottál, tehát nem erről vitatkozunk), akkor onnantól kezdve már tényleg csak egy dolog miatt zavarhatja az egész: önzésből. Azaz a dögöljön meg a szomszéd tehene című jellegzetes magyar betegség inverz változatát sejtem a háttérben, azaz ha veszek valami fasza dolgot és egy héttel később a szomszédnak is lesz, akkor már nem ér az egész semmit.
Pedig egy élvezeti cikk értéke nem attól függ, hogy a többiek hányan és hogy használják, nekik milyen szükségletüket elégíti ki, hanem hogy az embernek magának mit nyújt. Ne kelljen már folyton másokhoz kell viszonyítania magát egy játékosnak.
Kijavítom a figyelmetlenségből vagy butaságból elkövetett tévedéseidet és hibáidat, mert rendes vagyok.
[21] csomi
jún 16., kedd 9:52 #143
Válasz csomi (#142) üzenetére
A megfelelo helyekre kerem beilleszteni a NEM szocskat mert ugy latom az nehol kimaradt!
[21] csomi
jún 16., kedd 9:51 #142
Válasz Oldern (#138) üzenetére
Mielott elfajulna a dolog, csak kozlom elore, hogy nem akarom, hogy megint sardobalasba menjen a dolog es a beled vagy barki masba valo kotes a celom csak szeretnem ha elfogadna mas is azt a nezetem, hogy ez engem zavar. En akarok senkit meggyozni az igazamrol(vagy nem igazamrol) csak azt szeretnem, hogy megertse a masik az en velemenyemet. Azert hozok fel multbeli peldakat es nem kell ezt ugy ertelmezni, hogy en vagyok a nagy oreg jatekos a mindentudo es a jelenlegi generaciot csak fikazni tudo es a videjatekoknak elo magat jobb lenne ha felulbiralo valaki volnek, hanem hogy megertse peldaul RATYi is, hogy miert gondolhatom igy. Nah ha valami eszembe jut meg irom csak jo lenne, ha nem fajulna a beszelgetesunk szemelyeskedesbe mert annak vegkepp nincs ertelme. Beke!
[21] csomi
jún 16., kedd 9:46 #141
Válasz Oldern (#138) üzenetére
Hogy egyszerusitsem a dolgot. Engem zavar az opcio meglete. Tudom, hogy nem kotelezo hasznalni, tudom, hogy attol hogy benne van meg nehezedhet a jatekmenet. DE, pusztan attol hogy adnak egy kiskaput a 'csalasra' mar nem tetsztik a dolog. Valaki emlitette korabban, hogy megolik a jatek lenyeget. Ezzel valahol en is egyetertek. Mert egy Mario mindig is kokemeny volt fullosan. Soha nem kellett ehhez nyulni. Most megis. Tudom en, hogy meg tobb jatekos, de ez egy masik dolog amin lehet vitatkozni, hogy a konnyites miatt valojaban tobben veszik-e meg.
[13] x-doboz360
jún 16., kedd 9:41 #140
Ez egy hatalmas hülyeség, ennek semmi értelme nincsen. Ennyi erővel fogom bekapcsolom ezt a "demo play" opciót és végig viszi helyettem a gép az adott játékot.
Játék rontó opciónak találom. Ha valakinek nem megy egy pálya, az felmegy a youtube-ra megnézi mit kellene csinálni és megpróbálja az alapján megcsinálni. De ennél nagyobb segítség nem kéne egy játékhoz.
Gamertag: Bubbszy HUN
[21] csomi
jún 16., kedd 9:40 #139
Válasz hzx (#137) üzenetére
Szeretnem ha most nem az lenne, hogy idegyulik az osszes adminisztrator es probaljak egymas igazat erositgetni. Nekem van egy velemenyem es azt mondom el, a topik arra van hogy velemenyeket mondjunk el es osszuk meg. Azt nem szeretem ha a felrebeszelik azt amirol beszelek. Amirol te is most beszelsz ezt en soha nem allitottam, ugyhogy hadd ne kelljen elmondani, hogy minden ilyen temaju topikban, hogy olvass vissza es probalj meg ertelmezni is!
[56] Oldern
jún 16., kedd 9:37 #138
Válasz csomi (#136) üzenetére
Nézd, bizonyára a szövegértésemmel van baj, de amikor egy Nintendo a több tucat "könnyebb lesz a játék, hogy mindenki bekapcsolódhasson" nyilatkozat HELYETT azt mondja, hogy:

"A New Super Mario Bros. Wii-ben ha egy játékos számára túl nehéznek bizonyul egy pályarész, akkor ez lehetővé teszi majd számára, hogy a játék teljesítse helyette, és később visszavegye az irányítást"

Akkor számomra (a rossz szövegértésemmel együtt) az jön le ebből, hogy van egy változatlanul nehezedő játékmenet, amiben van egy opcionális lehetőség a továbbjutásra. Tehát a játék magja nem lesz könnyítve. Hence the option.

Ha ezt olvastam volna fent inkább:
" A New Super Mario Bros Wii-ben szerettük volna, hogy minden játékos azonos eséllyel legyen képes teljesíteni a helyszíneket, így azok nehézségét az előző részekhez képest alaposan lejjebb húztuk, a core rétegnek szóló epizód ugyanis nem ez, hanem a Mario Galaxy 2 lesz.", akkor megérteném, hogy mi a probléma.

Nem ez ven fent az idézetben.
This Cannot Continue
moderator hzx
jún 16., kedd 9:35 #137
Csomi, ne kelljen már minden ilyen témájú topikban elmondani, hogy

- kihívás : család, karrier
- szórakozás : videojáték

Aki az élete kihívásait az elektronikus szórakoztatóiparban keresi, az sürgősen gondolja át az életét.
The big print giveth, and the small print taketh away.
[21] csomi
jún 16., kedd 9:33 #136
Válasz Oldern (#135) üzenetére
Erdekes kovetkeztetesekre juttok rossz szoveg ertelmezeseitek alapjan amin aztan jol szorakoztok. En is csak lesek, hogy mirol beszeltek mert ratyi generaciorol meg szemet jatekrol szo nem volt. Ajanlom legkozelebb figyelmesebben (vissza)olvasni. Ha mar Ratyinak valaszolsz az sem artana megnezni o mire reagalt mar rosszul ertelmezve. A tisztanlatas vegett:
Kiadnak egy uj Super Mario Brost Wii-re, amiben velhetoleg be lesz epitve egy jatekoskonnyito rendszer.
1. teny: Van akit hidegen hagy es nem zavarja.
2. teny: Van akinek nem tetszik es zavarja, hogy a hardcore cimeit is konnyiti a Nintendo.
Hol van itt szo ratyi generaciorol es arrol hogy a jatek maga szar lenne?
[56] Oldern
jún 16., kedd 9:20 #135
Válasz Ratyi Matyi (#125) üzenetére
Ez egy ratyi generáció. Egy utolsó szemét.
És ennek egyik ékes bizonyítéka a múlt héten bejelentett, még ki sem próbálható fenti New Super Mario Bros Wii. Beárnyékolja ez az egészet
This Cannot Continue
[23] Gmer81
jún 16., kedd 8:20 #134
Válasz csomi (#127) üzenetére
Ez nem attól van, hogy egyre rosszabb játékokat adnak ki, hanem hogy te változtál. Nyilván mivel nagyobb a kínálat, több a rossz játék.
[21] csomi
jún 16., kedd 7:54 #133
Válasz Roxas (#131) üzenetére
Szerencsere nincs benne segitseg. Ha majd vegigvitted teljesen aranyra megtudod mit kell vele kuzdeni.
[15] Rusti
jún 16., kedd 6:53 #132
Megjelenés: 2009. Szeptember 25.
[37] Roxas
jún 16., kedd 1:55 #131
Válasz csomi (#127) üzenetére
Nem tudom, mit küzdhettél vele, az egy igencsak gyakori stuff.
www.feltoltokodok.hu www.gamestore.hu msn: csabi@gamestore.hu facebook.com/gamestorehun
[54] rehynn4
jún 16., kedd 1:46 #130
KATT!
Majd Mr. Burns békét hoz Nektek!
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
jún 16., kedd 1:29 #129
Válasz csomi (#128) üzenetére
Sajnos nem tehetek róla, hogy én csak a boxot ismerem, valahol el kell(ett) kezdeni.
Kár, hogy nem korábban és mással kezdtem az ismerkedést, most bizonyára utálnék minden 8-10 évnél idősebb játékot, de sajnos két év tapasztalattal ez nem megy.
Kijavítom a figyelmetlenségből vagy butaságból elkövetett tévedéseidet és hibáidat, mert rendes vagyok.
[21] csomi
jún 16., kedd 1:20 #128
Válasz Ratyi Matyi (#125) üzenetére
A szezont a fazonnal nem kell keverni. Senki nem a nextgen jatekokrol beszelt. A jatektrendrol mint olyanrol mar annal inkabb lehet beszelni. Az, hogy te nem latod a nyilvanvalot az meg nem jelenti hogy nem ugy van. Azt hogy te csak az Xboxot ismered arrol sem en nem tehetek.
[21] csomi
jún 16., kedd 1:15 #127
Válasz Roxas (#124) üzenetére
Barcsak igy lenne. De az elmult 8 ev jatektermese ami sokkal tobbszorose volt az elotte levo 8 evnek kevesbe okozott maradandot mint elotte. Es ez nem csak velem van igy. Minel konnyebb es tartalmatlanabb egy jatek annal kevesbe fog ra emlekezni az ember. Ez nem kerdes. Es igen eros trend figyelheto meg ebben az iranyban is. Meg szerencse, hogy vannak olyan jatekkeszito guruk akik ugy gondoljak hogy szukseg van meg azokra a jatekokra amirol en beszelek. De most mar beke megyek Blast Corpsozni egyet. Vegre meg tudtam szerezni.
jún 16., kedd 0:56 #126
Válasz Tommy_Angelo (#75) üzenetére
Ugyan már.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
jún 16., kedd 0:47 #125
Válasz csomi (#123) üzenetére
Jó, de azért bízom benne, hogy ők sokan vannak annyira egyenesek és erélyesek, hogy soha nem nyúlnak nextgennek nevezett gépekhez és soha nem is fórumoznak nem "igazi" játékokkal kapcsolatban. Hiszen akkor nem is lennének hitelesek.

Persze ez a kérés csak formalitás, hiszen ők nyilván nem alacsonyodnának le odáig, hogy éveken keresztül csak azért nyilvánítsanak fórumokon véleményt, hogy leírják, a múlt mennyire fényes, a jelen mennyire sötét, a jövő mennyire kilátástalan.
Kijavítom a figyelmetlenségből vagy butaságból elkövetett tévedéseidet és hibáidat, mert rendes vagyok.
[37] Roxas
jún 16., kedd 0:44 #124
Válasz csomi (#123) üzenetére
Azok, akik abban a korban akkor nőttek fel. Akik most annyi idősek, majd 15 év múlva fogják előhozni a bezzehezést a mai stuffokra. A nagypapinak is a moszkvics a király mindmáig érted ugye?
www.feltoltokodok.hu www.gamestore.hu msn: csabi@gamestore.hu facebook.com/gamestorehun
[21] csomi
jún 16., kedd 0:34 #123
Válasz Ratyi Matyi (#121) üzenetére
Nem is olyan regen pont ez volt a helyzet. Nem volt internet nem voltak forumok es az ujsagban talan elvetve lehetett segitseget kapni. Es megis sokan abbol az idobol tudnak am csak igazi jatekokat felsorolni.
jún 15., hétfő 23:44 #122
Stupidity.... They has it
Nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje... Az a baj, hogy ALACSONY A KERÍTÉS!!!
jún 15., hétfő 23:16 #121
Ez hülyeség.
Töröltetni kell minden segítséget nyújtó youtube videót, a gamefaqs.com-ot be kell záratni és visszamenőleg be kell zúzatni minden nyomtatott lapot, ami végigjátszást vagy segítséget közöl!!!

De ez sem elég önmagában, ha valaki elakad és fórumon kérdést tesz fel, akkor bilincsben kell elvinni mindenkit, aki segítő kezet nyújt neki.

A lényeg, hogy mindenáron meg kell akadályozni, hogy KÉNYSZERÍTVE legyenek a jóhiszemű játékosok, hogy meg kelljen nézni a nem várt segítséget! Hiszen ezt a demo play opciót is KÖTELEZŐ használni.

De ha nem is lenne kötelező, akkor is sérülne az évek alatt épített hardcore gamer státuszunk. Eddig a kilenc éveseket tömörítő baráti társaságban az éppen hegyesedő mellű csajok és a valós szőrzet nélkül is borotválkozó srácok között elég komoly tekintélyre tettem szert azzal, hogy ez előző részt egyedüliként végigvittem, hogy képzelik a készítők, hogy a nehezen megszerzett státuszomat most elveszíthetem?
Kijavítom a figyelmetlenségből vagy butaságból elkövetett tévedéseidet és hibáidat, mert rendes vagyok.
[3] Ness
jún 15., hétfő 22:57 #120
Fölösleges, a CPU mindig hülyeséget csinál és nem segít a játékosnak.
[54] rehynn4
jún 15., hétfő 21:42 #119
Válasz Rambo (#118) üzenetére
Szerintem is felfújják a dolgot. Én azt remélem, h így éppenhogy elkerülik majd a nehézségbeli kompromisszumokat a fejlesztők, mivel nem az alapvető kihívás szintjének csökkentése lesz a megoldás a játékok szélesebb kör számára való optimalizálására.
Remélem.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[5] Rambo
jún 15., hétfő 21:36 #118
Nem rossz ötlet. Végül is sok játékos ezt csinálja, csak YouTube-ot használnak, így legalább kényelmesebb.
[28] aya
jún 15., hétfő 21:12 #117
achievements unlocked Csit only.....
PS4, XONE Switch , mega pc :)
Összesen: 166 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
New Super Mario Bros. Wii adatlap
3 év felettieknek Még nincs besorolva
Kiadó: Nintendo
Fejlesztő: Nintendo
Megjelenés: 2009 4. negyedév
Kategória: Szórakoztató
Online játékmód: Nincs

A szerkesztőség értékelése:
9
Ami tetszett
- Változatos platformer, ötletes pályákkal, valódi nehézséggel
- Néhány egészen meglepő utalás, visszanyúlás az elődök pillanataihoz
- Klasszikus, bűbájos Nintendo-képi világ és zeneiség
Ami nem tetszett
- Lehetett volna egy picit hoszabb alapjáraton
- Erőltetettnek ható multiplayer
Olvasói értékelés: 26,1 (31 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

86 | [Teszt] New Super Mario Bros Wii

A Nintendo néhány éve egyszer már sikeresen visszanyúlt a 2D-s platformjátékokhoz, a DS-es NSMB sokak kedvencévé vált . Hasonló sikerre lenne szükség a Wii esetében is: Mario és társai ismét visszakerülnek két dimenzióba - teszteltük a New Super Mario Bros Wii-t.

120 | Tízmillió New Super Mario Bros. Wii

Elképesztően erősre sikeredett az év legvége a Wii számára, ami első sorban a New Super Mario Bros. Wii megjelenésének köszönhető - a Nintendo játéka egy rekordot is megdöntött.

166 | New Super Mario Bros: helyetted is játszik

Néhány hónapja egy Nintendo szabadalom kapcsán már felmerült, hogy az új Zelda játék komoly beépített segítségekkel érkezne, a friss fejleményeket követően pedig mindez egyre valószínűbbnek tűnik.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába